Μετά την επιτυχία του Baldur's Gate 3, υπάρχει ελπίδα για νέο Ultima;

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
η τεραστια επιτυχια τον αλλαζει τον αθρωπο.
Τεράστια επιτυχία είχε και στην early access με κάπου στα 2,5 μιλιονε πωλήσεις. Τον είδες να καβαλά το καλάμι; Με μια σάπια πανοπλία των ΤΖΑΜΠΟ κυκλοφορούσε και θεώρησε ορθό να τα ρίξει στο κεημ (και να σου ο JK SIMMONS, ΤΣΙΜΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΡΚΣ, κτλπ).
Αν δεν invest στη δουλειά σου, τότες προκοπή δε κάνεις.
 
Last edited:
Θαρρώ πως εννοεί Early Access :gap:
 
Επειδή γίνεται σύγκριση Larian-CDPR, ένα πλεονέκτημα της Larian που ελπίζω να την προστατέψει από το να ξεπέσει, είναι ότι δεν είναι εισηγμένη άρα δεν έχει να λογοδοτεί σε ανώνυμους μετόχους που ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος.
 
Ναι ρε σεις, την Electronic Arts εννοούσα που έχει τα δικαιώματα του Ultima.

Η EA εαν δεν μπορεί να χώσει microtransactions και lootboxes δεν ενδιαφέρεται

Στο Ultima 7 έπρεπε να τρως και να πίνεις για να συντηρείσαι, ορίστε τα microtransactions. Πλήρωσε γιατι αλλιώς game over.
 
να το φτιάξει η bioware όμως :p

Νέο Ultima από την σύγχρονη Bioware είναι το απόλυτο "ναι μεν αλλά".


giphy.gif
 
Όλα τα "μεγάλα κεφάλια" της παλιάς Bioware είναι εδώ
Νέο studio από τη WoC που δουλεύει σε νέο Sci-Fi IP.
 
O Nameless One είπε το σημαντικότερο : δεν είναι εισηγμένη εταιρεία, οπότε ουσιαστικά λειτουργεί σαν σταρτάπ/πειρατικό καράβι. Αν έχει στο τιμόνι πέντε μερακλήδες, κάνει παπάδες.

Το θέμα είναι πως όταν αυτοί οι πέντε μεγαλώσουν, κάνουν φαμέλιες και τους έρθει μετά προσφορά για εξαγορά 700 μύρια από ΜΣ ή ΕΑ, κάθονται και μιλάνε σοβαρά. Είναι φράγκα που τα παίρνεις και τσιλάρεις Κουλιακάν μαζί με τα δισέγγονά σου, δεν ξανασχολείσαι ποτέ με την έννοια της 'δουλειάς'.

Ελάχιστοι έχουν την 'πετριά' να θέλουν να φτιάξουν το ΥΠΕΡΠΑΙΧΝΙΔΙ και μετά το ΥΠΕΡΠΑΙΧΝΙΔΙ 2 και να τρέφονται ψυχολογικά από την λατρεία των οπαδών σε βάθος χρόνου. Καλά όσο είσαι μικρός, αλλά μετά τα πρώτα -άντα, οι προτεραιότητες αλλάζουν. Όσοι καταφέρνουν να διατηρούν την ανεξαρτησία τους και να λειτουργούν δίχως καμία υποχρέωση ή πίεση χρόνου για το μεράκι τους (βλέπε Sam Lake της Remedy ή καλή ώρα, Sven της Larian) συνεχίζουν να παράγουν σπουδαία παιχνίδια γιατί ακριβώς, γουστάρουν αυτή τη σχέση λατρείας με το κοινό τους. Δε σκάνε για υπερπωλήσεις, τους ενδιαφέρει η ποιότητα. Είναι καλλιτέχνες, όχι λογιστές.

Τώρα πόσο θα κρατήσει καθενός το χούι, δεν το ξέρει κανείς. Μπορούμε όμως πάντα, να απολαμβάνουμε τις παιχνιδάρες που μας ετοιμάζουν όσο είναι ακόμη ενεργοί.
 
Πάντως το 30% της Larian ανήκει στην Tencent.

Πολυ σωστα, αλλα αυτο ειναι ενα ωραιο θεμα για διευκρινιση, καθως δεν της "ανηκει" σε φαση "κανω κουμαντο" και "πιεζω για συγκεκριμενες αποφασεις", αλλα της "ανηκει" σε φαση "οσο κερδος βγαζει ξεζουμιζω και γω απο κει παρασιτικα γιατι ειμαι συνεταιρος"
 
Back
Top