What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Stuff that is Interesting

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
DigitalSolidarityGR, Πρωτοβουλία για δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα (καλά όχι ότι θα πέσουν κι έξω)
Μέχρι τώρα έχουμε και λέμε:
  1. 15GB δωρεάν από την Cosmote για τους συνδρομητές τους
  2. Δωρεάν το Cosmote History μέσω YouTube
  3. Όσοι έχουν συνδρομή στην Nova αποκτούν πρόσβαση στα Novacinema
Πιθανόν να υπάρχουν κι άλλα μπόνους, όποιος έχει εντοπίσει κάποιο ενδιαφέρον, ας αφήσει εδώ ένα μήνυμα

Είναι τοσο υπέροχο το History που εσκέφθην να αφήσωτο λινκ εδώ!

Last edited:

tinapeis

Mind-flayer
Τζαμπα ολα τα textbooks απο το cambridge press, online view και χωρις DRM. Μεχρι τελος Μαιου (αλλα νταξει ας μη γελιομαστε )

lelos kounelos

Tarrasque
ηθελα να κανω το ιδιο με ολα τα θεματα της πρωτης σελιδας, αλλα δεν ηθελα να βαλω ποιοτητα στην γραφικοτητα μου.

bald_killer

Death Knight
Βλέπω ένα ντοκιμαντέρ στα γερμανικά περί της άγριας δύσης στο Αμέρικα και κάποια στιγμή έδειχνε τάφους ορισμένων τυπαδων και έδειξε αυτόν.
16384898.jpg
Will De Loge Πέθανε: 1883 BillionGraves Record

Ποιος να ξερε πως ο Βορρατσος είχε προ προ παππού Αμερικάνο

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Doubtful. Οι προπροπαππούδες του Μποράτσου λογικά ήταν κατσικοκλέφτες στο πριγκιπάτο των Κρεστένων.

lelos kounelos

Tarrasque
Βλέπω ένα ντοκιμαντέρ στα γερμανικά περί της άγριας δύσης στο Αμέρικα και κάποια στιγμή έδειχνε τάφους ορισμένων τυπαδων και έδειξε αυτόν.

Will De Loge Πέθανε: 1883 BillionGraves Record

Ποιος να ξερε πως ο Βορρατσος είχε προ προ παππού Αμερικάνο
Εγω εχω καταλαβει οτι κανετε click σε οτι βρεθει κατω απο τον κερσορα σας. Το ξερω επειδη κανω τα ιδια.
ηθελα να ρωτησω πως περνατε την ωρα σας αλλα φοβηθηκα.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

lelos kounelos

Tarrasque

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Σε 20 ώρες θα ανέβει στο FB ολόκληρη η παράσταση του Phantom of the Opera με το London cast. Για 24 ώρες στο UK, 48 στον υπόλοιπο κόσμο.

Η ομώνυμη παραγωγή που ήρθε και στη χώρα μας πριν κάνα 2μηνο ήταν φοβερή.

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran

Ray Dalio said:
I have recently been researching the rise and fall of reserve currencies, which led me to study the rises and declines of the world’s most powerful countries. That led my research team and me to put together the following indices of the relative powers of leading countries since 1500. These indices are a combination of six sub-indices that measure six different types of power: 1) innovation & competitiveness, 2) domestic output, 3) share of world trade, 4) financial-center size and power, 5) military strength, and 6) reserve-currency status—and they show when different countries reached their peaks relative to the rest of the world. As shown, China was either the number one or number two most powerful country from 1500 to at around1800 when it went into relative decline that continued until around 40 years ago when the opening up and reforming led to the previously described strong ascent to being the second-most powerful country in the world and on the path to being the most powerful one.

Source

Top Bottom