Μπράδερ melee έπαιζα και το περασα το σημείο εκείνο οπότε δε νομίζω ότι είναι θέμα build και τόσο (όχι βέβαια πως δεν παίζει powerbuilding στο παιχνίδι αν το επιδιώξεις). Αυτό μου με βοήθησε πολύ εκεί αλλά και σε κάποια άλλα ζόρικα σημεία (βλ. τελευταία tower defense) είναι να κάνω respec και να διώξω αρκετές αναβαθμίσεις ή ικανότητες από το πρώτο παιχνίδι που πλέον μου ήταν άχρηστες ή πολύ αδύναμες και να επικεντρωθώ σε λίγες και πιο δυνατές που κυρίως προερχόντουσαν από το δεύτερο.
Από τη μία φταίω εγώ που είχα απλωθεί αρκετά (τουλάχιστον όσον αφορά σε αύρες και tricks), από την άλλη είναι σφάλμα της ισορροπίας του παιχνιδιού που πολλές abilities από το πρώτο (από το κεντρικό tree του hunter) απλά γρατζουνάνε τους εχθρούς στο 2ο, οι οποίοι φαίνεται να αντέχουν πολύ punishment.
Ειλικρινά δε θυμάμαι ποτέ να έχω αναγκαστεί να κάνω respec σε χαρακτήρα επειδή οι abilities των προηγούμενων levels γίνονταν πολύ αδύναμες. Πάντως μετα την αναδιάρθρωση χαρακτήρα το παιχνίδι έγινε αρκετά πιο βατό. Τραγικό για μένα να το παίζω στο hard επίπεδο και εκεί που στο προηγούμενο να ζορίζομαι μόνο σε σημεία που έπρεπε (π.χ. κάποια bosss), εδώ να με ισοπεδώνουν mobάκια (και ενώ η ειρωνεία είναι πως στο VH2 το hard είναι το τρίτο δυσκολότερο επίπεδο και όχι το δεύτερο όπως στο VH1).
Επίσης για κάποιο περίεργο λόγο, αν και το steam γράφει τις ίδιες περίπου ώρες με το πρώτο, μου φάνηκε ότι ο "καθαρός" χρόνος ήταν μικρότερος. Στο 2ο αρκετός χρόνος φαγώθηκε σε crafting, στις αποστολές με τους generals, στην συνεχή αλλαγή και enchanting εξοπλισμού κτλ.
Μπορεί να γκρινιάζω και να φαίνεται ότι δε μου άρεσε αλλά δεν είναι έτσι. Αρκετοί τομείς όπως το λειψό looting του πρώτου ή ο αργός ρυθμός έχουν βελτιωθεί στο δεύτερο. Τα management στοιχεία, το runecrafing και τα trophies είναι δυνατές προσθήκες, τα μυστικά και τα easters eggs είναι πολύ περισσότερα από του πρώτου. Τα character trees επίσης υπερπλήρη και οι νέες abilites χρησιμότατες. Ως παιχνίδι, είναι βελτιωμένο παικτικά σε σχέση με το προκάτοχό του και ως σύνολο αρτιότερο.
Για κάποιο λόγο όμως, δεν είχε την αίσθηση του πρωτόγνωρου του πρώτου και οι στιγμές εκνευρισμού ήταν περισσότερες, κάτι που αφαιρεί από την διασκέδαση.
Αυτά.
EDIT:
A, και χωρίς πολλά spoiler το setting είναι περισσότερο steampunk από του πρώτου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν "εξοχικές τοποθεσίες", και ειδικά περιοχές από το Ink.
EDIT 2:
Γενικά είναι περισσότερο optimized από τον προκάτοχό του (π.χ. χρόνοι φορτώματος), ωστόσο δεν ξέρω σε τι βαθμό, αφού μετά την αναβάθμιση στο pc, ακόμα και σε σημεία που γινόταν χαμός, δεν καταγραφόταν πτώση ούτε τους ενός frame. :mosh: