Προτάσεις για ταινία

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

The release of *Kung Fury 2* has been significantly delayed due to a protracted legal dispute between the producers and the film's investors, Creasun Entertainment USA.

Here's a breakdown of the situation:

* **Legal Issues:** In September 2020, KF2EUG, a private limited company created for the movie, filed a lawsuit against Creasun Entertainment USA, the financing and production arm of a Chinese company, Creasun Media. The lawsuit alleges that Creasun failed to provide the promised \$10 million in funding for the film, which effectively halted post-production. This lack of funding particularly impacted the visual effects work by Double Negative, who stopped work due to non-payment.
* **Production Completion:** Despite the legal troubles, principal photography for *Kung Fury 2* wrapped in 2019. By April 2024, the movie was reported to be fully complete. However, the ongoing legal battle has prevented its release.
* **Lawsuit Details:** The lawsuit involves accusations of breach of contract and fraud. Producers claimed that Creasun's refusal to provide funds and alleged attempts to obstruct alternative financing options led to the production standstill. Creasun countered these claims, calling the lawsuit "meritless" and legally deficient, indicating their intent to file a countersuit.
* **Stalled Release:** As of May 2025, despite the film being finished, there is still no confirmed release date due to the unresolved legal issues.
* **Leaked Sizzle Reel:** Adding to the situation, a 10-minute "sizzle reel" (an internal promotional video) for *Kung Fury 2* leaked online in May 2025. Director David Sandberg confirmed its authenticity but stated it was not intended for public release due to unfinished VFX and plot spoilers. He expressed hope that the passion put into the movie would be seen and that the film would eventually get the release it deserves, despite being "held hostage" for the past five years.

In summary, while *Kung Fury 2*, starring Michael Fassbender and Arnold Schwarzenegger, has been completed since at least April 2024, its release remains in limbo due to a significant legal dispute with its investors. The recent leak of a promotional reel has generated renewed interest, but the movie's fate still depends on the resolution of these legal challenges.
 
Ο Γ' ΠΠ θα γίνει για να δώσουν τα χρήματα οι Κινέζοι για το Kung Fury 2.
 
Είδα πριν 2 εβδομάδες το Gladiator II. Ρε συ Ridley τι έπαθες; Σίγουρα την σκηνοθέτησες εσύ; Μήπως έβαλες κανέναν νιούφι κι απλά κότσαρες το όνομα σου για να μαζέψεις κόσμο στα σινεμά;

Ξεκινάει η ταινία και μας παρουσιάζει μια αρμάδα από πλοία που πάνε στη Νουμίδια για να την κατακτήσουν για χάρη της Ρώμαϊκής Αυτοκρατορίας. Εκεί ο πρωταγωνιστής μας προσπαθεί να υπερασπιστεί τη πόλη αλλά αποτυγχάνει και μαζί με την πόλη χάνει και την γυναίκα του που την σκοτώνουν οι Ρωμαίοι. Αυτόν τον πιάνουν και τον πηγαίνουν για μονομάχο κι αυτός ορκίζεται να σκοτώσει τον στρατηγό που εξαιτίας του έχασε την γυναίκα του. Ποιό είνια το πρόβλημα μου; Βασικά δεν μας κάνει ποτέ established τον ήρωα ότι είναι ηγέτης και φοβερός μαχητής κι ότι τον ακολουθούν οι άλλοι όπως γινόταν στο πρώτο. Μετά μας δείχνει κάτι μάχες στο Κολοσσαίο με κάτι μεταλλαγμένους πίθηκους, με ρινόκερο και λευκούς καρχαρίες (γιατί όχι). Κι όταν του δίνεται η δυνατότητα να σκοτώσει τον στρατηγό που ήταν υπεύθυνος για το θάνατο της γυναίκας του δεν το κάνει γιατί δεν ήθελε; τον συμπάθησε; επειδή είναι καλός; Δεν μας δίνεται μια ικανοποιητική δικαιολογία. Και για να μην μιλλήσω ότι στη σύγκλητο μπαίνει ένας μαύρος ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ. Εκτός κι αν ιστορικά είχε γίνει και στέκει. Αφήστε που στο τέλος περνούσαν με άλογα ανάμεσα από τους Ρωμαίους στρατιώτες κι ούτε ένας δεν τους έκανε σουβλάκι με το δόρυ. Ο άλλος μπήκε στη σκηνή του εκατόνταρχου σπρώχνωντας τον στρατιώτη και τον άφησαν.

3 ώρες ταινία και πάλι πράγματα δεν έγιναν established κι όλα φαίνονταν βιαστικά. Κι η πρώτη ταινία είναι μια ταινία δράσης με Χολιγουτιανιό περιτύλιγμα αλλά δεν ήταν αυτό το χάλι. Αυτά που έκανε τα έκανε σωστά.
 
Tα σιτζιάι ζώα ήταν επιεικώς για τον πέο, αυτές οι εικόνες θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη. Εφέ που θα ζήλευαν και τα βοριοβιετναμέζικα μπλοκμπάστερ.
 
τι ταραντινίστικη, περιεργη υπεργκοτιά ειν αυτη! αλαλοθ.
βγαινει 22/8.
"Americana"

 
O @Bathory έχει κλείσει ήδη εισιτήριο. Θα το ρισκάρει, παρά τον φόβο να πετύχει invisible wall λίγα μέτρα μετά την πόρτα του σινεμά.
 
