Official thread περί adventure games

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
200.gif


Που να πάρει τα έχουμε/έχει παίξει όλα τα παραπάνω!
 
Βρήκαμε ποιος μπορεί να κάνει adventuroreviews στη θέση του Μάνου τότενες. :lol:
 
Kings Quest, Space Quest και Kyrandia έχω να προτείνω αν και είναι λίγο αρχαία σε γραφικά και αν θυμάμαι καλά μερικά έχουνε dead ends σε κάποιες περιπτώσεις.
 
Φαντάζομαι πως θα τα έχει παίξει κι αυτά, αφού είναι all-time classics, αλλά τα αναφέρω για την ιστορία: Maniac Mansion, Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Day of the Tentacle, Loom.

Ίσως, όμως, να σας έχουν ξεφύγει τα: Lure of the Temptress, Beneath a Steel Sky, Cruise for a Corpse.
 
DOTT και Loom, καθώς και Beneath a Steel Sky ναι.

Τώρα εντάξει Maniac Mansion δεν την παλεύω ούτε εγώ να το παίξω, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να της το δώσω. Zak, Lure και Cruise είναι ενδιαφέροντα παιχνίδια όπως λες, αλλά είναι πλέον απαρχαιωμένα, νομίζω το Zak ίσως είναι το πιο εύκολο να ασχοληθεί κανείς, τα άλλα δύο έχουν πολύ περίεργο interface.

Για την ώρα παίζει το Silence και της αγόρασα και το Primordia, για να δούμε πόσο καιρό θα την κρατήσουν :p.
 
<span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;">Την τριλογία των Dark Fall έχω να προτείνω. </span>
 
<em>Κάποτε γράψανε</em> :

<strong>Rivereyes</strong> : Δεν θέλω να ξέρω πόσο χαμηλά θα πέσει το Hero U…

<strong>Hellion</strong> : Σε περίπτωση που δεν θυμάστε το Hero-U, το κικσταρτερωμένο Adventure που ανακοινώθηκε από τους δημιουργούς των  Quest for Glory πριν 56 χρόνια περίπου, στο τελευταίο τους backer update ισχυρίζονται πως εν τέλει θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή ανάμεσα στον Απρίλιο και τον Μάιο του 2018

Hellion Κυκλοφόρησε! Rivereyes τώρα μπορείς να το μάθεις.. :-D

https://www.gog.com/game/herou_rogue_to_redemption

https://www.youtube.com/watch?v=VEtvVcyjGfo
 
Προς ώρας χαζολογάω με το manual, το οποίο ακολουθεί τα χνάρια των περίφημων "Famous Adventurer's Correspondence School for Heroes" ενθέτων που συνόδευαν τα Quest for Glory. Θα ήθελα πραγματικά πολύ να αξίζει και θα το ξεκινήσω αισιόδοξος, αλλά χωρίς παρωπίδες.
<h3 class="r"></h3>
 
Λοιπόν, κάποιες πρώτες εντυπώσεις :

- Πάρα πολύ φτωχός, αλλά λειτουργικός τεχνικός τομέας. Παραδόξως, τα Unity μοντέλα χαρακτήρων, έχουν περισσότερη λεπτομέρεια και προσωπικότητα απ' ότι είδαμε σε Pillars of Eternity/Tyranny/Wasteland 2 ως τώρα. Τα λίγα μουσικά θέματα είναι ευχάριστα και για speech ούτε λόγος. Απλοϊκά σκίτσα με ξυλομπογιά για τις cinematics και τα πρόσωπα των χαρακτήρων, βγάζουν ένα γλυκό ερασιτεχνισμό.

-Τίγκα στις γλυκές αναφορές στα Quest for Glory. Γαργαλάει επιτυχώς τον παράγοντα 'νοσταλγία' με το καλημέρα. Οι πάλιουρες θα εξοικειωθούν άμεσα.

-Υπερβολικά πολλά λογοπαίγνια σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ, σε βαθμό που κουράζουν και φαντάζουν αφύσικα. Είχανε και τα QfG αλλά εδώ κάπου νιώθω πως χάνεται η ισορροπία.

-Από πλευράς σχεδιασμού gameplay δείχνει να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το QFGV.


