What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Solasta: Crown of the Magister

Bathory

Death Knight
Joined
Dec 5, 2012
Messages
4,924


A Turn-Based Tactical RPG based on the SRD 5.1 ruleset,
by the co-founder of the studio that made Endless Legend!


Είναι όμορφο να βλέπεις επιτέλους να δίνονται άδειες απ' την Wizards of the Coast για δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών πάνω στην καλύτερη και πιο πετυχημένη έκδοση Dungeons & Dragons. Aπ' το απλό SRD license, που εξασφάλισε το παιχνίδι του θέματος, μέχρι το full license που θα χρησιμοποιεί ένα παιχνιδάκι ονόματι Baldur's Gate 3.
Tactical Adventures ονομάζεται το νεοσύστατο αυτό μικρό στούντιο απ' τη Γαλλία, αποτελούμενο από μέλη φανατικών rpgάδων και tabletopάδων, που αφού εξασφάλισε την SRD 5.1 και μετά από ένα πετυχημένο Kickstarter campaign, μας προτείνει την πρώτη του δημιουργία, το Solasta: Crown of the Magister.

H φάση της χρηματοδότησης στο Kickstarter ήταν εξαιρετική. Ενώ στην αρχή ξεκίνησε νωχελικά, κατά τη διάρκεια των ημερών έγιναν διάφορες σωστές κινήσεις (διαφήμιση στο Critical Role, word of mouth+retweets και χτίσιμο χάιπ από διάφορες γνωστές μορφές της gaming industry όπως ο Fargo και ο Swen, αλλά και από δημοφιλείς content creators όπως ο CohhCarnage) και τελικά έπιασε το στόχο του, καθώς και αρκετά stretch goals. Συνολικά μαζεύτηκαν 244k από τα 180k που ζητούσαν, από 5,995 backers. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι παράλληλα έτρεχε free demo στο steam, περίπου 2 ωρών, που βοήθησε τα μέγιστα στο να πιάσει το στόχο που είχε βάλει το στούντιο.


  • Τι ξέρουμε μέχρι στιγμής:

    1574585134273.png
    Capture2.JPG

  • Δεν θα υπάρχει main character. Θα παίζουμε πάρτυ τεσσάρων ηρώων, όχι ένα κεντρικό χαρακτήρα και τρεις companions.
  • Η δημιουργία του πάρτυ είναι δικό μας προνόμιο. Θα διαλέγουμε race, sub-race, class, background, proficiencies and ability scores. Ο κάθε χαρακτήρας επίσης θα έχει την δικιά του προσωπικότητα, ανάλογα με τις επιλογές που θα κάνουμε κατά τη δημιουργία χαρακτήρα, και αυτό θα επηρεάζει και τους διαλόγους του. Έχουν υποσχεθεί επίσης ότι θα είναι full-voiced.
  • Στην δημιουργία των στατιστικών θα υπάρχουν οι εξής επιλογές: standard array, point buy, 4d6 drop 1 rolls, ακόμα και manual input "αν θες να δημιουργήσεις τον dnd χαρακτήρα σου" κατά δήλωσή τους.
  • Τέσσερις races θα είναι διαθέσιμες. Human, Elf, Dwarf, Halfling. Κάθε race, εκτός απ' τους Humans, θα προσφέρει δύο sub-races.
  • Τέσσερις classes θα είναι διαθέσιμες. Fighter, Rogue, Cleric, Wizard. Η καθεμία θα έχει τρία archetypes. Το ένα απ' το SRD 5.1 και τα άλλα δύο homebrew του studio.
  • Με τα stretch goals προστέθηκαν τα εξής: Paladin, Ranger, Sorcerer classes. Half-Elf race, δύο νέα backgrounds, Party Banter, Boss monster που διάλεξαν οι backers (Remorhaz), questline για Legendary Item και guest voice actor στον CohhCarnage.
  • Το setting θα είναι High Fantasy, με πολλές fractions να ζούνε σε αρμονία σε ερείπια μια fallen empire, το lore περιστρέφεται γύρω από ένα κατακλυσμικό γεγονός του παρελθόντος, και λογικά θα καλείσαι να το αποτρέψεις απ' το να ξανασυμβεί.
  • Το παιχνίδι υπόσχεται dynamic lightning system, που θα επηρεάζει και το gameplay εκτός των visuals. πχ αν έχεις πηγές φωτός κάποια τέρατα που είναι light sensitive θα τα βρουν σκούρα (no pun intended) ενώ όταν το πάρτυ θα βρίσκεται σε pitch black καταστάσεις θα έχει μεγάλα disadvantages (also no pun intended).
  • Ένα μεγάλο επίσης selling point του τίτλου είναι το "Think Vertically"
  • The dungeons of Solasta are more than flat game-boards. Each level is made from 5' x 5' x 5' cubes, and designed to allow characters to move vertically as well as horizontally. Climb, jump, or fly around obstacles. Evade or surprise foes from above or below. In Solasta: Crown of the Magister, you will experience Combat and Exploration in three dimensions. Spells like Fly or Spiderclimb may save you a great deal of trouble when trying to navigate dungeons and caverns - and you may even find hidden treasures along the way. On the other hand... take care not to lose concentration - fall damage can be quite fatal! Make good use of verticality - for your enemies surely will. Giant Venomous Spiders crawling down the walls, Brimstone Vipers harassing you from up high, ferocious Orcs trying to shove you off a flimsy bridge... This is just a taste of what you will have to face!
- Εκτιμώμενη ημερομηνία κυκλοφορίας: Ιανουάριος του '21.

