Xiaomi/Poco
Η Infoquest έχει συγκεκριμένους μεταπωλητές και σε περίπτωση βλάβης υποστηρίζει
μόνο τα κινητά που αγοράστηκαν από αυτούς. Η πλειοψηφία των μαγαζιών σε skroutz,
bestprice τα φέρνει από έξω (Κίνα, παραεισαγωγές κλπ) οπότε σε περίπτωση βλάβης,
η Infoquest θα σου πει "να το πας εκεί που το αγόρασες". Επίσης σε περιπτώσης DoA
είναι ότι κάτσει αν θα στο αντικαταστήσουν. Αφήνω εντελώς απ' έξω το γεγονός ότι με-
γάλος αριθμός είναι απατεώνες που αλλάζουν ονόματα και ΑΦΜ σαν πουκάμισα και
πιστολιάζουν ΦΠΑ κλπ.
Motorolla
Δεν υπάρχει σαν εταιρία στην Ελλάδα οπότε πρακτικά δεν έχεις support αν πάθει κά-
τι. Το μαγαζί θα το στείλει έξω (Κίνα, Ευρώπη, Μαδαγασκάρη
Realme
Υπάρχει η smart4all η οποία έχει την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα. Δεν έχω κα-
ταφέρει να βρω με ποιούς συνεργάζεται και τι παίζει με την εγγύηση.
Samsung
Ό,τι περιπτώσεις έχουν ακούσει, τους κάλυψε η εδώ αντιπροσωπεία ακόμα και σε αγο-
ρά από skroutz/bestprice.
Σε σχέση με τα παραπάνω, τα sold/fulfilled by amazon έχουν καλύτερη αντιμετώπιση.
Έχει κοντά 30 ημέρες, όπου μπορείς να επιστρέψεις κάτι στην αρχική κατάσταση, έχεις
refund και στα μεταφορικά της επιστροφής, έχεις στάνταρ δυο χρόνια εγγύησης σε α-
ντίθεση με το κάθε απιθανομάγαζο που σήμερα είναι και σε 7 μήνες έχει πιστολιάσει
και άντε βρες τον κλπ.