Ας πούμε τώρα αυτό που ξεκίνησα να ονομάζω ο Κανόνας των Τριών:<br><br>Πας να επιτεθείς σε μια κεντρική βάση των κακών εξωγήινων (υπάρχει από μία σε κάθε major πλανήτη). <br>Πρώτο Objective να σπάσεις 3 security consoles (διάσπαρτα στην περιοχή, με απόσταση 50-100 μέτρα το καθένα από το άλλο) για να ανεπεργοποιηθεί το forcefield της εισόδου. Πολεμάς, τα βρίσκεις, τα σπας, μπαίνεις μέσα.<br>Αρχίζει να βαράει συναργερμός. Επόμενο objective, να σπάσεις τρία security consoles (διάσπαρτα, 50-100 μέτρα), για να ανοίξει ο δρόμος προς την κεντρική κονσόλα του συναγερμού. Πολεμάς, τα βρίσκεις, τα σπας, προχωράς.<br>Για να ανεπεργοποιηθεί ο συναγερμός, πρέπει να σπάσεις 3 ακόμα κονσόλες (50-100μ). Πολεμάς, τις βρίσκεις, τις σπας, προχωράς προς το "Hangar Bay" της βάσης, για κάποιο λόγο που δεν κατάλαβα αλλά what the hell, αφού μου το λέει η ΑΙ μου θα πάω.<br>Φτάνεις έξω από το Hangar Bay. Για να μπεις μέσα, πρέπει, μαντέψτε, να βρεις και να απενεργοποιήσεις 3 κονσόλες που ελέγχουν την πρόσβαση της κεντρικής πόρτας.<br>Και αυτό συνεχίζεται για μερικά στάδια ακόμα, πάντα με τα Objectives σε τριάδες, μέχρι να σκοτώσεις τον αρχηγό της βάσης.<br><br>Επίσης αυτό δεν συναντάται αποκλειστικά στις βάσεις. <br>Σου λέει πχ μια αποστολή "να εντοπίσεις της κλεμμένες προμήθειες του Outpost των αποίκων", με την ΑΙ να βρίσκει τα ίχνη τους στο τάδε nav point.<br>Πας στο τάδε nav point, σκανάρεις την περιοχή, σου λέει η ΑΙ "χμ μαζεύω στοιχεία αλλά όχι αρκετά, θέλω και άλλα, για έλα και στο επόμενο Point". <br>Πας στο επόμενο, το ίδιο. "Κοντεύω κοντεύω, θέλω και άλλα ίνφος, για προχώρα στο επόμενο".<br>Μόλις βρεις και το τρίτο nav point, εμφανίζονται στο χάρτη οι προμήθειες.<br>Αυτό το μοτίβο ισχύει σχεδόν για το 80% των quests του παιχνιδιού.<br><br>Έχει και μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία ρε γμτ, είτε είναι quests είτε διάλογοι είτε περιοχές, αλλά χάνονται μέσα στην μετριότητα και την επανάληψη του gameplay. Μιλάμε βαριέμαι τη ζωή μου σε φάσεις.