Απλό παιχνιδάκι, αλλά τίμιο, δεν ανατινάζει εγκεφάλους και η μικρή του κλίμακα εγγυάται πως δεν μπορεί με την καμία να θεωρηθεί QFGVI...η εμπορική αποτυχία είναι δεδομένη και αν έκανε 6 χρόνια να εμφανιστεί τούτο το μικρό και ευχάριστο ίντι, μην περιμένετε να δείτε ποτέ Hero U- Wizard's Way.
 
Μάλιστα.. κάτι τέτοιο περίμενα και εγώ από λίγο gameplay που είδα.

Κρίμα πάντως, θα μπορούσαν με τόσα λεφτά που μάζεψαν να φτιάξουν κάτι όπως παλιά με μεράκι και αγάπη κάτι που φαίνεται ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι τα ξέχασαν τελείως.

Τώρα 6 χρόνια στην ανάπτυξη μάλλον βαριόντουσαν να το ολοκληρώσουν, πάτησαν και αυτοί στα ονόματα τους και στην νοσταλγία που θα προσφέρουν για να πουλήσουν σε τύπους σαν και εμάς που μεγαλώσαμε με τα διαμάντια της Sierra και της Lucasarts.

Αγορά σε βαριά έκπτωση λοιπόν.

 
Ισχύει. Φωνάζει από μακριά πως είχε σχεδόν εγκαταλειφθεί και το τελείωσαν όπως-όπως προκειμένου να περισώσουν την όποια υπόληψη τους απομένει στην πιάτσα. Στην πορεία μπορεί και να είναι ευχάριστο, αλλά κάνει τα Lamplight City και Unavowed να φαντάζουν ΑΑΑ παραγωγές ένα πράγμα. Κρίμα κι άδικο, φάγανε όσα φάγανε από τη 'φούσκα' του ΚΣ το '12, το μάθαμε πια το μάθημά μας, τα νιάτα δεν γυρίζουν πίσω με εικοσαδόλλαρα σε κουρασμένα παλλικάρια.
 
Μην το ξεγράφετε πλήρως το παιχνίδι εμπορικά. Σίγουρα δεν θα πουλήσει και εκατομμύρια, αλλά μόλις αρχίσει να δημιουργείται στοιχειώδης ντόρος από τα ρηβιού του IGN, του RPS, του Eurogamer, του Ragequit και των υπόλοιπων μεγάλων σαιτς που ασχολούνται με PC gaming, θα τσιμπήσουν κάμποσες πωλήσεις από νοσταλγικούς πάλιουρες και μερικούς μερακλήδες νέους.

Μέχρι και στο Κόντεξ λένε ψιλοκαλά λόγια ως τώρα. Κατακεραυνώνοντας προφανώς τα άθλια και συνεχή λογοπαίγνια.

YΓ.

[attachment file=502496]

[attachment file=502497]

Παλιόφιλοι...
 
[quote quote=502491]
Απλό παιχνιδάκι, αλλά τίμιο, δεν ανατινάζει εγκεφάλους και η μικρή του κλίμακα εγγυάται πως δεν μπορεί με την καμία να θεωρηθεί QFGVI…η εμπορική αποτυχία είναι δεδομένη και αν έκανε 6 χρόνια να εμφανιστεί τούτο το μικρό και ευχάριστο ίντι, μην περιμένετε να δείτε ποτέ Hero U- Wizard’s Way.
[/quote]
Καμμιά ιδέα που ξόδεψαν όλα τα λεφτά τους;
<blockquote>&lt;cite&gt;Corey Cole on October 4, 2017&lt;/cite&gt;</blockquote>
<blockquote>As for funding, we've been out of funds for two years. Everything since then has come out of loans, and Lori's and my retirement accounts. It's safe to say at this point that we've personally spent as much on this project as we received from both Kickstarter campaigns.</blockquote>
 
Φεύγουνε πολύ εύκολα 500Κ στο 'Μιούρικα αν είσαι ερασιτέχνης φουλ και δεν έχεις ιδέα πώς φτιάχνεται ένα παιχνίδι πλέον. Το μεγαλύτερο μέρος έφυγε σε φιξ συμβόλαιο με το στούντιο που δημιούργησε τα assets και τα animations του τίτλου. Αν θυμάμαι καλά (είχα σταματήσει να παρακολουθώ τα backer updates τον τελευταίο χρόνο) μάλιστα κατέληξαν να πληρώνουν τα ίδια πράγματα δυο φορές, καθώς τα πρωτότυπα δεν ικανοποιούσαν ποιοτικά και εξαφανίστηκαν ούλα. Τσάμπα λεφτά δηλαδή.

