Προτάσεις για ταινία

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Νόημα ταινιών Σκορσεζε.
Εάν είσαι λεφτάς μπορείς να κανείς ό,τι σου καπνίσει και εάν σε πιάσουν θα σου καούν τα τρία δυο...

Και δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνετε συνέχεια τον Σκορσεζε με της ταινίες της Marvel.
H Disney φτιάχνει ταινίες που βασίζονται σε comics. κάποιες φορές τα καταφέρνει, κάποιες όχι. Ούτε υψηλή κουλούρα το παίζει, ούτε ότι έχει κρυφά νοήματα. Είναι πολύ ξεκάθαρο το τι πουλάει.
Οπότε, οι ταινίες του Σκορσεζε μπορούν να συγκριθούν μόνο με Ταραντινο, και άλλους παρόμοιους. Δεν έχουν καμία σχέση με ταινίες που βασίζονται σε comics. Και αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να φταίξουν ταινίες που φτιάχνει η disney, γιατί πολύ απλά δεν της καταλαβαίνουν.
Όπως αντίθετα αυτοί που φτιάχνουν υπερωικές ταινίες δεν θα έφτιαχναν αντιστοιχίες ταινίες σαν του Σκορσεζε.

Όσοι έχετε δει το kill bill(εμένα δεν μου άρεσε) (το δυο νομίζω ήταν)θα καταλάβετε από της ατάκες εκεινού του χούφταλου που είχαν για κακό πως νόμιζε ο ταραντινο τι είναι ο Superman, δηλαδή τρία πουλάκια κάθονται.





Και ναι, οι περισσότεροι ατάλαντοι σήμερα βγάζουν δήθεν κουλτουριάρικες ταινίες για να κρύψουν την αταλαντοσυνη τους.
 
Η όλη "σύγκριση" ήρθε απο τα σχόλια του Σκορσέζε ότι οι ταινίες Μάρβελ δεν είναι cinema.
Από κει και πέρα ναι κάποιες ταινίες μαρβελ ήταν καλές κάποιες μέτριες κάποιες κακες. Κλάιν Μάιν.
Σίγουρα πάντως δεν κατέστρεψαν την τέχνη του κινηματογράφου.
 
συνδυάζοντας νόημα/συναίσθημα με ελκυστική αισθητική και στρωτή αφήγηση,
Christopher Nolan

Ας δεχτούμε ότι ισχύει για τη μισή περίπου φιλμογραφία του. Και σίγουρα όχι για το τελευταίο του πόνημα.
 
ays4mprwonq61.jpg



Έπρεπε.
 
To Τένετ ήταν μια ευχάριστη μετριότητα, παράσταινε τον 'Τζέημς Μπόντ Του Σκεπτόμενου'. Βλεπόταν σαφώς πιο ευχάριστα από το τέρμα απάλευτο Interstellar, αλλά ναι, σε καμία περίπτωση δεν είναι καμιά εργάρα που αν τη χάσεις θα σε βάλει ο δάσκαλος τιμωρία.

@lich king η όλη 'διαμάχη' είναι περισσότερο για το χαβαλέ και το τζάτζαλο στο φόρουμ, δεν είναι πως κανείς μας την παίρνει πολύ στα σοβαρά. Επιλέγεις στρατόπεδο και ξεκινάς να καφρίζεις προς την μια ή την άλλη :D

@maladroid Υπήρχαν αρκετοί παλιότερα και ελάχιστοι σήμερα, τέρμα προνομιούχοι σκηνοθέτες, που μπορούσαν να κάνουν 'τέχνη για την τέχνη'. Να εξερευνούν τεχνικές, συμβολικούς κώδικες, να μαλακίζονται ασυστόλως με φόρμα, τύπο και ουσία. Και σ'αυτούς άλλες φορές έβγαιναν, άλλες δεν. Έργα για να αναλύονται σε σχολές κινηματογράφου από επίσης προνομιούχους σπασίκλες, δίχως ουσιαστικά θέματα στην ζωή τους. Το κακό ξεκίνησε όταν μια σέχτα σπυριάρηδων αυτόκλητων 'φωστήρων', αποφάσισαν πως ΟΛΑ τα ασυνάρτητα είχαν κάτι να πουν και η άθλια πλέμπα δεν τα καταλάβαινε.

