What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Red Dead Redemption 2 : Το Όνειρο ΗΡΘΕ

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
11,810
πρωτα για το Υπερτατο. το γκουεντ, ειδικα για μενα που δεν το αγγιξα, ειναι καθαρα μια τσοντα στο γκειμ
Δεν το θεωρω τσοντα. Σαν παιχνιδι μου αρεσε και ηταν ωραιος τροπος να χαλαρωσεις λιγο απο τα περα δωθε. Απο την στιγμη που δεν ειναι υποχρεωτικο να παιξεις και ειναι απλα εκει, δεν βρισκω τον λογο να γινει θεμα συζητησης. Καποιοι αδιαφορησαν και δεν τους χαλασε την γευση αλλα καποιοι το λατρεψαν οποτε αξιζε να ειναι εκει.

Αυτα τα πραγματα δεν ειναι ρεαλισμος. Ειναι διασπαρτες λεπτομερειες που τις κραταμε και μενει η εντυπωση του ρεαλισμου.
Ο Αρθουρ μετραει τις σφαιρες που βαζει στο γκανι του και αυτο ειναι μεσα στο πακετο του ρεαλισμου. Ειναι κατι που μας μενει σαν εντυπωση.
Ο τροπος που κουμπωνει τις σφαιρες, δεν ειναι ρεαλιστικος.
Μεχρι να σκεφτεις, μαλακαμου, ο Αρθουρ μετραει τις σφαιρες. Εχεις σκοτωσει εναν τυπο που πεταγεται μπροστα στο οπλο σου λες και εχει φαει κλωτσια απο αλογο, εχεις σκοτωσει με το πιστολι, εναν τυπο σε μεγαλη αποσταση, που κρυβεται πισω απο κιβωτια και φαινεται μονο το καπελο του, σαν κουκιδα και εχεις και εναν ξεκαρφωτο που εβαλε το κεφαλι του μπροστα στο οπλο που ξερναει καυτο μολυβι.
Ακομα και ο τροπος του παιξιματος, καταστρεφει τον, ας πουμε ρεαλισμο. μπαμ μπαμ τον κοντινο και χωρις να σταματησει να ριχνει, πετυχαινει τον τυπο στο background, που φαινεται να ειναι στην ιδια ευθεια με τον πρωτο γιατι η στοχευση δεν αλλαξε στο ελαχιστο.
Προσθετω οτι στο βαθος ειναι δυο. Μολις πεφτει ο ενας και περναει ο τρελος μπροστα απο το οπλο μας, ο Νο2 σταματαει να ριχνει και ας υπαρχει στοχος μπροστα του, σε αποστολη αυτοκτονιας.

Επειδη σε κατι βαφτισια ετυχε να ριξω με 45αρι. Διαφορετικο πιστολι, δεν λεω, αλλα σε τετοια αποσταση, να πετυχεις στοχο, ειδικα με αυτο τον ρυθμο πυροβολισμων, χλωμο σαν τον σεριφη που νομιζε οτι θα πιασει τον Ραμπο, τον Τζων. BTW στο Commando, ο Schwarzenegger, λεγοταν και αυτος Τζων. Που παει τωρα ο αλλος με το ονομα Αρθουρ;

Οταν παιζουμε ενα παιχνιδι που μας αρεσει, θα ψαχνουμε τις λεπτομερειες που θα μας κανουν εντυπωση και θα προσπερναμε, οχι επιτηδες, τα αδιαφορα.
Απο το βιβλιο ψυχολογιας "Ο Κουνελος πινει καφε με τον Εριχ Φρομ". σελ. 789.

Witcher 3 Οταν ο Geralt παει βολτα στα κοριτισια. Στη αρχη ειναι ευγενικες και λαλιστατες. Οταν τελειωσει η δουλεια, συνηθως, σηκωνονται και φευγουν με ψυχρο τροπο, αμιλητες και μαλιστα αρνουνται το αγγιγμα του γερολυκου μετα το τελος της υπηρεσιας τους.
Αυτο, ειναι ρεαλισμος.
Καποιες, για να βγαλουν την βαρδια, το ριχνουν στα ντρογκια και μαλιστα μπροστα στον γερολυκο.
Αυτο, ειναι ρεαλισμος.
 
Last edited:

soad667

Lich
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,009
Αν γδάρεις 300 ρακούν απλά επειδή μπορείς, είναι καθαρά δικό σου θέμα και βίτσιο. Δε βλέπω να γίνεται κουραστικό το γκέημ κάπου, μάλλον φταίει ο τρόπος που το παίζεις. Σα να είναι κουραστικό το γουίτσερ ξέρω 'γώ επειδή έκανες 5 χιλιάδες κύκλους γύρω από μια τέντα και φταίει το γκέημ που σε αφήνει να το κάνεις αυτό.

Όσο για το ποιος κρίνει τι θα μπει σε ένα γκέημ, μπράδερ θα πάθεις πλάκα αλλά είναι αυτός που το φτιάχνει. Οι υπόλοιποι κρίνουν το αποτέλεσμα. Αν θεωρείς ότι δεν σε καλύπτει η απεικόνιση του ρεαλισμού σε ένα γκέημ επειδή δεν μπορείς να κάνεις σεξ με ρακούν όπως στην πραγματική ζωή ή τα υπόλοιπα που ανέφερες, απλά προσπερνάς.
 
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,928
εγω το ειπα απ την αρχη οτι προσπερασα. συζητηση κανουμε. προφανως δεν βλεπεις να γινεται κουραστικο το γκεημ. εσυ και παρα πολυς αλλος κοσμος. επισης πολυς αλλος κοσμος, αν σ ενδιαφερει τοσο ωστε να το ψαξεις, το βρισκει κουραστικο σε σημεια. ιτς ωλ γκουντ.


ωστοσο, πως φαινεται ομως απο μιλια μακρια οτι δεν εχεις κανει σεξ με ρακούν.....
μην εισαι τετοιος τωρα. δοκίμασε και τα ξαναλεμε.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,901
επειδη ειναι φιλος μου ο μπραδερ, μου ειπε οτι το χει ξεκαθαρισει και ειναι οκ μ αυτο: απλα το παιχνιδι δεν τον αφορα. το άφηκε πισω του.

ωστοσο, καρα, νομιζω γραφεις 2 πραγματα που αλληλοαναιρουνται:

Δε θα έλεγα πως αναιρούμαι. Η κουβέντα μας ξεκίνησε πριν λίγο καιρό με εσένα να λες πως δεν αντέχεις να παίζεις τόσο ρεαλιστικά παιχνίδια με μηχανισμούς που σε κουράζουν αντί να σε ψυχαγωγούν. Απάντησα πως είναι στο χέρι σου το πόσο θα βυθιστείς μέσα του και πόσο θα ασχοληθείς μαζί του. Και έλαβα στη συνέχεια την απάντηση πως αν αγνοήσουμε τα πάντα τότε ποιο είναι το παιχνίδι.

Δεν είναι 0-100. Ή δεν κάνεις τίποτα ή κάνεις τα πάντα ψυχαναγκαστικά παίζεις 223 ώρες και κάθεσαι να μας εξηγείς πόσο υπέφερες όσο έπαιζες, Δεν λειτουργεί έτσι. Ο καθένας έχει διαφορετικό sweet spot ευχαρίστησης, παίρνουμε διαφορετικά πράγματα από το ίδιο παιχνίδι και προφανώς γούστο και καπέλο του καθενός να το προσπεράσει. Η δική μου ψυχαγωγία παραμένει ανεπηρέαστη από το πόσο το χάρηκε ο Χ ή αν δεν ασχολήθηκε ο Ψ.

και τωρα μια ερωτηση, καθαρα απο περιεργεια. εσυ, ποιον απ τους 2 δρομους ακολουθησες? τα παρελειψες τα υποσυστηματα ή τα εκτελουσες καθε φορα, προφανως χωρις δυσφορια, αφου σε βοηθουσαν να μπεις στο πετσι του ρολου? ξερω γω εγδαρες 300 ρακούν με χαρα και αφοσιωση ή απο καποια στιγμη και περα, μετα τα 10 πρωτα, ειπες: "βρε δεν πα να γαμηθουν τα ρακουν και τα δερματα τους? δεν θα φαω τον πολυτιμο χρονο μου γδερνοντας ρακουν".

Αφού ξεκαθαρίσαμε πως δεν είναι 2 δρόμοι χαίρομαι που με ρώτησες. Έπαιξα το παιχνίδι όσο πιο κοντά σε Role-Playing-G (για τα δικά μου γούστα) μπορούσα να το παίξω. Στην αρχή του παιχνιδιού είμαστε φυγάδες/καταζητούμενοι έπειτα από μια αποτυχημένη ληστεία. Ο αρχηγός μας λέει πως πρέπει ο καθένας από την συμμορία να συνδράμει το δικό του κομμάτι για να τα βγάλουμε πέρα. Αυτό έκανα κι εγώ. Τμήμα από τα λεφτά που έβγαζα τα έδινα στο camp. Κυνηγούσα αυστηρά μόνο αφού τελειώνα αποστολή και επέστραφα στο camp (με βόλευε καλύτερα για λόγους logistics), δώριζα το κρέας στον χασάπη μας για να μαγειρέψει. Είχε σύστημα παρόμοιο με το GTA, όσο κάνεις μια δραστηριότητα τόσο σου ανεβάινει το αντίστοιχο stat (πχ τρέχεις - ανεβάζει στάμινα). Γι αυτό κάθε φορά που γύριζα στο camp έκανα τα chores για να ανεβάσω το dark eye και να βοηθάω στις δουλειές που "έπρεπε" να γίνουν. Δεν μου αρέσει να μαγειρεύω ούτε in-game, έψαχνα πάντα να φάω το stew της συμμορίας (δικό μου κρέας μαγείρευαν), έβγαλα το παιχνίδι underweight. Έπαιξα τα Mini games από μια φορά (κάτι poker, μαχαίρια, dominos).

Ύπαρχει και το κυνήγι για legendary animals που είναι ξεχωριστό, Πρέπει να πας σε συγκεκριμένη περιοχή να το βρεις, να ακολουθήσεις ίχνη. Ποτέ δεν άνοιξα guide για να τα βρω, αν τύχαινε και έμπαινα σε περιοχή που είχε (στο λέει το παιχνίδι) τότε καθόμουν και το κυνηγούσα. Με το ψάρεμα δεν ασχολήθηκα καθόλου γιατί έχω παίξει καλύτερα ψαρέματα σε άλλα παιχνίδια. Ούτε με το Treasure Hunting γιατί το άφησα για μετά και το ξέχασα εντελώς.

Ήθελα επίσης τα μούσια και τα μαλλιά μου να είναι σε συγκεκριμένο μήκος με λίγο μεγαλύτερη ανοχή στα μαλλιά. Όποτε μάκραιναν παραπάνω από όσο μου άρεσαν πήγαινα στον κουρέα και τα έφτιαχνα. Μια φορά έκανα λάθος και τα πήρα με λάθος σκάλα και ήμουν χάλι μαύρο, ευτυχώς με tonic επανήλθα. Κάθε φορά που αλλάζαμε chapter ή γινόταν κάτι σημαντικό στην ιστορία φορούσα και άλλο συνολάκι ρούχα. Στόλισα τα αγαπημένα μου όπλα με curved σχέδια γιατί είχα άπειρα λεφτά (παρόλο που υπάρχουν ένα σωρό θαμένες ράβδοι χρυσού στο game μου) και δεν ήξερα που αλλού να τα ξοδέψω.

Έκανα τα πάντα από main και side missions και όταν τέλειωσε ήθελα να παίξω κι άλλο. Δεν έκανα ποτέ fast travel, πήγαινα παντού με το άλογό μου. Δεν με κούρασε Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ, το καταχάρηκα.

επισης, σοβαρο ερωτημα (νομιζω) : ποιος κρινει ποια κομματια της αληθινης ζωης θα μπουν σ ενα παιχνιδι, χαριζοντας του ετσι τον αξιοθαυμαστο και επιθυμητο απ οτι βλεπω, ρεαλισμο?

Στην περίπτωση του RDR 2, o developer. Δεν είναι παιχνίδι ούτε από kickstarter, ούτε σε Early Access, ούτε σε beta. H Rockstar έβγαλε το παιχνίδι που ήθελε να βγάλει και ο κόσμος το δέκτηκε ή το απέρριψε με το να το αγοράσει ή να το προσπεράσει.

Το RDR 3 η Rockstar θα αποφασίσει πως θα είναι, τι θα έχει και δεν θα ρωτήσει την γνώμη του κοινού. Όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα παιχνίδια της Rockstar (και άλλων εταιριών).

