- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 12,354
Το θέμα είναι πως το ΚΤΕΛ τείνει να γίνει TGV.
Στο μάρκετινγκ μπορεί, στην πραγματικότητα δύσκολα.
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Το θέμα είναι πως το ΚΤΕΛ τείνει να γίνει TGV.
Στο μάρκετινγκ μπορεί, στην πραγματικότητα δύσκολα.
Και Intercity Express να είναι τελικά, δεν θα χαλάσει κανέναν.
Μη ρεαλιστικές.
Δεν ισχύει, η πλειοψηφία του κόσμου χαζεύει με τα γραφικά και η βιομηχανία αυτό τους δίνει, από την εποχή του ps3/xbox360 λίγο-πολύ. Θεωρείς τυχαίο ότι τα γραφικά προχώρησαν αλλά το level design, η Α.Ι. κλπ όχι ιδιαίτερα;Τα benchmarks έρχονται, μα με αυτά θα ασχοληθούν πάνω από 10' μόνο οι κλασικοί tech youtubers/press, παράγοντας περιεχόμενο παντελώς εκτροχιασμένο από τον πραγματικό θησαυρό που κρύβει η ενασχόληση με τα παιχνίδια. Μαζί τους, και όσοι διαβάζουν reviews πριν αγοράσουν μέχρι και βάση για γλάστρα. Τους υπόλοιπους, θα μας προσπεράσουν.
Καταλαβαίνω τι λες αλλά εδώ μιλάει η νοσταλγία. Δεν ξέρω πότε το έπαιξες, αλλά εγώ από παιδί που είχα να το ξανανοίξω, πρόσφατα το ξέθαψα από το υπόγειο με μερικά παιχνίδια. Δεν παλεύεται πάνω από κάποια λεπτά (το ίδιο και το GG από ότι μου έλεγε ένας φίλος μου). Το ghosting της οθόνης και το πόσο μικροσκοπικά είναι τα γραφικά, δείχνουν ότι μερικές αναμνήσεις είναι σε κάδρο με ξεραμένα τριαντάφυλλα.Δεν έχω αντλήσει ποτέ μεγαλύτερη χαρά από παιχνίδι, όση άντλησα παίζοντας The Legend Of Zelda: Link's Awakening στο original Game Boy, κολλημένος στη μπαλκονόπορτα για να αντανακλά η reflective screen το φως του ήλιου στα μάτια μου, μπας και διακρίνω τι γίνεται.
Στο pc μπορώ να αγοράσω τα games μου από όποιον θέλω, να τα μοντάρω, να τα patchάρω με ανεπίσημα αρχεία, να τρέξω παλιότερα μέσω open source ports, να έχω δωρεάν online κλπκλπ. Στην κονσόλα όχι. Μια χαρά ανοιχτή φαίνεται σε μένα.Έχεις ανάξει τα Windows PCs σε κάποιο avatar "ανοιχτής πλατφόρμας", γεγονός που δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Πρόκειται για κλειστό software, πάνω σε κλειστό hardware.
Αυτό που μας λένε δηλαδή (και σε αυτό το βίντεο που ανέβηκε σε άλλο thread) είναι ότι με 500-600€ που θα κάνουν οι καινούργιες κονσόλες θα παίρνεις επιδόσεις RTX 2080 (εξαιρώντας όλα τα υπόλοιπα SSD, CPU); Να πάω να πάρω δύο άμα είναι να τις κάνω Crossfire στο PC μου. Θα βγει δηλαδή το CyberPunk π.χ. και θα το τρέχουν καλύτερα οι κονσόλες από ένα PC με i5, RTX2070; Το 4Κ 30fps που λένε ότι θα πιάνουν πάντα, αλλά όχι πάντα τελικά όπως είπαν και για το AC Valhalla, σε τι PC settings θα αντιστοιχούν;
Αγαπητέ @Admiral, το προσωπικό bias, με το οποίο όλοι παλεύουμε, είναι ακατανίκητο.
Τα benchmarks έρχονται, μα με αυτά θα ασχοληθούν πάνω από 10' μόνο οι κλασικοί tech youtubers/press, παράγοντας περιεχόμενο παντελώς εκτροχιασμένο από τον πραγματικό θησαυρό που κρύβει η ενασχόληση με τα παιχνίδια. Μαζί τους, και όσοι διαβάζουν reviews πριν αγοράσουν μέχρι και βάση για γλάστρα. Τους υπόλοιπους, θα μας προσπεράσουν. Και 4κ/58 να είναι. Και 2Κ/80. Πράγματα μηδαμινής σημασίας. Glorified marketing, διύλιση τεχνητών αναγκών στο ανώτατο επίπεδο. Είναι δεδομένο ότι το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό και θα επιτρέπει στους δημιουργούς να παράξουν ωραίες εμπειρίες. Το ότι δε χρειάζεται κανείς να δώσει 2Κ ευρώ για να τις χαρεί, ή δε χρειάζεται να στήσει με το στανιό PC για να το κάνει, καλό είναι, όχι κακό.
