What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Προτάσεις για ταινία

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,223
Αν θέλουμε να είμαστε εντελώς αντικειμενικοί, προφανώς ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ εκεί έξω, είναι σινεμά. Από το 'Αχόρταγα Τορπιλοπίστολα 4: Άνω Λιόσια' ως το 'Anatolia'. Τώρα τί είναι ψυχαγωγία, τί τέχνη, τί θα μείνει και τί θα ξεχαστεί, επαφίεται στα γούστα και τις ορέξεις του καθενός.

Ανέκαθεν υπήρχε δημόσιος διάλογος για το τί είναι Τέχνη (με κεφαλαίο Του), τί είναι ψυχαγωγία, τί είναι μαζικό και λαϊκό και τί τσιφιλικάκι της αυτόκλητης ελίτ της διανόησης. Και τελικά σαν κοινό διαμορφώνουμε και την διαθεσιμότητα του εκάστοτε προϊόντος. Θεωρώ τα Μαρβελοπίου αστεία; Απλώς θα τ'αγνοήσω και θα πάω να δω π.χ. το Killers of the Flower Moon σινεμά, όπως θα ψηφίσω ένα μικρό Συντροφικό κόμμα κι ας μην έχει ελπίδα να γίνει ποτέ κυβέρνηση.

Τώρα προφανώς το έργο και την αξία του Σκορσέζε δεν θα την αμφισβητήσει κανένας. Ούτε τα τετρασέγγονά του θα χρειαστεί να δουλέψουν ποτέ. Αλλά τον καταλαβαίνω που διαολίζεται και καταθέτει την εμπειρία του. Σκέψου ιστορικά τί βίωσε και τί διαμόρφωσε, το τεράστιο πολιτισμικό αποτύπωμα των φιλμ που έκανε από το '70 μέχρι σήμερα. Ε μετά βλέπεις ένα μωβ γίγαντα με μπλινγκάτο γάντι να μονοπωλεί τις συζητήσεις των νέων και σε πιάνει μια άλφα-βήτα καταθλιψάρα. Βγαίνει η πικρία.

Πάντα όμως έτσι ήταν. Οι νέοι στη Φλωρεντία του Δάντη (τυχαίο παράδειγμα, καφεδάκι έπινα και άκουσα) στάνταρ γελούσαν με την 'κλασσική ποίηση' και καταπιάνονταν με την όποια μαλακία της ημέρας. Στο τέλος, η ιστορία δικαιώνει το ουσιώδες. Οι κόντρες τώρα, είναι για να περνάει η ώρα στο μικρό, ψηφιακό μας καφενείο.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
Νομίζω οι πιο χαρακτηριστικές αναφορές στο video που δείχνουν γιατί ο Σκορσέζε κάνει μεγάλο λάθος είναι τα quotes από αντίστοιχους Σκορσέζε στην αυγή του κινηματογράφου που απαξίωναν τόσο το ίδιο το μέσο ως λαϊκό σκουπίδι σε σχέση με το θέατρο, αλλά και το είδος του σινεμά που υπηρέτησε ως επί το πλείστον ο Σκορσέζε ως λαϊκό, φθηνό και στερούμενο νοήματος.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,223
Η τέχνη είναι πάντα υποκειμενική. Ένας άνθρωπος με σοβαρά θέματα επιβίωσης, σιγά μην έχει χρόνο να ακκίζεται φιλήδονα στην πινακοθήκη της Βαρκελώνης και να συζητά με τη Βεατρίκη Μπορσώ για τα κρυφά μηνύματα στους πίνακες της ύστερης περιόδου του Γκόγια. Στην τελική, όλοι ψάχνουμε απαντήσεις σε όσα δεν έχουν απαντηθεί σε δέκα χιλιάδες (και βάλε) χρόνια καταγεγραμμένης ιστορίας. Κάποιος μπορεί να εκστασιάζεται με το Δε Μπόιζ και να θεωρεί πως επεξηγεί τελειότατα όσα του συμβαίνουν. Άλλος μπορεί να έχει ζήσει χαρτί και καλαμάρι όλο το Wolf of Wall Street.

