Δεν έχω παίξει το Torment. Το μοναδικό που έπαιξα με Real Time with Pause ήταν το Dragon Age Origin, το οποίο δεν ευχαριστήθηκα καθόλου. Γενικά, προτιμώ τα άκρα. Ή Real Time ή Turn Based. Μία μίξη των δύο, απλά με κάνει να χάνω τη δράση του Real Time και τη στρατηγική του Turn Based.
Το πρώτο Turn Based που έπαιξα, ήταν φέτος, το Shadowrun Returns, το οποίο δε με χάλασε καθόλου σαν σύστημα μάχης. Ήταν καλό, προσεγμένο. Το ίδιο λένε και για το XCOM.
Νομίζω είχα διαβάσει ότι το turn based τους "βολεύει" ως προς το σχεδιασμό του παιχνιδιού γιατί τους διευκολύνει πολύ με τη δουλειά που έχουν να κάνουν και όλες τις παραμέτρους που έχουν να λάβουν υπόψιν, αν πρόκειται να το κάνουν Real Time. Πιο εύκολο = λιγότερα χρήματα για ξόδεμα, τα οποία ίσως τα ακουμπήσουν αλλού.
Νομίζω μέχρι το Tides, όπως είπατε πολλοί, έχουμε άλλα παιχνίδια που θα έρθουν σε αυτό το στυλ και θα μας δείξουν τι μπορεί να κάνει η Unity Engine με περισσότερα χρήματα, π.χ. Wasteland 2, Project Origin. Και ας μην ξεχνάμε και το Turn Based διαμαντάκι που έρχεται το Divinity Original Sin !! :cheers: