Φεύγουνε πολύ εύκολα 500Κ στο 'Μιούρικα αν είσαι ερασιτέχνης φουλ και δεν έχεις ιδέα πώς φτιάχνεται ένα παιχνίδι πλέον. Το μεγαλύτερο μέρος έφυγε σε φιξ συμβόλαιο με το στούντιο που δημιούργησε τα assets και τα animations του τίτλου. Αν θυμάμαι καλά (είχα σταματήσει να παρακολουθώ τα backer updates τον τελευταίο χρόνο) μάλιστα κατέληξαν να πληρώνουν τα ίδια πράγματα δυο φορές, καθώς τα πρωτότυπα δεν ικανοποιούσαν ποιοτικά και εξαφανίστηκαν ούλα. Τσάμπα λεφτά δηλαδή.
Βάλε κάπου εκεί και και περιπτώσεις τύπου "Έλα, πάμε διακοπές, το 'χουμε κάψει, θα βάλουμε το επόμενο milestone στην πιστωτική" σε συνδυασμό με την συνειδητοποίηση πως το παιχνίδι απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό (και φυσικά την άρνηση των developers να ενσωματώσουν στοιχεία που θα το έκαναν αρεστό σε 'ασχέτους') και δεν θέλει και πολύ.
Πρότυπο case study επιτυχημένου Kickstarter από τους 'παλιούς ήρωες της νιότης', ήταν το Larry Reloaded. Εκεί φάνηκε πως έγινε σωστή εκτίμηση του κόστους και του κοινού, ορίστηκε συγκεκριμένο πρόγραμμα και παραδόθηκε, με κάποιο φυσικά κέρδος για την εταιρεία, ακριβώς το προϊόν που είχαν υποσχεθεί. Μαζεύεις π.χ 100Κ, έχεις ήδη φίξ πλάνο πως το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί με 50Κ και δεν θα πουλήσει τίποτε παραέξω, οπότε σου μένουν και 50Κ στην τσέπη και είσαι κύριος. Σημειώστε πως με 50Κ δεν ζει μια οικογένεια ούτε χρόνο στις ΗΠΑ, οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είχε και ιδιαίτερο νόημα να δοθεί συνέχεια στο όλο εγχείρημα. Πολύ κόπος και χρόνος για ένα χαρτζιλίκι, σε ανθρώπους πάνω από μια ηλικία άλφα, δεν έχει και πολύ νόημα.
*κατεβαίνει από το πόντιουμ του LSEFD*