Steam Next Fests Official Thread: Εντυπώσεις από demos και προτάσεις

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
In their defence, αν είχε autolock δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα να παίζεις το παιχνίδι. Απλά θα περπατούσες και θα κλίκαρες μέχρι να φτάσεις στο φινάλε.

Κάνει highlight τους οχτρούς, που είναι καλός "casual" συμβιβασμός. Οτιδήποτε περισσότερο θα έκανε το παιχνίδι περίπατο, όπως είπε και ο Κώστας.

Δεν διαφωνώ!! Αλλά αυτά τα δύο καθόριζαν τον Robocop. Και αντί να φτιάξουν ένα παιχνίδι πάνω σε αυτά τα χαρακτηριστικά, απλά τα υποβίβασαν και έφτιαξαν ένα generic shooter!!
 
-Flashback 2 : Φωνάζει Unity αρπαχτούλα για παππούδια που θέλουν να βαυκαλίζονται πως 'το έχουν ακόμη'. Θα μείνω με τις αναμνήσεις 'ανθρώπινου animation' από τα γλυκά 90'ς.
Ουτε γιαυτο δε κανει φαινεται...

1700746462781.png


1700746475944.png
 
Ούτε για γέλια δεν είναι δυστυχώς. Αυτές οι αρπαχτές φωνάζουν από μακριά. Τελικά περισσότερη ζημιά κάνουν στους δημιουργούς, παρά οτιδήποτε άλλο.
 
Νομίζω ότι είναι η Microids to blame. Τα τελευταία χρόνια, έχει καταστρέψει ουκ ολίγα παιχνίδια με τις βιαστικές κυκλοφορίες τις (XIII remake, Blacksad, FlashBack 2 και απ' ότι διαβάζω, και το καινούριο TinTin).

Πάλι καλά δηλαδή που το τελευταίο Syberia τη γλύτωσε και έφαγε αναβολή τη στιγμή που έπρεπε.
 
Έχουμε και λέμε
Hades αλλά με επιρροές από Κίνα οπότε λέμε ναι.

Φωνές που τις ακούμε μόνο εμείς, άκυρες μουσικές και γενικά διάχυτος σουρρεαλισμός, μένει στο ραντάρ.

Δε λέμε ποτέ όχι σε xcom clone με ιππότες.

MMO puzzle game. Οι γρίφοι του κι ο όμορφος κόσμος του μπορούν να σε κάνουν να χαθείς με τις ώρες. Που κολλάει η mmo πτυχή δεν έχω καταλάβει αλλά είναι ενδιαφέρον να το δει κανείς.

Hack n slash με στοιχεία puzzle game. Δημιουργείς κλώνους γυρνώντας τον χρόνο πίσω για να ξεπεράσεις πολλαπλούς εχθρούς και εμπόδια. Μόνο για την πρωτοτυπία αξίζει.

Μεταποκαλυτπικό σκηνικό που φαίνεται να χει βάθος, με κούρασε η action μάχη και το ότι πρέπει να ανησυχώ συνέχεια για το φαγητό τον ύπνο κτλ. Pass.
Με τράβηξε το art direction και η χαλαρή μουσική αλλά αποδείχθηκε και ένα πολύ ενδιαφέρον city building σε σκληρό για επιβίωση σκηνικό.
Και δύο survival horror. Το πρώτο θέλει δουλειά είναι αρκετά junky το δεύτερο μου άρεσε περισσότερο και μπήκε ήδη στα υπόψιν.
 
Το παρακολουθώ από τότε που ανακοινώθηκε. Έβγαλε και demo στο πρόσφατο steam next fest αλλά δεν πρόλαβα να ασχοληθώ.

ίσως έχω κάποιο πρόβλημα, αλλά μου φαίνεται ενδιαφέρον παρόλο που έχω λιώσει NMS και astroneer
 
Έλα να βγαίνουν τα παππούδια από τις σπηλιές των.

Λίγα πράγματα τράβηξαν την προσοχή μου -εώς ελάχιστα- καθώς όσο πιο βαθιά περνώ στη Χώρα της Απόγνωσης (Ανελέητη Παιδοκομία, Τούτο Το Κτήνος) τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει ο πήχης προκειμένου να αφιερώσω υπερπολύτιμα ΛΕΠΤΑ πλέον κέημινγκ χρόνου.

Το Locomotive φαίνεται υπερ-ποιοτικό ρετούς της lo-fi εμπνεύσής του και θα τιμηθεί Day 1. Βρωμάει Lucasarts από χιλιόμετρα.

Το Return of the Golden Idol, χαρίζει απλόχερα περισσότερο από το διεστραμμένο μεγαλείο του προκατόχου του, δίχως να πονά τα μάτια αυτή τη φορά. Win win.

Τέλος, γλυκιά γεύση Police Quest μου άφησε το The Precinct. GTA της Φτωχολογίας από τη σκοπιά του 'Τσαίου. Έξτρα πόντοι για τους διαλόγους στο τμήμα που έφεραν παλιακή εσάνς από Strike Commander στο μυαλό. Γερά σημάδια αρχόμενου Αλτσχάιμερ.

Προσπάθησα να δω και το έξοχα ρετρό Keep Driving, αλλά το απαίσιο mini-game διαχείρισης των 'road events' με οδήγησε σε άμεσο ανινστόλ. Σα λούμπεν εκδοχή του ποζεράδικα ατμοσφαιρικού Heading Out, θα προτιμήσω το πρωτότυπο.
 
Ξεκίνησα να τσεκάρω πρώτα demos από games που είχα ήδη στην Wishlist, με πρώτο εξ αυτών το Burden of Command.



Πολύ σκληρή 90ς εμπειρία, μου θύμισε κάτι games σαν το Steel Panthers του 1995. Μέχρι και τα tutorial στην αρχή θυμίζουν 90s game μικρού μήκους, με τον lead dev να ηχογραφεί μικρά unedited επεξηγηματικά βίντεο στον υπολογιστή του. Αλλά έχει ενδιαφέρον, είναι αναμενόμενα πολύ tactical η προσέγγιση και απαιτεί ακραίο micromanagement. Σίγουρα απαιτεί εξοικείωση με τους μηχανισμούς, δεν είναι δηλαδή φάση XCOM όπου κλικάρεις για να κινηθείς και μετά κλικάρεις για να πυροβολήσεις μέχρι να πεθάνει ο εξωγήινος. Αλλά η ατμόσφαιρα έξω από το tactical σκέλος θυμίζει πολύ Band of Brothers σε CYOA στυλ.
 
Το The Precinct είναι όντως αυτό που φανταζόμασταν στο μυαλό μας όταν παίζαμε τα Police Quest πριν 89 χρόνια. To demo σου δείχνει τα απολύτως βασικά, ελπίζω να έχει στοιχειώδη ποικιλία το gameplay στη συνέχεια.
 
Πώς νιώθεις Αρχαιότατε Γκουνελιόν που πρέπει να 'μαστε ανάμεσα στους 30 εν Ελλάδι και άντε 3000 παγκοσμίως που θυμούνται τα Police Quest και παίζουν ακόμα καινούρια παιχνίδια; :D
 
Supervive: Moba-style battle royale (ομάδες των 2 ή 4 ατόμων). Αρκετά ενδιαφέρον και κάπως εθιστικό θα πω.
 
Φέτος δοκίμασα μόλις 2, δεν χρειάστηκε πάντως πάνω από 20 λεπτά στο καθένα για να σχηματίσω γνώμη (τελικά ο μπορατσοκανόνας του 20λεπτου λειτουργεί, αν το παιχνίδι είναι πραγματικά καλό και το demo αντιπροσωπευτικό και to the point)
Ούτως ή άλλως δεν είχα την πολυτέλεια να δαπανήσω παραπάνω, καθώς ψήνεται κειμενάρα για το psychological horror masterpiece-είμαι-ο-μπαμπάς-σας.


Antonblast
Γουστάρετε χαβαλετζίδικα πλάτφορμ, arcade δράση ή/και τα Wario Land (ειδικά το 4ο μέρος); Εδώ είστε.
Από τους πιο όμορφους χαμούς που έχω δει να ξετυλίγονται στην οθόνη μου (μου θύμισε κάτι από Hell Yeah!). Και με γρήγορο-καταιγιστικό gameplay να το συνοδεύει, όχι τίποτα tech demo μαλακίες που μας έχουν συνηθίσει.

Mandragora
Άλλη μια περίπτωση γραφικάρες που να συνοδεύονται από μεστό gameplay.
Φανταστική ατμόσφαιρα, πολύ αποκρίσιμος χαρακτήρας, πλούσιο skill tree και μάχη που λοξοκοιτάει προς τα Souls (stamina-based, blocks, counters και τα σχετικά), χωρίς να φαίνεται βασανιστικά δύσκολο, τουλάχιστον μέχρι εκεί που έπαιξα. Το level design φαίνεται να είναι σε στυλ metroidvania. Έχω πολύ καλό προαίσθημα για δαύτο.
 
Back
Top