What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Sephir

Iga Clan
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,873
Είναι γνωστό ότι στις Σκανδιναβικές χώρες, το νερό που πίνουν οι άνθρωποι εκεί περιέχει και άλλα συστατικά, πέρα από αυτά που γνωρίζουμε για το πόσιμο. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Αφενός είχαμε την Δανέζικη Playdead με το στοιχειωμένο Inside αφετέρου τη Σουηδική Tarsier Studios η οποία, κινούμενη στο ίδιο ύφος με τους «γείτονες», κυκλοφόρησε το εξαιρετικά επιτυχημένο Little Nightmares πριν από τέσσερα χρόνια περίπου.
Το παιχνίδι με τον πολύ εύστοχο τίτλο επρόκειτο για ένα εξαιρετικά ατμοσφαιρικό platform/puzzle, αν θέλαμε να το χαρακτηρίσουμε με στυγνούς τεχνικούς όρους, αλλά επί της ουσίας, ήταν κάτι πολύ παραπάνω. Η ανατριχιαστικά απόκοσμη ατμόσφαιρά του σε συνδυασμό με τις εφιαλτικές εικόνες που απεικόνιζε, οι οποίες δε χρειαζόταν να περιέχουν τόνους gore και λίτρα αίματος για να σοκάρουν, συνέθεταν ένα ζοφερό καμβά που σε τραβούσε...

Continue reading...
 

maximum armor

Hobgoblin Captain
Joined
Jun 14, 2019
Messages
387
Θα ήθελα να ρωτήσω τόσο γι' αυτό το παιχνίδι όσο και για το πρώτο (που δεν το έχω παίξει) αν το platform στοιχείο τους είναι τόσο δύσκολο και συχνό, όπως είναι στο Limbo, ή αν είναι πιο εύκολο και πιο αραιωμένο σε συχνότητα, όπως στο Inside.
 

Sephir

Iga Clan
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,873
Κάπου ενδιάμεσα. Είναι συχνό, αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολο.

Τις περισσότερες φορές χάνεις επειδή δε γνωρίζεις πως να κινηθείς (κυρίως στα κυνηγητά). Άπαξ και το αντιληφθείς όμως, είναι απλή υπόθεση.
 

Nobody

Gelatinous Cube
Joined
May 12, 2021
Messages
174
Ζόρικη παιχνιδάρα και είναι κρίμα που πέρασε στα 'ψιλά' της χρονιάς ως τώρα. Η καλλιτεχνική διεύθυνση της Tarsier είναι υποδειγματική. Και το φινάλε είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.
 
Top Bottom