- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 19,027
Θα πάω ένα βήμα παραπέρα το συλλογισμό σου: είναι η μάχη το απόλυτο κριτήριο για ένα τέτοιο CRPG?
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Δεν ήταν μόνο η μάχη, αλλά και το γεγονός ότι όντως είχε μεγάλη πιστότητα στους 3.5 κανόνες. Πολλές περιγραφές σε skils, feats κλπ. στο manual είναι αυτούσια μεταφερμένες από το αντίστοιχο PH.Δεν θεωρώ τυχαίο ότι το Temple of Elemental Evil, παρόλα τα προβλήματά του σαν παιχνίδι και το θάψιμο που έπαιξε τότε λόγω bugs και unfinished παιχνιδιού κλπ, θεωρείται ως η πιστότερη μεταφορά κανόνων μιας Dungeons and Dragons έκδοσης.
Τι εννοείς αν υπήρχε; Το να φτιάξεις ένα tb σύστημα μάχης είναι ευκολότερο από το rtwp, καθώς στο δεύτερο πρέπει να λάβεις υπόψη διάρκεια animations, χρόνους actions, ταυτόχρονη κίνηση μονάδων κλπ και να τα "μεταφράσεις" σε νοητούς γύρους, αν δε θες να καταλήξεις με rtwp τύπου Arcanum που είναι απάλευτο ή όπως στο DA:O που αν και γενικά καλό έχει κάποια λάθη όπως στα διάφορα "executions" που οι υπόλοιποι συνεχίζουν και σου ρίχνουν ξύλο όσο κάνεις τις Κονανιές™.αν υπήρχε η δυνατότητα να γίνουν tb
Μια χαρά είναι το RTwP!!!!
Παρόλα αυτά αν θέλει ο κάθε ΤΒ-πιουρίστας ρυθμίζει ώστε το παιχνίδι να πατάει παύση έπειτα από κάθε completed action του χαρακτήρα (σημαντικό ώστε να μην χάνεις τα spells λόγω interrupted casting) και είσαι κύριος. Όταν έχεις τέτοιες παροχές α) είτε δεν έδωσες ευκαιρία στο σύστημα, διότι το απέρριψες με τη μία, β) είτε old man yells at cloud.
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις combat log για να ξέρεις αν έφαγε crit o άλλος ή όχι. Βάζεις ποια conditions είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να γνωρίζεις (πχ. το σημαντικότατο ineffective weapon ή/και finished spell), ώστε να κάνει pause και αφήνεις να ρολλάρει η μάχη μόνη της.
Τι εννοείς αν υπήρχε; Το να φτιάξεις ένα tb σύστημα μάχης είναι ευκολότερο από το rtwp, καθώς στο δεύτερο πρέπει να λάβεις υπόψη διάρκεια animations, χρόνους actions, ταυτόχρονη κίνηση μονάδων κλπ και να τα "μεταφράσεις" σε νοητούς γύρους, αν δε θες να καταλήξεις με rtwp τύπου Arcanum που είναι απάλευτο ή όπως στο DA:O που αν και γενικά καλό έχει κάποια λάθη όπως στα διάφορα "executions" που οι υπόλοιποι συνεχίζουν και σου ρίχνουν ξύλο όσο κάνεις τις Κονανιές™.
Έχει να φάει πολλά ψωμιά ακόμα για να αποδείξει πως αξίζει να μπει ως react. Ο Τσουρινάκης και ο Cole Phelps (και το πασοΚουνένα) δεν θα ανέχονταν ένα προχθεσινό meme πλησίον τους.
Mike αυτό εννοώ: ότι πρέπει και μπορείς να βάλεις το autopause όταν γίνεται interrupt ένα action. Νομίζω ήταν σαφές όπως το έγραψα. :/
Εγώ πιστεύω ικανοποιεί πολλούς.και στο τέλος δεν ικανοποιεί κανέναν.
Ενώ το rtwp δε χρειάζεται καλή A.I.; Εκεί δε μπορείς να χωρίσεις τα πάντα σε segments και να το πας βήμα-βήμα, πρέπει οι συμμετέχοντες στη μάχη να ανταποκρίνονται όπως πρέπει με σωστό patfinding (δεν έχω δει ποτέ κανένας στο γύρο του σε tb να καθυστερεί επειδή κόλλησε λίγο στα textures ενός βράχου), να μην συγκρούονται και μπλοκάρονται μεταξύ τους κ.α. οπότε το να φτιάξεις σωστά script σε rtwp που λαμβάνει υπόψη ακόμα και λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα το να ακυρώνει εγκαίρως spell για autoattack, χωρίς να σου τρώει "γύρο", μόνο εύκολο δεν είναι.Θεωρώ ότι το turn based ειναι πιο δύσκολα γιατί πρέπει να φτιάξεις καλή AI (που είναι δύσκολο) και να ισορροπήσεις το challenge με το πραγματικό χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί το encounter ενώ στο RTwP απλά ρίχνεις εχθρούς με απλά script και τελείωσες!
Σημαντικό ναι, όσο ακόμα εξερευνείς τους κανόνες. και προσπαθείς να μπεις στο κλίμα. Αν δεν είναι το πρώτο ή δεύτερο παιχνίδι σου σε αυτό το ruleset και δεν πρόκειται για κάτι πρωτόγνωρο και εξεζητημένο, δεν ξέρω τι να πω... Είναι σαν να παίζεις το 4ο παιχνίδι στα Souls και να προχωράς χωρίς ασπίδα σηκωμένη, να μην ελέγχεις γωνίες και να μπερδεύεις το κουμπί που χρησιμοποιεί αντικείμενο με εκείνο που κρατάει το όπλο με τα 2 χέρια.Επίσης το combat log είναι σημαντικότατο, ειδικά σε παιχνίδια όπως το Kingmaker
Πραγματικά ποτέ δε μου έχει συμβεί αυτό, κάνω συχνά pause και ελέγχω που βρίσκεται το κάθε μέλος, αν είναι engaged από εχθρό κλπ πριν δώσω εντολές. Και πάλι μικρές παύσεις αφού λάβουν εντολές για να βεβαιωθώ ότι ξεκίνησαν να τις εκτελούν και δε διακόπηκαν από το χ,ψ λόγο...Κάνεις pause, δίνεις εντολές στο party, unpause και μετά από λίγο συνειδητοποιείς ότι τα μισά δεν έγιναν και άντε ψάξε ποια έγιναν τελικά, γιατί και πώς.
Επίσης το combat log είναι σημαντικότατο, ειδικά σε παιχνίδια όπως το Kingmaker (turn based σύστημα που μεταφέρθηκε σε RTwP) γιατί 1) γίνεται ένας χαμός και μέσα σε 2-3 δευτερόλεπτα προχώρα το log σελίδες ολόκληρες και 2) περιέχει απαραίτητες λεπτομέρειες που εάν τις αφήσεις να περάσουν, μπορεί να έχουν συνέπειες (πχ ο fighter μου πέθανε γιατί δέκτηκε sneak att από τον rogue μου που είχε χάσει το confuse save αλλά φυσικά δεν το κατάλαβα έγκαιρα γιατί όλα γίνονται μαζί και χαοτικά)
Ζήτησα από τους τεχνικούς του site να βάλουν το παρακάτω ως reaction αλλά με γράψανε, οπότε μέχρι να βρω χρόνο να το βάλω μόνος μου το ρίχνω χειροκίνητα:
One of the great differentiators is mythics, and how they affect everything in the game. So at a certain point of your adventure, you will be able to become not an epic hero but a really mythic hero, with the ability to gradually change into very powerful entities. Right now I can reveal the angel, demon, and trickster, but there will be more.
Tricksters don’t trick other people, but the world itself. At a certain point, a trickster understands the laws that put this world in motion – that it is actually governed by dice. Say they roll a critical failure, a one on the dice. They’re able to change it instantly to natural 20, transforming critical failure to critical success. You will be able to see the dice changing the results right before your eyes.
δηλ ρε συ αδμιραλ επαιξες 150 ωρες pathfinder kingmaker με το turn based mod και την παλεψες?εγω μονο σε boss και σοβαρες μαχες εβαζα turn based,καθε φορα που εμφανιζοταν αλλο ενα ενκαουντερ με 6 αραχνες εριχνα ενα φαιερμπαλ ριαλ ταιμ και τελειωνα σε 5 δευτερα.
τι νοημα εχει το turn based σε τετοιου ειδους μαχες?