Φέτος δοκίμασα λιγότερα από τα "3-4 χεχ" περσινά, πάμε:
Stray Souls: περίμενα γάταις να κάνουν μανιασμένα ρολ
για χάδια μέχρι να τους τελειώσει η στάμινα μπαρ, αλλά τελικά πήρα ένα αρκετά janky horror game. Credit εκεί που του αναλογεί, textures και κάποια εφέ (πχ ομίχλη) δείχνουν ότι μας περιμένουν ωραία πράγματα στην UE5. Πάντως θέλει αρκετή δουλειά ακόμα στα animations, hit boxes κ.α. ελπίζω να το αφήσουν να ψηθεί μέχρι το 2025 ή κάπου εκεί. Επίσης, πολύ μικρό demo, μετά βίας άγγιζε τα 18-20 λεπτά.
Ebenezer and the Invisible World: Ωραία animations και εικαστικό, αλλά το level design είναι ψιλοανέμπνευστο, κυρίως μεγάλες ευθείες και διάδρομοι με λίγες διακλαδώσεις. Επίσης το hit detection έμοιαζε λίγο περίεργο. Παραμένει wishlist αλλά προς το παρόν φαίνεται περισσότερο bargain bin παρά Blasphemous 2/ Silksong/The Last Faith league.
Broken Roads: Αρκετές επιρροές από Fallout και κάτι ψιλά από Disco Elysium, με φόντο μια μετα-αποκαλυπτική Αυστραλία. Εντύπωση μου έκανε ότι είχε voice over στις περισσότερες γραμμές διαλόγου, αλλά και το class-less σύστημα χαρακτήρων που για μας που δεν έχουμε χρόνο να κοπανάμε ανελλιπώς
τα (ψηφιακά) d20 και να ερεθιζόμαστε με theory crafting το λες και προτέρημα. Δεν έκοψα φλέβα, αλλά μου κράτησε το ενδιαφέρον.
Sea of Stars: Συμφωνώ με
@Mogrey665. Προμηνύεται φωτιά, όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από τους δημιουργούς του The Messenger (αν και άλλο genre εδώ). Μου βγάζει μια αίσθηση από Chrono Trigger. Οι διάλογοι έχουν σπιρτάδα, αν και δεν περιμένω να δω το meta χιούμορ του προηγούμενου τίτλου τους. Καλός ρυθμός γενικά, φανταστικό art και περιοχές που σε τραβάνε να τις εξερευνήσεις, κάποια ευκολάκια puzzles για γαρνιτούρα και ένα σύστημα μάχης - σαφώς επηρεασμένο από The Legend of Dragoon και Paper Mario - που συνδυάζει tb μάχη (stats/rolls) με action prompts για δυνατότερα εφέ, περισσότερες επιθέσεις, μειωμένο damage στην άμυνα κλπ.
Και για κλείσιμο, το μήλο της έριδος που ξεκίνησε το ΜΠΗΦ μεταξύ γερόντων του Μάπετ Σόου και του μεγαλοέφηβου Μπίλια,
Laika: Aged Through Blood: Γιεπ, ξεκάθαρα skill issue των πρώτων. The end.
Ρε συ Στέφανε στα 2 λεπτά ειλικρινά τι πρόλαβες να δεις; Το intro και το φύτεμα της μηχανής στον πρώτο αμμόλοφο;;
Οκ σοβαρά, είναι σκληρό το ότι με κάθε στραβοτιμονιά καταλήγεις λες και σε πάτησε νταλίκα, ακόμα κι αν πηγαίνεις με 20 χλμ (παρεμπιπτόντως οι devs εξετάζουν το ενδεχόμενο για πτώσεις από την μηχανή, όταν πήγαινες σιγά να μπορείς να ξανανέβεις). Αλλά ρε παιδιά, άντε να έφαγα τα μούτρα μου στα πρώτα 15-20 λεπτά max. Μόλις κατάλαβα την ευαισθησία της μηχανής στις σούζες και το κατέβασμα, ήταν απόλαυση η οδήγηση στον κόσμο του παιχνιδιού. Μάλιστα η προσγείωση της μηχανής είναι εύκολη υπόθεση γενικά, αφού (συνήθως) προσγειώνεται καλά, χωρίς να χρειάζεται διόρθωση στον αέρα. Disclaimer: δεν έχω παίξει ούτε δευτερόλεπτο από Τράιαλς ή
Ρικ Τζο Ντάντζερους.
Αργότερα ήμουν αρκετά άνετα ώστε να κάνω ανάποδες και μπροστινές περιστροφές στον αέρα (για reload του όπλου και ανάκτηση του "deflect" με τη μηχανή, αντίστοιχα). Έμεινα με το πιστόλι και το αναβάθμισα, αντί να πάρω crossbow ή shotgun και γίνεται δουλειά καλή και με αυτό, έβγαλα και 2 bosses τα οποία έχουν μεν απλοϊκά patterns αλλά είναι τέλεια προσαρμοσμένα στο gameplay - πετάγομαι στον αέρα-bullet time-πίου πίου-deflect αν χρειαστεί-περιστροφή για γέμισμα κοκ. Το πιο δύσκολο σημείο ήταν ένα sidequest που μου την έπεσαν 4 γύπες και έπρεπε με μια ανεβασιά να φάω τους 3 και να κρατήσω κάτι για έναν που με περίμενε στην κατεβασιά από την άλλη μεριά, επειδή δεν είχα περιθώριο να φρενάρω και να οπισθοχωρήσω.
Παρουσίαση καλή, μουσική χαστουκίζει, vibe Dark Crystal/Watership Down/Mad Max. Δείχνει ιδιαίτερη περίπτωση, όπως ήταν το "pinballvania", Yoku's Island Express. Από μένα είναι ναι.