Πρόκειται για ένα project το οποίο προσωπικά με έχει ενθουσιάσει, το παρακολουθώ στενά και ανυπομονώ για την εξέλιξη και την κυκλοφορία του. Οι devs και οι community managers είναι φοβερά τυπάκια, ξημεροβραδιάζονται στα φόρουμς και στα social media και στα discords κλπ προσφέροντας βοήθεια και απαντήσεις στον καθένα που έχει ερωτήσεις, απορίες, προτάσεις. Είναι ενθουσιασμένοι σε αυτό που πάνε να κάνουν, και στο μεταδίδουν. Έπαιξα και το demo αρκετές φορές και ήταν φοβερά διασκεδαστικό, πιστό στην 5η έκδοση, με πανέμορφο UI, gameplay, lightning system και exploration. Ας ελπίσουμε να μην συμπέσει στα κοντά με κανά BG3 για να προλάβουμε να ανασάνουμε και λίγο.
Και μην ξεχάσουμε και το σημαντικότερο:
In order to provide the best game experience we can, we will focus on releasing Solasta: Crown of the Magister on PC first, and then releasing a Mac Version. It is also too early for us to know where exactly we will be releasing our game on PC, but we can already tell you that we will be on Steam and that we'll be considering other distribution platforms. We will not be Exclusive on Epic Games Store.
  • Links:


 

Attachments

Last edited by a moderator:

Adhan

Connoisseur of Horror & Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,998
Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον από αυτά που είδα.
SDR πρακτικά σημαίνει OGL και Greyhawk;
 

Bathory

Death Knight
Joined
Dec 5, 2012
Messages
4,924
Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον από αυτά που είδα.
SDR πρακτικά σημαίνει OGL και Greyhawk;
SRD είναι το standard licence που δίνει η wotc για free χρησιμοποίηση για την 5e. Θεωρητικά δεν είναι απαραίτητο να την πάρεις για να φτιάξεις κάτι, μπορείς απλά να μην χρησιμοποιήσεις τα πράγματα που εμπίπτουν στο full license. Αλλά επειδή τα legal stuff και τα OGL είναι τέρμα iffy, πήρε το στούντιο το SRD να χρησιμοποιήσει μόνο αυτό και να ξεμπερδεύει. Για περαιτέρω πληροφορίες: Systems Reference Document (SRD) | Dungeons & Dragons
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
2,826
Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται!!! Κρίμα που βγάλαν το Demo. Θα ήθελα να το πάω μια βόλτα.
 
Joined
Nov 30, 2012
Messages
7,191
Με το BG3 να έρχεται δεν ξέρω κατά πόσο θα με ενδιέφερε το συγκεκριμένο, σε πρώτη φάση τουλάχιστον. Το έκανα πάντως follow στο steam να υπάρχει στα ραντάρ. Για GOG release δεν έχουν πει κάτι?
Επίσης, κι αυτό turn based? Μόνος μου έμεινα να προτιμώ το RTwP?
 

Артём

Gelatinous Cube
Joined
Jan 9, 2014
Messages
116
Πολύ καλο να βλέπεις νέους τίτλους να ακολουθούν την 5e. Το έβαλα στην wishlist και follow για ενημερώσεις.
 

Admiral

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
4,450
Με το BG3 να έρχεται δεν ξέρω κατά πόσο θα με ενδιέφερε το συγκεκριμένο, σε πρώτη φάση τουλάχιστον. Το έκανα πάντως follow στο steam να υπάρχει στα ραντάρ. Για GOG release δεν έχουν πει κάτι?
Επίσης, κι αυτό turn based? Μόνος μου έμεινα να προτιμώ το RTwP?
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω αλλά η ευγενής τάξη των turn-based είναι σαφώς μεγαλύτερη.
 