Φιλική συμβουλή δίχως ειρωνία, μην παίξεις ποτέ κάποιο Survival παιχνίδι. Εκεί σου ζητάνε να τρως κάθε 10 -real life- λεπτά κι αν δεν το κάνεις είσαι dead. Δεν χρειάζεται να δεις πως είναι ο αληθινός εμμονικός ρεαλισμός που κάποιοι άλλοι παίκτες κατά τ'αλλα γουστάρουν και επιζητούν.




Bonus μηχανισμός που ο μέσος RDR2 παίκτης δεν έχει ιδέα πως υπάρχει ;)


Hunting – this long and short will allow you to use multiple horses during hunting. You would be able to ride the second horse while the first horse will follow you. This will let you have more space for animals.
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,463
Αυτά που υπογράμμισα γιατί δεν τα θεωρείς εντελώς αγνοήσιμα; Πως στα επιβάλλει το παιχνίδι και τι ακριβώς χάνεις από το παιχνίδι αν δεν τα κάνεις; Τι συμβαίνει αν αφήσεις το άλογο βρώμικο σε όλο το παιχνίδι και δεν καθαρίσεις ποτέ το όπλο σου;

Τίποτα απολύτως. Το άλογο συμπεριφέρεται όπως πριν και οι εχθροί συνεχίζουν να σκοτώνονται με 1-2 σφαίρες. Αντίστοιχα όταν ο Arthur πιάνει ένα κείμενο και μπορείς να το διαβάσεις από τα χέρια του και να το γυρίσεις ανάποδα όπως θα έκανες στην πραγματικότητα το παιχνίδι φροντίζει και σου παρέχει και το floating text με scroll όπως γίνεται στα υπόλοιπα παιχνίδια. Κανείς δε σε υποχρεώνει να διαβάζεις τον γραφικό χαρ/ρα του κειμένου.

Μήπως είναι τελείως flavour mechanics για να μπεις περισσότερο στη ζωή του καομπόη;

Όχι, δεν είναι flavor mechanics. Είναι κεντρικά mechanics που σου διδάσκει το ίδιο το παιχνίδι και σου λέει ότι για να είσαι 100% αποτελεσματικός θα πρέπει να τα τηρείς (καθαρισμένο όπλο, βουρτσισμένο άλογο, ρούχα κατάλληλα για τον εκάστοτε καιρό, χορτάτος Arthur κτλ.). Τι πάει να πει δεν είναι απαραίτητα; Με την έννοια ότι το παιχνίδι τερματίζεται και χωρίς αυτά, ναι δεν είναι, Αλλά τα βρίσκεις μπροστά σου ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των υποσυστημάτων του. Δηλαδή αν γκρινιάξει κάποιος για το μπελαλίδικο crafting στο Witcher η απάντηση σου θα είναι "git gud και σφάξτους όλους με το αρχικό gear, πέφτουν όλοι με δυο σπαθιές" ; Λογική του παραλόγου.
Παρατηρώ ότι σκόπιμα δεν αναφέρεσαι στο looting και το shopping, όπου είτε πρέπει να αγοράζεις ένα-ένα τα αντικείμενα από τα ράφια είτε να ξεφυλλίζεις σελίδα-σελίδα τον τιμοκατάλογο του κάθε καταστήματος, για λόγους ρεαλισμού και immersion. Αλλά θα μου πεις κι αυτά optional mechanics είναι, απλά εγώ αποφάσισα να κάνω role-play τον Arthur μου ως υποχείριο του καπιταλισμού.

Το παράδειγμα με το Gwent αν παρακολούθησες τη συζήτηση πήγαινε σε link του Brother που έλεγε πως πρέπει να κάνεις μπάνιο κάθε μέρα αλλιώς δε σου μιλούσαν οι NPC. Έκανες εσύ κάτι τέτοιο στο παιχνίδι;

Την συζήτηση την παρακολούθησα εξαρχής και το Gwent ξαναλέω πως αποτελεί εντελώς παράπλευρη δραστηριότητα που δεν επηρεάζει το υπόλοιπο gameplay. Έχει και το RDR2 quests και μηχανισμούς δεμένους με το ψάρεμα ή τα τυχερά παιχνίδια αλλά επίσης δεν επηρεάζουν άμεσα το υπόλοιπο game, εξού και δεν τα ανέφερα ως "προβληματικά".

Επίσης, αυτό που διάβασε ο Brother για την απλυσιά όντως δεν ισχύει απόλυτα, γι'αυτό και δεν το ανέφερα. Είναι κάτι που αφορά κυρίως το role-playing και όχι το βασικό gameplay, όπως επίσης το να ξουρίζεσαι και να κουρεύεσαι. Πάντως, εγώ πλενόμουν τακτικά, όπως ο Λούκυ Λουκ :p

Δεν υπάρχει ακόμα παιχνίδι με τέτοια production values, τέτοια σημασία στη λεπτομέρεια, διάρκεια και μέγεθος.

Εδώ συμφωνούμε απόλυτα και το είπα και όταν το πρωτοέπαιξα.
 
Last edited:
Joined
Nov 24, 2019
Messages
1,928
καρα, σ ευχαριστω για την απαντηση χαρη στην οποια αντεληφθην πως πορευτηκες μεσα στο κεημ. Οι μηχανισμοι είναι εκει, και ο καθεις βιωνει προφανως όπως θελει το καθετι και παιζει οποιο παιχνιδι τον ψυχαγωγει. Απ οσα γραφεις, εισπραττω και συγνωμη αν καταλαβα λαθος οτι κι εσυ θεωρεις καποιους μηχανισμους αναγκαιο κακο και τους χρησιμοποιησες οσο το δυνατον λιγοτερο γινοταν. Βεβαια δεν απαντηθηκε τολμω να πω η γενικοτερη απορια μου, γιατι θεωρουμε ότι αυξανει το ιμερσιον και την ποιοτητα κατι που μαλλον το αποφευγουμε, αλλά οκ. Εφοσον διαβαζω/μου λετε ότι αυτά συντελουν θετικα στην εμπειρια σας, το ακουω.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν εχω παιξει ουτε και προκειται ποτέ, όχι σαρβαιβαλ, αλλά ουτε καν κλασικο αρπιγκί που όμως να απαιτει υπνο η φαι η μαγειρεμα η μπουγαδα ή καποια άλλη τετοιου ειδους αθρωπινη αναγκη. ισως θεωρω γελοιο να ξεκληριζεις 3.721 εχθρους, απο ποντικια μεχρι δρακους, τρολς η αλλα φανταστικα πλασματα, να σωζεις την πριγκιπησα, τον πλανητη, να κουβαλας στο ινβ 6.000 κιλα, ντουλαπες, πεθαμενους, πανοπλιες και την ιδια στιγμη να πρεπει να φας πρωινο αλλιως γκειμ οβερ. Για να καταλαβεις ποσο μα ποσο αχρειαστα θεωρω τετοια μεκάνικς, ο ερμος ο γκεραλτ μονο ένα παρομοιο ειχε, ένα τοσο δα ελαχιστοτατο θεμα και εβριζα ως καραγωγεας ΚΑΘΕ φορα: το ΓΑΜΩΞΥΡΙΣΜΑ. Αν θυμασαι, μακραινανε τα μουσια του. Και γαμωσταυριζα γιατι κάθε 20 ξερωγω γκεημ μερες επρεπε να μπω στον μπαρμπερη και να σενιαριστώ… τετοια απεχθεια γι αυτους τους μηχανισμους. Eυτυχως σε καποιο dlc που εγω όμως δεν ειχα στην κατοχη μου τον καιρο που επαιζα το κεημ, διαβασα ότι την καταργησανε την εκτροφη τριχας και διαλεγες ένα στυλ που εμενε σταθερο.

