Νομίζω ότι τα τέλη μεταφοράς, μπαίνουν στα κρατικά έσοδα. Και σίγουρα θα υπάρχει και κάποιος ΦΠΑ!! Οπότε έχεις έσοδα.
To παρακάτω βίντεο για τα θέματα με το υδρογόνο:
Δεν πρόσεξα ότι είχες ανεβάσει βιντεάκι. Έχω ακόμα πιο σχετικό βιντεάκι που εξηγεί δυο πράγματα:
Εν ολίγοις το υδρογόνο σε αγωγούς φυσικού αερίου είναι κολοσιαία παπάντζα.
Να πω κάτι ακόμα σχετικά με το «πράσινο» υδρογόνο. Ο μόνος «λογικός» τρόπος παραγωγής σε κάπως υπολογίσιμες ποσότητες είναι με πλωτές ανεμογεννήτριες, και αυτό από μόνο του καταδεικνύει πόσο απίστευτα ακριβή υπόθεση είναι. Και για να βοηθήσω λίγο ακόμα, ο μόνος λόγος που είναι λογικό να παράξεις υδρογόνο σε πλωτές ανεμογεννήτριες είναι επειδή βγάζει περισσότερο νόημα να παράγεις υδρογόνο και να το μεταφέρεις με πλοία παρά να τις συνδέσεις στο δίκτυο ακριβώς επειδή είναι τόσο μακρυά. Αν μπορείς να συνδεθείς στο δίκτυο τότε σχεδόν πάντα έχεις καλύτερα πράγματα να κάνεις και δεν έχει νόημα να αφήνεις τόσο ακριβό εξοπλισμό αχρησιμοποίητο στο μεγαλύτερο μέρος τού χρόνου.
Τι μπορείς να κάνεις με το υδρογόνο; Πάντως όχι να δώσεις ενέργεια στον κόσμο. Η κύρια χρήση θα πρέπει να είναι η βιομηχανία που αυτή την στιγμή εξακολουθεί να χρησιμοποιεί «κατάμαυρο» υδρογόνο, και μπορούν να υπάρξουν και κάποιες δευτερεύουσες, αλλά μέχρι εκεί.