Δεν έχω αντλήσει ποτέ μεγαλύτερη χαρά από παιχνίδι, όση άντλησα παίζοντας The Legend Of Zelda: Link's Awakening στο original Game Boy, κολλημένος στη μπαλκονόπορτα για να αντανακλά η reflective screen το φως του ήλιου στα μάτια μου, μπας και διακρίνω τι γίνεται. Και, πιθανολογώ εύλογα, πως κανενός το αγαπημένο παιχνίδι δεν κέρδισε τη θέση του λόγω του τεχνικού τομέα. Όλα αρχίζουν και όλα τελειώνουν στα καλά παιχνίδια. Όχι στα πολλά-λίγα, φθηνά-ακριβά. Στα παιχνίδια που σου δημιουργούν αναμνήσεις, που αξίζουν το χρόνο που διεκδίκησαν από τη ζωή σου έναντι άλλων δραστηριοτήτων. Παιχνίδια που σε κάνουν να παρακινείς κόσμο να παίξει κάτι, να ανοίξει αυτή την πόρτα στη Νάρνια χωρίς φόβο και πάθος.
Νομίζω πως πραγματικά το τεχνικό κομμάτι είναι προπέτασμα καπνού για σένα. Έχεις ανάξει τα Windows PCs σε κάποιο avatar "ανοιχτής πλατφόρμας", γεγονός που δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Πρόκειται για κλειστό software, πάνω σε κλειστό hardware. Υπάρχουν απλά κοινά standards και το μοναδικό τους, όχι αμελητέο, πλεονέκτημα, είναι οι πολλαπλοί hardware vendors. Αλλά και στο PC είσαι εγκλωβισμένος σε πρακτικά ένα API, με το DirectX να κυριαρχεί και τα OpenGL και Vulkan να αγκομαχούν, όπως και οτιδήποτε ανοιχτό, κάτω από τη μπότα της Microsoft.
Το να σκαλίσεις/χακέψεις κάτι στην κονσόλα θέλει κόπο και χρόνο (βλ. τσιπάρισμα παλιότερα ή σπάσιμο region locking κ.α. το know how είναι προνόμιο λίγων και δε μιλάω για να αλλάξεις ένα δίσκο), και αυτό εάν είναι εφικτό, καθώς εσύ αναφέρθηκες σε λειτουργικό, ενώ αυτά που είπα είναι αδύνατα στην συντριπιτκή πλειοψηφία τους σε μια κονσόλα. Ξανά, επιλογές.Για το τρίτο, αυτό που περιγράφεις δεν είναι ανοιχτή πλατφόρμα. Είναι παραμετροποιήσιμη πλατφόρμα, με κάποια στοιχεία ελευθερίας. Homebrew και στο Switch τρέχεις. Linux και σε XBOX gen 1 τρέχεις. Γενικώς, έχει ξεφύγει το πράγμα, ότι θες τρέχεις πλέον οπουδήποτε. Η διαφορά έγκειται στην απώλεια της εγγύησης ή/και online υπηρεσιών.
Το αν πρέπει να αφήνει κανείς το bias στην άκρη και η ικανότητά του να το κάνει, είναι δύο παντελώς διαφορετικά ζητήματα.
Στις τελευταίες 4 σελίδες, δηλαδή σε πάνω από το 30% του θρεντ, την ώρα που γράφεται αυτό το ποστ, έχουμε μιλήσει για :
Η μοναδική αναφορά στο "αν οι ικανότητες των game consoles όπως παρουσιάζονται στο μάρκετινγκ θα επιβεβαιωθούν στην πράξη" έγινε από εσένα, με αφετηρία τα presentation demos και μέσο τις αναφορές περί ΚΤΕΛ και καρβουνιάρη. Συνεπώς δεν εξέλαβα τη συζήτηση ως επικεντρωμένη σε αυτό.
- Εξωτερικό design
- Cooling
- PS5 Presentation και σχετικό performance sample
- Steamboxes/Linux gaming
- Βίτσια του Σρέντερ
Η ανοιχτή πλατφόρμα είναι σαφώς ορισμένη:
Open-source software - Wikipedia
en.wikipedia.orgΔεν υπόκειται σε προσωπικές ερμηνείες. Δεν είναι τα πάντα θέμα γνώμης.Open-source hardware - Wikipedia
en.wikipedia.org
Όχι Νίτρε, δεν είναι. Πες την όπως θες, πες την Κώστα άμα γουστάρεις, ανοιχτή μην τη λες. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε schematics και source code, δεν είναι public knowledge, δεν είναι ανοιχτή, τι να κάνουμε. Είναι παραμετροποιήσιμη. Εύκολα και νόμιμα, για να υπερθεματίσω το point του Adhan.
Και για να απαντήσω και στο Ναύαρχο, από τη στιγμή που μια υπολογιστική πλατφόρμα αποτελείται από software και hardware, είναι όσο ανοιχτή της επιτρέπουν τα παραπάνω να είναι.