Εννοειται ότι ως μαοικός υποστηριζω την αποψη αφηστε όλα τα λουλουδια ν ανθισουν. Ποτέ δεν θα γκρινιαξω στα σοβαρα (άλλο ο χαβαλες δω μεσα) γιατι ένα γκεημ είναι ετσι κι όχι αλλιως. Πλακα κανουμε τωρα? Ουτε γκρινιαζω με την εννοια εχασα τα λεφτα μου, με κοροιδεψανε, πισα και πουπουλα στην ροκσταρ κλπ. Αφου εννοειται οτι πρωτα επαιξα το ντεμο, μολις ψυλλιαστηκα τι συμβαινει. Απλα συνηθιζω να εχω αποψαρα για κατι και να την εκφραζω. Καρφι δεν μου καιγεται αν εχουν πολλοι, λιγοι η κανεις την ιδια αποψη και στ αληθεια, χαιρομαι που περασατε καλα με το κεημ.
 

Mogrey665

Lich
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,093
στο rdr2 παιζει να μην ξυριστηκα ποτε ιn game. ουτε να εκοψα τα μαλλια. αντε να εβαλα λιγη πομαδα εκει να στρωσει το μαλλι εως εκει. την ειχα καταβρει με το κυνηγι. και δεν ειναι μια ασχολια που μου αρεσει γενικα (γιαυτο μη φωναξετε την peta) αλλα την βρηκα τερμα χαλαρωτικη στο game,
πολλοι μηχανισμοι παντως το γκειμ στους παρουσιαζει σαν σημαντικους και τλκ δεν εχου καμια επιπτωση στο γκειμ. και να πεις οτι τουλαχιστον κανουν την ζωη σου πιο ευκολη στο γκειμ. γενικα το γκειμ ειναι ευκολο. και ισως αυτο ειναι να το θεμα που εχω με το γκειμ. οτι σου τα παρουσιαζει ολα αυτα σαν σημαντικα.



edit: καπου κοντα στο να γινουν τα μουσια φουλ.

 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,901
Όχι, δεν είναι flavor mechanics. Είναι κεντρικά mechanics που σου διδάσκει το ίδιο το παιχνίδι και σου λέει ότι για να είσαι 100% αποτελεσματικός θα πρέπει να τα τηρείς (καθαρισμένο όπλο, βουρτσισμένο άλογο, ρούχα κατάλληλα για τον εκάστοτε καιρό, χορτάτος Arthur κτλ.). Τι πάει να πει δεν είναι απαραίτητα; Με την έννοια ότι το παιχνίδι τερματίζεται και χωρίς αυτά, ναι δεν είναι, Αλλά τα βρίσκεις μπροστά σου ΣΥΝΕΧΕΙΑ και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των υποσυστημάτων του.

Ναι είναι flavor και optional, με την έννοια ότι το παιχνίδι τερματίζεται και χωρίς αυτά, με την έννοια πως δεν επηρεάζουν καθόλου το Gameplay, To άλογο ΔΕΝ πάει πιο αργά αν είναι βρώμικο και οι εχθροί δεν γίνονται bullet sponges. Ό,τι δεν επηρεάζει το gameplay εντάσσεται στην κατηγορία του cosmetic.

Όπως ορθά τοποθετήθηκε ο Soad
Αν γδάρεις 300 ρακούν απλά επειδή μπορείς, είναι καθαρά δικό σου θέμα και βίτσιο. Δε βλέπω να γίνεται κουραστικό το γκέημ κάπου, μάλλον φταίει ο τρόπος που το παίζεις. Σα να είναι κουραστικό το γουίτσερ ξέρω 'γώ επειδή έκανες 5 χιλιάδες κύκλους γύρω από μια τέντα και φταίει το γκέημ που σε αφήνει να το κάνεις αυτό.
Δεν στο επιβάλει το παιχνίδι όπως ορθά τοποθετήθηκε και ο Mogrey
πολλοι μηχανισμοι παντως το γκειμ στους παρουσιαζει σαν σημαντικους και τλκ δεν εχου καμια επιπτωση στο γκειμ. και να πεις οτι τουλαχιστον κανουν την ζωη σου πιο ευκολη στο γκειμ. γενικα το γκειμ ειναι ευκολο.



Δηλαδή αν γκρινιάξει κάποιος για το μπελαλίδικο crafting στο Witcher η απάντηση σου θα είναι "git gud και σφάξτους όλους με το αρχικό gear, πέφτουν όλοι με δυο σπαθιές" ;
Όχι η απάντησή μου θα ήταν αγνόησε το crafting, αγόρασε gear με τα λεφτά που έχεις, φόρεσαι gear από αυτό που σήκωσες από loot ή μην αγχώνεσαι τόσο αν κάνεις το Χ quest θα σου δώσει το game reward. Επιλογές.

Παρατηρώ ότι σκόπιμα δεν αναφέρεσαι στο looting και το shopping, όπου είτε πρέπει να αγοράζεις ένα-ένα τα αντικείμενα από τα ράφια είτε να ξεφυλλίζεις σελίδα-σελίδα τον τιμοκατάλογο του κάθε καταστήματος, για λόγους ρεαλισμού και immersion.
Μίλησες για υποσυστήματα που "αυτά καθ'αυτά που ροκανίζουν την ώρα και τα νεύρα σου¨.

