PC-Gaming News

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Αφου εσφαξα τα smurfs αποφασσισαν να βγαλουν και αλλο παιχνιδι!!!
 
τι μαλακες ειναι τουτοι? για την daedalic μιλατε ρε και την περιγραφετε ως "the German developer behind The Lord of the Rings Gollum"?? εχει φτιαξει αντβεντσουραρες ρε ανιωθοι...

στεναχωρεθηκα. και νομιζω ετοιμαζανε καινουριο deponia?? κατι σα να ειχε παρει το ματι μου.. τουλαχιστον απ οτι βλεπω δε θα χασουν τη δουλεια τους ανθρωποι, αλλά σαντ νιουζ ρε γαμωτο..
 
στεναχωρεθηκα. και νομιζω ετοιμαζανε καινουριο deponia?? κατι σα να ειχε παρει το ματι μου.. τουλαχιστον απ οτι βλεπω δε θα χασουν τη δουλεια τους ανθρωποι, αλλά σαντ νιουζ ρε γαμωτο..
Όντως, το Surviving Deponia, αλλά δεν θα είναι κλασικό point 'n' click adventure, αλλά μια μείξη survival/colony sim. Τρελό pass.

Πάντως, αναπτύσσεται από άλλη ομάδα ανάπτυξης, οπότε θα κυκλοφορήσει κανονικά.
 
Εντελώς αντικειμενικά:
-η Daedalic είχε όλα τα φόντα να γίνει η σύγχρονη Lucas Arts
-κάπου εκεί το 2017 ή λίγο μετά φαινόταν να χάνει τον βασικό προσανατολισμό της που ήταν τα adventure
-κακές/μέτριες πωλήσεις στα περισσότερα παιχνίδια της, απαξίωση/γκρίνια από τον τύπο, στροφή του κοινού προς nu-adventure τύπου Walking Dead οδήγησαν στο από πάνω
-είναι κρίμα ένα κακό παιχνίδι να της στοιχίζει τόσο
 
Όπως όλα δείχνουν, η Daedalic μάλλον φυτοζωούσε και το Gollum ήταν η τελευταία μεγάλη ζαριά. Τώρα ποιος πήρε την απόφαση να παίξουν το μέλλον της εταιρείας σε ένα ακριβό (λόγω παραγωγής και license) παιχνίδι ενός genre που δεν γνώριζαν, είναι ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από τον ιστορικό του μέλλοντος. Πάντως από την ανακοίνωσή του και τον συνδυασμό genre/dev, μέχρι και τα πρώτα screenshots και trailers, το Gollum δυστυχώς έμοιαζε με το χρονικό ενός προαναγγελθέντος φιάσκου.

Κρίμα, μας έδωσαν μερικά πολύ αξιόλογα adventures στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας ενώ ήταν και πολύ εντυπωσιακός ο ρυθμός με τον οποίο τα κυκλοφορούσαν.
 
Όπως όλα δείχνουν, η Daedalic μάλλον φυτοζωούσε και το Gollum ήταν η τελευταία μεγάλη ζαριά. Τώρα ποιος πήρε την απόφαση να παίξουν το μέλλον της εταιρείας σε ένα ακριβό (λόγω παραγωγής και license) παιχνίδι ενός genre που δεν γνώριζαν, είναι ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί από τον ιστορικό του μέλλοντος. Πάντως από την ανακοίνωσή του και τον συνδυασμό genre/dev, μέχρι και τα πρώτα screenshots και trailers, το Gollum δυστυχώς έμοιαζε με το χρονικό ενός προαναγγελθέντος φιάσκου.

Κρίμα, μας έδωσαν μερικά πολύ αξιόλογα adventures στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας ενώ ήταν και πολύ εντυπωσιακός ο ρυθμός με τον οποίο τα κυκλοφορούσαν.
αυτό βασικά, τρελό ρίσκο χωρίς λόγω imho.
 