Βάλε κάπου εκεί και και περιπτώσεις τύπου "Έλα, πάμε διακοπές, το 'χουμε κάψει, θα βάλουμε το επόμενο milestone στην πιστωτική" σε συνδυασμό με την συνειδητοποίηση πως το παιχνίδι απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό (και φυσικά την άρνηση των developers να ενσωματώσουν στοιχεία που θα το έκαναν αρεστό σε 'ασχέτους') και δεν θέλει και πολύ.

Πρότυπο case study επιτυχημένου Kickstarter από τους 'παλιούς ήρωες της νιότης', ήταν το Larry Reloaded. Εκεί φάνηκε πως έγινε σωστή εκτίμηση του κόστους και του κοινού, ορίστηκε συγκεκριμένο πρόγραμμα και παραδόθηκε, με κάποιο φυσικά κέρδος για την εταιρεία, ακριβώς το προϊόν που είχαν υποσχεθεί. Μαζεύεις π.χ 100Κ, έχεις ήδη φίξ πλάνο πως το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί με 50Κ και δεν θα πουλήσει τίποτε παραέξω, οπότε σου μένουν και 50Κ στην τσέπη και είσαι κύριος. Σημειώστε πως με 50Κ δεν ζει μια οικογένεια ούτε χρόνο στις ΗΠΑ, οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είχε και ιδιαίτερο νόημα να δοθεί συνέχεια στο όλο εγχείρημα. Πολύ κόπος και χρόνος για ένα χαρτζιλίκι, σε ανθρώπους πάνω από μια ηλικία άλφα, δεν έχει και πολύ νόημα.

*κατεβαίνει από το πόντιουμ του LSEFD*
 
Υπάρχουν πολυάριθμες επιτυχημένες Kickstarter campaigns. Για του λόγου το αληθές το πρόσφατο παράδειγμα είναι το https://ragequit.gr/forums/topic/hollow-knight-ot/page/3/#post-502501">Hollow Knight το οποίο πέτυχε πρόσφατα το milestone των 1 εκ. κόπιων όπως γράφτηκε και στο αντίστοιχο thread.
 
Ισχύει, έπρεπε να ήμουν πιο σαφής :

Αναφερόμουν αποκλειστικά στο πολύ περιορισμένο γκρουπ ΚΣ που έγιναν από "παλιούς ήρωες της νιότης" οι οποίοι απευθύνονται στους τριαναπεντάρηδες-σαραντάρηδες οπαδούς τους. Το Hollow Knight και άλλα νέα παιχνίδια, φυσικά και έχουν κάθε προοπτική επιτυχίας, καθώς ξεκινάνε από το μηδέν, από μικρές ομάδες ανάπτυξης με τεράστιο μεράκι, εκεί άλλη φάση και φυσικά τα πάντα είναι διαφορετικά, γι'αυτό και πολλά projects όχι μόνο ολοκληρώνονται εγκαίρως, αλλά γνωρίζουν εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία.
 
Αυτά είναι καταδικασμένα από χέρι, για πολλούς λόγους. α) Μεγαλώσαμεχ, β) πρέπει να αγγίξεις και τον παλμό. Η ακατέργαστη μαγεία που είχαν τα παλαιότερα παιχνίδια λόγω περιορισμών (τεχνολογικών,  μπορεί και υλοποίησης ιδεών) δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ανταγωνιστούν τις σημερινές βελτιώσεις (και δεν αναφέρομαι στις τάσεις για ΠάμπΤζι κτλ.).

Τουλάχιστον ήταν τίμια τα παλικάρια και δεν έφαγαν τα λεφτά του κόσμου στο ντούκου (ασχέτως με τους λάθους ελιγμούς τους, αυτό έπρεπε να είναι στο risk assessment).

Το Hollow Knight ομολογουμένως είναι ιδιάζουσα περίπτωση, διότι <span style="text-decoration: underline;">δεν</span> ξεκίνησε από το μηδέν στην ουσία του κορμού του gameplay που είναι ένα metroidvania με ενσωματωμένη όλη τη φιλοσοφία gameplay/αφαιρετικού-ασαφούς narration που διακατέχει τα Dark Souls παιχνίδια (δεν είναι button-fest όπως το Guacemelee δηλαδή). Αυτά σε συνδυασμό με το εικαστικό του ήταν ιδανικοί κράχτες για ένα ήδη "ψημένο" κοινό.
 
