RQ PODCAST: BALDUR’S GATE 3 IMPRESSIONS

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ναι, το παράδειγμά μου είναι κάτι που ποτέ δεν γίνεται.

Α, οκ, οπότε πώς συνήθως γίνεται η αλληλεπίδραση;
 
Υπάρχουν δύο κατηγορίες: αφήγηση (αόριστος, τρίτο πρόσωπο) ή κανονικό role-play (ενεστώτας, πρώτο πρόσωπο).
 
έχω δει πάντως άτομα να κάνουν rp ετσι.

Προσωπική εμπειρία δεν έχω. Από τις campaigns που έχω παρακολουθήσει online (του Spoony με Angry Joe κλπ και του Critical Role) συνήθως η περιγραφή των ενεργειών γίνεται έτσι: "Μπαίνω στο πανδοχείο, πλησιάζω τον πάγκο και ρωτώ τον innkeeper αν πέρασε πρόσφατα ένα elf με κομμένο το αριστερό αυτί".
 
Υπάρχουν δύο κατηγορίες: αφήγηση (αόριστος, τρίτο πρόσωπο) ή κανονικό role-play (ενεστώτας, πρώτο πρόσωπο).

Επομένως ο τρόπος διαλόγου που είδαμε στο gameplay demonstration χρησιμοποιείται όντως στο D&D;
 

Ο πιο διαδεδομένος τρόπος είναι ο πρώτος ενικός στους διαλόγους. Περιγράφεις τι θέλεις να κάνεις και μετά αρχίζει διάλογος.

πχ
"Μπαίνω στο πανδοχείο, πλησιάζω τον πάγκο και ρωτώ τον innkeeper"

initiate dialogue

- Πέρασε πρόσφατα ένα elf με κομμένο το αριστερό αυτί;
- Και ποιος είσαι εσύ; Λογαριασμό θα σου δώσω;
- Συγγνώμη, ήμουν απότομος, Ονομάζομαι Feralt και είναι επείγουσας σημασίας αν μπορείς να θυμηθείς αν πέρασε πρόσφατα από εδώ ένα elf με κομμένο το αριστερό αυτί.
- Όχι, δεν θυμάμαι τίποτα. Αν δε θέλετε κάτι άλλο, έχω πολύ δουλειά, αφήστε με.
- Μήπως αυτό θα σε βοηθούσε να θυμηθείς;
(εδώ συνήθως μπαίνει περιγραφή: Μήπως αυτό θα σε βοηθούσε να θυμηθείς; του λέω, βγάζοντας 2 gold και κλείνοντάς του το δεξί μάτι πονηρά"
- Dm: Ρίξε ένα persuasion check.


κοκ.

Προσωπικά κι εγώ πάντως θα προτιμούσα 1ο πρόσωπο στους διαλόγους, ή το αφηγηματικό στυλ που είχαν τα δύο Original Sin.
 
To θέμα με τους διαλόγους, πέρα από ότι ο χαρακτήρας δεν (βλέπεις να) επικοινωνεί απευθείας και περιγράφει τις ενέργειες του σε πρώτο πρόσωπο, είναι και το φτωχό κείμενο. Νομίζω το αναφέραμε με τον Παύλο ότι στα BG κάτω από τον μεγαλύτερο όγκο κειμένου κρύβονταν τα checks οπότε αφενός είχαν περιγραφικό και καθαρό text και αφετέρου αναλυτικό event log για τέτοιες πληροφορίες. Το να έχεις τόσες σύντομες, κοφτές προτάσεις και δίπλα μέσα σε αγκύλη ένα "ELF" ή "CHARISMA +18" σπάει το suspension of disbelief. Δε κρατάς το βλέμμα του θεατή στους ρόλους, τη γλώσσα του σώματος, τα συναισθήματα τους κλπ. και αναπόφευκτα προσέχει τα ψεύτικα φτερά και τα σχοινιά που κρατάνε τους ηθοποιούς στον αέρα.
Για μένα αποτελεί το μεγαλύτερο αγκάθι απ' όσα έχω δει, και θα παρέμενε τέτοιο ακόμα κι αν τα υπόλοιπα στοιχεία θύμιζαν Baldur's Gate. Ελπίζω η λιτότητα στα κείμενα να μην είναι καμουφλάζ για την έλλειψη κάποιας δυνατής συγγραφικής πένας και να βελτιωθεί στην πορεία.
 
Το επιδιωκόμενο σε ένα παιχνίδι με turn-based μάχη δεν είναι ο ρεαλισμός αλλά η επίλυση ενός προβλήματος ή η επίτευξη ενός στόχου μέσω της τακτικής και της εξέτασης όλων των δυνατών επιλογών, όπως στο σκάκι. Είναι άλλου είδους gameplay σε σχέση με το real time, γι' αυτό και είναι ακόμα και σήμερα δημοφιλές που δεν υπάρχουν τεχνολογικοί περιορισμοί.

Έλα βρε μαστερ Admiral,

Λες και δεν υπάρχουν περίπου 3 εκατομμύρια παραδείγματα άψογων tactical ή και problem solving games με real time συστήματα. Ή δεν σου δίνει άπειρο χρόνο το RTwP για να εξετάζεις όλες τις δυνατότητες σου. Ας βάζανε την δυνατότητα auto pause ξέρω γω.

Στο σκάκι δεν περιμένεις ο άλλος να κινήσει όλη την σκακέρα πριν παίξεις εσύ όπως γίνεται στο TB. :)
 
Έλα βρε μαστερ Admiral,

Λες και δεν υπάρχουν περίπου 3 εκατομμύρια παραδείγματα άψογων tactical ή και problem solving games με real time συστήματα. Ή δεν σου δίνει άπειρο χρόνο το RTwP για να εξετάζεις όλες τις δυνατότητες σου. Ας βάζανε την δυνατότητα auto pause ξέρω γω.

Στο σκάκι δεν περιμένεις ο άλλος να κινήσει όλη την σκακέρα πριν παίξεις εσύ όπως γίνεται στο TB. :)

Δε διαφωνώ, όμως για μένα κανένα real-time σύστημα δεν μπορεί να προσφέρει τον ίδιο βαθμό ελέγχου.
 
Στο σκάκι δεν περιμένεις ο άλλος να κινήσει όλη την σκακέρα πριν παίξεις εσύ όπως γίνεται στο TB
Στο d:οs2 δεν περιμένεις να παιξει ο άλλος όλη την σκακιέρα. Και νομίζω ούτε στο bg3.
 
O Admiral αν ήταν npc σε game



το οποίο game είναι
RTwP :trollface:
 
Admiral, αυτή την ανάγκη ελέγχου, την έχεις συζητήσει με κάποιον ψυχολόγο;

:trollface:

Προσπάθησα. Την ρώτησα αν παίζει RPGs, μου είπε ότι το αγαπημένο της είναι το Fortnite. Σηκώθηκα και έφυγα.
 
Όποιος κερδίσει το initiative roll παίζει όλες του τις κινήσεις και μετά ο αντίπαλος.
ναι. αν και πάλι δεν το βλέπω σαν κακό σύστημα. αν και προσωπικά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. αγαπούσα όλα τα infinity engine games που ήταν rtwp αλλά αγαπούσα και τα fallout 1&2 που ηταν turn-based.
 
^True Neutral.
 
ναι. αν και πάλι δεν το βλέπω σαν κακό σύστημα. αν και προσωπικά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. αγαπούσα όλα τα infinity engine games που ήταν rtwp αλλά αγαπούσα και τα fallout 1&2 που ηταν turn-based.

Ποιο ήταν αλήθεια το πρώτο RTwP παιχνίδι στην ιστορία του gaming; Το Baldur's Gate; Πρέπει να ανακαλύψουμε τον patient zero.
 
Ποιο ήταν αλήθεια το πρώτο RTwP παιχνίδι στην ιστορία του gaming;
To Ulitma VII; Ή το Darklands; Ίδια χρονιά βγήκαν.
 
To Ulitma VII; Ή το Darklands; Ίδια χρονιά βγήκαν.


Μπορούσες να δώσεις εντολές σε pause σε αυτά; Έχει περάσει τόσος καιρός από τότε που έπαιξα το U7...
 
Back
Top