Single Player RPGs

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
δεν τρελαινομαι με τα φερστ πέρσο, αλλα οκ, δεν θ απελπιστω κιολας.
λογικο ειναι, κατι τετοιο σε λοου μπατζετ θα ηταν το πρωτο παιχνιδι τους, δεν περιμενε κανεις νεο γκοθικ/ελεξ.
ωραια ατμοσφαιρα, αντβεντσουρ στοιχεια, μονολεκτικος τιτλος, ολα στην θεση τους. βγανει μια ζεστασά ρε παιδι μου.
ψιλοεψήθην.
 
Και εγώ δε ξετρελάθηκα, αλλά θα το πάρω ακόμα και αν δε το παίξω για να στηρίξω τη νέα αρχή, με την ελπίδα να επιστρέψουν στα "κανονικά" RPGs.
Ατμόσφαιρα και μουσική πάντως είναι στα γνωστά και αγαπημένα επίπεδα που πρέπει. Το ίδιο και το minimal UI.
 
Το επόμενο game της Iron Tower (Colony Ship, Age of Decadence) θα πιο χαμηλού σκέλους σε σχέση με τα προηγούμενα λόγω έλλειψης μπάτζετ. Επίσης θα είναι Lovecraftιανό και θα διαδραματίζεται... στην εποχή του χαλκού 🤯


As you probably know, our next project will not be a full-scale RPG (like Age of Decadence and Colony Ship). If it's the first time you're reading about it, here's why:

Colony Ship sold well (for an obscure indie RPG), but not enough to pay for a more ambitious and complex sequel. The plan was not to do another story on the same ship, but to continue the story after planetfall. Such a game - such a new world with everything that entails - would have required a bigger team and a much bigger budget. We simply don't have the resources to undertake that now, but hopefully we can come back to it later.

So we're in a situation where we can 'go the distance' and handle a 4-5 year long project, provided we keep the costs low and focus on combat, i.e. a complex tactical RPG. We know that some people will be disappointed, but it's either that or shutting down for good. So let's roll the dice one last time and see what happens.

b713dce8184b6c66a36bdc13363fdd0e3ef4cdcb.png


Keep in mind that we're starting to work on it just now, so many things can and will change over the next few years (and many things will go wrong). The purpose of this post isn't to drum up some excitement but to let you know what we're working on now and what the goals are:

  • Lovecraftian bronze age populated by humans, non-men races, and eldritch horrors
  • Semi-sandbox, roam anywhere but be aware that some dark corners of this land will be more dangerous than others
  • Three mutually exclusive main questlines with plenty of choices (including switching sides)
  • Procedurally-generated quests to keep you entertained
  • Colony Ship style feats (and skill points) on level up plus feats earned in various events.
  • 10-12 character levels plus mastery levels that don't grant any feats.
  • AoD style combat (action points, different attacks, focus on melee) but with a hex grid.
  • Spellcasting (think fighters dabbling in magic rather than DnD wizards unleashing pyrotechnic hell)
  • Crafting and alchemy, AoD style; magic weapons and armor
  • Party size 6, recruit as many as you need if your comrades (or should I say battle brothers?) fall in battle
  • Colony Ship's death timer with feats detailing the worsening effects of your near-death experiences
  • Runes carved into the flesh of your comrades (think Colony Ship's implants)


So, that's the plan. Will we get there? I'd say 50/50, if we're being honest. Unlike the sequel to Colony Ship, this project is actually doable but doable and easy are two different things. Colony Ship will remain the budget generator for this project, so hopefully it will continue selling and see us through.

Now you're up-to-date!

PS. Thank you so much for the overwhelming support and encouragement. Many people ask about supporter editions and donations; while we appreciate your generosity, the best way to support us is to leave a review, no matter how brief. Reviews boost visibility and influence sales, and we'll need all the help we can get there, since the revenue generated by all 3 games is the 4th game's budget.

Thank you in advance.

Σύμφωνα με ποστ του Lead Dev στο codex, η κύρια έμπνευσή τους είναι το Battle Brothers.
 
Το επόμενο game της Iron Tower (Colony Ship, Age of Decadence) θα πιο χαμηλού σκέλους σε σχέση με τα προηγούμενα λόγω έλλειψης μπάτζετ. Επίσης θα είναι Lovecraftιανό και θα διαδραματίζεται... στην εποχή του χαλκού 🤯




Σύμφωνα με ποστ του Lead Dev στο codex, η κύρια έμπνευσή τους είναι το Battle Brothers.
Πόσο πιο χαμηλού από το AoD? Που σίγουρα ήταν μια ευχάριστη και ιδιαίτερη εμπειρία, αλλά ούτε σαν ΑΑ παράγωγη δεν μπορεί να θεωρηθεί
 
Last edited:
Πόσο πιο χαμηλού από το AoD? Που σίγουρα ήταν μια ευχάριστη και ιδιαίτερη εμπειρία, αλλά ούτε σαν ΑΑ παράγωγη δεν μπορεί να θεωρηθεί

Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση στην βιομηχανία για πολλά studios, οι διάφοροι investors δεν βλέπουν growth και την έχουν κοπανήσει οπότε δεν υπάρχει φρέσκο χρήμα στην αγορά. Η Iron Tower δυστυχώς δεν κατάφερε να βρει ποτέ ένα χιτ που θα της έδινε λίγο "αέρα" για να δοκιμάσει κάτι πιο μεγάλο.
 
kickstarter? Γενικά η φάση με τα μικρά στούντιο είναι ότι καίνε τα κέρδη τους στο να καλύψουν ότι χρωστάνε και μέχρι να τελειώσουν με πατσαρίσματα κτλ έχουν πουλήσει ότι είναι να πουλήσουν και τα λεφτά έρχονται πολύ αργά όταν πάνε να ξεκινήσουν κάτι νέο.

Η χρηματοδότηση είναι απαραίτητη από τρίτες πηγές.
 
Η χρηματοδότηση είναι απαραίτητη από τρίτες πηγές.
Για αυτό έρχεται ο Sweeney μας να χρηματοδοτήσει νέες επιτυχίες στο ΕΠΙΚΟΤΕΡΟ στορε. Αντιθέτως ο Gabe ούτε για το HL3 δεν δίνει λεφτά.
Sweeneyαρε, κανε το εσύ χρηματοδότηση και αποκλειστικότητα στο EPIC να σκάσει ο χονδρός!
 
Ακόμα και η Soldak που ως τώρα έβγαζε 3D hybrids Action-RPG-Strategy το τελευταίο της game θα το χαρακτήριζα ως Terraria clone.
 
Ακόμα και η Soldak που ως τώρα έβγαζε 3D hybrids Action-RPG-Strategy το τελευταίο της game θα το χαρακτήριζα ως Terraria clone.

Προσωπικά δεν το θεωρώ αρνητικό. Εάν το μειωμένο budget των γραφικών αξιοποιηθεί σε σημαντικότερους τομείς (gameplay, story) μόνο καλό θα κάνει για το οποιοδήποτε τίτλο.
 
Αμήν, αλλά πιο πολύ με προβληματίζει το πρόβλημα του μειωμένου budget. Ίσως έχεις δίκιο, ίσως είναι και το καλύτερο παιχνίδι τους κατά βάθος, αλλά εμένα μου κάνει πιο πολύ σαν μια προσπάθεια να παραμείνουν ενεργοί παρά τις αντιξοότητες, παρά σαν κάτι όντως ποιοτικό. Θα μου πεις "το έπαιξες?", όχι, για αυτό και δε το θάβω ακόμα. Ωραίο studio, το ανακάλυψα αργά αλλά μου αρέσει η φιλοσοφία στα περισσότερα παιχνίδια τους, δε θα ήθελα να κλείσει και το τελευταίο τους δείγμα να είναι ένα Terraria clone.
 
Απόδειξη ότι ο Gabe διαβάζει RQ και ειδικά εμένα. Έβγαλε το HL σε προσφορά για να μαζέψει λεφτά να κάνει το HL3 πριν τον Sweeney μας!


Ανησυχώ ότι αρχίζω να ακούγομαι επικίνδυνα σαν τον shredder 😅
 
Πάρτο ρε μετράει, το Xen world που έχουν προσθέσει δεν υπήρχε καν στο κανονικό παιχνίδι!
 
Κάποιος δεν είχε παίξει το αρχικό παιχνίδι εκεκε.
 


Esoteric Ebb. Ενδιαφέρον γκεημ με ΟΛΟΙΔΙΟ INTERFACE με το Disco Elysium αλλά αρκετά διαφορετικό στυλ γραφικών.



Αυτή η στυγνή αντιγραφή του DIsco Elysium αλλά σε fantasy setting, έχει πλέον demo στο Steam. Κατεβάζεται as we speak.
 
Bump

To Demo του Esoteric Ebb είναι τελικά... αρκετά demo, έχει υλικό για καμιά ώρα gameplay μόνο. Οι μηχανισμοί είναι στρωμένοι, μπορείς να ψιλοεξερευνήσεις την πρώτη περιοχή, να λύσεις 1 sidequest, να μιλήσεις με 2 χαρακτήρες που αφορούν την πλοκή, αλλά η πορεία προς το main objective μπλοκάρεται αμέσως μετά.

Έχει ψωμί πάντως. Έχει κάποιους ενδιαφέροντες νεωτερισμούς σε σχέση με το Disco αλλά γενικά οι επιρροές από αυτό είναι κάτι παραπάνω από προφανείς (σε βαθμό στυγνής αντιγραφής) ειδικά όσον αφορά τον τρόπο που "μιλάνε" τα skills. Δεν το λες όσο σοφιστηκέ και βαθύ ήταν το Disco προφανώς, αλλά φαίνεται να έχει ενδιαφέρον.
 
Καταιγισμός από Disco clones τελικά, είναι διαθέσιμο στο Steam ένα demo και για το Rue Valley.

 
Back
Top