- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 7,426
Είμαι όλος αυτιά, σκίσε με!
That's what she said. Το οποίο ίσως θα έπρεπε να με προβληματίζει.
Δεν σε έχω ξεχάσει, απλά ακόμα #κυριολεκτικά_τρέμω. Μόλις συνέλθω θα απαντήσω.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Είμαι όλος αυτιά, σκίσε με!
That's what she said. Το οποίο ίσως θα έπρεπε να με προβληματίζει.
Δεν σε έχω ξεχάσει, απλά ακόμα #κυριολεκτικά_τρέμω. Μόλις συνέλθω θα απαντήσω.
Διαφωνώ εντελώς. Δεν έχουμε συχνά horror τα οποία πέρα από σασπένς, προσπαθούν να περάσουν κάποιο μήνυμα, κοινωνικό/πολιτικό/οτιδήποτε. Οι ταινίες του έχουν αρκετές σκηνές που ούτε καν τις "ερμηνεύεις" την πρώτη φορά.απλά συμπαθητική ταινία τρόμου
Διαφωνώ εντελώς. Δεν έχουμε συχνά horror τα οποία πέρα από σασπένς, προσπαθούν να περάσουν κάποιο μήνυμα, κοινωνικό/πολιτικό/οτιδήποτε. Οι ταινίες του έχουν αρκετές σκηνές που ούτε καν τις "ερμηνεύεις" την πρώτη φορά.
Το Get Out που ανέφερες πχ πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι έπιασαν την ειρωνεία της σκηνής που ο πρωταγωνιστής κλείνει τα αυτιά του με βαμβάκι.
Άσε που είναι κι αυτό που είπε ο Παύλος. Πόσο εύκολα κάποιoς που είναι γνωστός για σκετσάκια και κωμωδίες, μπορεί ικανά να γυρίσει 180 μοίρες;
Η ίδια η απομόνωση του Get Out στην κουβέντα για το αν τα έργα "αξίζουν" τα oscars τους ή τα παίρνουν για λόγους πολιτικής, υπονοεί ότι όταν τα oscars τα δίναν μπορατσόσαυροι σε σκορτσεζέσαυρους, είχε σημασία μόνο η καλλιτεχνική αξία και δεν υπήρχαν πολιτικά παιχνίδια, συχνά με φυλετικό υπόβαθρο, because USA.
Jackass Forever είδε κανείς;
Νομίζω όχι, αλλιώς θα υπήρχε ανθρώπινο torrent και όχι CAMΌχι ακόμα αλλά με ενδιαφέρει. Προβάλλεται και σε κάποια υπηρεσία stteaming πέρα από τους κινηματογράφους;