Το Game Development από καταβολής κόσμου πάει κάπως έτσι:
-Δημιουργός του πρότζεκτ: "Θέλω το game των ονείρων μου να έχει το Χ και Ψ και Ω feature!"
-Λοιπή δημιουργική ομάδα/εκδότες: "Το Χ και Ψ είναι υπερβολικά χρονοβόρα και κοστοβόρα, θα τα υλοποιήσουμε στοιχειωδώς και ριζικά τροποποιημένα, αλλά θα εστιάσουμε σχεδόν αποκλειστικά στο Ω".
Το Development του Star Citizen πάει κάπως έτσι:
-Chris Roberts: "Θέλω το game των ονείρων μου να έχει το Χ και Ψ και Ω feature!"
-Δημιουργική ομάδα/εκδότες: "ΟΚ"
-Chris Roberts, 2 χρόνια μετά: "Α, εν τέλει θέλω και το Α και Β feature!"
-Δημιουργική ομάδα/εκδότες (βλέποντας τα kickstarter funds να πλησιάζουν τα 150 εκατομμύρια): "ΕΓΙΝΕ"
-Chris Roberts, άλλα 2 χρόνια μετά: "Λοιπόν μάγκες πρέπει οπωσδήποτε να βάλουμε και το Γ-Δ-Ε feature!"
-Δημιουργική ομάδα/εκδότες (βλέποντας τα kickstarter funds να πλησιάζουν τα 250 εκατομμύρια): "ΠΡΟΦΑΝΩΣ, MY DUDE"
Του αναγνωρίζω βέβαια το ότι θέλει να φτιάξει "το game των ονείρων του" δίχως συμβιβασμούς, παίζει να είναι η παγκόσμια πρώτη που θα γίνει κάτι τέτοιο. Αλλά...10ετία, και λίγο είναι.