PC-Gaming News

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Kαλά ας βγουν νέα Σπλίντερ Σελ και Ηίτμαν και θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε..
 
Kαλά ας βγουν νέα Σπλίντερ Σελ και Ηίτμαν και θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε..

Δυστυχώς ο λόγος που δεν τα βγάζουν είναι ότι μάλλον δεν "φεύγουν" στην αγορά. Δεν είναι τυχαίο ότι και τα deusexοειδή ζορίζονται τα τελευταία χρόνια, καθώς έχουν το stealth ως πρώτη επιλογή συνήθως.
 
Τα DeusExοειδή όπως τα Dishonored (αλλά και... το τελευταίο Deus Ex) υπέφεραν και από τεχνικά ζητήματα στο launch τους, βέβαια. Δεν είναι δηλαδή πως ξαφνικά το κοινό αποφάσισε πως τα stealth games/immersive sims δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία του.
 
Όλα τα games υποφέρουν από τεχνικά ζητήματα στο launch τους πλέον. Το Day 1 κοινό συνήθως τα καταπίνει αμάσητα, γιατί όχι άλλωστε, κουκούτσια έχουν;
 
To πρώτο Dishonored πάντως που ήταν αρκετά γυαλισμένο, ήταν το τελευταίο που εμπορικά πήγε καλά στην κατηγορία από ό,τι ξέρω. Το Prey που επίσης δεν είχε κάνα ιδιαίτερο θέμα, δεν tankαρε μεν όπως άλλοι τίτλοι της Bethesda αλλά δε θυμάμαι τίποτα τρελές πωλήσεις. Τα "immersive sims" όπως και να το κάνουμε είναι ιδιαίτερα παιχνίδια και θέλουν αφοσίωση (και αρκετή υπομονή αν το stealth είναι ο ιδανικός τρόπος να παίξεις).
Ίσως τελικά είναι ένας συνδυασμός των 2 στοιχείων που ανέφεραν ο Κώστας κι ο Αλέξανδρος.
 
Kαλά ας βγουν νέα Σπλίντερ Σελ και Ηίτμαν και θα σας δείξω εγώ, θα δείτε τι θα πάθετε..
η ουμπι έχει αρκεστεί να βάζει cameo τον sam fisher στα ghost recon μιας και έβαλε quest line στο breakpoint και είχε βάλει και στο wildlands.
 
η ουμπι έχει αρκεστεί να βάζει cameo τον sam fisher στα ghost recon μιας και έβαλε quest line στο breakpoint και είχε βάλει και στο wildlands.
H Ubi κοιτάζει μόνον open world και ένα splinter cell δεν μπορεί να γίνει ως τέτοιο. Είναι η κατηγορία games που πάνε με ανοιχτά levels.
 
Νομίζω ότι το μέλλον των stealth games και των deus ex-like είναι στα μικρότερα μπάτζετ και το συγκεκριμένο κοινό, όπως τα cRPGs. Για να δημιουργήσεις ένα παιχνίδι του είδους σε επίπεδο mainstream χρειάζεσαι ένα καράβι λεφτά με ισχυρή πιθανότητα να μην βρεις το κοινό που θέλεις για να ρεφάρεις. Το ευρύ κοινό δεν έχει την υπομονή για stealth και αργή εξέλιξη.
 
To Phantom Pain αν θυμάμαι καλά είχε πολύ stealth και έκανε και καλές πωλήσεις.
Τουλάχιστον από αυτά που διάβασα. Δεν έχω παίξει το game.

Στο είδος πραγματικά έχει απομείνει μοναχός ο πράκτορας 47. Ελπίζω σε Dishonored 3.
 
To Phantom Pain αν θυμάμαι καλά είχε πολύ stealth και έκανε και καλές πωλήσεις.
Τουλάχιστον από αυτά που διάβασα. Δεν έχω παίξει το game.

Στο είδος πραγματικά έχει απομείνει μοναχός ο πράκτορας 47. Ελπίζω σε Dishonored 3.

Όντως το Phantom Pain είναι εξαίρεση, πιθανότατα λόγω του ονόματος του Kojima. Το ενδιαφέρον κοινό στοιχείο μεταξύ του MGSV και του Mankind Divided είναι ότι η ανάπτυξη και των δυο διακόπηκε απότομα λόγω κόστους.
 
Εντοπίστηκαν definitive editions για τα Mafia 2 και 3, ό,τι και αν σημαίνει αυτό.

