What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Solasta: Crown of the Magister

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
F6qZ.gif
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,812
Το ξεκίνησα περισσότερο για να δω πως είναι (δεν ασχολήθηκα με ΕΑ) και ομολογώ ότι κόλλησα.

Σαν rp/story οι πρώτες εντυπώσεις θετικές αλλά δεν μου δίνει την αίσθηση ότι θα είναι από τα αξιομνημόνευτα στοιχεία του τίτλου.

Αυτο που φάνηκε και από το demo και είναι σίγουρα το κορυφαίο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η μεταφορά των κανόνων της 5e σε crpg. Πραγματικά έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά.

Η υπάρξη του dungeon maker υπόσχεται ότι θα δούμε εκπληκτικά πράγματα στο μέλλον από fan made campaigns και ελπίζω και official υλικό έστω και σε μορφή DLC.

Kudos στους δημιουργούς που παρόλο όπως αναφέρουν, κάποια skill όπως sleight of hand και investigation δεν αξιοποιούνται καθόλου στο main campaign, αυτοί τα έχουν προσθέσει στο παιχνίδι κανονικά στους χαρακτήρες.

Είμαι αισιόδοξος ότι θα γράψει πολλές ώρες το κοντέρ για το συγκεκριμένο παιχνίδι
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,042
Ήδη έχουν αρχίσει και βγαίνουν custom dungeons, μικρά όχι τίποτα το φοβερό, των 2-3 ωρών, αλλά διασκεδαστικά.
Ελπίζω να δούμε και μεγαλύτερα πράγματα στη συνέχεια, δεν έχω ψάξει να δω πόσο εύκολα μπορεί να μπουν και στόρυ και χαρακτήρες κλπ σε αυτά, θα δούμε.
 

akarthis

Half-Ogre
Joined
Oct 15, 2019
Messages
409
Το παιχνιδι κυκλοφορησε επισημα πλεον. Χθες βραδυ ξεκινησα δημιουργια χαρακτηρων. Σημερα, θα γινει εκκινηση. Ελπιζω σε ενα ωραιο campaign.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Είναι ευχάριστο με τον δικό του τρόπο. Τα περισσότερα στο (διγλωσσο) review. Τόσο σπέσιαλ ο τίτλος.
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,812
Έχει ακόμα εξόφθαλμα bugs πάντως. Μολις εφτασα lvl 4 και 2 απο τα feat που διαλεξα δεν φαινεται να λειτουργουν και το ενα εχει και τελείως λάθος description,
Έχω εντοπίσει και αρκετά συντακτικά λάθη στα κείμενα αλλά αυτά οκ είναι πταίσματα.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,042
Ολοκληρώθηκε το πρώτο πλέιθρου του παιχνιδιού για μένα, με πολύ ευχάριστες εντυπώσεις. Πολύ διασκεδαστική εμπειρία.
Αρχικά να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με το εξαιρετικό ριβιού του @Northlander : Σου δίνει ακριβώς να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται.

Για μένα η φάση είναι: Μαζευτήκαμε 5 άνθρωποι που δεν είχαμε ιδέα περί ttrpg, να γνωρίσουμε και να παίξουμε το Dungeons and Dragons γενικότερα, την 5η έκδοση ειδικότερα, με μια απλή, εύκολη, και εισαγωγική θα έλεγα campaign. Αυτό ακριβώς μου έβγαλε το παιχνίδι απ' την αρχή (με την "blueprint" εισαγωγή στην ταβέρνα που ανέφερε και ο Νορθ -simple, nostalgic, but very effective- ) και δεν βγήκε απ' το μυαλό μου μέχρι το τέλος. Και είμαι ικανοποιημένος από αυτό. Είμαι σίγουρος ότι αυτό ακριβώς ήθελε να μεταφέρει η Tactical Adventures στον παίκτη. Και τα κατάφερε.