Συμφωνώ. Και δεν ξεχνάμε πως τα 'παλιά καλά παιχνίδια' στην πραγματικότητα εισήγαγαν φοβερές καινοτομίες. Τo Hero's Quest, το Larry I, διάβολε, το Baldur's Gate και το Planescape: Torment (αναφέρω τίτλους στους οποίους πάτησαν συγκεκριμένα Kickstarter), όλα βρίσκονταν στην αιχμή της τεχνολογίας για την εποχή τους, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά και σίγουρα τα έδειχνες σε κάποιο φίλο σου με καμάρι. Δεν ήταν 'ρετρό' δηλαδή όταν κυκλοφόρησαν, ούτε παρελθοντολάγνα. Τα περισσότερα δε, εισήγαγαν και πλουσιότατο gameplay το οποίο οδηγούσε κυριολεκτικά το gaming της εποχής του.

Ο τρόπος με τον οποίο για παράδειγμα οργανικά αυξάνονταν οι ικανότητές σου μέσω της εξάσκησης στην σειρά Quest for Glory, ενέπνευσε άπειρους σχεδιαστές και υιοθετήθηκε από πάμπολλα παιχνίδια (προεξέχοντων των τελευταίων Elder Scrolls) τα οποία πήραν αυτό το νήμα προόδου και το τράβηξαν ακόμη πιο μακριά.

Νομίζω τελικά αυτό που μένει είναι πως όσο ωριμάζει το gaming (θα ήταν και ενδιαφέρον άρθρο αυτό, πλάκα-πλάκα) και ωριμάζουμε και εμείς ως παίκτες, διακρίνονται πιο καθαρά συγκεκριμένες εποχές, περίοδοι και σχολές. Την πατήσαμε θυματεϊκα με τις Χρυσές Νοσταλγικές Παρωπίδες του '12, έτσουξε όσο έτσουξε, πάμε για άλλα, μόνο μπροστά συνεχίζει ο δρόμος.
 
O Corey Cole πόσταρε σήμερα στο φόρουμ του Hero-U πως το γκεημ έχει πουλήσει λίγο παραπάνω από 1000 κόπιες ως τώρα, αλλά αυτό είναι ψιλοαναμενόμενο γιατί έχουν μηδενική δημοσιότητα ακόμα (λέει ο ίδιος πως άρχισαν να στέλνουν ρηβιού κωδικούς μόνο μετά την επίσημη κυκλοφορία του γκεημ, και πως λαμβάνουν καμιά 50αριά αιτήσεις για κωδικούς ημερησίως) και πως αναμένει οι πωλήσεις να αυξηθούν σημαντικά μόλις αρχίσει να δημιουργείται στοιχειώδης ντόρος.

Επίσης στο πρόσφατο kickstarter update γράφουν πως "ήδη εργάζονται πάνω σε 2 νέους Hero-U τίτλους", ένα casual spin-off αλλά και το Wizard's Way που έγραψε παραπάνω ο Μποράτσος πως δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει :Ρ

Ισχύει πάντως αυτό που λένε εδώ κι εκεί, πως το παιχνίδι ξεκινάει ψιλοαργά και χτίζει ταχύτητα στην πορεία. Έχω φτάσει στην ημέρα 10+ και η κατάσταση έχει αρχίσει να ρολάρει στοιχειωδώς γρηγορότερα σε σχέση με τις αρχές όπου ήταν ουσιαστικά εξομοιωτής πανεπιστημίου. Γενικά περνάω καλά με την πάρτη του πάντως.
 
Κυκλοφόρησε ο πρόλογος του fan-made adventure Return of the Tentacle (συνέχεια του Day of the Tentacle), τον οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από https://catmic.itch.io/return-of-the-tentacle">εδώ.

Άγνωστο για το πόσο και αν το project θα παραμείνει ενεργό, καθώς λογικά η Disney δεν θα το αφήσει έτσι, οπότε σπεύσατε να το κατεβάσετε τώρα που προλαβαίνετε.

Πάντως, από το ελάχιστο που έπαιξα, οι τύποι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, που ξεπερνά ακόμα και επίσημες παραγωγές και μακάρι να καταφέρουν να το ολοκληρώσουν.

 
Back
Top