The Witcher 4

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
βαρδος και μαλιστα ντιουαλ γουιλντερ, μποτακι μου.
ταιριαζει και με το κονσεπτ του χειρομαλαχτη. ενα χερι θα ναι συνεχεια απασχολημενο ετσι κι αλλιως...
 
Διάβασα ότι το σενάριο θα γραφτεί σε συνεργασία με την ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα που φτιάχνει τα τσάπτερς στο φόρτναϊτ. Οπότε δε φοβόμαστε τίποτα.
 
O Borracho δεν έχει παίξει Elden Ring.
 
-Το παιχνίδι θα είναι EGS exclusive για το PC.
Αυτό πέρα από τις όποιες δηλώσεις/υποσχέσεις τους, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει. Έχουν το κατάστημα τους, δεν είναι χαζοί να πυροβολήσουν τα πόδια τους. Θα είναι σα να έβγαζε η Ubisoft νέο AC και να ήταν στο Steam αλλά όχι στο Ubisoft Connect.
 
Κάτι παρόμοιο έπαθε και η BioWare με την Frostbite και τώρα επιστρέφει κι αυτή στην UE.

Θα ελεγα πως ειναι διαφορετικες περιπτωσεις. Στην Bioware επιβαλανε τη Frostbite, κινηση που ειχε νοημα για τη μαμα εταιρια να χρησιμοποιουν την in-house και να μην πληρωνουν royalties. Τωρα το οτι δεν δουλεψε, υποθετω πως αν δεν το δοκιμαζαν στην πραξη δε θα ξερανε το αποτελεσμα.

Στην CDP δεν τους επεβαλε κανεις τιποτα.
 
Kαλά η έπικ αποκλειστικότητα αφορά να μη βγει στο μαγαζί του χοντρού την ίδια στιγμή, αυτό θα είναι και η μοναδική απαίτηση φαντάζομαι του λιγνού ερπετού αν θελήσει εξκλουσίβιτι. Το ρηλής σε γκογκ εννοείται θα είναι ταυτόχρονο.
 
Θα ελεγα πως ειναι διαφορετικες περιπτωσεις. Στην Bioware επιβαλανε τη Frostbite, κινηση που ειχε νοημα για τη μαμα εταιρια να χρησιμοποιουν την in-house και να μην πληρωνουν royalties. Τωρα το οτι δεν δουλεψε, υποθετω πως αν δεν το δοκιμαζαν στην πραξη δε θα ξερανε το αποτελεσμα.

Στην CDP δεν τους επεβαλε κανεις τιποτα.

Θα μπορούσες όμως να πεις ότι την επέβαλε η ίδια η CDPR στους devs του CP2077 που είτε δεν την έβρισκαν κατάλληλη για τις απαιτήσεις του game είτε ήταν νέο αίμα και δεν την ήξεραν καθόλου. Όπως και να'χει, για μένα είναι παρόμοιες περιπτώσεις που οι εταιρείες προσπάθησαν πεισματάρικα να πορευτούν με τα "δικά τους" εργαλεία και τους γύρισε μπούμερανγκ γιατί δεν ήταν τα κατάλληλα εργαλεία για τη δουλειά.
 
Ρε μην παίρνετε στα σοβαρά τον Borracho, σας τρολάρει.
Έχουμε σταματήσει να το κάνουμε αυτό από κάτι αρχαία ποστς για BSG, Wire και κάτι 20λεπτα
 
Στην περιπτωση της Bioware, η EΑ της επεβελε την μηχανη της DICE. Μια μηχανη που δεν ειχαμε δει ποτε πριν σε RPG αλλα σε battlefield και sports τιτλους. Δεν ξερουμε αν η Bioware ελαβε και το καταλληλο support με engine και tools engineers της DICE η τους εδωσαν κωδικα και documentation. Ανηκουν στην ιδια μητρικη εταιρια ομως παραμενουν ξεχωριστα studio. Δε θα δεις Bioware dev να δουλευει στο BF.

Στην περιπτωση της CDP ειδαμε στο πρωτο τους game να χρησιμοποιουν τη μηχανη της Bioware. Στο 2ο να ακολουθουν το ιδιο μοτιβο αλλα να επενδυουν σε τεχνολογια που γνωριζουν μονο οι ιδιοι. Στο 3ο παιχνιδι εκαναν τη μεγαλη μεταβαση στο open world παλι με δικη τους τεχνολογια. Στο CP παλι open world RPG εφτιαξαν χρησιμοποιωντας εργαλεια που δουλευουν και εξελλισουν απο το Witcher 2. Μονοι τους εφαγαν τα μουτρα τους. Μονοι τους εθεσαν τους στοχους τους και τα χρονοδιαγραμματα. Μονοι τους δεν εδωσαν χρονο στον εαυτο τους.
 