Θέλω να σταθώ και σε 2-3 πραγματάκια:

- Story, Quests, NPCs:
Η ιστορία γενικά είναι αρκετά γραμμική και αρκετά generic θα έλεγα, το studio έκανε φιλότιμες προσπάθειες να φτιάξει ένα μεγάλο homebrew universe, αλλά νομίζω είναι εμφανές ότι το budget και ο μικρός αριθμός ατόμων αποτέλεσε τροχοπέδη στο να σου μεταδώσει κάτι τέτοιο. Θέλω να πω, πιο πολύ μου φάνηκε ότι βρισκόμαστε σε μια μικρή χώρα κάπου στο material plane, παρά σε ένα τεράστιο universe. Παρ'ολ'αυτά, υπάρχει αρκετό lore, που μόνο να αναπτυχθεί μπορεί σε επόμενα παιχνίδια του studio.
Προσωπικά, το στόρυ μου φάνηκε ότι έγινε αρκετά ενδιαφέρον στις πρώτες 4-5 ώρες, κάπου στην μέση του παιχνιδιού κάνει μια κοιλιά, αλλά κάνει πάλι catch up στις τελευταίες ώρες που οδεύεις για την ολοκλήρωση. Υπάρχουν και 1-2 εκπλήξεις και ανατροπές που προσπαθεί παιχνιδιάρικα το παιχνίδι να στις κρύψει μέχρι το τέλος, αλλά μάλλον ένας έμπειρος παίκτης είναι σε θέση να τις αναγνωρίσει από νωρίς.

Τα side quests στο σύνολό τους είναι αρκετά απλοϊκά, υπάρχουν για να δώσουν κάποιο βάθος στον κόσμο, για να σου δώσουν έξτρα μάχες, loot και xp, αλλά το καλό είναι ότι σχετίζονται άμεσα και με τον μηχανισμό των factions, τις οποίες θα αναλύσω λίγο παρακάτω.

Οι npcs τώρα, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Σε 1-2 από αυτούς που έχει δωθεί περισσότερο βάθος, με περισσότερο backstory και διαλόγους, παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως είναι ο Merton και η Annie. Εκτός από αυτούς τους δύο, οι υπόλοιποι σχετίζονται με τα factions και το main story, αλλά δεν σου βγάζουν τίποτα, οπότε στο τέλος δεν σου μένουν κιόλας.

- UI:
Όντως, όπως είπε και ο Νορθ, το UI είναι εξαιρετικό και πραγματικά έχει οτιδήποτε χρειάζεσαι να ξέρεις. Το είχαμε καταλάβει ήδη απ' το demo και το είχαμε αποθεώσει. Να αναφέρω εδώ ότι το UI ήταν απ' τα πρώτα πράγματα που εξέλιξαν και άλλο απ' το demo σε άμεση συννενόηση με το feedback των backers και των παικτών. Υπέροχο επίσης το γεγονός ότι αλλάζεις τα χρώματα των ζαριών σου (ναι, βλέπεις τα rolls σου με ζάρια) επιλέγοντας από μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
Για μένα παίρνει το ασημένιο μετάλλιο μετά το UΙ του Kingmaker.

- Factions:

Όπως πολύ σωστά είπε ο Νορθ "Τα διάφορα factions του παιχνιδιού έχουν ενδιαφέρον από πλευράς μυθοπλασίας, αλλά στο τέλος η επιλογή του παίκτη καθορίζεται λίγο-πολύ από το σε τι θέλει να έχει πρόσβαση σε αντικείμενα και crafting συνταγές."
Εδώ απλά θέλω να εξηγήσω λίγο παραπάνω, σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται.
Υπάρχουν 6 factions στο σύνολό τους. Σε όλες μεγαλώνεις την αρεστότητά σου σε αυτούς, κάνοντας side quests και δίνοντάς τους faction relics (17 στο σύνολό τους) που αποκτάς σε διάφορα μέρη και σημεία του πλέιθρου. Τα 2/6 factions, τους scavengers και τους Principality of Masgarth, είναι πολύ εύκολο να πας την σχέση σας σε legendary επίπεδο απλά παίζοντας το παιχνίδι μέσω του main και κάποιων side quests. Στις υπόλοιπες 4, καλείσαι να διαλέξεις ποιες θα ανεβάσεις (δεν είναι εφικτό να τις πας όλες τέρμα σε 1 πλέιθρου) και σε τι αντικείμενα θέλεις να έχεις πρόσβαση. Κάποιες πουλάνε μαγικά αντικείμενα, άλλες high tier συνταγές και materials για crafting, άλλες spell scrolls κοκ.
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνω στους Scavengers, ο μηχανισμός τους με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως. Αφού κάνεις το πρώτο τους side quest, σου προτείνουν συνεργασία για το... loot που αφήνεις στους χάρτες που επισκέπτεσαι. Εν ολίγοις, ό,τι αφήνεις από loot, οπουδήποτε, ακόμα και σε random encounter ταξιδεύοντας (!), δεν το χάνεις, απλά περιμένεις μερικές μέρες και κάνεις interact σε έναν board δίπλα στο HQ τους, που βρίσκεται στην κεντρική πόλη του παιχνιδιού, βλέπεις το loot ολόκληρο και έχεις επιλογή να πάρεις ή να πουλήσεις ό,τι θες από αυτά. Εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση, δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο.

