RETURNAL

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ωραιο φαινεται, το ριβιου με εχει ψησει να το δοκιμασω! Διευκρινιστικα ρωτωντας ομως, υπαρχει συστημα save and quit η θα πρεπει να ξαναπιανουμε καθε επιπεδο απο την αρχη αν θελουμε να κανουμε κανα διαλλειμα;
Επισης αν ισχυει το πρωτο, ποσο χρονο κραταει περιπου μια επιτυχημενο run ενος επιπεδου αφοτου εχουμε ξεκλειδωσει τα shortcuts του;

Η μονη φαση που με κρατα απο τα roguelite ειναι το grinding για την βελτιωση των runs και ενα save and quit συστημα βοηθα στο να μειωνεται αυτη η κακουχια
 
Εαν πεθάνεις (in game πάντα) πρέπει να ξεκινήσεις ξανά από το πρώτο επίπεδο ή απλώς από την αρχή του επιπέδου όπου έχασες?
 
Κάποτε έβλεπα το συνθετικό rogue- κι έβγαζα σπυριά, αλλά μετά τα Children of Morta, το Monster Train και -κυρίως- το Hades έχω αλλάξει γνώμη. Το Returnal ήταν ήδη ψηλά στη wishlist, μετά το review του Αλέξανδρου ανεβαίνει κι άλλο (σε κανά -30% ή και πιο κάτω, πάντα).
 
Ωραιο φαινεται, το ριβιου με εχει ψησει να το δοκιμασω! Διευκρινιστικα ρωτωντας ομως, υπαρχει συστημα save and quit η θα πρεπει να ξαναπιανουμε καθε επιπεδο απο την αρχη αν θελουμε να κανουμε κανα διαλλειμα;
Επισης αν ισχυει το πρωτο, ποσο χρονο κραταει περιπου μια επιτυχημενο run ενος επιπεδου αφοτου εχουμε ξεκλειδωσει τα shortcuts του;

Η μονη φαση που με κρατα απο τα roguelite ειναι το grinding για την βελτιωση των runs και ενα save and quit συστημα βοηθα στο να μειωνεται αυτη η κακουχια

Βεβαίως υπάρχει σύστημα save and quit, συνεχίζεις κανονικά από εκεί που σταμάτησες. Αναλόγως του τι shortcuts ή/και εξοπλισμό έχεις ξεκλειδώσει, και πώς θα κάτσει το layout του επιπέδου μπορείς να διασχίσεις ένα επίπεδο και σε 5-10 λεπτά.

Εαν πεθάνεις (in game πάντα) πρέπει να ξεκινήσεις ξανά από το πρώτο επίπεδο ή απλώς από την αρχή του επιπέδου όπου έχασες?

Από το πρώτο επίπεδο. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κόψεις δρόμο. Θα δώσω ένα παράδειγμα από το πρώτο επίπεδο για να αποφύγουμε τα spoilers: Όταν νικήσεις το boss του πρώτου επιπέδου, ρίχνει ένα κλειδί που είναι permanent και ανοίγει μια πύλη προς το δεύτερο επίπεδο. Σε επόμενα runs δεν χρειάζεται να νικήσεις πλέον το boss, μόλις βρεις την πύλη (που εμφανίζεται συνήθως αρκετά νωρίς στο επίπεδο) μπορείς να φύγεις κατευθείαν.
 
Από το πρώτο επίπεδο. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κόψεις δρόμο. Θα δώσω ένα παράδειγμα από το πρώτο επίπεδο για να αποφύγουμε τα spoilers: Όταν νικήσεις το boss του πρώτου επιπέδου, ρίχνει ένα κλειδί που είναι permanent και ανοίγει μια πύλη προς το δεύτερο επίπεδο. Σε επόμενα runs δεν χρειάζεται να νικήσεις πλέον το boss, μόλις βρεις την πύλη (που εμφανίζεται συνήθως αρκετά νωρίς στο επίπεδο) μπορείς να φύγεις κατευθείαν.
Μάλιστα. Αρα δλδ ναι μεν επαναλαμβάνεις τα επίπεδα, απλά δε χρειάζεται να αντιπετωπίσεις ξανά το area boss. Σωστά?

Αλήθεια, εσύ που είσαι του Turn Based πώς την πάλεψες σε ένα bullet-hell shooter?
 
Μάλιστα. Αρα δλδ ναι μεν επαναλαμβάνεις τα επίπεδα, απλά δε χρειάζεται να αντιπετωπίσεις ξανά το area boss. Σωστά?

Αλήθεια, εσύ που είσαι του Turn Based πώς την πάλεψες σε ένα bullet-hell shooter?

Δεν θέλω να γράψω spoilers οπότε θα πω απλά ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να κόψεις δρόμο, ακόμη και αν δεν έχεις νικήσει ακόμα το boss.