Η αλήθεια είναι υποκειμενική. Η προσωπική λύτρωση, ακόμη περισσότερο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις ως καλλιτέχνης, είναι να καταθέτεις την βιωματική σου αλήθεια. Αν το κάνεις αυτό, είσαι αντάξιος του λειτουργήματός σου. Οι σκιτζήδες έμπορες που απλώς σπρώχνουν 'προϊόντα' πάντοτε υπήρχαν, πάντοτε θα υπάρχουν και δεν θα τους θυμάται κανείς έξω από την πεντάλεπτη φούσκα της δόξας τους.

Διάβασα πρόσφατα την αυτοβιογραφία του Oliver Stone, 'Chasing The Light', όπου αφηγείται τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής του. Συνιστάται ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να εμβαθύνει περισσότερο στις παρούσες αμπελοφιλοσοφίες.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
8,952
Ένας άνθρωπος με σοβαρά θέματα επιβίωσης, σιγά μην έχει χρόνο να ακκίζεται φιλήδονα στην πινακοθήκη της Βαρκελώνης και να συζητά με τη Βεατρίκη Μπορσώ για τα κρυφά μηνύματα στους πίνακες της ύστερης περιόδου του Γκόγια.
Τα λίγα μου σεντ, επειδή στο χωριό έχω ζήσει διάφορες καταστάσεις.
Δουλεμένοι γέροντες αλλά και μεσήλικες, με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και εργασία μεροδούλι μεροφάι, είχαν μεγαλύτερη αίσθηση και αντίληψη της τέχνης και των συναισθημάτων που αυτή που δημιουργεί. Άκουγαν την τσαμπούνα ή έβλεπαν συγκεκριμένα έργα λαικής τέχνης, αυθόρμητης και δάκρυζαν.
Τους παίζεις ένα ρεμπέτικο στο οργανάκι σου και αγαλλιάζει η καρδιά τους.
Βλέπουν ένα μαγικό ηλιοβασίλεμα ή την όμορφη "ψυχή του δάσους" όταν ανασηκώνεται ο κουρνιαχτός από τα έλατα και εξυψώνεται η ψυχή τους.

Για να το κλείσω, θεωρώ ότι αυτόι οι λαικοί και αυθεντικοί άνθρωποι ξέρουν τι είναι τέχνη και μπορούν να δημιουργήσουν και να αισθανθούν αυθεντικά συναισθήματα και μηνύματα. Οι άλλοι είναι νομενκλατούρα, ψωροελίτ, που πουλάνε μυαλό και στην πραγματικότητα είναι φελλοί. Σαφέστατα και υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις, αλλά άτομα που ζουν αποστειρωμένα από την κοινωνία δεν μπορούν να την αισθανθούν. Επειδή πάνε ένα ΣΚ στον Όλυμπο ή πήρανε μια γλάστρα δεν ξέρουν τι είναι Φύση. Πόσο μάλλον δε όταν αποφασίζουν να ζήσουν με τος πτωχούς για να γράψουν ένα βιωματικό έργο.

Ας πουλήσουν καμιά μπανάνα ειδάλλως ας την φάνε να τους κοπεί κι η όρεξη.
All time classic

part 2

 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
Οι άλλοι είναι νομενκλατούρα, ψωροελίτ, που πουλάνε μυαλό και στην πραγματικότητα είναι φελλοί.
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
10,025
Δεν υπαρχει μετρο συγκρισης μεταξυ του κυκλου του Σκορσεζε και των αλλων.
Οταν ειπε οτι αυτες οι ταινιες ειναι φτιαγμενες για να αρεσουν και δεν παιρνουν ρισκα, ειναι πολυ σημαντικη δηλωση για το μελλον του κινηματογραφου.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
Δεν υπαρχει μετρο συγκρισης μεταξυ του κυκλου του Σκορσεζε και των αλλων.
Οταν ειπε οτι αυτες οι ταινιες ειναι φτιαγμενες για να αρεσουν και δεν παιρνουν ρισκα, ειναι πολυ σημαντικη δηλωση για το μελλον του κινηματογραφου.

Θα διαφωνήσω για διάφορους λόγους αλλά θέλω πρώτα να εξηγήσω πώς ξεκίνησε η όλη ιστορία. Η τοποθέτηση του Σκορσέζε είναι από την αρχή εντελώς λάθος γιατί ο ίδιος αρνείται να δεχθεί την νέα πραγματικότητα που προέκυψε λόγω της τεχνολογίας.

Για όποιον δεν γνωρίζει, ο ανένδοτός του ξεκίνησε όταν προσπάθησε να πείσει τα studios να του δώσουν μπάτζετ 180 εκατομμυρίων για τη νέα του ταινία και αυτά αρνήθηκαν, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να συμφωνήσει με το Netflix. Είδε δηλαδή την προοπτική να παίξει η νέα του ταινία στις τηλεοράσεις ως προσβολή διότι σε όλη του την πορεία ως δημιουργός ο κινηματογράφος είχε ξεχωριστή αίγλη και η τηλεόραση θεωρούταν κατώτερη. Αρνείται να αποδεχθεί ότι με την άνοδο του streaming και των ποιοτικών τηλεοράσεων ο περισσότερος κόσμος είναι σούπερ ευχαριστημένος να βλέπει ταινίες στο σπίτι του, ενώ στον κινηματογράφο πηγαίνει όταν είναι να δει κάτι που θεωρεί καλύτερο ως ομαδική/κοινωνική εμπειρία.

Αυτό το πράγμα δεν επρόκειτο να αλλάξει ή να αναστραφεί ακόμα και αν το MCU δεν είχε δημιουργηθεί ποτέ. Ο κινηματογράφος, όχι ως μέσο αλλά ως τρόπος θέασης, όντως πεθαίνει. Όχι λόγω της Marvel αλλά λόγω της σύγχρονης πραγματικότητας. Ο Σκορσέζε θέλει να μείνει στα 70s που ο μισός πλανήτης δεν είχε καν τηλεόραση, αλλά τώρα μπορώ να έχω στο σπίτι μου ανά πάσα στιγμή πρόσβαση σε κορυφαίας ποιότητας παραγωγές. Δεν υπάρχει γυρισμός από αυτό.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,223
Άλεξ εδώ κάπου τσουβαλιάζεις πράγματα, σιγά μην ζήτησε και νεκρανάσταση των Αδελφών Λουμιέγ. Τη νέα πρραγματικότητα την ασπάστηκε 100%, αποδεχόμενος του ντήλ του Νέτφλιξ για το Irishman. Χώρια την τέρμα πειραματική μαγκιά που έκανε στο φίλμ, 'αναζωογονώντας' τους πρωταγωνιστές του για τις ανάγκες των γυρισμάτων. Απλώς δεν του αρέσει. Έχει διαφορά. Το ίδιο λίγο πολύ συμβαίνει με όλους μας : αναγκαζόμαστε να προσαρμοστούμε σε δεδομένα που δεν γουστάρουμε.

Στην τελική όμως, η αληθινή ποιότητα του καθενός μένει και τον ξεχωρίζει, μέσα από κάθε φουρτούνα και αντιξοότητα. Ούτε ο Σκορσέζε θα πέσει έξω, ούτε οι έφηβοι σκουπιδέμπορες της Μάρβελ. Απ' όλα θα 'χει ο μπαχτσές και το δικό μας χρέος είναι να οξύνουμε το αισθητήριο της νέας γενιάς.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
Άλεξ εδώ κάπου τσουβαλιάζεις πράγματα, σιγά μην ζήτησε και νεκρανάσταση των Αδελφών Λουμιέγ. Τη νέα πρραγματικότητα την ασπάστηκε 100%, αποδεχόμενος του ντήλ του Νέτφλιξ για το Irishman. Χώρια την τέρμα πειραματική μαγκιά που έκανε στο φίλμ, 'αναζωογονώντας' τους πρωταγωνιστές του για τις ανάγκες των γυρισμάτων. Απλώς δεν του αρέσει. Έχει διαφορά. Το ίδιο λίγο πολύ συμβαίνει με όλους μας : αναγκαζόμαστε να προσαρμοστούμε σε δεδομένα που δεν γουστάρουμε.