- Σύστημα μάχης, level design:
Εδώ είμαστε στα 2 δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Το σύστημα μάχης είναι εξαιρετικό και έχουμε να κάνουμε με την απόλυτη πιστότητα στους κανόνες της 5ης. Πραγματικά απολαυστικό. Προς τιμήν τους, έχουν εισάγει τα πάντα απ' το SRD, πχ κάποια abilities όπως sleight of hand ή performance, παρόλο που δεν παίζουν ρόλο καν στο παιχνίδι, δεν υπάρχουν καν μηχανισμοί γι' αυτά, παρ'όλ'αυτά τα έχουν εισάγει, και στο λένε κιόλας ότι ναι μεν είναι σημαντικό κομμάτι του tabletop, αλλά στο Solasta δεν βρίσκουν εφαρμογή. Επίσης, ένα μπράβο και για τις πολλές επιλογές που έχουν βάλει στα settings δυσκολίας. Μπορείς να το παραμετροποιήσεις το παιχνίδι όπως θέλεις.
Δεν έχω να επεκταθώ πολύ παραπάνω εδώ, μιλάμε για τον πυρήνα του παιχνιδιού, έχουν δώσει ρεσιτάλ, ακόμα και σε homebrew πράγματα σε classes, archetypes κλπ υπάρχει φαντασία, ποικιλία, και εξαιρετική υλοποίηση.

Επίσης εξαιρετικό είναι και το level design. Δεν θα πάθει κανείς κοκοπλόκο απ' τον αριθμό των τοποθεσίων που θα επισκεφθεί, με μια πρόχειρη σκέψη αν κάτσουμε και τις μετρήσουμε, δεν πρέπει να ξεπερνάμε τις 30΄πάνω κάτω τοποθεσίες σε σύνολο, αλλά αυτό μάλλον βοηθάει στην τελική. Αν εξαιρέσουμε τα random encounters που συναντάς ταξιδεύοντας από μια περιοχή στην άλλη, τα οποία περιορίζονται σε 2-3 χάρτες, με ίδιες αρχικές τοποθεσίες εχθρών και τις λίγες επιλογές προσέγγισής τους (αν κινείσαι fast, σίγουρα θα στην πέσουν όταν κοιμάσαι και θα είσαι surprised, αν πηγαίνεις slow ή θα τους κάνεις ντου εσύ, ή θα κάνεις hide και θα τους αποφεύγεις κλπ κλπ) τα υπόλοιπα μέρη είναι όμορφα και ποικιλόμορφα. Το verticality παίζει συχνό και αρκετά μεγάλο ρόλο, (κάποιες περιοχές ειδικά προς το τέλος κάθεσαι και τις χαζεύεις) υπάρχουν chests και loot που πρέπει να χρησιμοποιήσεις φαντασία, abilities και spells για να τα αποκτήσεις κλπ.

Στα αρνητικά τώρα, σίγουρα πρέπει να αναφέρω τα πρόσωπα, τις κινήσεις και τα facial animations των χαρακτήρων σου και των npcs που συναντάς, καθώς και τους διαλόγους. Όλα είναι σε απλοϊκό επίπεδο. Επίσης η ποικιλία των εχθρών είναι περιορισμένη, γρήγορα καταλήγεις στις ατάκες "όχι άλλα goblins, όχι άλλα air elementals", μάλλον παίζει ρόλο εδώ ο περιορισμός του SRD. Και τέλος, η τελευταία μάχη του παιχνιδιού, θα προτιμούσα να ήταν πιο μεγάλη, δύσκολη, και "grande" Προσπάθησαν αλλά δεν τους βγήκε και τόσο νομίζω.

Ένιγουέι, αυτά, συνοπτικά και μπακαλίστικα το πρόσημο είναι σίγουρα θετικό, όπως έχουμε ξαναπεί, όσοι ψάχνετε φοβερή υλοποίηση των core rules της 5ης έκδοσης του Dungeons and Dragons, παράλληλα με μια μικρή, indie, γραμμική, αλλά focused ιστοριούλα, εδώ είστε.
Το παιχνίδι δεν τελειώνει btw με την ολοκλήρωσή του, υπάρχουν custom dungeons με workshop support, το Sorcerer (\m/) dlc είναι προ των πυλών, υπάρχουν ήδη ένας σκασμός από ενδιαφέροντα mods στο nexus (από νέες classes, μέχρι και κάτι σε coop είναι στα σκαριά). όρεξη να έχει κανείς να δοκιμάζει πράγματα.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,042

missmisfit

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Dec 30, 2013
Messages
72
Με κάλυψαν Bathory και Northlander. Όσοι αγαπούν dnd 5E, θα το ευχαριστηθούν σίγουρα. 1-2 πράγματα που κατά την ταπεινή μου άποψη χρήζουν βελτίωσης είναι η ευελιξία στην ιστορία, να έχεις ελευθερία στο πού θα πας, τι θα ψάξεις και να μη σε αναγκάζει το παιχνίδι να ακολουθήσεις συγκεκριμένα βήματα. Τα encounters μέχρι τη μέση του παιχνιδιού περίπου μου άρεσαν πάρα πολύ, μετά επαναλάμβανονταν κάπως και ορισμένες φορές λίγο άσκοπα. Επίσης θα μου άρεσε να εμβαθύνει περισσότερο στο lore.
Οι μάχες είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να σου αφήνουν την αίσθηση ότι παίζεις πραγματικό dnd σε τραπέζι. Πολλά μπράβο και αναμένουμε (βελτιωμένη) συνέχεια!
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,812
Ολοκληρώθηκε το πρώτο πλέιθρου του παιχνιδιού για μένα, με πολύ ευχάριστες εντυπώσεις. Πολύ διασκεδαστική εμπειρία.
Αρχικά να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με το εξαιρετικό ριβιού του @Northlander : Σου δίνει ακριβώς να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται.

Για μένα η φάση είναι: Μαζευτήκαμε 5 άνθρωποι που δεν είχαμε ιδέα περί ttrpg, να γνωρίσουμε και να παίξουμε το Dungeons and Dragons γενικότερα, την 5η έκδοση ειδικότερα, με μια απλή, εύκολη, και εισαγωγική θα έλεγα campaign. Αυτό ακριβώς μου έβγαλε το παιχνίδι απ' την αρχή (με την "blueprint" εισαγωγή στην ταβέρνα που ανέφερε και ο Νορθ -simple, nostalgic, but very effective- ) και δεν βγήκε απ' το μυαλό μου μέχρι το τέλος. Και είμαι ικανοποιημένος από αυτό. Είμαι σίγουρος ότι αυτό ακριβώς ήθελε να μεταφέρει η Tactical Adventures στον παίκτη. Και τα κατάφερε.