η epic χρηματοδοτει το withcer 4 οπως το alan wake 2? Γιατι αν ναι τοτε πως το alan wake 2 βγαινει πρωτα στο epic και μετα steam ενω το withcer θα βγει ταυτοχρονα? Εκτος αν και τοalan wake 2 βγει ταυτοχρονα στο steam και δεν το εχουν ανακοινωσει ακομα.
Ξερουν πολυ καλα οτι οι πωλησεις στο epic θα εινα 2.000 το πολυ σε 6 μηνες ενω στο steam θα πουλησει 10 εκατομυρια σε μια βδομαδα οπως εγινε με το elden ring.
 
Eνώ το Τζιτιέι 6 θα πουλήσει 35 μύρια σε 3 δευτερόλεπτα από τη στιγμή της κυκλοφορίας του και θα δείξει στα υπόλοιπα χελοουκίτενς πως γίνεται.
 
Ξέχασα, κυρ Ναύαρχε γιατί υπερβολικοί όσοι λένε ότι λένε για το ΣΠ; Μόνος σου λες ότι θα περιμένεις να πάει στο δεκάρικο και να το πάρεις πατσαρισμένο κτλ. Και ο ανοιχτός κόσμος του όχι απλά δεν ήταν καλός, μόνο σε σκρήνσοτς φαίνεται γλυκούλης. Οποιαδήποτε αλληλεπίδραση μαζί του ήταν με επιστημονικούς όρους γάμα τα. Και αυτά ενώ περιμέναμε το επόμενο γκέημ αποκάλυψη από την αρπιτζομάνα της καρδιάς μας. Ειδικά στη περίπτωση των κονσολών, κάποιοι ίσως έπρεπε να πάνε φυλακή ή και να βρεθούν κρεμασμένοι από καμιά γέφυρα. Εξαρτάται από το είδος των επενδυτών. Αυτό θα το έλεγες υπερβολική αντίδραση.
 
Στην περιπτωση της Bioware, η EΑ της επεβελε την μηχανη της DICE. Μια μηχανη που δεν ειχαμε δει ποτε πριν σε RPG αλλα σε battlefield και sports τιτλους. Δεν ξερουμε αν η Bioware ελαβε και το καταλληλο support με engine και tools engineers της DICE η τους εδωσαν κωδικα και documentation. Ανηκουν στην ιδια μητρικη εταιρια ομως παραμενουν ξεχωριστα studio. Δε θα δεις Bioware dev να δουλευει στο BF.

Στην περιπτωση της CDP ειδαμε στο πρωτο τους game να χρησιμοποιουν τη μηχανη της Bioware. Στο 2ο να ακολουθουν το ιδιο μοτιβο αλλα να επενδυουν σε τεχνολογια που γνωριζουν μονο οι ιδιοι. Στο 3ο παιχνιδι εκαναν τη μεγαλη μεταβαση στο open world παλι με δικη τους τεχνολογια. Στο CP παλι open world RPG εφτιαξαν χρησιμοποιωντας εργαλεια που δουλευουν και εξελλισουν απο το Witcher 2. Μονοι τους εφαγαν τα μουτρα τους. Μονοι τους εθεσαν τους στοχους τους και τα χρονοδιαγραμματα. Μονοι τους δεν εδωσαν χρονο στον εαυτο τους.

Αποφάσεις των αφεντικών είναι αυτά. Τα αφεντικά της ΕΑ/Bioware το συμφώνησαν μεταξύ τους, οι devs φάγαν το αγγούρι. Οκ, η Bioware κάποτε ήταν αυτόνομη και τώρα έχει δερβέναγα την EA αλλά ουσιαστικά μιλάμε για την ίδια εταιρεία, είτε μας αρέσει είτε όχι. Δεν επέβαλε π.χ. η Rockstar στην Bioware τη δική της τεχνολογία. Αν τα αφεντικά της Bioware ήταν τόσο φοβιτσιάρηδες ή βλάκες που δεν αντιστάθηκαν στην χρήση της Frostbite, πρόβλημά τους.
Αντίστοιχα, τα αφεντικά της CDPR αποφάσισαν ότι με το CP2077, που οι μοναδικές ομοιότητες με το Witcher 3 είναι "μεγάλος κόσμος με κάποιους RPG μηχανισμούς", είναι καλή ιδέα να συνεχίσουν με την RED Engine. Ωστόσο, το νέο τους παιχνίδι χρειαζόταν: άλλη προοπτική (1ου προσώπου), οδήγηση, shooting, πολλούς εσωτερικούς χώρους, customizable κεντρικό χαρακτήρα, και διάφορα άλλα που είχαν αρχικά ακουστεί αλλά τελικά κόπηκαν.
Στο δικό μου το μυαλό, και χωρίς να ξέρω πολλά για τις game engines, μιλάμε για αρκετά παρόμοιες περιπτώσεις. Η μηχανή της CDPR μπορεί να φτιάχτηκε από τους ίδιους αλλά δεν φτιάχτηκε αρχικά για παιχνίδι τύπου Cyberpunk. Και η Bioware και η CDPR αναγκάστηκαν να κάνουν χοντρές μόντες ενώ παράλληλα δούλευαν τα assets του παιχνιδιού προκειμένου να φέρουν τη μηχανή στα μέτρα τους, κάτι που τους πήγε πίσω, τους ανάγκασε να αναπροσαρμόσουν features και δημιούργησε εσωτερικές τριβές.
 
