- Joined
- Nov 30, 2012
- Messages
- 5,933
<blockquote>Μόνος σου μιλάς για minor minor differance. </blockquote><br>Μίλησα εγώ για τεράστιες ή έστω μεγάλες διαφορές; Είπα: Στη πράξη είναι<u><b> όντως μικρές οι διαφορές</b></u> και μόνο αν έχεις συνηθίσει πάρα πολύ ένα αμαξάκι τις καταλαβαίνεις.<br><br><blockquote>Επίσης έβγαλες το είναι και το καλύτερο ΑΠ' ΟΛΑ!. Πρόκειται για paid DLC που είναι το καλύτερο ΑΠ' ΟΛΑ.</blockquote><br>Καλύτερο από όλα στο Turning Speed!!! Και το είπα ήδη πως δεν υπάρχει καλύτερο αμαξάκι σε όλα από τα υπόλοιπα.<br><br><blockquote> Η διαφορά από το 2ο καλύτερο είναι 0,0022325sec.</blockquote> <br>Από το δεύτερο...<br><br> <blockquote>Επίσης ναι καταλαβαίνεις μικρότερη διαφορά από 0,1-0,2 sec.</blockquote><br>Και να μη τη καταλαβαίνεις, σε ένα παιχνίδι γρήγορο όσο το rocket league μετράει. Το ξέρω από το CS. Και το 0.1 παίζει το ρόλο του.<br><br><blockquote>Ξέρεις πως σχεδόν σε κάθε patch αλλάζουν τα αμαξάκια; Καμία σχέση δεν έχει η αγωνιστική συμπεριφορά του Octane της Alpha με το σημερινό. πχ V1.16 Fixed Gizmo, Octane, Ripper, and Scarab’s hitboxes, which were too tall.</blockquote> <br>Φυσικά, για αυτό και το sheet που σου έδειξα γράφει ξεκάθρα πως μιλάει για την 1.19. Το ότι αλλάζει το Octane δε σημαίνει ότι οι pro θα αλλάξουν το βασικό τους αμαξάκι, αυτό που παίζουν από την άλφα έκδοση του παιχνιδιού. Δεν είναι καλύτερο, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ! Για αυτό και το χρησιμοποιούν οι προς.<br><br><blockquote>Και το Masamune θα σενιαριστεί αν χρειαστεί.</blockquote><br>Και;<br><br>Το θέμα μας δεν είναι αν καταλαβαίνω εγώ το 0.2 ή αν το Μαζουάκου είναι το καλύτερο στο turning speed. Το θέμα μας είναι ότι τα αμαξάκια έχουν διαφορές στο Hitbox, στο turning speed και στο power slide, άρα δεν είναι όλα ίδια. :blush2: :blush2: