- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 16,567
Άσχετα με το ότι έχουμε συνηθίσει πλέον τα (περισσότερα) παιχνίδια να shipάρουν bugαρισμένα και να βγαίνουν day one patches, δεν αναιρεί το πόσο τραγική πρακτική εξακολουθεί να είναι. Ειδικά στην ατάκα που ακούστηκε "It's still a month, the code is not done yet" για δικαιολογία, έκλαψα λίγο από τα γέλια η αλήθεια είναι. Που να μην ήταν κιόλας στρωμένη Engine με 5ετή ορίζοντα development και δεκάδες εκατομμύρια μπάτζετ.<br><br>Κρατήστε τις ατάκες που θα ακούσουμε:<br><br>"Ακόμα δεν βγήκε, δεν τελείωσε το QA, λογικό να έχει bugs"<br>"Ακόμα δεν βγάλανε το πρώτο patch, λογικό να έχει bugs".<br>"Ντάξει ακόμα το τρίτο patch είναι, λογικό να μην τα διόρθωσαν όλα".<br>"Οι reviewers δεν βρήκαν bugs, μάλλον μεμονωμένα προβλήματα δικά σου είναι"<br>"Ντάξει το DLC αναμενόμενο να έχει bugs, νέο περιεχόμενο είναι, πάντα έχουν bugs"<br>"Ντάξει το Andromeda 1 λογικό να έχει bugs, στο 2 θα τα στρώσουν όλα"<br><br>Και δεν πάει μόνο στο Andromeda αυτό προφανώς, είναι γενικευμένο ΑΑΑ φαινόμενο. Απλά μεράκλωσα και είπα να πω το μπόνο μου βραδιάτικαααααχ.