Στην τελική όμως, η αληθινή ποιότητα του καθενός μένει και τον ξεχωρίζει, μέσα από κάθε φουρτούνα και αντιξοότητα. Ούτε ο Σκορσέζε θα πέσει έξω, ούτε οι έφηβοι σκουπιδέμπορες της Μάρβελ. Απ' όλα θα 'χει ο μπαχτσές και το δικό μας χρέος είναι να οξύνουμε το αισθητήριο της νέας γενιάς.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό Στέφανε από αυτό που λες. Είπα επί λέξει ότι δεν ήθελε τη συμφωνία με το Netflix διότι θα έπρεπε να κυκλοφορήσει την ταινία του στην τηλεόραση μέσω της υπηρεσίας αλλά αναγκάστηκε επειδή όλοι οι υπόλοιποι αρνήθηκαν να τον χρηματοδοτήσουν. Και πολύ καλά έκαναν φυσικά. Ότι συμβιβάστηκε και αναγκάστηκε δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι αποδέχθηκε. Η αποδοχή προϋποθέτει κατανόηση και τίποτα δεν δείχνει ότι ο Σκορσέζε κατανοεί γιατί συμβαίνει αυτό που συμβαίνει.
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
10,025
Θα διαφωνήσω για διάφορους λόγους αλλά θέλω πρώτα να εξηγήσω πώς ξεκίνησε η όλη ιστορία.
Θα διαφωνισω με την σειρα μου και Χ δεν σου εβαλα. Καταλαβαινω οτι στραβωσες για το "εγω ειμαι ο μαιτρ" υφος.
Ο καθενας θα στραβωνε στην θεση του Σκορσεζε. Δεν νομιζω οτι υπαρχει λογικος ανθρωπος που να πιστευει οτι το Irishnan δεν θα ηταν κινηματογραφικο διαμαντι. Δεν πηρε τα χρηματα για την ταινια οσο ευκολα νομιζε και εφαγε πακετα ο ανθρωπος μεχρι να τελειωσει η ταινια.
Το Avengers Endgame τσιμπησε 400 μυρια (Πολυ μεγαλυτερο budget), για να γυριστει και σε καμια περιπτωση δεν μπορουμε να χαρακτηρισουμε το endgame σαν κινηματογραφικο αριστουργημα. Μια γλυκαναλατη αμερικανια ειναι, με τυρενιες ατακες, που φτιαχτηκε για να βγαλει χρημα. Δεν λεω οτι ηταν ασχημη ταινια.
Η τηλεοραση, οσο ποιοτικα πραγματα και να βγαλει, θα ειναι τηλεοραση.
H τηλεοραση ειναι αυτη που αμολυσε το τερας του πολιτικαλ κορεκτ, επειδη οι διαφημιστες δεν τα γουσταρουν αυτα.
Το σπιτι της διαφημισης ειναι η τηλεοραση.

Το ιδιο ισχυει και για τον γλυκαναλατο κινηματογραφο. εργοστασιο τυριου, μετρια ηθοποιια, σεναριο απο τα lidl αλλα πολυ εξυπνο πασαρισμα για να βγαλει λεφτα, που ειναι και το ζητουμενο.
Διαολε, εαν με ρωτησουν για καποια σκηνη/εικονα απο ταινια, σιγουρα, δεν θα μου ερθει καμια απο τηλεοραση ή marvel κτλ