Adhan

Connoisseur of Horror & Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,998
Αλλά επειδή τα legal stuff και τα OGL είναι τέρμα iffy, πήρε το στούντιο το SRD να χρησιμοποιήσει μόνο αυτό και να ξεμπερδεύει
Ok αλλά τι setting είναι; Δεν έχουν διευκρινίσει; Πάντως FR σίγουρα ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιήσουν...

η ευγενής τάξη των turn-based είναι σαφώς μεγαλύτερη.
Διδακτορικό στο Codex έκανες;
 

Admiral

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
4,450
Διδακτορικό στο Codex έκανες;
Βασικά, ναι! Αλλά είχα ούτως ή άλλως καψούρα με turn-based απο το 1994 και το πρώτο X-Com.
 

Bathory

Death Knight
Joined
Dec 5, 2012
Messages
4,924
Ok αλλά τι setting είναι; Δεν έχουν διευκρινίσει; Πάντως FR σίγουρα ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιήσουν...
Setting και κόσμος θα είναι homebrew του στούντιο.
 

Bathory

Death Knight
Joined
Dec 5, 2012
Messages
4,924
Βασικά, ναι! Αλλά είχα ούτως ή άλλως καψούρα με turn-based απο το 1994 και το πρώτο X-Com.
Τουλάχιστον το Wild Hunt δεν θα ήθελες να είναι turn-based, έτσι δεν είναι;
 

Adhan

Connoisseur of Horror & Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
8,998
Σοβαρά, το θυμάμαι ότι είναι το αγαπημένο σου παιχνίδι, απλά κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια, πήγες από το «έχω μια προτίμηση στα tb» (θυμάμαι π.χ. ότι σου άρεσαν τα DA), στο «δεν την παλεύω καθόλου με τα rtwp». Ή δεν κατάλαβα σωστά;
 

Admiral

Death Knight
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
4,450
Σοβαρά, το θυμάμαι ότι είναι το αγαπημένο σου παιχνίδι, απλά κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια, πήγες από το «έχω μια προτίμηση στα tb» (θυμάμαι π.χ. ότι σου άρεσαν τα DA), στο «δεν την παλεύω καθόλου με τα rtwp». Ή δεν κατάλαβα σωστά;
Δεν άλλαξε κάτι, απλά παλιότερα με την ένδεια που υπήρχε στα RPG και tactical games δεν υπήρχε η πολυτέλεια να απορρίψεις ένα ενδιαφέρον παιχνίδι του είδους λόγω του combat system. Τώρα υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές.
 

Bathory

Death Knight
Joined
Dec 5, 2012
Messages
4,924
Αν και τα έχουμε ξαναπεί, να υπενθυμίσω ότι απ' το '13 και μετά που έγινε το γερό crpg resurgence, το turn-based είναι πολύ πιο δημοφιλές και επιτυχημένο απ' το rtwp. Από αυτή την οπτική γωνία και μόνο να το δεις, είναι λογικό η πλειοψηφία πλέον να γίνονται με TB στο μυαλό τους. Χωρίς καν να αναλύσω ειδικότερα για το Solasta πχ, πόσο καλύτερα μεταφέρεται η 5e με TB σύστημα μάχης, όταν έχεις cover system, σκάλες, ύψη, verticality κλπ. Παλιότερα, η Obsidian μοίραζε ιδέες για official dnd παιχνίδι με TB μάχη, και έτρωγε άκυρο επειδή τους έλεγαν "όλοι προτιμούν rtwp". Πλέον, μέχρι και η Obsidian έφτιαξε TB mode στο Deadfire, σε ήδη ολοκληρωμένο παιχνίδι και μετά από καιρό κυκλοφορίας του. Στο Kingmaker, που official έχει rtwp σύστημα, φτιάχτηκε TB mod που αποθεώθηκε εκτός των παικτών, και από τους ίδιους τους developers του παιχνιδιού.
Σημεία των καιρών; Ίσως. Αλλά έτσι είναι, τι να κάνουμε τώρα.
 

missmisfit

Gelatinous Cube
Joined
Dec 30, 2013
Messages
59
Έπαιξα το demo και μου άρεσε πάρα πολύ! Δεν είναι 100% 5η έκδοση, αλλά σιγά τα ωά. Αυτό που θεωρώ ότι χρειάζεται διόρθωση είναι το disadvantage στη μάχη και εξηγώ: Έχεις καλέ μου wizard disadvantage σχεδόν σε όλα τα cantrips και σε αρκετά spells. Γιατί; Υποψιαζόμαστε το γιατί, αλλά πες το μας κιόλας.
Το σημείο με τις deep spiders, έξυσε πληγές από το out of the Abyss.
 
Top Bottom