What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

STREETS OF RAGE 4

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,512
Αναμφίβολα, αποτελεί ρίσκο να αναβιώσεις ένα ξεχασμένο franchise. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα είδος που πλέον δεν ευδοκιμεί παρά μόνο σε συγκεκριμένο κοινό, το οποίο ήδη διανύει τα πρώτα ή/και δεύτερα -άντα. Τα side-scrolling beat’ em ups, όπως συνηθίζαμε να λέμε στα ’80s-90’s ή brawlers όπως συχνά-πυκνά χαρακτηρίζονται τη σήμερον ημέραν, ήταν μια κατηγορία παιχνιδιών που ευδοκίμησε ιδιαίτερα στις καμπίνες των arcades, αλλά και στις 16bit κονσόλες λίγο αργότερα. Μοιάζει σχεδόν περιττό να αναφερθούμε ξανά στα παιχνίδια που έγραψαν ιστορία στο είδος (Double Dragon, Final Fight, Golden Axe, Cadillacs & Dinosaurs κλπ), αλλά εξίσου δυναμική παρουσία είχε και μια σειρά που εμφανίστηκε αποκλειστικά στο Mega Drive της Sega, η σειρά Streets of Rage. Ιδιαίτερα το δεύτερο μέρος, συναγωνίζονταν στα ίσια τα διασημότερα «ξαδέρφια» του από τα arcades της Capcom, ενώ με τον εμφάνιση των emulators, η εν λόγω σειρά beat’ em ups έγινε γνωστή και τους PC users, διότι για...

Continue reading...
 
Last edited:

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Μέσα για τη κλήρωση!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Εννοείται στάνταρ αγορά.
Για το εικαστικό είχα αρχικά κάποιους ενδοιασμούς επειδή θα ήθελα κάτι σε pixel art. Αλλά έχοντας πλέον παίξει το Dragon's Trap είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

Ομολογουμένως, το Streets of Rage 4 είναι λίγο πιο δύσκολο απ’ ότι θα περιμέναμε
Όταν λες δύσκολο, επιπέδου SoR 3; Ελπίζω όχι 😛
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,512
Adhan said:
επειδή θα ήθελα κάτι σε pixel art
Thank god, no!

Adhan said:
Όταν λες δύσκολο, επιπέδου SoR 3; Ελπίζω όχι

Όχι, αλλά μέχρι να μάθεις τα μοτίβα των bosses και τη λογική των combos, θα χάσεις αρκετές φορές. Στο Normal πάντως βγαίνει, από το Hard αρχίζει να ζορίζει, ενώ το Maniac είναι σκέτη τρέλα.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Thank god, no!
Μιλάω για HD καταστάσεις, όχι σαν το στυλ των προηγούμενων. Θα μου άρεσε πολύ ένα εικαστικό π.χ. τύπου Valfaris, Owlboy ή Dead Cells.
To ζωγραφιστό στυλ είναι αρκετά ζόρικο κι αν δεν είναι επιπέδου Dust, Rayman Origins-Legends, Sundered, Cuphead κλπ, συνήθως το συνδέω με φτήνια. λίγα frames κίνησης και σε αρκετές περιπτώσεις «νεκρή φύση» στα backgrounds βλ. Brawlhalla, το νέο Battletoads κλπ. :/

edit- ψιλοάσχετο υπάρχει κι αυτό, το οποίο το λες και κλώνο πολύ εμπνευσμένο από τα SoR
 
Last edited:

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,512
Πραγματικά δε μπορώ να το φανταστώ σε pixel art, όσο και αν αρέσει πολύ και σε μένα στα games που αναφέρεις.

Νομίζω ότι πέτυχαν διάνα με το ζωγραφιστό στυλ και οι τύποι της Lizardcube είναι εξαιρετικά ταλαντούχοι. Είναι απόλαυση να βλέπεις το παιχνίδι εν δράσει. Προσωπικά ονειρεύομαι ένα καινούριο Golden Axe σε αυτό το στυλ, μα ας αλλάξω πλευρό καλύτερα.

Το TakeOver το έχω στα υπόψη εδώ και καιρό, είναι φτιαγμένο και από Έλληνα developer.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,509
To έλιωσα 3 μέρες σερί.

Για κάποιον που έχει φάει τόνους κερμάτων στο Final Fight, είναι λίγο
αδιάφορο σαν παιχνίδι. Για κάποιον που δεν έζησε τις χρυσές εποχές
των Arcade είναι ένα ταχύρυθμό μάθημα ιστορίας σε Final Fight, Fatal
Fury, King of Fighters, Garu Mark of the Wolve κλπ.

Δυστυχώς, πέραν του οτπικού, σαν παιχνίδι είναι ψιλο αδιάφορο. Από ό-
λους τους αρχικούς χαρακτήρες, μόνο η Cherry αξίζει καθώς είναι η μό-
νη με τα στοιχεία που απαιτούνται σε τέτοια παιχνίδια για να μην σπάσεις
την οθόνη όταν παίζεις μονό. Απίστευτη ταχύτητα κίνησης, τρελό damage
per second, super και "-> -> + attack" τα οποία κοβουν την οθόνη οριζό-
ντια και σε μεταφέρουν, μικρό μέγεθος sprite.

Οι υπόλοποι έχουν θέματα κυρίως με την ταχύτητα κίνησης στο χώρο και
την απόσταση που καλύπτουν με τα "-> -> + attack".
 
Last edited:

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Πέρα από το Final Fight, τα άλλα που αναφέρεις είναι διαφορετικό genre. Με τον Axel πάντως θυμάμαι στα προηγούμενα, το να σπαμάρεις το Grand Upper (ή Ρε-τα-τουά όπως το ακούγαμε όλοι οι δωδεκάχρονοι) ειδικά σε δύσκολους εχθρούς και bosses, έκοβε σχεδόν τα πάντα και σου έδινε invincibility frames. Και φυσικά ήταν ο ενδεδειγμένος τρόπος να επιβιώσεις στο μονό.
 

Eaglos

Mind-flayer
Joined
Jan 3, 2020
Messages
1,509
Οι αναφορες σε vs games εγινε για το εικαστικο κομματι. Πολλες ομοιοτητες σε χαρακτηρες, κινησεις κλπ.

Σιγουρα υπαρχει τροπος για ατελειωτο σπαμαρισμα καποιας κινησης ή συνδιασμου κινησεων αλλα δεν ειμαστε στην εποχη οπου το καθε hit ειχε αντικτυπο στην τσεπη μας :) Θεωρω οτι τετοια χαρακτηριστικα προεκυψαν απο λαθη την τοτε εποχη και δεν βλεπω λογω υπαρξης σημερα.
 

Sephir

Beyond Within
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,512
To έλιωσα 3 μέρες σερί.


Δυστυχώς, πέραν του οτπικού, σαν παιχνίδι είναι ψιλο αδιάφορο. Από ό-
λους τους αρχικούς χαρακτήρες, μόνο η Cherry αξίζει καθώς είναι η μό-
νη με τα στοιχεία που απαιτούνται σε τέτοια παιχνίδια για να μην σπάσεις
την οθόνη όταν παίζεις μονό. Απίστευτη ταχύτητα κίνησης, τρελό damage
per second, super και "-> -> + attack" τα οποία κοβουν την οθόνη οριζό-
ντια και σε μεταφέρουν, μικρό μέγεθος sprite.

Οι υπόλοποι έχουν θέματα κυρίως με την ταχύτητα κίνησης στο χώρο και
την απόσταση που καλύπτουν με τα "-> -> + attack".

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ο κάθε χαρακτήρας έχει τη δική του προσωπικότητα και τρόπο διαχείρισης (γι' αυτό δε διαθέτουν όλοι οι χαρακτήρες dash) και ανάλογα με τον τρόπο που προτιμάς να παίζεις, επιλέγεις αυτόν που σου ταιριάζει. Προσωπικά δε σκαμπάζω μία όταν παίζω με την Cherry, αντίθετα πάω πολύ καλά παίζοντας με την Blaze ή με τον Adam.

Πάντως ο χαρακτηρισμός "αδιάφορος" δε νομίζω ότι ταιριάζει στο Streets of Rage 4. Είναι απλώς ένα beat' em up και προσφέρει αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα τέτοιο παιχνίδι, με αρκετό βάθος θα έλεγα για το είδος. Και με μπόλικη διάθεση για προσθήκες και βελτιώσεις, όπως μαρτυρά και το επερχόμενο DLC.
 
Top Bottom