O @Bathory έχει κλείσει ήδη εισιτήριο. Θα το ρισκάρει, παρά τον φόβο να πετύχει invisible wall λίγα μέτρα μετά την πόρτα του σινεμά.

Ούτε να με πληρώνανε. Ή μάλλον, ούτε και αν έπαιζε πριν σε αποκλειστική πρώτη μετάδοση τρέιλερ του νέου παιχνιδιού της Λάριαν.
 
Θα μιλάμε για το Movie of the Year
 
Από το trailer φαίνεται ότι χρησιμοποιεί τον ηλεκτρισμό για να φέρει στη ζωή το τέρας, οπότε δεν ακολουθεί το βιβλίο. Στο βιβλίο δεν υπήρχαν αναφορές για τη χρήση του ηλεκτρισμού.

Από την άλλη το ότι το βγάζει το Netflix μ' ανησυχεί.

Αν κι ο Del Toro ξέρει να δημιουργεί τέρατα και γοτθικούς κόσμους.

Θα δείξει.
 
To Netflix ό,τι έχει κάνει με Ντελ Τόρο, είναι γαμώ.

Γκόθικ παραμυθάς είναι ο άνθρωπος, ξέρει το είδος και το δουλεύει καλά. Δε θα συγκλονίσει εμάς τα γερόντια που μεγαλώσαμε με βωβό και ΝτεΝίρο-Μπράνα στους εμβληματικούς ρόλους, αλλά κομπλέ, οι νέοι θ'αποκτήσουν σημείο αναφοράς.
 
Κατάφερα και είδα το The Brutalist, σπαστά για να μπορέσει να παρακολουθήσει και η γυναίκα.

Ένα (σχεδόν) 4ωρο ταξίδι προς την εκπλήρωση του μεταναστευτικού ονείρου.
Βραδύκαυστο, αλλά επιβλητικό, δίχως τις περίτεχνες φανφάρες του Χόλιγουντ, με μια αφήγηση που χτίζει σταδιακά το συναισθηματικό βάρος της ιστορίας.

Απίστευτη φωτογραφία, εξαιρετικές ερμηνείες, σφιχτοδεμένη σκηνοθεσία, καθηλωτική μουσική υπόκρουση και τα ρέστα μου.

Έπος παλαιάς και συνάμα υπερ-μοντέρνας κοπής, όπως και το αρχιτεκτονικό ρεύμα που του χαρίζει τον τίτλο του. Αν και το φοβόμουν αρκετά λόγω διάρκειας, μαυρίλας και θεματικής, δεν το βαρέθηκα ούτε δευτερόλεπτο.
Συμφωνώ 1-προς-1 σε αυτά, δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα. Για μένα το μεγαλύτερο χαρτί του ήταν η φωτογραφία του που ήταν αναζωογωνητική, πάντρεψε αρμονικά την αρχιτεκτονική φόρμα και αντίληψη με στατικά καρέ. Κινηματογραφία επίσης άριστη, σε σημεία θύμισε Αγγελόπουλο μέσω των δράσεων που δεν έδειξε. Το στοιχείο της επανάληψης επίσης (οδήγηση σε δρόμους) συγκροτούσε τις ενότητες. Επιτέλους λίγο παραπάνω εγκεφαλικός κινηματογράφος όπως πρέπει. Διάβασα ότι το γύρισαν σε VistaVision format (για κάποιο λόγο ένιωθα ότι η σκηνή της μεταλλουργίας "αναδεικνύεται"), πραγματικό μεράκι-πεντιμέντο.

Εκπληκτικές ερμηνείες, κατά μέτωπο αντιμετώπιση πανανθρώπινων ζητημάτων, tour de force ήταν το άτιμο.
Εδώ είμαι λίγο διχασμένος. Παρότι η ματιά του είναι ρεαλιστική και θέτει και με πολλή ωμή ματιά ολόκληρα ιδεολογικά ρεύματα (π.χ. κατά πόσο η φτωχολογιά είναι υπεύθυνη για τη δική της κατάσταση - στη συγκλονιστική σκηνή στην Ιταλία) δεν μπορούσα παρά να κάνω παραλληλισμούς και να τοποθετήσω την ταινία στην τωρινή συγκυρία που βγήκε. Ξεκινήσαμε, με τη γυναίκα, μία κουβέντα στο τέλος κατά πόσο έδινε άλλοθι δικαιωματισμού για τα χαμένα εδάφη του Ισραήλ (απλή παράθεση γεγονότων έκανε βέβαια - επαφύεται στην ερμηνεία του καθενός) ή μπορεί και να έφτανε ως meta-κριτική (πολύ προωθημένη σκέψη) ότι κοίτα τι πέρασαν και κοίτα τι κάνουν οι απόγονοι. Όπως και να έχει, κατέληξα διχασμένος σε αυτήν την πτυχή και είναι το στοιχείο που μειώνει τη συνολική εικόνα. Σηκώνει πολλή συζήτηση βέβαια, αλλά από πλευράς κοινωνιολογικής ματιάς 10/10.
 
Το Cabinet of Curiosities ήταν απελπιστικά μέτριο, προσωπικά δεν το τελείωσα ποτέ.
Άνιωθος Μαλαντρουά, ωραιότατο φεσακι ήταν το Κάμπινετ. Δεν ξέρω αν περίμενες ουσία, φώναζε 'Creepshow Πολυτελείας' από μακριά.
 
Back
Top