Θέλω να σταθώ και σε 2-3 πραγματάκια:

- Story, Quests, NPCs:
Η ιστορία γενικά είναι αρκετά γραμμική και αρκετά generic θα έλεγα, το studio έκανε φιλότιμες προσπάθειες να φτιάξει ένα μεγάλο homebrew universe, αλλά νομίζω είναι εμφανές ότι το budget και ο μικρός αριθμός ατόμων αποτέλεσε τροχοπέδη στο να σου μεταδώσει κάτι τέτοιο. Θέλω να πω, πιο πολύ μου φάνηκε ότι βρισκόμαστε σε μια μικρή χώρα κάπου στο material plane, παρά σε ένα τεράστιο universe. Παρ'ολ'αυτά, υπάρχει αρκετό lore, που μόνο να αναπτυχθεί μπορεί σε επόμενα παιχνίδια του studio.
Προσωπικά, το στόρυ μου φάνηκε ότι έγινε αρκετά ενδιαφέρον στις πρώτες 4-5 ώρες, κάπου στην μέση του παιχνιδιού κάνει μια κοιλιά, αλλά κάνει πάλι catch up στις τελευταίες ώρες που οδεύεις για την ολοκλήρωση. Υπάρχουν και 1-2 εκπλήξεις και ανατροπές που προσπαθεί παιχνιδιάρικα το παιχνίδι να στις κρύψει μέχρι το τέλος, αλλά μάλλον ένας έμπειρος παίκτης είναι σε θέση να τις αναγνωρίσει από νωρίς.

Τα side quests στο σύνολό τους είναι αρκετά απλοϊκά, υπάρχουν για να δώσουν κάποιο βάθος στον κόσμο, για να σου δώσουν έξτρα μάχες, loot και xp, αλλά το καλό είναι ότι σχετίζονται άμεσα και με τον μηχανισμό των factions, τις οποίες θα αναλύσω λίγο παρακάτω.

Οι npcs τώρα, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Σε 1-2 από αυτούς που έχει δωθεί περισσότερο βάθος, με περισσότερο backstory και διαλόγους, παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως είναι ο Merton και η Annie. Εκτός από αυτούς τους δύο, οι υπόλοιποι σχετίζονται με τα factions και το main story, αλλά δεν σου βγάζουν τίποτα, οπότε στο τέλος δεν σου μένουν κιόλας.

- UI:
Όντως, όπως είπε και ο Νορθ, το UI είναι εξαιρετικό και πραγματικά έχει οτιδήποτε χρειάζεσαι να ξέρεις. Το είχαμε καταλάβει ήδη απ' το demo και το είχαμε αποθεώσει. Να αναφέρω εδώ ότι το UI ήταν απ' τα πρώτα πράγματα που εξέλιξαν και άλλο απ' το demo σε άμεση συννενόηση με το feedback των backers και των παικτών. Υπέροχο επίσης το γεγονός ότι αλλάζεις τα χρώματα των ζαριών σου (ναι, βλέπεις τα rolls σου με ζάρια) επιλέγοντας από μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
Για μένα παίρνει το ασημένιο μετάλλιο μετά το UΙ του Kingmaker.

- Factions:
Όπως πολύ σωστά είπε ο Νορθ "Τα διάφορα factions του παιχνιδιού έχουν ενδιαφέρον από πλευράς μυθοπλασίας, αλλά στο τέλος η επιλογή του παίκτη καθορίζεται λίγο-πολύ από το σε τι θέλει να έχει πρόσβαση σε αντικείμενα και crafting συνταγές."
Εδώ απλά θέλω να εξηγήσω λίγο παραπάνω, σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται.
Υπάρχουν 6 factions στο σύνολό τους. Σε όλες μεγαλώνεις την αρεστότητά σου σε αυτούς, κάνοντας side quests και δίνοντάς τους faction relics (17 στο σύνολό τους) που αποκτάς σε διάφορα μέρη και σημεία του πλέιθρου. Τα 2/6 factions, τους scavengers και τους Principality of Masgarth, είναι πολύ εύκολο να πας την σχέση σας σε legendary επίπεδο απλά παίζοντας το παιχνίδι μέσω του main και κάποιων side quests. Στις υπόλοιπες 4, καλείσαι να διαλέξεις ποιες θα ανεβάσεις (δεν είναι εφικτό να τις πας όλες τέρμα σε 1 πλέιθρου) και σε τι αντικείμενα θέλεις να έχεις πρόσβαση. Κάποιες πουλάνε μαγικά αντικείμενα, άλλες high tier συνταγές και materials για crafting, άλλες spell scrolls κοκ.
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνω στους Scavengers, ο μηχανισμός τους με εντυπωσίασε ιδιαιτέρως. Αφού κάνεις το πρώτο τους side quest, σου προτείνουν συνεργασία για το... loot που αφήνεις στους χάρτες που επισκέπτεσαι. Εν ολίγοις, ό,τι αφήνεις από loot, οπουδήποτε, ακόμα και σε random encounter ταξιδεύοντας (!), δεν το χάνεις, απλά περιμένεις μερικές μέρες και κάνεις interact σε έναν board δίπλα στο HQ τους, που βρίσκεται στην κεντρική πόλη του παιχνιδιού, βλέπεις το loot ολόκληρο και έχεις επιλογή να πάρεις ή να πουλήσεις ό,τι θες από αυτά. Εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση, δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο.