Βλεπω μια εικονα


και παιζει ολοκληρο το ride of the valkyries στο μυαλο μου. Ουτε στο Thor Ragnarok δεν θα καταφερναν κατι τετοιο που ειναι και στην θεματολογια.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
Θα διαφωνισω με την σειρα μου και Χ δεν σου εβαλα. Καταλαβαινω οτι στραβωσες για το "εγω ειμαι ο μαιτρ" υφος.
Ο καθενας θα στραβωνε στην θεση του Σκορσεζε. Δεν νομιζω οτι υπαρχει λογικος ανθρωπος που να πιστευει οτι το Irishnan δεν θα ηταν κινηματογραφικο διαμαντι. Δεν πηρε τα χρηματα για την ταινια οσο ευκολα νομιζε και εφαγε πακετα ο ανθρωπος μεχρι να τελειωσει η ταινια.
Το Avengers Endgame τσιμπησε 400 μυρια (Πολυ μεγαλυτερο budget), για να γυριστει και σε καμια περιπτωση δεν μπορουμε να χαρακτηρισουμε το endgame σαν κινηματογραφικο αριστουργημα. Μια γλυκαναλατη αμερικανια ειναι, με τυρενιες ατακες, που φτιαχτηκε για να βγαλει χρημα. Δεν λεω οτι ηταν ασχημη ταινια.
Η τηλεοραση, οσο ποιοτικα πραγματα και να βγαλει, θα ειναι τηλεοραση.
H τηλεοραση ειναι αυτη που αμολυσε το τερας του πολιτικαλ κορεκτ, επειδη οι διαφημιστες δεν τα γουσταρουν αυτα.
Το σπιτι της διαφημισης ειναι η τηλεοραση.

Το ιδιο ισχυει και για τον γλυκαναλατο κινηματογραφο. εργοστασιο τυριου, μετρια ηθοποιια, σεναριο απο τα lidl αλλα πολυ εξυπνο πασαρισμα για να βγαλει λεφτα, που ειναι και το ζητουμενο.
Διαολε, εαν με ρωτησουν για καποια σκηνη/εικονα απο ταινια, σιγουρα, δεν θα μου ερθει καμια απο τηλεοραση ή marvel κτλ

Βλεπω μια εικονα


και παιζει ολοκληρο το ride of the valkyries στο μυαλο μου. Ουτε στο Thor Ragnarok δεν θα καταφερναν κατι τετοιο που ειναι και στην θεματολογια.

Ωραίο και ενδιαφέρον post. Καταρχάς να διευκρινίσω καλού κακού το προφανές, ότι η κριτική που ασκώ στον Σκορσέζε δεν έχει φυσικά σχέση με την ποιότητά του ως σκηνοθέτη. Ούτε αμφισβητώ ότι οι ταινίες του Σκορσέζε ή άλλων μεγάλων σκηνοθετών έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία και βαρύτητα για την τέχνη του κινηματογράφου από τις ταινίες της Marvel.

Η κριτική λοιπόν ασκείται διότι ο Σκορσέζε έψαξε να βρει κάποιον αποδιοπομπαίο τράγο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει, την απροθυμία των studios να του δώσουν εκατοντάδες εκατομμύρια για να γυρίσει μια ταινία με υψηλή πιθανότητα εμπορικής αποτυχίας. Ακόμη και αν οι ταινίες της Marvel δεν είχαν εμφανιστεί ποτέ, ο Σκορσέζε θα ήταν σήμερα στην ίδια ακριβώς θέση. Γιατί πολύ απλά ο κόσμος δεν θέλει να πάει στο σινεμά πια. Ο Σκορσέζε ζει στις τελευταίες μέρες τις Πομπηίας. Είναι ο φανατικός του βινυλίου ή των εντύπων που δεν θέλει να δεχθεί ότι ο κόσμος άλλαξε και ότι αυτό που ήταν κάποτε mainstream είναι πλέον niche.
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,257
ναυαρχε, νομιζω ξεκινας και βασιζεις τον συλλογισμο σου στην παραδοχη πως ο σκορσεζε θεωρουσε την τηλεοραση κατωτερη. αυτο δεν προκυπτει απο καπου. σιγουρα την θεωρουσε , οπως και ειναι, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ απ το σινεμα. δεν πρεπει καν να μπαινουν στην ιδια προταση. ετσι προχειρα, θυμασαι να μου πεις καποια συγκλονιστικη τηλεταινια? δεν λεω σηριαλ, που ειναι προνομιο της τιβι, για τηλεταινια ρωτω.

καταλαβαινεις που το παω. το σπιτι της ταινιας ειναι η Μεγαλη Οθονη, το κινηματογραφικο πανι. το εξωτερικο γνωρισμα και η τεχνολογικη εξελιξη οτι μεγαλωνει συνεχεια το μεγεθος της τιβι δεν την εξισωνει ΒΕΒΑΙΑ με τον κινηματογραφο, ακομα κι αν φτασει τις 120 ιντσες σε καθε σαλονι (αντε να βρουμε σεμεδακι να βαλουμε πανω μετα...).

