- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 1,737
Δεν έχω παίξει ποτέ μου το Resident Evil 4, αλλά γνωρίζω αρκετά καλά πως δουλεύει ο χειρισμός του. Αν προσέξετε, θα δείτε ότι το αριστερά και δεξιά δουλεύουν λίγο όπως τα tank controls, ο χαρακτήρας στρίβει πάνω στον άξοαν του, δεν κάνει ούτε strafing ούτε ακολουθεί την κατεύθυνση που του έχετε δώσει.
Το παιχνίδι δεν έχει πραγματικό free look, η ιδέα είναι πως κοιτάζεις αριστερά και δεξιά ώστε να δεις αν σου έρχονται από τα πλάγια εχθροί.
Οι λόγοι που είναι φτιαγμένο έτσι είναι δύο:
α) Αρχικά, το παιχνίδι είναι Ιαπωνέζικο και φτιαγμένο για κονσόλα. Ακόμα και μέχρι το 2004 οι Ιάπωνες δεν είχαν ακόμη συνηθίσει κάμερες πλήρης ελευθερίας (ένα αναλογικό για κίνηση χαρακτήρα, δεύτερο αναλογικό για έλεγχο κάμερας), προτιμούσαν παιχνίδια με στημένες κάμερες/πλάνα ή δυναμικές κάμερες όπως τις εδραίωσε η Nintendo (βλέπε Ocarina of Time κλπ).
Και το Metal Gear Solid 3 στην αρχική του έκδοση δεν είχε κάμερα πλήρους ελέγχου, αλλά προαποφασισμένες κάμερες σε κάθε σημείο (όπως στο MGS1 και 2).
β) Η κάμερα έχει φτιαχτεί με γνώμονα το gameplay, που είναι αργό και μεθοδικό. Οι εχθροί σου έρχονται αργά αργά άλλωστε.
Πιστεύω πως αν η κάμερα/χειρισμός "διορθώνονταν" με γνώμονα keyboard-mouse, θα χαλούσαν αρκετά το παιχνίδι. Απλά παίξτε το με χειριστήριο, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Πολύ καλό review για το RE4 και γενικά την φιλοσοφία του για όποιον τον ενδιαφέρει. Εξηγεί σε μεγαλύτερο βάθος όσα περιγράφω συνοπτικά παραπάνω:
https://www.youtube.com/watch?v=urpHwgOujcw
Το παιχνίδι δεν έχει πραγματικό free look, η ιδέα είναι πως κοιτάζεις αριστερά και δεξιά ώστε να δεις αν σου έρχονται από τα πλάγια εχθροί.
Οι λόγοι που είναι φτιαγμένο έτσι είναι δύο:
α) Αρχικά, το παιχνίδι είναι Ιαπωνέζικο και φτιαγμένο για κονσόλα. Ακόμα και μέχρι το 2004 οι Ιάπωνες δεν είχαν ακόμη συνηθίσει κάμερες πλήρης ελευθερίας (ένα αναλογικό για κίνηση χαρακτήρα, δεύτερο αναλογικό για έλεγχο κάμερας), προτιμούσαν παιχνίδια με στημένες κάμερες/πλάνα ή δυναμικές κάμερες όπως τις εδραίωσε η Nintendo (βλέπε Ocarina of Time κλπ).
Και το Metal Gear Solid 3 στην αρχική του έκδοση δεν είχε κάμερα πλήρους ελέγχου, αλλά προαποφασισμένες κάμερες σε κάθε σημείο (όπως στο MGS1 και 2).
β) Η κάμερα έχει φτιαχτεί με γνώμονα το gameplay, που είναι αργό και μεθοδικό. Οι εχθροί σου έρχονται αργά αργά άλλωστε.
Πιστεύω πως αν η κάμερα/χειρισμός "διορθώνονταν" με γνώμονα keyboard-mouse, θα χαλούσαν αρκετά το παιχνίδι. Απλά παίξτε το με χειριστήριο, δεν χάθηκε ο κόσμος.
Πολύ καλό review για το RE4 και γενικά την φιλοσοφία του για όποιον τον ενδιαφέρει. Εξηγεί σε μεγαλύτερο βάθος όσα περιγράφω συνοπτικά παραπάνω:
https://www.youtube.com/watch?v=urpHwgOujcw