- Σύστημα μάχης, level design:
Εδώ είμαστε στα 2 δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Το σύστημα μάχης είναι εξαιρετικό και έχουμε να κάνουμε με την απόλυτη πιστότητα στους κανόνες της 5ης. Πραγματικά απολαυστικό. Προς τιμήν τους, έχουν εισάγει τα πάντα απ' το SRD, πχ κάποια abilities όπως sleight of hand ή performance, παρόλο που δεν παίζουν ρόλο καν στο παιχνίδι, δεν υπάρχουν καν μηχανισμοί γι' αυτά, παρ'όλ'αυτά τα έχουν εισάγει, και στο λένε κιόλας ότι ναι μεν είναι σημαντικό κομμάτι του tabletop, αλλά στο Solasta δεν βρίσκουν εφαρμογή. Επίσης, ένα μπράβο και για τις πολλές επιλογές που έχουν βάλει στα settings δυσκολίας. Μπορείς να το παραμετροποιήσεις το παιχνίδι όπως θέλεις.
Δεν έχω να επεκταθώ πολύ παραπάνω εδώ, μιλάμε για τον πυρήνα του παιχνιδιού, έχουν δώσει ρεσιτάλ, ακόμα και σε homebrew πράγματα σε classes, archetypes κλπ υπάρχει φαντασία, ποικιλία, και εξαιρετική υλοποίηση.

Επίσης εξαιρετικό είναι και το level design. Δεν θα πάθει κανείς κοκοπλόκο απ' τον αριθμό των τοποθεσίων που θα επισκεφθεί, με μια πρόχειρη σκέψη αν κάτσουμε και τις μετρήσουμε, δεν πρέπει να ξεπερνάμε τις 30΄πάνω κάτω τοποθεσίες σε σύνολο, αλλά αυτό μάλλον βοηθάει στην τελική. Αν εξαιρέσουμε τα random encounters που συναντάς ταξιδεύοντας από μια περιοχή στην άλλη, τα οποία περιορίζονται σε 2-3 χάρτες, με ίδιες αρχικές τοποθεσίες εχθρών και τις λίγες επιλογές προσέγγισής τους (αν κινείσαι fast, σίγουρα θα στην πέσουν όταν κοιμάσαι και θα είσαι surprised, αν πηγαίνεις slow ή θα τους κάνεις ντου εσύ, ή θα κάνεις hide και θα τους αποφεύγεις κλπ κλπ) τα υπόλοιπα μέρη είναι όμορφα και ποικιλόμορφα. Το verticality παίζει συχνό και αρκετά μεγάλο ρόλο, (κάποιες περιοχές ειδικά προς το τέλος κάθεσαι και τις χαζεύεις) υπάρχουν chests και loot που πρέπει να χρησιμοποιήσεις φαντασία, abilities και spells για να τα αποκτήσεις κλπ.

