<blockquote><br>Προφανώς θα κάνουν τη σύγκριση του Far Cry Primal με του Far Cry 4, του Rise of the Tomb Raider με το Tomb Raider, το Doom με το Wolfenstein: The New Order και ούτω καθ' εξής... αν, λέμε αν, η διαφορά δεν είναι ανεπαίσθητη, πχ 10.000 πωλήσεις +- σε σειρές που πουλάνε 1.000.000 τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας, μια χαρά συμπέρασμα βγαίνει.<br><br> Όπως επίσης και από ένα απλό γράφημα που, χωρίς καν να μπει στον κόπο να ασχοληθεί με το ποιος είναι ο τίτλος του παιχνιδιού, δείχνει πως το 2014 o publisher ΖΖΖΖΖ με 3 ΑΑΑ+ κυκλοφορίες και 8 Indie που "σπάσαν" όλα μέσα σε 3 μέρες είχε έσοδα Χ, και το 2015 πάλι με 3 ΑΑΑ+ κυκλοφορίες και 8 Indie που όμως δεν "σπάσαν" είχε Χ +- Υ%. Εκεί είναι όλο το ζουμί και δεν είναι καμία επιστήμη, ανάλογα με το πρόσημο και το πραγματικό Υ καταλαβαίνει κανείς τα πάντα.<br></blockquote><br><br>Το Just cause 3 εχει πουλησει 457.000 μεχρι τωρα http://steamspy.com/search.php?s=Just+cause+3 σε 2 μηνες κυκλοφοριας. Ποσο ειχε πουλησει το JC2 το οποιο JC2 εσπασε την πρωτη μερα κυκλοφοριας μετα απο 2 μηνες? Δεν μπορουμε να ξερουμε επειδη τοτε δεν υπηρχε το steam spy. Το Tomb Raider εχει πουλησει 380.000 http://steamspy.com/app/391220 . Ποσο ειχε πουλησει το προηγουμενο tomb raider σε 1+ εβδομαδα απο την κυκλοφορια του? Και παλι δεν ξερουμε αφου δεν υπηρχε steam spy