Καλή φάση, αλλά αυτό που σίγουρα χρειάζεται ένα καλό remake είναι το πρώτο Mafia.

Όντως. Καλούτσικο το Mafia 2 αλλα το πρώτο είναι πραγματικό classic. Το 3 δεν το έπαιξα λόγω των τεχνικών προβλημάτων που είχε.
 
Δεν έχασες και τίποτα εδώ που τα λέμε. Το παράτησα γρήγορα, καθώς δεν μου έκανε καθόλου κλικ.
 
Το Mafia 3 είναι αριστούργημα... αφηγηματικά και ως setting/ατμόσφαιρα. Δυστυχώς είναι θαμμένο κάτω από ένα σχεδιασμό δράσης από αδιάφορο μέχρι απλά κακό. Το DLC που προσθέτει τα silent throwing knives βοηθάει έναν νέο παίκτη να την παλέψει καλύτερα, ΑΝ τύχει και πάει να τα πάρει πριν ασχοληθεί με το main campaign.

Το Mafia 1 δυστυχώς δεν το έπαιξα στην εποχή του, σήμερα απλά δεν παίζεται με τον άθλιο χειρισμό ειδικά στο driving. Καλομάθαμε βλέπεις να μπορούμε να στρίψουμε σε λιγότερο από 3 λεπτά. Το μόνο της σειράς που πραγματικά χρειάζεται remake, και μένει στην απέξω...

Από εκεί και πέρα, για μένα είναι απολύτως αναμενόμενο πως με την κυκλοφορία των νέων κονσολών, θα δούμε πολλά "remasters" τίτλων 2014-2018 για να ξαναβγούν στη "next gen". Τα ίδια έκαναν και με την προηγούμενη, Dishonored, Sleeping Dogs, Darksiders 2, Skyrim, Risen 3 και κάμποσα άλλα είτε απλά αναβαθμίστηκαν με patch (τίμιο), είτε βγάλαν "Definitive" editions για κυκλοφορία σε Xbox One/PS4 και ταυτόχρονη επανακυκλοφορία σε PC, βαριά με τα DLC included, και διαθέσιμα για εκ νέου αγορά ακόμα και αν είχες την "παλιά" έκδοση.
 
Εννοείται πρώτο-πρώτο Skyrim Remaster.

Πάντως να πω την αλήθεια προσπάθησα πάρα πολύ με το Mafia 1. Έτρωγα game-breaking bug κάπου στη μέση (μετά την αποστολή που πρέπει να οδηγήσεις το αγωνιστικό αμάξι στους δρόμους, χωρίς να πάθει γρατζουνιά) και το είχα αφήσει. Τέτοια παιχνίδια εποχής (όπως το LA Noire) λείπουν.
 
Νομίζω ότι είχα πέσει και 'γω σε παρόμοιο bug (αν όχι στην ίδια αποστολή, σε κάποια άλλη με αυτοκίνητο - δεν θυμάμαι ακριβώς για να πω την αλήθεια), το ξεκίνησα από την αρχή και το τερμάτισα χωρίς άλλα τεχνικά προβλήματα. Άλλες εποχές, άλλες αντοχές, τότε δεν είχα πρόβλημα να το κάνω - τώρα πια ούτε για αστείο.

Θα συμφωνήσω με τον Παλαιό, το πρώτο Mafia αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν unplayable. Εδώ τότε δυσκολευόμασταν με το χειρισμό, σκέψου με τα σημερινά QoL standards.
 
Εγώ το απόλαυσα το Mafia 3 πάντως, αλλά δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα DLC. Έχω ένα κακό αν δεν τα έχω από την αρχή με κάνα game of the year, να μπαίνω πολύ δύσκολα στα έξοδα για να τα αγοράσω αργότερα εφόσον έχω τερματίσει το παιχνίδι. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται Remake. Από την άλλη το 2 μου έρχεται λουκούμι αν γίνει γιατί πάντα ήθελα να το παίξω, αλλά επειδή δεν το είχα, πάντα κάτι γινόταν και αγόραζα κάτι άλλο στη θέση του. Με ένα facelift θα γίνει πολύ πιο εύκολα η αγορά.
 
Λυπάμαι Λύγκα, άμα δεν έχεις δική σου χασισοφυτεία, στην ουσία δεν έχεις παίξει το παιχνίδι :p.

Και σίγουρα δεν έχεις πάρει 100% achievements. Να επανορθώσεις πάραυτα.
 
Back
Top