θα ηταν ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ να βαλω στην ιδια φραση, οσο κι αν το γουστο ειναι προσωπικη υποθεση, τον μαρτιν με το mcu. mean streets, taxi driver, raging bull, the last waltz και δεν σου βανω καν τα πιο προσφατα, τα γκουντφελας, τους ιρλανδους κλπ. μιλαμε για Εργα Τεχνης με κρεματζολια απο ατοφιο σιδερο. ζυγιζουν τονους. οπότε ναι, νομιζω εχει κερδισει το δικαιωμα να εχει Αποψη για το καθετι που αφορα την τεχνη του, οσο αφοριστικο κι αν ειναι αυτο, οσο κι αν διαφωνουμε μαζι του, οσο κι αν τελικα ειναι η γνωμη ενος "παρωχημενου", γκρινιαρη σκατογερου. και νομιζω πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι και "τρυφεροι" μαζι του, γιατι το εχει κερδισει.

επισης οτι ο περισοτερος κοσμος ειναι σουπερ ευχαριστημενος να βλεπει τις ταινιες σπιτι του, δε νομιζω οτι ειναι επιχειρημα για κατι. αλλαζει αυτο την αξια των ταινιων του σκορσεζε η καποιου αλλου? η πρεπει σωνει και καλα ο σκορσεζε να παει με το ρευμα και να "αποδεχτει" οπως λες την νεα "πραγματικοτητα"? οχι βεβαια. μεχρι το περας των ημερων του, καλα θα κανει ν ακολουθησει το Οραμα του κι ας βλεπουν οι παντες στα μουλτιπλεξ η στην τιβι τους ηρωες με τα βρακια πανω απ το καλσον.

αν περασουμε τελος αυτη την "συγκρουση" και την "νεα πραγματικοτητα" απ το σινεμα στο γκειμινγκ, νομιζω θα σε βρω στην αντιθετη οχθη απ αυτην που στηριζεις οσον αφορα τα κινηματογραφικα. εννοω, δεν πιστευω οτι θες οι ντεβς των παιγνιδιων ν ακολουθουν τυφλα τις νεες πραγματικοτητες και το τι θελει ο πολυς κοσμος. αλλά νομιζω οτι εισαι στο πλευρο των ντεβς που εχουν προσωπικο οραμα, οπως κανει κι ο μαρτιν, αδιαφορουν για τις μοδες και καταθετουν την ψυχη τους στο καθε κειμ που φτιαχνουν κι ας φαινονται παλιομοδιτες ή πασέ.
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
10,025
Ο Σκορσέζε ζει στις τελευταίες μέρες τις Πομπηίας. Είναι ο φανατικός του βινυλίου ή των εντύπων που δεν θέλει να δεχθεί ότι ο κόσμος άλλαξε και ότι αυτό που ήταν κάποτε mainstream είναι πλέον niche.

Για την ιστορια. Διαβαζα καποια αρθρα τα οποια ελεγαν οτι η ζητηση στο βινυλιο εχει ανοδικη πορεια.
Δεν ειναι off topic.

Οτι ο Σκορσεζε εχει κολησει στο παρελθον σημαινει οτι η αλλαγη ειναι για το καλυτερο; προχωραμε και αλλαζουμε μονο για να αλλαξουμε, χωρις να κοιταμε τι χανουμε;
Το πρωτο true detective ηταν μια πολυ καλη σειρα και προσωπικα την απολαυσα. Ισως να ηταν και οι τρεις ευχες της kara.
Εδω (εκτος το απο τοτε που βγηκε το true detective τι?) μπαινει ενα ναι μεν αλλα, αυτο του Χειρομαλακτης. Μπαινει και η ντισνει φιλε μου και ολα γινονται ντισνει και οτι δεν ειναι "ντισνει" μπαινει στο περιθωριο και πεφτει θυμα λιθοβολισμου. Δεν ξεχναμε τι ταινιες εχουμε δει, οπως αυτες που ανεφερε ο Χειρομαλακτης και προσθετω το the sting. Στις μερες μας βλεπουμε κερδοφορες χλιαρες ανακυκλωσεις.
Παιζει παρα πολυ σκουπιδι και οι τυχον μετριοτητες μας κανουν να νομιζουμε οτι ειδαμε την ταινια με τα 52 οσκαρ και τα 125 παρασημα απο τον ΟΗΕ. Ας μην μπω στην παγιδα των συγκρισεων.
Ο Σκορσεζε και οι ομοιοι του, επρεπε να κερδισουν αυτη την διαμαχη γιατι θα ηταν παρασημο για τον πολιτισμο.