Ο δημιουργός των Hitman θέλει λέει να κάνει ένα fantasy mmo rpg.
Platforms revealed for IO Interactive's fantasy game, Project Dragon

“Now we are sharing with all of you, that we are embarking on a new adventure! One that expands our creativity, our capabilities, and in some sense our identity. We are building a new world, a new IP – an online fantasy RPG. A world and a game built from the core to entertain players and expand for many years to come. It feels familiar, yet at the same time IOI is going on a journey unlike any we have been on before.”

:adamjensen:
 
Ναι έχει καναδυό χρόνια ίσως και περισσότερο που το είπανε, το κομμάτι που κουόταρες πρέπει να είναι εκείνη η ανακοίνωση. Και μετά μοιράστηκαν ένα μάτσο @@ σχετικά με το γκέημ.
 
Απεικόνιση των monthly active users και daily active users του Call of Duty βάσει των στοιχείων που βγήκαν από την δική μεταξύ Microsoft και FTC:

F0KZW0ZXsAEFNOH


F0KZL9VX0AAAyuo
 
Πως στο διαλο παίζουν FPS σε κινητό?
Ευχάριστο το ότι το μεγαλύτερο ποσοστό παίζει σε PC και όχι σε κονσόλα. Με την φασαρία που κάνει η Σονυ, περίμενα μεγαλύτερο ποσοστό στα PS.
Εντυπωσιακά νούμερα πάντως. 70 εκ άνθρωποι παίζουν καθημερινά CoD.
 
πραγματικά μόνο και μόνο από αυτό δεν είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει οικονομικό συμφέρων για την MS να το κάνει αποκλειστικό για xbox?
 
πραγματικά μόνο και μόνο από αυτό δεν είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει οικονομικό συμφέρον για την MS να το κάνει αποκλειστικό για xbox?

Ξεκάθαρα.
 
Δεν ξέρω αν ταιριάζει απόλυτα στο topic, όμως πριν μερικές μέρες κυκλοφόρησε το PC port του θρυλικού Ghost Trick που ανέκαθεν μου κέντριζε το ενδιαφέρον (αλλά φυσικά no Nintendo DS, no party).
Ήθελα να ρωτήσω αν το έχει παίξει κανείς και πόσο "anime" είναι το σενάριο, το γράψιμο και η όλη αισθητική του (πέρα από τα visuals που κάνουν μπαμ 😅). Είναι κι αυτό διαποτισμένο από τη χαρακτηριστική "αφέλεια" και σαχλαμαροσύνη που συχνά διακατέχει τις αμιγώς ιαπωνικές δημιουργίες ή είναι πιο "διακριτικά" αυτά τα στοιχεία;

ΥΓ: Δεν έχω παίξει ούτε Ace Attorney, με το οποίο λένε ότι συγγενεύει. Το GT, πάντως, με ιντριγκάρει περισσότερο ως concept.
 
Έκανα ένα κλίκ στο σύνδεσμό.

Όχι, Μαλαντρουά, όχι. Είσαι μεγάλος άνθρωπος.

Αυτό κάνει μπαμ πως απευθύνεται σε κόσμο που παίζει με γουαϊ-φου φρεσκοπλυμένη με μωρομάντηλο στο πλάι τους.

(Ακούς ΑΛΕΞΟΥΚΟ; )
 
Έκανα ένα κλίκ στο σύνδεσμό.

Όχι, Μαλαντρουά, όχι. Είσαι μεγάλος άνθρωπος.

Αυτό κάνει μπαμ πως απευθύνεται σε κόσμο που παίζει με γουαϊ-φου φρεσκοπλυμένη με μωρομάντηλο στο πλάι τους.

(Ακούς ΑΛΕΞΟΥΚΟ; )


Steam_wishlist_GIF.gif
 
@maladroid Εγω εχω DS και 3DS αλλα δεν το γνώριζα το παιχνίδι. Ενδιαφέρον θα το τσεκάρω. Ace Attorney είναι ωραίο πάντως, είχα παίξει το πρώτο αρκετά
 
Back
Top