Last edited:
Βαλτε τα ξυραφια στην ακρη, ειναι πολυ νωρις ακομα. Το παιχνιδι θα αργησει να ερθει και αν δεν μαθουμε το στορι, δεν θα ειμαστε σε θεση να σχολιασουμε πολλα πραγματα. Με τοσο open world που θελουν, μπορει να το κανουν και online.
Δεν ξερω τι θα κανουν τα αφεντικα αλλα μεχρι τωρα, παιζουμε εντολες των αφεντικων. Το σιγουρο ειναι οτι ειναι μια κρισιμη καμπη για τους Πολωνους και εαν αποτυχουν θα πουλανε cd σε καφετεριες.
Η επιτυχια του Geralt δεν μπορει να εξαγορασει τα παντα και για πολυ καιρο. Ο πολυς καιρος εχει ηδη περασει και η δυσαρεσκεια ειναι ετοιμη να ριξει χολη ακομα και στην tweet καλημερα.
Για την ωρα δεν κραταω ουτε μικρο καλαθι και ευχομαι να μην αλλαξει το combat.
 
Προσωπικά το απόλαυσα το CP2077 δεν το θεωρώ αποτυχία. Πιο πολύ προβληματίζομαι που πάνε στην "ασφαλή" λύση και δεν ρισκάρουν εξαιτίας της κατακραυγής που έφαγε το CP.

Σκεφτομαι το, what could have been, αν είχαν τους όρχεις να ξαναρισκάρουν μέχρι να πετύχουν κάτι καινούργιο flawlessly.

Είναι πάρα πολύ νωρίς για να είμαι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος για το W4.
 
Σωστή η παρέμβαση του κοινού, οι πηγές μου επιβεβαιώνουν πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει GoG/Epic. To GoG έτσι κι αλλιώς δεν είναι κάποια ανταγωνιστική πλατφόρμα στον χώρο των ΑΑΑ τίτλων (τα οικονομικά του προβλήματα απασχολούν συχνά-πυκνά τον ειδικό τύπο) οπότε ο Τίμαρος μέσα στην τεράστια Χάρη και Αρετή του, τους άφησε ό,τι βγάλουν από εκεί για πουρμπουάρ, να χτίσει εκείνο το τρίτο σπιτάκι ο άμοιρος ο Τσέο, να βάλει και δεύτερη γεύση μπύρας στο ψυγειάκι των ειλώτων πολυαγαπημένων του ντηβέλοπερς.

Αν δεν είναι κορυφαίο εργασιακό πέρκ να μπορείς να πιεις διαφορετική γεύση μπύρας στο κάτεργο λατρεμένο σου γραφείο, τί είναι;!

Το στόρι @Χειρομαλάχτης θα είναι δικό τους, με διάσπαρτες αναφορές στα βιβλία, όπως και η αρχική τριλογία. Δεν έχουμε φόβο εκεί,ως και το Νέτφλιξ παρέδωσε μια λίαν ευχάριστη Χιμπακλίστικη διασκευή.

Δεν έχω ιδέα αν θα έχουμε κάστομ χαρακτήρα ή φιξ.

Είναι αυτό που λένε τα περισσότερα παιδιά πάντως, θα δείξει. Το σίγουρο είναι πως μετά το κάζο με το C2077, ΔΕΝ θα το προ-παραγγείλω και ας έχει τα καλυτερότιστα/ζομφαγκαμπουγκάτιστα τρέηλερ στον κόσμο.

Μόνο η Ρόκσταρ της καρδιάς έχει μείνει όρθια και πατάς πρη-όρντερ με την τσίμπλα στο μάτι και το σαλάκι να τρέχει.

@ccwr Κρήντενς να ξέρεις, όταν μπει μια εταιρεία στο χρηματιστήριο, το ρίσκο τελειώνει, αναλαμβάνουν οι χαρτογιακάδες. Είναι πολλά τα στεγαστικά στη μέση για να τζογάρεις στο όνομα της Τέχνης.
 
@ccwr Κρήντενς να ξέρεις, όταν μπει μια εταιρεία στο χρηματιστήριο, το ρίσκο τελειώνει, αναλαμβάνουν οι χαρτογιακάδες. Είναι πολλά τα στεγαστικά στη μέση για να τζογάρεις στο όνομα της Τέχνης.
Μεγάλη συζήτηση. Εσύ λες τελειώνει το risko εγώ λέω υπερβολικό risk management.

Δλδ νταξ μην υπολογίζεις το opportunity cost ετσ.. σκοτώνεις την καινοτομία..

Αλλά αν το σκεφτείς και με το CP ήταν εισηγμένη...
 
Back
Top