Από αυτά που ανέφερες τουλάχιστον 4 είναι τελείως optional και το πόσο θα ασχοληθείς εσύ με αυτά εξαρτάται από σένα και μόνο. Διαφωνείς, τουλάχιστον α) παίρνω την ικανοποίηση πως άλλα 2 άτομα που έπαιξαν το παιχνίδι συμφωνούν μαζί μου και β) ξεκαθαρίστηκε σε άλλους που δεν το έχουν παίξει ακόμα πως δουλεύουν τα συγκεκριμένα συστήματα και περιορίζω κάπως την παραπληροφόρηση.

Δεν μου αρέσει το Χ και ήθελα να είναι διαφορετικό στο παιχνίδι - γνώμη
Δεν μου αρέσει το Χ όμως εκείνο μου το επιβάλει και με αναγκάζει να το κάνω και θα ήθελα να είναι διαφορετικό στο παιχνίδι - παραπληροφόρηση.

Αλλά θα μου πεις κι αυτά optional mechanics είναι, απλά εγώ αποφάσισα να κάνω role-play τον Arthur μου ως υποχείριο του καπιταλισμού.

Δεν έχω σκοπό να αναλύσω ΟΛΟΥΣ τους μηχανισμούς έναν-προς-έναν. Μιλάω με συγκεκριμένα παραδείγματα πάνω στα παραδείγματα που ανέφερες. Το looting δεν είναι optional σε κανένα παιχνίδι. Παίζεις τελειώς λάθος κατά τη γνώμη μου αν το θεωρείς αγγαρεία. Από την άλλη γούστο και ευχαρίστηση του καθενός να αφήνει loot γιατί το animation κρατάει 5 frames πιο πολλά από όσα ανέχεται. Όπως το ίδιο θα πω για κάποιον που ξεσκίζεται στο fast-travel γιατί ο χάρτης είναι πολύ μεγάλος. Δεν κρίνουμε.
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,463
Ναι είναι flavor και optional, με την έννοια ότι το παιχνίδι τερματίζεται και χωρίς αυτά, με την έννοια πως δεν επηρεάζουν καθόλου το Gameplay, To άλογο ΔΕΝ πάει πιο αργά αν είναι βρώμικο και οι εχθροί δεν γίνονται bullet sponges. Ό,τι δεν επηρεάζει το gameplay εντάσσεται στην κατηγορία του cosmetic.

Μίλησες για υποσυστήματα που "αυτά καθ'αυτά που ροκανίζουν την ώρα και τα νεύρα σου¨.

Από αυτά που ανέφερες τουλάχιστον 4 είναι τελείως optional και το πόσο θα ασχοληθείς εσύ με αυτά εξαρτάται από σένα και μόνο. Διαφωνείς, τουλάχιστον α) παίρνω την ικανοποίηση πως άλλα 2 άτομα που έπαιξαν το παιχνίδι συμφωνούν μαζί μου και β) ξεκαθαρίστηκε σε άλλους που δεν το έχουν παίξει ακόμα πως δουλεύουν τα συγκεκριμένα συστήματα και περιορίζω κάπως την παραπληροφόρηση.

Δεν μου αρέσει το Χ και ήθελα να είναι διαφορετικό στο παιχνίδι - γνώμη
Δεν μου αρέσει το Χ όμως εκείνο μου το επιβάλει και με αναγκάζει να το κάνω και θα ήθελα να είναι διαφορετικό στο παιχνίδι - παραπληροφόρηση.

Παραπληροφόρηση; 😅 Είπα και νωρίτερα: το ίδιο το παιχνίδι ισχυρίζεται ότι το όπλο και το άλογό σου θέλουν φροντίδα για να λειτουργούν σωστά. Εφόσον αυτά έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ επίπτωση στην αποτελεσματικότητά τους, όπως ισχυρίζεσαι, αν πρέπει να κατηγορήσεις κάποιον για παραπληροφόρηση, κατηγόρησε την R*. Εγώ μεταφέρω όσα μου έμαθε το tutorial, όχι δικές μου διαπιστώσεις, Ήμουν σαφής σε αυτό.

Επίσης:
πολλοι μηχανισμοι παντως το γκειμ στους παρουσιαζει σαν σημαντικους και τλκ δεν εχου καμια επιπτωση στο γκειμ. και να πεις οτι τουλαχιστον κανουν την ζωη σου πιο ευκολη στο γκειμ. γενικα το γκειμ ειναι ευκολο. και ισως αυτο ειναι να το θεμα που εχω με το γκειμ. οτι σου τα παρουσιαζει ολα αυτα σαν σημαντικα.
🤷‍♂️

Πέρα απ'αυτό, προφανώς κι έχουμε πολύ διαφορετική αντίληψη με την Kara ως προς το τι είναι σημαντικό vs cosmetic. Για μένα αν το παιχνίδι σου λέει ότι κάτι επηρεάζει το gameplay (είτε αυτό τελικά ισχύει, είτε όχι), τότε δεν το θεωρώ cosmetic. Συνεπώς, το ξύρισμα και το μπάνιο τα βάζω σε άλλη κατηγορία από το καθάρισμα όπλου/αλόγου και τη μαγειρική. Απαραίτητα σίγουρα δεν είναι, στο κάτω-κάτω μπορείς όποτε σου λασπώνεται το άλογο να το πετάς και να παίρνεις άλλο. Τα πάντα είναι θέμα επιλογών και role-playing λέμε.
Από την άλλη, στα περισσότερα παιχνίδια τα upgrades του χαρακτήρα/εξοπλισμού δεν είναι απαραίτητα γιατί τερματίζεται και χωρίς αυτά. Ωστόσο, δεν έχω δει πολλούς να τα θεωρούν "cosmetic". 🤔


Δεν έχω σκοπό να αναλύσω ΟΛΟΥΣ τους μηχανισμούς έναν-προς-έναν. Μιλάω με συγκεκριμένα παραδείγματα πάνω στα παραδείγματα που ανέφερες. Το looting δεν είναι optional σε κανένα παιχνίδι. Παίζεις τελειώς λάθος κατά τη γνώμη μου αν το θεωρείς αγγαρεία. Από την άλλη γούστο και ευχαρίστηση του καθενός να αφήνει loot γιατί το animation κρατάει 5 frames πιο πολλά από όσα ανέχεται. Όπως το ίδιο θα πω για κάποιον που ξεσκίζεται στο fast-travel γιατί ο χάρτης είναι πολύ μεγάλος. Δεν κρίνουμε.

