Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το video του
@mits@kos, αν θυμάμαι καλά, οι δημιουργοί του συγκεκριμένου παιχνιδιού αξιοποίησαν μόνο τις εγγενείς δυνατότητες του NES/Famicom, χωρίς να καταφύγουν σε memory mappers και άλλα πρόσθετα chip.
Το οποίο με φέρνει να επισημάνω, σε σχέση με αυτό που ανέφερε ο
@nitro912gr , για το SuperFX ( ίσως το πιο διαβόητο πρόσθετο chip σε cartidge ), ότι πλέον δεν μιλάμε για έξυπνη χρήση ιδίων πόρων της κονσόλας, αλλά συγκεκαλυμμένη αναβάθμιση του hardware. Σε πολλές περιπτώσεις, το cartidge slot δεν ήταν απλά μια διεπαφή επικοινωνίας για αποθήκευση και φόρτωση δεδομένων ( κάτι σαν πχ το SATA στα PCs ) αλλά ένα πλήρες system bus ( βλέπε PCIe ) μέσω του οποίου είχαμε χρήση memory mappers, coprocessors, και άλλων καλουδιών. Με το ανάλογο κόστος στις "κασέτες" φυσικά.