Εχουμε φτασει σε ενα σημειο οπου οι ταινιες γυριζονται συμφωνα με τα κομπλεξ που εχει ο καθενας στα σοσιαλ μιντια.
αυτο δεν προσθετει τιποτα, πασαλειβει την τεχνη με την βλακεια του καθενος. Σε λιγο θα δουμε τον 007 να γουσταρει αντρες επειδη δεν ειναι σωστο να ειναι γυναικας. Αλλαζουν ολοκληρα στορι για να χαιδεψουν τα κομπλεξ του πληθους, που δεν γινεται να ικανοποιησει τα ατελειωτα θελω του.
Σημερα, θα γινοταν να γυριστει κατι επικο οπως η σκηνη του θανατου του Elias στο platoon? οχι και δεν εμφανιστηκε κατι τοσο επικο και αυτο, για μενα, σημαινει οτι κατι ειναι λαθος. Δεν πιστευω και οτι ο Stone θα διαβαζε σχολια στο ιντερνετ που θα τον επηρεαζαν.
Δεν στην λεω. Αυτες ειναι οι αποψεις μου.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,768
ναυαρχε, νομιζω ξεκινας και βασιζεις τον συλλογισμο σου στην παραδοχη πως ο σκορσεζε θεωρουσε την τηλεοραση κατωτερη. αυτο δεν προκυπτει απο καπου. σιγουρα την θεωρουσε , οπως και ειναι, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ απ το σινεμα. δεν πρεπει καν να μπαινουν στην ιδια προταση. ετσι προχειρα, θυμασαι να μου πεις καποια συγκλονιστικη τηλεταινια? δεν λεω σηριαλ, που ειναι προνομιο της τιβι, για τηλεταινια ρωτω.

καταλαβαινεις που το παω. το σπιτι της ταινιας ειναι η Μεγαλη Οθονη, το κινηματογραφικο πανι. το εξωτερικο γνωρισμα και η τεχνολογικη εξελιξη οτι μεγαλωνει συνεχεια το μεγεθος της τιβι δεν την εξισωνει ΒΕΒΑΙΑ με τον κινηματογραφο, ακομα κι αν φτασει τις 120 ιντσες σε καθε σαλονι (αντε να βρουμε σεμεδακι να βαλουμε πανω μετα...).

Παιδιά δεν πρέπει να αγνοούμε την πραγματικότητα. Η υποτίμηση της τηλεόρασης από το Χόλιγουντ είναι φαινόμενο δεκαετιών. Οι αστέρες του κινηματογράφου αρνούνταν την εμφάνιση σε τηλεοπτικές σειρές μέχρι να τελειώσει η κινηματογραφική τους καριέρα. Εάν κάποιος το έκανε νωρίτερα η καριέρα του στον κινηματογράφο ήταν νεκρή.

θα ηταν ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΘΟΣΙΩΣΕΩΣ να βαλω στην ιδια φραση, οσο κι αν το γουστο ειναι προσωπικη υποθεση, τον μαρτιν με το mcu. mean streets, taxi driver, raging bull, the last waltz και δεν σου βανω καν τα πιο προσφατα, τα γκουντφελας, τους ιρλανδους κλπ. μιλαμε για Εργα Τεχνης με κρεματζολια απο ατοφιο σιδερο. ζυγιζουν τονους. οπότε ναι, νομιζω εχει κερδισει το δικαιωμα να εχει Αποψη για το καθετι που αφορα την τεχνη του, οσο αφοριστικο κι αν ειναι αυτο, οσο κι αν διαφωνουμε μαζι του, οσο κι αν τελικα ειναι η γνωμη ενος "παρωχημενου", γκρινιαρη σκατογερου. και νομιζω πρεπει να ειμαστε πιο ανεκτικοι και "τρυφεροι" μαζι του, γιατι το εχει κερδισει.