Όπως και με τα μπλοκμπάστερ και τα μέηνστρημ, τα δήθεν 'καλλιτεχνικά' είναι επίσης 90% φύρα και 10% ουσία. Τώρα κατά πόσο βλέπεται η εκάστοτε φύρα ή κατά πόσο σπουδαιότερη είναι η συγκεκριμένη ουσία, το μετρά ο καθένας διαφορετικά.

Για τον Σκορσέζε έχεις απόλυτο δίκιο παρεπιπτόντως. Ποτέ δεν θεωρήθηκε (ούτε και ήταν) 'κουλτουριάρης' σκηνοθέτης. Μαζικότατος ήταν. Αλλά έχουμε φτάσει σε εποχές τέτοιας πνευματικής πενίας που ένα 'νορμάλ' έργο παλαιάς κοπής, με διαλόγους και δεδομένη πλοκή (αντί για άδειες σαν κλανιές ατάκες και πίσω όψη κουτιού δημητριακών για storyboard- τυχαίο τάγκ @Admiral ) έχει φτάσει να θεωρείται κάποιου είδους πνευματικό μνημείο.
 
τέρμα απάλευτο Interstellar
NAI. ετοιμος ημουν να κοψω τις φλεβες μου οταν την εβλεπα. μη σου πω και ετοιμος να κοιμηθω.
 
Δεν νομίζω ότι ο Σκορτσέζε θεωρούνταν ποτέ κουλτουριάρης.

Αυτό ήταν το πρώτο που σχολιασαμε 2-3 από την αρχή. Ο,τι να 'ναι.
 
Πάθορι χαρμάνη σε κόβω, ανήσυχο.

Δεν έκαναν το Unity Generic RPG Plugin (Solasta για τους φίλους) update όταν είπαν; Μην ανανέωσε το Σαράκι τα περιοριστικά του μέτρα απέναντι στο ΣΥ.Φ.Ι.Λ.Ε.Μ. (Σύλλογος Φίλων Ιριδίζοντων Λάγνων Έφηβων Μαγισσών, μην πάει ο νους σας στο πονηρό); Τί κακό σε κάμαν και δυσσάς; Το θρέντ είναι σκληρό φλέημινγκ για να κυλάνε τα μπίτς και τα μπάιτς στον ημιθανή ιστότοπο, για σοβαρές κουβέντες, να πάτε αλλού!
 
Για μένα η γραμμή που χωρίζει τον πραγματικά καλό από τον ψευτοκουλτουριάρη/αυτάρεσκο σκηνοθέτη είναι ότι ο πρώτος σκηνοθετεί για το κοινό του και ο δεύτερος σκηνοθετεί για τον εαυτό του. Ο πρώτος θέτει τις γνώσεις και τις ικανότητές του στην υπηρεσία της ιστορίας που θέλει να πει ενώ ο δεύτερος θέλει να επιδειχθεί ότι έχει γνώσεις και ικανότητες. Ο Nolan είναι νομίζω παράδειγμα σκηνοθέτη που περνά σταδιακά από το πρώτο στο δεύτερο.
 
(Μον ντιέ, κελ ντεκαντάνς, συμφώνησα μόλις με κάθε λέξη που έγραψε ο Αλέξανδρος, ΣΚΑΤΑ.)
 
