What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

SUZERAIN

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Το να αποκαλέσει κανείς την πρόσφαστη ιστορία του ένδοξου κράτους της Sordland “πολυτάραχη”, θα ήταν το understatement του αιώνα. Το μοναρχικό της πολίτευμα ανετράπη με μια αναίμακτη επανάσταση το 1923, που οδήγησε στο σχηματισμό δημοκρατικής κυβέρνησης για πρώτη φορά στην ιστορία της. Η κυβέρνηση αυτή δεν επρόκειτο να μακροημερεύσει όμως, καθώς ανετράπη από το πραξικόπημα του εθνικιστή Στρατηγού Luderin το 1927, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο βίας και καταστολής. Η αστάθεια θα κορυφωθεί ένα έτος αργότερα, όταν ο κομμουνιστής Στρατηγός Rikard θα επιχειρήσει να ανατρέψει τη χούντα του Luderin, εκκινώντας τον αιματηρό Εμφύλιο Πόλεμο του 1928 και εξάπτοντας τα πάθη ανάμεσα στο διχασμένο λαό.



Μια αχτίδα ελπίδας για διέξοδο από την χαοτική κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει η Sordland θα φανεί 1 χρόνο αργότερα, όταν ο χαρισματικός Συνταγματάρχης Tarquin Soll και η 6η Στρατιά του θα νικήσουν τους Luderin και Rikard στο πεδίο της μάχης. Μετά τη νίκη του, ο Soll συνέταξε ένα...

Continue reading...
 
Last edited:

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Φοβερο ριβιου μαν! Η περιγραφη σου για το πως περιγραφεται η πλοκη ηταν εξαιρετικη!

Το καθε Playthrough γραφεις οτι ολοκληρωνεται σε 8-9 ωριτσες, μπομπα για την αναμονη μεχρι τις 10/12 :D


Να ρωτησω ομως, ενα playthrough = μια θητεια;

Λες "ως επι το πλειστον" διαδραματιζεται στην Α. Merkopa, μηπως βγαζει καποια υποψια για μελλοντικες προσθηκες γειτονικων κρατων η τπτ τετοιο, η μενει αποκλειστικα στην εξιστορηση της ζωης του Rayne, οποτε κατι τετοιο ειναι αμφιβολο;

Επισης σε αυτο που ανεφερες για τα μπλεξιματα των επιλογων, παιζει να επηρρεασουν το playthrough? Δλδ πχ με τον Υπουργο Υγειας ηταν απλη αναφορα η επηρρεασε καπως και τις γνωμες των factions?

Μηπως εχει βελτιωθει το UI του wiki απο την εποχη του demo? Ηταν καπως δυσχρηστη η πλοηγηση αναμεσα σε previous/next articles, στο δευτερο demo το ειχαν βελτιωσει αλλα πιστευω επαιρνε και αλλες QoL ρυθμισουλες.

Εχουν βαλει κανα αλλο κομματι στο μουσικο χαλι η παιζει το ιδιο κομματι; Καλο ειναι αλλα μετα την 4η ωρα γινεται λιγο επαναλαμβανομενο! :p
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Η αφήγηση μέσω περιγραφικών κειμένων σε συνδυασμό με την, ουσιαστικά, “turn-based” φιλοσοφία του

add_to_wishlist_meme.gif
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Να ρωτησω ομως,



Έχουμε και λέμε:

1) Ναι, το κάθε playthrough διαρκεί όσο η 4ετία του Rayne. Βέβαια στο ενδιάμεσο μπορούν να συμβούν πραγματάκια και να μην την βγάλεις την 4ετία :Ρ

2) Το "ως επί το πλείστον" αναφέρεται στην εστίαση στο χάρτη, εννοώντας ότι περιστασιακά εξερχόμεθα αυτού για να εστιάσει η δράση σε κάποιο διάλογο ή σε κάποιο ηβέντ κτλ. Πέραν τούτου, η ιστορία ακολουθάει αποκλειστικά τον Rayne, αν και θα χρειαστεί να ταξιδέψουμε εδώ κι εκεί και να πάμε σε γειτονικά κράτη για διπλωματικές αποστολές στη διάρκεια του playthrough. Από πλευράς Lore υπάρχει ΠΟΛΥ ψωμί πάντως, το κάθε κράτος είναι ένα κι ένα.

3) Ενδεχομένως και να επηρεάζεται η εξέλιξη από τα μπερδέματα. Στη δική μου περίπτωση, έλαβα σε ένα πλότλαην πιο θετική έκβαση απ'ότι θα έπρεπε. Αλλά αυτό ίσως και να διορθώθηκε ήδη, έχουν κυκλοφορήσει ήδη 3-4 μικροpatch των ολίγων megabyte από τη στιγμή της συγγραφής μέχρι τώρα.

4) Στο UI δεν εστίασα ιδιαίτερα, για να είμαι ειλικρινής. Ήταν όσο λειτουργικό έπρεπε, η ανάγνωση των νέων λειτουργούσε ικανοποιητικά... δεν υπήρξε κάποια περίπτωση που σκεφτόμουν "χμ, ας έκαναν το Χ λίγο διαφορετικά". Μπορεί αν το παίξεις εσύ να εντοπίσεις περισσότερες μικροβελτιώσεις σε σχέση με το ντέμο.

5) Αλλάζει εδώ κι εκεί η μουσική, κυρίως όταν επικρατεί κάποιου είδους δραματική ένταση ή όταν πρέπει να αλλάξει το ύφος της περιγραφής, αλλά δεν αλλάζει ο ευρύτερος ambient χαρακτήρας της μουσικής σε καμία περίπτωση. Πέραν τούτου, το κομμάτι που παίζει συνέχεια εμένα μου άρεσε :Ρ Είναι η ιδανική ίσως ambient μουσική για τέτοιο παιχνίδι.

Το soundtrack το κυκλοφορούν και ξεχωριστά μάλιστα.

 

razvedchiki

Death Knight
Joined
Dec 1, 2012
Messages
2,740
γκουλαγκ και κονσερβοκουτια εχει ως πολιτικα εργαλεια?
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Mπορείς να υλοποιήσεις φουλ σοσιαλιστικές πολιτικές και να ταχθείς ανοιχτά υπέρ της αντίστοιχης ΕΣΣΔ του κόσμου.

Τα κονσερβοκούτια μπορεί να τα κολλήσει κάποιος στην οθόνη του ως αυτοκόλλητα, αν θεωρεί πως του βοηθάνε το immersion.
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
Σε σχέση με τα Democracy, θα πρότεινες περισσότερο το Suzerain; Σε φάση, αν έπρεπε να παίξω ένα απ' αυτά. ποιο θα ήταν;
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Αναλόγως τι ζητάς από το game.

Τα Democracy είναι στυγνά Political Simulators, σαφώς περισσότερο αυτιστικά, έχουν άπειρο micromanagement, πάρα πολλές επιλογές, ουσιαστικά παίζεις με δείκτες σε όλο το παιχνίδι, αλλά δεν έχουν κάποιο σενάριο ή μια ανώτερη αφήγηση που να ενώνει όλα τα στοιχεία, πέραν του "κυβερνάς".

Το Suzerain είναι ένα text-based RPG ουσιαστικά, με σενάριο, χαρακτήρες, επιλογές που θα έβλεπες σε ένα RPG, με διαλόγους, με πολλαπλά φινάλε... Προσφέρει πολύ λιγότερες επιλογές σε σχέση με την παραμετροποίηση που προσφέρει το Democracy, αλλά το focus είναι σε τελείως διαφορετικό σημείο.
 
Top Bottom