Όσο για το πώς την πάλεψα, είχα μεγάλη ανησυχία πριν ξεκινήσω αλλά ευτυχώς οι περισσότερες επιθέσεις των εχθρών εκδηλώνονται με συγκεκριμένα patterns και σχετικά αργή ταχύτητα. Αν αντιμετωπίσεις έναν εχθρό 2-3 φορές και ξέρεις τι να περιμένεις είναι πολύ πιο απλό να τον διαχειριστείς.
 
Μάλιστα. Αρα δλδ ναι μεν επαναλαμβάνεις τα επίπεδα, απλά δε χρειάζεται να αντιπετωπίσεις ξανά το area boss. Σωστά?

Αλήθεια, εσύ που είσαι του Turn Based πώς την πάλεψες σε ένα bullet-hell shooter?
Υπάρχει πάντα και η επιλογή να βάλεις full γραφικά+rt+4k ανάλυση. Θα γονατίσουν τόσο πολύ τα fps που θα φαίνεται σαν να παίζεις το παιχνίδι σε γύρους 😜
 
Δεν του είχα δώσει καμία προσοχή μέχρι τώρα. Λίγο το μπαρμπαδελάκι που πήγαινε με ταχύτητα σα να πήρε φωτιά ο κώλος του Σόνικ, λίγο κάτι σκρήνσοτς με μπούλετ χελ σκηνικά που γέμιζε χρωματιστές μπαλίτσες το σύμπαν και φαινόταν να μου χαλάει το ιμέρσιο με τα ατμοσφαιρικά κατά τ'άλλα μπακράου. Δε φαίνεται και τόσο χάλια τελικά, ίσως και να το τιμήσω όταν παίξω όλα τα άλλα Σόνυ εξκλούσιβς που εκκρεμούν. Γκοντοφόρ, Σπαϊντερμανάκοι και Λαστοφάς βασικά. Μπορεί και το Αντσάρτεντ.
 
Το περίμενα ότι θα εκτιμηθεί δεόντως από τους μερακλήδες pc gamer.
Γιαυτούς που έχουν αμφιβολίες το game έχει ένα βαθύ σκοτεινό immersion που το βρίσκεις σπάνια σε sci fi τίτλους. Λες και έχεις κάνει κατάδυση στο κόσμο του Prometheus
 
Βεβαίως υπάρχει σύστημα save and quit, συνεχίζεις κανονικά από εκεί που σταμάτησες. Αναλόγως του τι shortcuts ή/και εξοπλισμό έχεις ξεκλειδώσει, και πώς θα κάτσει το layout του επιπέδου μπορείς να διασχίσεις ένα επίπεδο και σε 5-10 λεπτά.



Από το πρώτο επίπεδο. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κόψεις δρόμο. Θα δώσω ένα παράδειγμα από το πρώτο επίπεδο για να αποφύγουμε τα spoilers: Όταν νικήσεις το boss του πρώτου επιπέδου, ρίχνει ένα κλειδί που είναι permanent και ανοίγει μια πύλη προς το δεύτερο επίπεδο. Σε επόμενα runs δεν χρειάζεται να νικήσεις πλέον το boss, μόλις βρεις την πύλη (που εμφανίζεται συνήθως αρκετά νωρίς στο επίπεδο) μπορείς να φύγεις κατευθείαν.
στις πρώτες εκδόσεις στο ps5 δεν υπήρχε καν save . Επρεπε να κάνεις run με την μια η απλά να μην κλείσεις το game
 
στις πρώτες εκδόσεις στο ps5 δεν υπήρχε καν save . Επρεπε να κάνεις run με την μια η απλά να μην κλείσεις το game

Ξέρω, είχε ενσωματωθεί μετά από λαϊκή απαίτηση. Παράξενη αρχική επιλογή αλλά όχι ανήκουστη για roguelite.
 
γιαυτό έγραφα τότε ότι ήταν πολύ δύσκολο game για ένα κονσολάδικο κοινό.
 
Από ένα walk-through που είδα στο youtube, είναι άκρως εθιστικό. Εκρήξεις, χρώμματα και όπλα και πολλά item drops που παραπέμπουν στις επιληψίες τύπου Aero Fighters, Area 88 στα ηλεκτρονικάδικα, το περιβάλλον είναι μια μίξη Prometheus (όπως είπωθηκε), Cthulu και Sentinels από το Matrix, έχει το μυστήριο, έχει εναλλαγές σε κάθε run οπότε δεν θα το βαρεθείς εύκολα.

Θα κάνω μια απόπειρα στον i3 12100 με την RX570 4GB να δώ τα χάλια μου αν και φοβάμαι ότι ο συνδιασμός σκοταδιού συν VA panel δεν θα είναι ευχάριστος στο μάτι.
 
Back
Top