Φαντάσου ότι σε ένα εστιατόριο έχουμε 1 σερβιτόρο, που κουβαλάει 2 πιάτα σε ένα δρομολόγιο, και κάνει 2 δρομολόγια το λεπτό. Φαντάσου μετά ότι τα πιάτα τα παίρνει από ένα πάγκο, που χωράει 8 πιάτα.
2 πιάτα x 2 δρομολόγια = 4 πιάτα το λεπτό. Άρα με τίποτα δεν προλαβαίνει να αδειάσει τον πάγκο, και οι πελάτες παίρνουν τα πιάτα κρύα.
Ας πάρουμε τώρα 1 σερβιτόρο, που κουβαλάει 3 πιάτα, και κάνει 2,2 δρομολόγια ανά λεπτό., και παίρνει τα πιάτα από 1 πάγκο με 6 πιάτα.
3 πιάτα x 2.2 δρομολόγια= 6.6 πιάτα το λεπτό. Οπότε αδειάζει ο πάγκος γρήγορα, και οι πελάτες τρώνε ζεστό φαί.
Στο παράδειγμα, ο σερβιτόρος είναι η GPU, τα πιάτα τα δεδομένα, ο αριθμός πιάτων που κουβαλάει σε κάθε δρομολόγιο είναι το εύρος του διαύλου διαμεταγωγής (bus bandwidth στα αγγλικά, τα 128 bit παραπάνω που έλεγες), ο αριθμός δρομολογίων ανά λεπτό η συχνότητα (frequency) της GPU, και ο πάγκος με τα πιάτα η μνήμη. Ο πελάτης είναι το πρόγραμμα.
Αυτά που ζητάει το Watch_dogs από Video Ram, τα δίνουν και οι 2. Απλά το 1 GB παραπάνω στην 270Χ μάλλον δεν αξιοποιείται πλήρως, και το γιατί το εξήγησα πιο πάνω. Οπότε καλύτερα να πάρει τις άλλες.