Στα αρνητικά τώρα, σίγουρα πρέπει να αναφέρω τα πρόσωπα, τις κινήσεις και τα facial animations των χαρακτήρων σου και των npcs που συναντάς, καθώς και τους διαλόγους. Όλα είναι σε απλοϊκό επίπεδο. Επίσης η ποικιλία των εχθρών είναι περιορισμένη, γρήγορα καταλήγεις στις ατάκες "όχι άλλα goblins, όχι άλλα air elementals", μάλλον παίζει ρόλο εδώ ο περιορισμός του SRD. Και τέλος, η τελευταία μάχη του παιχνιδιού, θα προτιμούσα να ήταν πιο μεγάλη, δύσκολη, και "grande" Προσπάθησαν αλλά δεν τους βγήκε και τόσο νομίζω.

Ένιγουέι, αυτά, συνοπτικά και μπακαλίστικα το πρόσημο είναι σίγουρα θετικό, όπως έχουμε ξαναπεί, όσοι ψάχνετε φοβερή υλοποίηση των core rules της 5ης έκδοσης του Dungeons and Dragons, παράλληλα με μια μικρή, indie, γραμμική, αλλά focused ιστοριούλα, εδώ είστε.
Το παιχνίδι δεν τελειώνει btw με την ολοκλήρωσή του, υπάρχουν custom dungeons με workshop support, το Sorcerer (\m/) dlc είναι προ των πυλών, υπάρχουν ήδη ένας σκασμός από ενδιαφέροντα mods στο nexus (από νέες classes, μέχρι και κάτι σε coop είναι στα σκαριά). όρεξη να έχει κανείς να δοκιμάζει πράγματα.
Χαίρομαι που όλοι συμφωνούμε στα προτερήματα/μειονεκτήματα του τίτλου. Σημαίνει ότι έχουμε ένα τίτλο με ξεκάθαρες αρετές και ελλείψεις, κάτι που θα επιτρέψει και τον developer να επικεντρωθεί σε αυτά.

Έριξα μια ματιά στο Nexus που ανέφερε ο @Bathory και όπως είχα φανταστεί, ο τίτλος χάρη στους στιβαρούς μηχανισμούς του και το dungeon maker, θα μας απασχολεί για πολύ καιρό. Και μερικά mods φάνηκαν ενδιαφέροντα.

Αν και πολύ νωρίς, η διαφαινόμενη επιτυχία του τίτλου ελπίζω να δώσει την δυνατότητα να αναπτύξουν ένα πολύ καλύτερο 2ο τίτλο με μεγαλύτερο budget. Οι βασικοί μηχανισμοί είναι ήδη σχεδόν πλήρης και μόνο μεγαλύτερο production values και βαθύτερο RP θα ζήταγα αυτή την στιγμή.

Και με τόση θετική διαφήμιση για την 5e, ελπίζω η WotC να του επιτρέψει μεγαλύτερη πρόσβαση στους κανόνες παρόλο που δεν είναι official partners.
 

akarthis

Half-Ogre
Joined
Oct 15, 2019
Messages
409
Καλημερα. Συμφωνω απολυτα με ολα οσα εγραψε ο Bathory. Ενα divinity 2 με αυτους τους κανονες να εφτιαχναν και τιποτα αλλο.

Επισης μεγαλυτερη ποικιλια στους εχθρους. Τοσα και τοσα τερατα εχει το dnd
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Καλημέρα. Συμφωνώ κι εγώ με αυτά που έγραψε ο @Bathory .

Τι λες για ένα review Pathfinder: Wrath of the Righteous?

Απαραίτητο να έχεις δει όλες τις μαρβελοταινιες τουλάχιστον δις (και το Iron Man 2), και να σου αρέσει να ντύνεσαι ιππότης στα sessions.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,704
Από τα παραπάνω ποστ κατάλαβα ότι σενάριο/χαρακτήρες/ιστορία συνοψίζονται στην εξής φωτογραφία

1-cheese-board-cheese-close-up-417468-1024x768.jpg
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Κανένα απολύτως πρόβλημα. Αυτό επηρεάζει μόνο τους δυσανεκτικούς σε πάσης φύσεως γαλακτομικά και όχι μόνο. :D
 
Top Bottom