Καλέ ναι, εσύ να κρίνεις το πώς έπαιξα εγώ; Μακριά από μας αυτά, δεν είσαι τέτοιο άτομο. Την επόμενη φορά, πάντως, θα φροντίσω να διαβάσω το kara strategy guide προτού ξεκινήσω ένα game για να μη χάνω άσκοπα χρόνο κι εκνευρίζομαι χωρίς λόγο.

Γενικά αυτή η αντίληψη "έτσι έφτιαξε το παιχνίδι ο δημιουργός κι αν δεν σ'αρέσει τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία" είναι μια τρομερά γόνιμη και δημοκρατική άποψη που θα πρέπει να προάγεται συχνότερα. Έτσι, όταν κάποιος γκρινιάζει επειδή ένα game έχει άπειρα collectibles, ή επειδή δεν έχει quest markers, ή επειδή ΕΧΕΙ quest markers, ή επειδή ο χαρακτήρας κινείται αργά κτλ., αρκεί να θυμόμαστε ότι τίποτα από αυτά δεν επιδέχεται κριτικής διότι υπηρετούν το όραμα του δημιουργού. Αν τα αφήσεις να σε ταλαιπωρήσουν, απλώς "παίζεις λάθος". 🤷‍♂️
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,901
@maladroid Στο τελευταίο σου post υπάρχει διάχυτη ειρωνία στο προσωπό μου, από την οποία εκλαμβάνω πως δεν σέβεσαι στο ελάχιστο το προσωπό μου και την επιχειρηματολογία μου.

3 άνθρωποι γράψαμε πως οι περισσότεροι μηχανισμοί στο παιχνίδι είναι προαιρετικοί και από εσένα εξαρτάται το πόσο θα ασχολήθεις. Είναι γεγονός δεν το "ισχυρίζομαι¨ μόνη μου. Ο οποιοσδήποτε ασχοληθεί με το παιχνίδι το καταλαβαίνει. To γνωρίζεις, όμως δεν θες να το παραδεχτείς προτιμάς να κρυφτείς πίσω από το "Η Rockstar με ξεγέλασε" και ειρωνίες,

Έρχεσαι αφού τερμάτισες το παιχνίδι και ασχολήθηκες κάπου 170 ώρες (αν θυμάμαι σωστά) και λες
Στο RDR2, όμως, είναι τα υποσυστήματα αυτά καθ'αυτά που ροκανίζουν την ώρα και τα νεύρα σου. Κάθε φορά που κάνεις loot ψόφιους καπόηδες. Κάθε φορά που ψαχουλεύεις ντουλάπια. Κάθε φορά που ψήνεις κρέας κομμάτι το κομμάτι. Που γδέρνεις ζώα για το τομάρι τους. Που καθαρίζεις το όπλο σου. Που βουρτσίζεις το άλογο. Που που που...

Άρα αυτό που έπαιξες δεν σε ικανοποίησε

Μιλάμε για μυριάδες μικροπράγματα που θα μπορούσαν (όφειλαν?) να είναι πιο εύκολα και σύντομα. Ναι οκ, συνοδεύονται από εκπληκτικό animation που όντως χαζεύεις με ανοιχτό το στόμα τις πρώτες 3, 4, 10 φορές. Αλλά μέχρι τον τερματισμό θα τα δεις δεκάδες ή εκατοντάδες φορές έκαστο. Κι αυτό είναι πρόβλημα.

και κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε (όφειλε!) να είναι διαφορετικό.

Το να σου προτείνει κάποιος να παίξεις άλλο παιχνίδι δεν έχει να κάνει με τη δημοκρατία. Δεν ασκείς κριτική στο παιχνίδι αλλά στην πραγματικότητα θα ήθελες κάτι που είναι τελειώς διαφορετικό από το RDR 2. Γιατί αν αλλάξουν ΟΛΑ αυτά τα μυριάδες πράγματα τα νεύρα σου θα ήταν καλύτερα όμως θα έπαυες να παίζεις RDR 2. H ίδια η Rockstar τρέχει παράλληλα άλλη μακρόχρονη σειρά και έχει αποδείξει πως δεν έχει καμία εμμονή με τον ρεαλισμό ή τα "βασανιστικά αργά¨ παιχνίδι. Μόνο στο RDR 2 θα βρεις ΟΛΑ αυτά τα μυριάδες πράγματα που θες να αλλάξουν. Το να σου προτείνουν άλλο παιχνίδι δεν είναι προσβλητικό, ούτε έχει να κάνει με git gud, ούτε στέρηση του δικαιώματος σου στο gaming.

Αν η και επόμενη απάντησή είναι ειρωνική προς το πρόσωπό μου, μπορείς να συνεχίσεις την κουβέντα μόνος σου. Έχασα ήδη κάθε ενδιαφέρον. Πέρασες απαίσια, το καταλάβαμε.

Σε δυο ανθρώπους έχω προωθήσει πολύ συνειδητοποιημένα το RDR 2. Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη τους και η εντυπώσεις τους. Το έχουν εγκατεστημένο όμως θα αργήσει το Playthrough γιατί καίγονται τώρα σε άλλο παιχνίδι που τους προώθησα. Λάθη γίνονται.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
6,509
Ως κλασσικά ανάποδος τύπος που πρώτα έλιωσα το online 350 ώρες αλλά μόλις τώρα άρχισα το single (πρέπει να είμαι κοντά στο να τελειώσω το Chapter 2), έχω να πω πως καταλαβαίνω και τις 2 πλευρές, αλλά τείνω να συμφωνήσω με την Kara (κάτι που ίσως αλλάξει γιατί υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι το τέλος, αλλά χλωμό).

Ας τα πάρουμε ένα-ένα, γιατί ανακατεύτηκαν πολλά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το RDR2 διαλαλεί περήφανα μηχανισμούς που τελικά δεν έχουν σημασία - αυτό είναι διαφορετικό από το να είναι "προαιρετικοί" στο δικό μου μυαλό, αλλά ίσως απλά παίζουμε με τις λέξεις. Όπως και να το πούμε, εγώ θεωρώ πως δεν έπρεπε να συμβαίνει, ή για να αναπτύξω πλήρως την άποψη μου, θεωρώ πως θα έπρεπε να υπάρχει επιλέξιμο επίπεδο δυσκολίας όπου όλο αυτό το survival/realism που με πραγματικό κόπο και μεράκι υλοποιήθηκε, να έχει πραγματικό αντίκτυπο στο gameplay, ακόμα και fail condition, για όσους γουστάρουν.

