Great0ldOne wrote:
And not a single fuck was given that day. </blockquote>
Εκτός αυτού, είναι και το kickstarter campaign του τραγικό... Εκτός του εγωκεντρισμού που <b>πάντα </b> χαρακτήριζε τον Garriott (βλ. το promotion του campaign, αναφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ ο Garriott παντού, who cares για τον "average team member με 10 χρόνια εμπειρια ε; ), του γελοίου $10 pledge (το οποίο προσφέρει την... άφεση αμαρτιών απο τον Lord British, τρομάρα του), της τεράστιας διαφοράς early adopter/κανονικής τιμής ($25 με $40), το παιχνίδι είναι marketed με τον πιο καταστροφικό τρόπο - απο τυπογραφικά λάθη, σε "bashing" του ανταγωνισμού (ατάκες του στυλ "most every other RPG... has become less real. Less open. Less immersive"), αφιερώνονται 4 παράγραφοι για player housing (!) ενώ μόνο μισή παράγραφος σε combat, crafting και character building.
Σε γενικές γραμμές (και με όλο το πήγαινε-έλα περί online, PVP και δεν συμμαζεύεται) μου ακούγεται σαν να μην είχαν ιδέα για το τι θα περιλαμβάνει το παιχνίδι πέρα απο μια φτηνή αντιγραφή των επιφανειακών λειτουργιών του Ultima Online. Πραγματικά θα λυπηθώ όταν πιάσουν τον "στόχο" τους (και θα τον πιάσουν, μια και η νοσταλγία βαράει κόκκινο εδώ) - μπαίνει κακό "παράδειγμα" για μελλοντικά kickstarter campaigns όπου ο κάθε (πλέον) άσχετος θα μπορεί με το "όνομα" και μόνο να βγάζει τρελό χρήμα, χωρίς σωστό business plan ή έστω μια ιδέα για το πως θα "παίζει" το παιχνίδι στην τελική του μορφή.