Stuff that is Interesting

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Δυστυχως η πλειοψηφια των Ελληνων πολιτων απεφανθη.

Παρανοια > Λογικη
 
Ενώ εδώ περνάει νόμος που νομιμοποιεί κάθε εργασιακή παρανομία που υπάρχει κι η ΓΣΕΕ δεν καλεί καν σε απεργία, στην Αμερική γίνεται χαμούλης με τις απεργίες.
 
Ενώ εδώ περνάει νόμος που νομιμοποιεί κάθε εργασιακή παρανομία που υπάρχει κι η ΓΣΕΕ δεν καλεί καν σε απεργία,

time.jpg


Στην Ελλαδα ειναι απασχολημενοι να διαβαζουν την αναγγελια του θανατου τους.
Λογια σοφιας απο τον Κουνελο.
 
Κάτι που δεν προβάλεται ιδιαίτερα είναι ότι η χώρα έμεινε χωρίς κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο…

Μιλαμε για έναν ανύπαρκτο σχεδιασμό, ένα πεταμα δισεκατομμυρίων απο το παράθυρο, εν τελεί για το τίποτα και αντίο σε οτι εξυπηρετεί η μεταφορά με τραινο. Κι αν ο κόσμος μπορεί να μετακινηθεί με το ΚΤΕΛ, δεν ισχύει το ίδιο για τα προϊόντα, τα οποία θα πρέπει να βρουν εναλλακτικές, αυξάνοντας τόσο το κόστος όσο και τον χρόνο παράδοσης.

Φυσικά στην εξίσωση θα πρέπει να μπει και η ποιότητα ζωης μας, αφού μέχρι να παραδοθούν οι γραμμές, η συμφόρηση, στην επίσης απαράδεκτη, εθνική μας οδό και οι εκπομπές από τα οχήματα, θα χτυπήσουν κορυφές που δεν είχαμε ξαναδεί.

Επειδη με ενδιαφέρει το θέμα και το παρακολουθώ κι από στατιστικής άποψης, θα επανέλθω κάποια στιγμή με νούμερα και χειροπιαστά παραδείγματα.
 
Αυτο το αρθρο με εκνευρισε, για λογους. Για την ωρα προσπαθω να ανοιξω το δεξι ματι με εντονη χρηση καφε.
 
Το σίγουρο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν στην ιδανικά χειρότερη κυβέρνηση που θα μπορούσαμε να έχουμε για να τα διαχεριστεί. Αν μπορούσε αύριο να ισοπεδωθεί η χώρα, θα ήταν η καλύτερή τους για τις μπίζνες που θα ανοιξουν. Η ιδιοκτήτες τον Εθνικών δρόμων και των διοδίων, σίγουρα τρίβουν τα χέρια τους με αυτή την εξέλιξη και πιστεύω ότι θα κάνουν τα πάντα για να μην επανέλθει αυτό το πράγμα που αποκαλούσαμε τραίνο στην Ελλάδα.
 
Δεν είναι μόνο τα διόδια στο παιχνίδι αλλά και οι κτελαδες. Συγκεκριμένα η γραμμή Πάτρα Αθήνα είναι όπως είναι επειδή το ΚΤΕΛ δεν θέλει να χάσει το μονοπώλιο. Γνωστος μου εισπρακτορας, από τα εβδομαδιαία μου ταξίδια με τον προαστιακό, ελεγε ότι στο ξήλωμα των γραμμων, δεν ευθύνονται μόνο οι κάτοικοι της Κάτω Αχαγιάς.
 
Εννοειται! Το ενα δικτυο ειναι ανταγωνιστικο του αλλου. Αν οι ντοπιοι μαφιοζοι ειχαν συμφεροντα στα τραινα, θα ηταν μαυρο χαλι οι δρομοι.
 
Εδω που τα λεμε, εαν ριξουμε μια ματια εξω απο το παραθυρο μεχρι τον κοσμο ολοκληρο. Μου φαινεται πολυ λογικο να αποφασισει τον τερματισμο μας καποια τεχνητη νοημοσυνη. Ειναι θεμα λογικης.
 
Επειδη η φαση με τον ΟΣΕ με εχει μπερδεψει. Οι ραγες, σε ποιον ανηκουν; δεν ανηκουν στον ιδιωτη; ή ο ιδιωτης εχει μονο τα κορμια και τα λεφτα που κουβαλανε;
 
Οι υποδομή μαζί με τη σκατίλα, ανήκει στο κράτος. Ο ιδιώτης απλά παρέχει μια επιδοτούμενη από το κράτος υπηρεσία. Win-Win
 
Δηλαδη ο ιδιωτης εισπραττει και απο οτι ειχα δει, παιρνει και επιδομα απο το κρατος. Εαν χαλασει κατι το πληρωνει
ο μαλακας ο ψηφοφορος το κρατος. Απο οτι φανηκε, ο ιδιωτης δεν εχει ουτε ποινικες ευθηνες.
Δεν ξερω ποιος το εκανε αυτο το deal αλλα πρεπει να ηταν καλο το τσιγαρακι.
 
Καποτε, ειχα χειριστηριο για το PC. Ηρθε με τα ηχεια; ηταν με την καρτα ηχου; δεν θυμαμαι αλλα ηταν πολυ βολικο οταν ξαπλωνα και εβαζα μουσικες και ταυτοχρονα ειχα επιλογες για τον ηχο. Κασετοφωνο στο PC (και θηκη για κασετα!!! ), δεν ειχα ποτε, δεν θελησα ποτε και μεχρι τωρα αγνοουσα την υπαρξη τους και μαλλον, η υπαρξη τους ειναι ο λογος που μας τιμωρει σημερα ο θεος και η φυση.
 
Καποτε, ειχα χειριστηριο για το PC. Ηρθε με τα ηχεια; ηταν με την καρτα ηχου; δεν θυμαμαι αλλα ηταν πολυ βολικο οταν ξαπλωνα και εβαζα μουσικες και ταυτοχρονα ειχα επιλογες για τον ηχο. Κασετοφωνο στο PC (και θηκη για κασετα!!! ), δεν ειχα ποτε, δεν θελησα ποτε και μεχρι τωρα αγνοουσα την υπαρξη τους και μαλλον, η υπαρξη τους ειναι ο λογος που μας τιμωρει σημερα ο θεος και η φυση.
αυτό το silverstone εμένα με έψησε πάντως, βασικά με έψησε για ολόκληρο case σε τέτοιο χρώμα :p
 
Back
Top