Το παιχνίδι δεν είναι αργό. Δεν είναι ούτε γρήγορο όμως, έχει ένα συγκεκριμμένο ρυθμό, που ναι, είναι μέρος της εμπειρίας, που ούτε γίνεται ούτε είναι ανάγκη να αρέσει σε όλους, αλλά ούτε υπάρχει λόγος να αλλάξει ριζικά για να αρέσει σε αυτούς που δεν αρέσει. Έμφαση στο ριζικά, γιατί δεν νομίζω να χαλιόταν ακόμα και το πιο σκληροτράχηλο καουπέρσον, άμα ο Αρθούρος έγδερνε τα σφαχτά λιγουλάκι πιο σβέλτα.

Υπάρχει "υπερβολική" έμφαση στη λεπτομέρεια; Ίσως σε κάποιες λεπτομέρειες, αλλά όχι συνολικά, γιατί αυτές οι λεπτομέρειες είναι που σε κάνουν να μπαίνεις στο πετσί του ρόλου και να νοιάζεσαι για το camp και το μπουλούκι σου. Το άλογο μου το βουρτσίζω πού και πού (κάτι που παίρνει τρια δευτερόλεπτα) όχι για να είναι +5,28% πιο γρήγορο, αλλά επειδή η μπίχλα πάνω του φαίνεται από το χιλιόμετρο και το λυπάμαι. Ξυρίστηκα και μπανιαρίστικα μια φορά όλο κι όλο για την ώρα, όχι για να μην πατάω το μούσι μου την ώρα που τρέχω, αλλά επειδή είχα να πάω να συναντήσω το παλιό αμόρε και δεν ήθελα να είμαι εμφανέστατα λέτσος. Κουβαλάω κάνα σφαχτάρι (σπάνια) και, πιο σημαντικό, βάζω συνέχεια λεφτά στον κουμπαρά του camp, όχι επειδή θα έχω +4% stamina, αλλά επειδή δεν θέλω το camp να είναι και να φαίνεται αχούρι.

Μιλώντας γενικότερα, το θέμα του "απόλυτου" ρεαλισμού είναι έτσι κι αλλιώς χαμένο από χέρι, και αυτό φαίνεται στο ίδιο το RDR2, που κάνει με τη σειρά του ένα σωρό "εκπτώσεις". Ένα μόνο παράδειγμα από διάφορα που πρόσεξα, τα σφαχτά σαπίζουν έτσι και τα αφήσεις να κρέμονται στο άλογο, αλλά άμα τα κάνεις μπριζόλες και τις βάλεις στην τσέπη σου, αντέχουν για πάντα. Αυτό δεν σημαίνει ότι η σωστή προσέγγιση για τη R* είναι να πουν "δεν βαριέσαι" και να κάνουν το RDR franchise άλλο ένα κλώνο του Uncharted. Υπάρχουν ντουζίνες developers που το κάνουν αυτό, ας υπάρχει και ένας που κυνηγάει ανεμόμυλους.

Αυτά. Ψηφίζω υπέρ της συνταγής της R*. Πάω τώρα να παίξω Vampire Survivors.
 

lelos kounelos

Ancient Red Dragon
Joined
Dec 9, 2012
Messages
11,810
έχω να πω πως καταλαβαίνω και τις 2 πλευρές, αλλά τείνω να συμφωνήσω με την Kara (κάτι που ίσως αλλάξει γιατί υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι το τέλος, αλλά χλωμό)
Ναι, αλλα, ισως, οχι.
GreatoldOne Επιτροπος της Ε.Ε για την εξωτερικη πολιτικη σε τριτες και Βαλκανιες χωρες.
 

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,265
Πάντως έχω να πω ότι όλη αυτή η συζήτηση αναζωογόνησε το ενδιαφέρον μου για το παιχνίδι και το ξανάβαλα στη wishlist ενώ το είχα βγάλει. Θα σας πω αναλυτικά τις εντυπώσεις μου όταν η τιμή του πέσει γύρω στο δεκάρικο, άρα κατά το 2024.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,851
O Γκού το έθεσε ωραία.

Όπως παίζεις Deus Ex και κλείνεις τις πόρτες πίσω σου ή αποφεύγεις το φάστ τράβελ στο Γουίτσορα. Δεν είναι πως 'κερδίζεις' μηχανικά τίποτε. Απλά σε έχει υποβάλλει τόσο ο κόσμος του παιχνιδιού, που το 'ζεις', συμμετέχεις στα μέρη της εξομοίωσης που απηχούν και την συμπεριφορά σου στην αληθινή ζωή σε μια αντίστοιχη κατάσταση.

Εκεί εντοπίζεται ο θρίαμβος του RDR2. Είναι εμπειρία, όχι παιχνίδι.

Τώρα βέβαια, ψιλά γράμματα αυτά για τον Αλέκυθό μας. Κάτι να περάσει την ώρα του μέχρι να φέρει η μαμά το τελευταίο τεύχος του Moon Strange : Justice Squad μαζί με ένα ζεστό ποτήρι Χέμο, να το διαβάσει για να πάει ήσυχος στο σχολείο την επόμενη. Γράφουν και διαγώνισμα στη Γεωγραφία και έχει άγχος για τις επιδόσεις του. Όλα κάτι βλακείες για την Ουλάν Μπατόρ ρωτάει η δασκάλα και για το Γκόθαμ Σίτι που το ξέρουμε σαν τη φούχτα μας, τίποτε. Σκευωρία.
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,463
Στο τελευταίο σου post υπάρχει διάχυτη ειρωνία στο προσωπό μου, από την οποία εκλαμβάνω πως δεν σέβεσαι στο ελάχιστο το προσωπό μου και την επιχειρηματολογία μου.

3 άνθρωποι γράψαμε πως οι περισσότεροι μηχανισμοί στο παιχνίδι είναι προαιρετικοί και από εσένα εξαρτάται το πόσο θα ασχολήθεις. Είναι γεγονός δεν το "ισχυρίζομαι¨ μόνη μου. Ο οποιοσδήποτε ασχοληθεί με το παιχνίδι το καταλαβαίνει. To γνωρίζεις, όμως δεν θες να το παραδεχτείς προτιμάς να κρυφτείς πίσω από το "Η Rockstar με ξεγέλασε" και ειρωνίες,
Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο επεξηγηματικός γίνεται γιατί βλέπω ότι έχουμε πέσει σε λούπα και δεν υπάρχει σοβαρή προοπτική να συμφωνήσουμε αλλά, διάολε, ας καταλάβουμε έστω ο ένας τον άλλο.

Λες ότι δεν σε σέβομαι. Meanwhile, στο αμέσως προηγούμενο ποστ σου με κατηγόρησες ευθέως ότι παραπληροφορώ τον κόσμο(!) και παράλληλα ειρωνεύτηκες το πώς επέλεξα να παίξω το RDR2, βγάζοντας τελικά το συμπέρασμα ότι το έπαιξα "τελείως λάθος" και κλείνοντας με το ειρωνικό "δεν κρίνουμε". Δεν θα πω κάτι άλλο, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Πάμε στο μεγάλο αγκάθι της όλης συζήτησης: προαιρετικοί μηχανισμοί (όπως τους αποκάλεσες τώρα) vs cosmetic/flavor (όπως τους αποκάλεσες νωρίτερα). Σημαντική διαφορά. Προαιρετικά στα περισσότερα παιχνίδια είναι τα side quests, ο elite εξοπλισμος που φαρμάρεις, τα potions που δίνουν buffs κτλ. Ένα κοινό που έχουν όλα αυτά είναι ότι συνήθως υπάρχει επίπτωση στο gameplay. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω (και ευτυχώς βλέπω ότι το παραδέχονται κι άλλοι, άσχετα αν τους αρέσει η ύπαρξή τους στο παιχνίδι) ότι αυτά που εσύ χαρακτήρισες cosmetic και flavor σίγουρα ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΙΝ-GAME. Δεν ξέρω πώς να το πω πιο καθαρά. Το αν τελικά είναι άχρηστα στην πράξη, ειλικρινά δεν το ξέρω αλλά ούτε και ισχυρίστηκα ποτέ το αντίθετο. Καθάριζα το όπλο όποτε θυμόμουν και το άλογο όποτε το παρατηρούσα φουλ λασπωμένο. Είδα διαφορά στην επιδόσεις τους; Ίσως πολύ μικρή. Ίσως και καθόλου. Δεν ξέρω! Το θέμα είναι ότι το παιχνίδι μου έλεγε να το κάνω επειδή θα δω διαφορά και αυτό -στο δικό μου το μυαλό- σημαίνει ότι το θεωρούσε κομμάτι του gameplay, ΟΧΙ του role-playing ή της ατμόσφαιρας, όπως π.χ. τα θεατρικά έργα που μπορείς να παρακολουθήσεις in-game.
Τους παραλληλισμούς με το fast travel τους θεωρώ αποπροσανατολιστικούς και άσχετους με το θέμα, οπότε δεν θα απαντήσω.

Έρχεσαι αφού τερμάτισες το παιχνίδι και ασχολήθηκες κάπου 170 ώρες (αν θυμάμαι σωστά)[..]
Άρα αυτό που έπαιξες δεν σε ικανοποίησε [..]
και κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε (όφειλε!) να είναι διαφορετικό.
Πέρασες απαίσια, το καταλάβαμε.
Nope, δεν είπα ποτέ ότι "πέρασα απαίσια" με το RDR2. Αν δεν βαριέσαι, ψάξε στo forum και θα βρεις αναλυτικά τη γνώμη μου. Αν εξαιρέσουμε το τεράστιο φάουλ με τον χειρισμό m+k και κάποιες άλλες ατέλειες (π.χ. επίλογος), έγραψα επανειλημμένως ότι βρήκα το παιχνίδι τρομερή εμπειρία, εξού και του αφιέρωσα τόσες ώρες, παρά τα κουσούρια του.

Το να σου προτείνει κάποιος να παίξεις άλλο παιχνίδι δεν έχει να κάνει με τη δημοκρατία. Δεν ασκείς κριτική στο παιχνίδι αλλά στην πραγματικότητα θα ήθελες κάτι που είναι τελειώς διαφορετικό από το RDR 2. Γιατί αν αλλάξουν ΟΛΑ αυτά τα μυριάδες πράγματα τα νεύρα σου θα ήταν καλύτερα όμως θα έπαυες να παίζεις RDR 2. [..] Μόνο στο RDR 2 θα βρεις ΟΛΑ αυτά τα μυριάδες πράγματα που θες να αλλάξουν. Το να σου προτείνουν άλλο παιχνίδι δεν είναι προσβλητικό, ούτε έχει να κάνει με git gud, ούτε στέρηση του δικαιώματος σου στο gaming.
Bγάζεις εντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα για δημιουργία εντυπώσεων. Κατ'αρχάς, η κριτική για ένα προϊόν ψυχαγωγίας δεν χρειάζεται να είναι ολιστική, όπως εξήγησα και πριν. Μπορεί κάτι να σου αρέσει συνολικά αλλά να αναγνωρίζεις παράλληλα τα λάθη του, είτε μικρά είτε μεγάλα. Το αν θα άλλαζε ριζικά ο χαρακτήρας του RDR2 με όλες αυτές τις μικροδιορθώσεις είναι υποκειμενικό θέμα. Δέχομαι ότι εσύ (και πολλοί άλλοι) τα θεωρείτε αναπόσπαστο κομμάτι της γοητείας του. Για μένα μια χαρά γοητεία θα είχε και χωρίς την τόση εμμονή στον "ρεαλισμό". Διότι πολύ απλά δεν έπαιξα το RDR2 για τον "ρεαλισμό". Το έπαιξα για το story, το setting, τους χαρακτήρες, τα γραφικά, τη μουσική, τον ασύλληπτα πλούσιο και interactive κόσμο του. Θα χανόταν όλα αυτά αν δεν είχε τις μικροαγγαρείες που με ενόχλησαν ή αν κάποια animations ήταν λίγο πιο σύντομα; Θα μετατρεπόταν ως δια μαγείας σε Assassin's Creed clone; Για μένα σίγουρα όχι.
 
Last edited:

Admiral

Kraken
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,265
Εκεί εντοπίζεται ο θρίαμβος του RDR2. Είναι εμπειρία, όχι παιχνίδι.

Ωωωωωωωωωωωχχχχ, να κάτι τέτοια με ανησυχούν. Αν το αγοράσω και η "εμπειρία" σημαίνει "κράτα το W πατημένο για κανένα δεκάλεπτο ενόσω ο πρωταγωνιστής προχωρά νωχελικά σε ευθεία γραμμή και βγάζει τα εσώψυχά του" θα ψάξω να βρω πού έχω καταχωνιάσει το DVD-RW και θα κάψω το παιχνίδι σε δισκάκι μόνο και μόνο για να νιώσω την ικανοποίηση του να το πετάξω στα σκουπίδια.
 
Top Bottom