Όταν αφενός η προσωπικότητα διαμορφώνεται μέσα από αιώνες καταπίεσης, αφετέρου η προσωπικότητα που προκρίνεται ως ιδανική για τον ρόλο είναι κατά σύμπτωση αυτή του παραδοσιακού προτύπου του άνδρα, η μεροληψία έχει και πάλι το φύλο ως γενεσιουργό αιτία.
όπως είπα, μπορεί να προκύψει και ερμηνεία που δεν έχει κοινωνικά αίτια αλλά εξελικτικά. Δεν οπαδικοποιώ δέχομαι ότι μπορεί να ισχύει οτιδήποτε, αρκεί να υπάρχουν δεδομένα. Υπενθυμίζω ότι αντιτίθεμαι στο αυτονόητο ή "μακράν πιο πιθανό' που προτάσεις.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για να υπάρχουν διαφορετικές δεξιότητες για τέτοιες θέσεις. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το να συμπεριφέρεται κάποιος σε εργασία και προσωπική ζωή ως άνδρας-πασάς της δεκαετίας του 1950 δεν είναι δεξιότητα. Το γεγονός ότι επιβραβεύεται το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αποτέλεσμα ενός συστήματος που είναι στημένο για αυτό τον σκοπό.
Δεν νομίζω να υποστηρίκτικε πουθενά από κάποιον αυτό το αυτονόητο που αναφέρεις. Προφανώς ναι δεν πρέπει να υφίσταταται ο άντρας πασάς.
Κάτσε ρε συ όμως. Λες ότι το σημερινό σύστημα είναι στημένο για να εξυπηρετεί τους άντρες πασάδες; ΟΚ Νομίζω το corporate culture ακόμα και στην ελλάδα σε διαψεύδει πανηγυρικά. Είτε άντρας είσαι είτε γυναίκα σου πίνουν το αίμα μα τον ίδιο τρόπο και οι partners είναι ισοκατανεμιμένοι μιας και υπάρχουν ποσοστώσεις. Ως ανέκδοτο παράδειγμα το αναφέρω. Έχω τελείως διαφορετική αίσθηση.
Κυριολεκτικά λέω ακριβώς πως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα οικονομικά μόνα τους για βγάλεις συμπεράσματα που αφορούν πολλαπλά studies.
Φαντάζομαι έχεις δει πολλά διαφορετικά κοινονικο-οικονομικά ποσοτικά μοντέλα και έχεις φτάσει σε αυτό το συμπέρασμα;
Εδώ πχ το παραδέχεσαι και ο ίδιος πως δεν μπορείς να ξέρεις ωστόσο αποδίδεις φαινόμενα με τρόπο ουσιοκρατικό. Οι ανθρωπολογικές και κοινωνιολογικές μελέτες μπορούν να σου δώσουν καλύτερη εικόνα για το πως αποδόθηκαν οι ρόλοι στις διάφορες φάσεις των ανθρωπίνων κοινωνιών αποφεύγοντας την ουσιοκρατία και την κυκλική πορεία αιτίου-αιτιατού.
Δεν αποδίδω τίποτα. Υποθέτω με βάση δεδομένα μια ερμηνεία η οποία χρειάζεται δουλειά για να φτάσει στην ουσιαστική απόδοση. Λέω ξεκάθαρα ότι είναι σπέκουλα, απέναντι "στο μακράν πιο πιθανό με επίκληση στο αυτονόητο."
Από την άλλη θα σου ξαναζητήσω να μου βρεις μια μελέτη ανθρωπιστικών επιστημών που να έχει μικρότερη η ίση αβεβαιότητα που χρησιμοποιούμε π.χ. στην επιστήμη (την φυσική) και έχω πολύ καλούς λόγους να πιστεύω ότι δεν θα βρεις.
Μπα καθόλου αυτονόητο, δε με απασχολεί το να γίνεται efficiently η παραγωγή του όποιου έργου. Με ενδιαφέρει οι άνθρωποι να ζουν χωρίς εκμετάλλευση, καταπίεση και βία στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό που μπορεί να συμβεί αυτό.
Αντιτίθεσαι σε ένα συμπέρασμα, ενώ ο τρόπος που φτάνω σε αυτό το συμπέρασμα είναι ακρηβώς από πάνω.
Σε κάθε περίπτωση έτερων εκάτερον. Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου, διορθώνοντας σε παράλληλα (imho).
Η παραγωγή πρέπει να γίνεται ΥΠΕΡαποδοτικα ώστε να μην υπάρχει εκμετάλλευση, καταπίεση και βία και να προκύπτει αφθονία για όλους.
Η όποια διαφωνία μας είναι μάλλον πως φτάνει κανείς στην ανώτερη κοινωνία όχι αν πρέπει να υπάρξει.
Ίσα ίσα απαντάω επειδή καταλαβαίνω τι λες.
ΟΚ. Λες ότι καταλαβαίνεις τι λέω ενώ παράλληλα με κατηγορείς για τα ασύνδετα δεδομένα... Στο ποστ σου δε γράφεις ούτε μιση γραμμή γιατί τα δεδομένα είναι ασύνδετα, ούτε και αναφέρεις το σχετικό επιχείρημα....