Την άποψή του βεβαίως και μπορεί να την πει, απλώς δεν έχει ασυλία από κριτική. Όταν δέχεσαι κριτική σημαίνει ότι αυτό που λες έχει ακόμα σημασία. Αν κάποιος απαντήσει στην γνώμη σου με "άστον μωρέ να λέει ότι θέλει" σημαίνει ότι έχεις τελειώσει, είσαι ασήμαντος.

επισης οτι ο περισοτερος κοσμος ειναι σουπερ ευχαριστημενος να βλεπει τις ταινιες σπιτι του, δε νομιζω οτι ειναι επιχειρημα για κατι. αλλαζει αυτο την αξια των ταινιων του σκορσεζε η καποιου αλλου? η πρεπει σωνει και καλα ο σκορσεζε να παει με το ρευμα και να "αποδεχτει" οπως λες την νεα "πραγματικοτητα"? οχι βεβαια. μεχρι το περας των ημερων του, καλα θα κανει ν ακολουθησει το Οραμα του κι ας βλεπουν οι παντες στα μουλτιπλεξ η στην τιβι τους ηρωες με τα βρακια πανω απ το καλσον.

Θυμίζω ότι δεν έθεσα θέμα ποιότητας. Δεν έκρινα την γνώμη του για τις ταινίες της Marvel διότι είναι απολύτως ελεύθερος να εκφράσει την άποψή του. Κρίνω και κατακρίνω α) την θέση ότι "οι ταινίες της Marvel δεν είναι σινεμά" και β) την θέση ότι οι ταινίες της Marvel έχουν οποιαδήποτε σύνδεση με το γεγονός ότι δεν μπορεί να βρει χρηματοδότηση.

αν περασουμε τελος αυτη την "συγκρουση" και την "νεα πραγματικοτητα" απ το σινεμα στο γκειμινγκ, νομιζω θα σε βρω στην αντιθετη οχθη απ αυτην που στηριζεις οσον αφορα τα κινηματογραφικα. εννοω, δεν πιστευω οτι θες οι ντεβς των παιγνιδιων ν ακολουθουν τυφλα τις νεες πραγματικοτητες και το τι θελει ο πολυς κοσμος. αλλά νομιζω οτι εισαι στο πλευρο των ντεβς που εχουν προσωπικο οραμα, οπως κανει κι ο μαρτιν, αδιαφορουν για τις μοδες και καταθετουν την ψυχη τους στο καθε κειμ που φτιαχνουν κι ας φαινονται παλιομοδιτες ή πασέ.

Το gaming αντιμετώπισε παρόμοιο θέμα όταν τα κόστη παραγωγής ανέβηκαν τόσο ψηλά που πολλά genres κρίθηκαν εμπορικά μη βιώσιμα. Οι δημιουργοί πήγαν στο digital, πήγαν σε early access, πήγαν στο Kickstarter, βρήκαν νέους τρόπους να χρηματοδοτήσουν τα σχέδιά τους και να συνδεθούν με το κοινό τους. Αποδέχθηκαν και προσαρμόστηκαν.
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,257
μα αυτη ειναι η αποψη του: οτι οι ταινιες της μαρβελ δεν ειναι αυτο που εκεινος ονομαζει σινεμά.
αλλος συμφωνει, αλλος διαφωνει.

μιλας για την διαδικασια, εγω μιλω για το περιεχομενο. αν με ικανοποιει το περιεχομενο μιας ταινιας και δεν την θεωρω σκουπιδι, στην τελικη δεν με νοιαζει η πλατφορμα που θα την φιλοξενησει. παντως απ οτι ξερω πριν τον κοβιντ τουλαχιστον η πλειοψηφια των μεγαλων παραγωγων του νετφλιξ, επαιξαν πρωτα στις κινηματογραφικες αιθουσες. οπως ειναι και η σωστη "σειρα" των πραγματων.
 
Top Bottom