εγω παλι διαφωνω πληρως.
τι ανακουφισις, επιτελους να διαφωνω με μπορατσο.
αθελα του μαλλον, ο αδμιραλ ειπε την πασα αληθεια: " ο ταδε σκηνοθετει για το κοινο του". και το θεωρει πλεονεκτημα.
μα αυτη η φραση ακριβως ειναι οτι στραβο συμβαινει τριγυρω. δεν ειναι γιατρος ο σκηνοθετης να θετει τις ικανοτητες του στη διαθεση του κοινωνικου συνολου. το σωστο ειναι ο καθε σκηνοθετης να σκηνοθετει για τον εαυτο του. ο καθε καλλιτεχνης δηλαδη. ζωγραφος, μουσικος, συγγραφεας, οτι κι αν ειναι. ξεκιναει υποτιθεται να δωσει σαρκα στο Οραμα του, να μας σερβιρει τα μεσα του σ εναν ασημενιο δισκο και να πετυχει ετσι την καθαρση Του. απο κει ξεκινας. αν αρεσει και σε 5, 10, 1000 αυτο που προσφερεις, τοσο το καλυτερο.

αν ομως εχεις εκ των προτερων στο μυαλο σου πως θα ευχαριστησεις τον στεφανο, την αννουλα και τον νώντα το χασες το παιχνιδι.
τεχνη α λα καρτ δε νοείται.
 
μλκ... 3 μέρες έλειψα και πέταξε +4 σελίδες αυτό το thread. καμός.
 
Δείτε Tinto Brass. Όλες οι κυρίες το κάνουν...
 
ΛΙΓΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ INSIDE NO9
Άγγλος με έπιασε και μου είπε "Εύγε νεαρέ μου που βλέπεις ετούτη την σειρά! Δύσκολα να έβρισκα κάποιον στην Αγγλία να την παρακολουθεί"

Και ο Τίντο Μπρας όπως και να το κάνουμε είναι μάστορας της τέχνης του...
 
εγω παλι διαφωνω πληρως.
τι ανακουφισις, επιτελους να διαφωνω με μπορατσο.
αθελα του μαλλον, ο αδμιραλ ειπε την πασα αληθεια: " ο ταδε σκηνοθετει για το κοινο του". και το θεωρει πλεονεκτημα.
μα αυτη η φραση ακριβως ειναι οτι στραβο συμβαινει τριγυρω. δεν ειναι γιατρος ο σκηνοθετης να θετει τις ικανοτητες του στη διαθεση του κοινωνικου συνολου. το σωστο ειναι ο καθε σκηνοθετης να σκηνοθετει για τον εαυτο του. ο καθε καλλιτεχνης δηλαδη. ζωγραφος, μουσικος, συγγραφεας, οτι κι αν ειναι. ξεκιναει υποτιθεται να δωσει σαρκα στο Οραμα του, να μας σερβιρει τα μεσα του σ εναν ασημενιο δισκο και να πετυχει ετσι την καθαρση Του. απο κει ξεκινας. αν αρεσει και σε 5, 10, 1000 αυτο που προσφερεις, τοσο το καλυτερο.

αν ομως εχεις εκ των προτερων στο μυαλο σου πως θα ευχαριστησεις τον στεφανο, την αννουλα και τον νώντα το χασες το παιχνιδι.
τεχνη α λα καρτ δε νοείται.

Μα δεν είπε κανείς ότι θα πρέπει να ευχαριστήσεις το κοινό. Δυσαρέστησέ το, προβλημάτισέ το, θύμωσέ το, κάνε ότι γουστάρεις. Αρκεί να απευθύνεσαι σε ένα κοινό και όχι στον καθρέπτη.
 
κοιτα, το γεγονος οτι δεν κρατας αυτο που εφτιαξες στο συρταρι σου, σημαινει οτι θες να αρεσει και σε αλλους.
αλλά επιμενω οτι πρωτα και πανω απ ολα, το αποτελεσμα πρεπει να ικανοποιει εσενα και να ειναι πιστο στην δικη σου ματιά και εμπνευση και οχι σ αυτο που θα ηθελε να δει ο θεατής. αν αυτα συμπιπτουν, ειναι το ιδανικο.
 
Back
Top