Borracho
Ancient Red Dragon
- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 12,538
Λοιπόν, διάβασα πρόσφατα την ενθουσιώδη παρουσίαση του Ζώρζ για το Lacuna και το αγόρασα με κλειστά μάτια. Κάτι τα σχόλια, κάτι το δυνατό εξώφυλλο, ψήθηκα.
Σήμερα ξέκλεψα λίγο χρόνο από το μακελειό της παιδοκομίας και είπα να το δω. Τί άσχημο χουνέρι ήταν αυτό; Αγαπάω πολύ τα ρετροπιξελουμπογραφικά, αλλά το συγκεκριμένο σαν παρατημένο ξαδερφάκι της RPG Maker έμοιαζε. Δεν είχε και ηχογραφημένες ομιλίες, με πλάκωσε στα σάι-φάι τοπωνύμια με το 'καλημέρα', με πρόγκηξε.
Ανινστώλ και ρηφάντ.
Με αφορμή τούτη την εμπειρία, μου προέκυψε ο εξής προβληματισμός : Τί είναι αυτό που μας κάνει να θεωρούμε π.χ τα Four Travelers, Blasphemous, Replacement και αν θέλετε, Last Door, ποιοτικά και ατμοσφαιρικά και ασχολούμαστε μαζί τους παρά τον ιταμό τεχνικό τομέα ενώ άλλους τίτλους, θεωρητικά εφάμιλλης αισθητικής, δεν τους παλεύουμε καθόλου; Έχετε σκεφτεί ποτέ ποιός είναι ο απροσδιόριστος παράγοντας 'Χ' που ανάγει μια Ρετροπιξελούμπα (υπέροχος όρος, μπερδεγουέι) από αναγκαιότητα της παραγωγής σε μορφή τέχνης;
Σήμερα ξέκλεψα λίγο χρόνο από το μακελειό της παιδοκομίας και είπα να το δω. Τί άσχημο χουνέρι ήταν αυτό; Αγαπάω πολύ τα ρετροπιξελουμπογραφικά, αλλά το συγκεκριμένο σαν παρατημένο ξαδερφάκι της RPG Maker έμοιαζε. Δεν είχε και ηχογραφημένες ομιλίες, με πλάκωσε στα σάι-φάι τοπωνύμια με το 'καλημέρα', με πρόγκηξε.
Ανινστώλ και ρηφάντ.
Με αφορμή τούτη την εμπειρία, μου προέκυψε ο εξής προβληματισμός : Τί είναι αυτό που μας κάνει να θεωρούμε π.χ τα Four Travelers, Blasphemous, Replacement και αν θέλετε, Last Door, ποιοτικά και ατμοσφαιρικά και ασχολούμαστε μαζί τους παρά τον ιταμό τεχνικό τομέα ενώ άλλους τίτλους, θεωρητικά εφάμιλλης αισθητικής, δεν τους παλεύουμε καθόλου; Έχετε σκεφτεί ποτέ ποιός είναι ο απροσδιόριστος παράγοντας 'Χ' που ανάγει μια Ρετροπιξελούμπα (υπέροχος όρος, μπερδεγουέι) από αναγκαιότητα της παραγωγής σε μορφή τέχνης;