What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
11,312
αλλά χωρίς να υπάρχει η μεταφυσική αγωνία που σε ακολουθεί
Πότε είχαν κάτι μεταφυσικό τα Resident Evil; Τι στο καλό, διαφορετικές σειρές παίζαμε;

είναι δύσκολα αλλά και ατμοσφαιρικά" παιχνίδια
Και μια χαρά παραμένουν τέτοια, μετά το πανηγύρι των 5-6, όσον αφορά την ατμόσφαιρα. Η δε δυσκολία, με τα επίπεδα που υπάρχουν μπορεί να ανέβει και πάνω από εκείνη των original.

Οι χαρακτήρες δεν έχουν βάθος
Ειλικρινά, πότε είχαν; Με εξαιρέσεις Wesker (Albert, Alex) και τον υποφαινόμενο - ίσως μου ξεφεύγει και κανένας ακόμα - η σειρά δε μνημονεύεται ακριβώς για το βάθος των χαρακτήρων.

διότι έτσι επιτάσσουν τα fanboys
Τουναντίον, τα fanboys, και ειδικά οι κολλημένοι σε βαθμό αηδίας με το παρελθόν της σειράς, απαιτούν 3rd person, μη σου πω και tank controls. Όσον αφορά την επιστροφή, αν βγάλω εκτός τα remake του 2 και 3, το 7 είχε 101% αναλλοίωτη την αίσθηση των παλιών, σε διαφορετική οπτική απεικόνισης.
 

maximum armor

Half-Ogre
Joined
Jun 14, 2019
Messages
521
Ποτέ ΠΟΤΈ δεν κατάλαβα σε ορισμένα παιχνίδια ότι ο πρωταγωνιστής πάει μόνος του σε μια εγκαταλειμμένη περιοχή, ή σε μια περιοχή που είναι πολύ πιθανό (π.χ. Cryostasis), ή και πολύ σίγουρο (π.χ. Penumbra) ότι θα υπάρχουν εχθροί, ή άλλες αντίξοες συνθήκες, και πάει εκεί σαν ξυπόλυτος στ' αγκάθια, σαν να πάει σε πικνικ. Δεν κουβαλάει ούτε π.χ. κάτι για να ζεσταθεί, ενώ ξέρει ότι θα πάει στους πάγους (!), ούτε όπλα και πυρομαχικά, ενώ ξέρει ότι θα υπάρχουν εχθροί, κλπ.. Ένας λόγος περισσότερο που αντιπαθώ τα περισσότερα RE, τουλάχιστον αυτά στα οποία ο/οι πρωταγωνιστής/ές ανήκουν σε κάποια (παρα)στρατιωτική οργάνωση και ξέρουν ότι ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΖΟΜΠΙ, ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ 7 ΣΦΑΙΡΕΣ;;;!!! Εντελώς τεχνητή δημιουργία πρόσθετου άγχους και ανασφάλειας απ' τους developers. Άλλο ο πρωταγωνιστής να μην είναι σε μια τέτοια οργάνωση, ή να μην ξέρουν τί θα τους τύχει.
 

kara

Lich
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,292
Τέλειωσα το Diablo. Ωραίο παιχνίδι, μια χαρά στέκεται και σήμερα αρκεί να έχεις 2-3 έξτρα ποντίκια.

Diablo II soon.

Τέλος και το Diablo II. Πολύ πολύ όμορφο, τεράστια εξέλιξη και προσθήκη μηχανισμών σε σχέση με το Ι. Το Resurrected είναι πολύ καλή ευκαιρία να το δει κάποιος που το προσπέρασε ή δεν είχε την ευκαιρία να το παίξει όταν πρωτοβγήκε.
 

captain kal

Mind-flayer
Joined
Dec 2, 2012
Messages
2,120
Ποτέ ΠΟΤΈ δεν κατάλαβα σε ορισμένα παιχνίδια ότι ο πρωταγωνιστής πάει μόνος του σε μια εγκαταλειμμένη περιοχή, ή σε μια περιοχή που είναι πολύ πιθανό (π.χ. Cryostasis), ή και πολύ σίγουρο (π.χ. Penumbra) ότι θα υπάρχουν εχθροί, ή άλλες αντίξοες συνθήκες, και πάει εκεί σαν ξυπόλυτος στ' αγκάθια, σαν να πάει σε πικνικ. Δεν κουβαλάει ούτε π.χ. κάτι για να ζεσταθεί, ενώ ξέρει ότι θα πάει στους πάγους (!), ούτε όπλα και πυρομαχικά, ενώ ξέρει ότι θα υπάρχουν εχθροί, κλπ.. Ένας λόγος περισσότερο που αντιπαθώ τα περισσότερα RE, τουλάχιστον αυτά στα οποία ο/οι πρωταγωνιστής/ές ανήκουν σε κάποια (παρα)στρατιωτική οργάνωση και ξέρουν ότι ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΖΟΜΠΙ, ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ 7 ΣΦΑΙΡΕΣ;;;!!! Εντελώς τεχνητή δημιουργία πρόσθετου άγχους και ανασφάλειας απ' τους developers. Άλλο ο πρωταγωνιστής να μην είναι σε μια τέτοια οργάνωση, ή να μην ξέρουν τί θα τους τύχει.

Κάνουν περικοπές στους προϋπολογισμούς τους, γι 'αυτό. Και στο κάτω κάτω της γραφής, σιγά μην δώσω στον νουμπά, που έστειλα, BFG gun!! Πιστολάκι, και πολύ του είναι του ποντικαρά!!!

:p :p :p :p :p
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
2,764
Τέλος και το Diablo II. Πολύ πολύ όμορφο, τεράστια εξέλιξη και προσθήκη μηχανισμών σε σχέση με το Ι. Το Resurrected είναι πολύ καλή ευκαιρία να το δει κάποιος που το προσπέρασε ή δεν είχε την ευκαιρία να το παίξει όταν πρωτοβγήκε.
Mια ερώτηση. αν έχεις rotation από 2-3+ active skills/spells, πρέπει να πατάς πρώτα το πλήκτρο που έχεις κάνει bind και μετά δεξί κλικ, ή μπορεί να τα castάρει "αυτόματα" στο mouse cursor πατώντας μόνο το keybind?
 

Dim Gian Bot

Mind-flayer
Joined
Apr 2, 2016
Messages
2,288
Κάνουν περικοπές στους προϋπολογισμούς τους, γι 'αυτό. Και στο κάτω κάτω της γραφής, σιγά μην δώσω στον νουμπά, που έστειλα, BFG gun!! Πιστολάκι για τα μαλλιά, και πολύ του είναι του ποντικαρά!!!

Fixed.
 

kara

Lich
Joined
Dec 15, 2012
Messages
7,292
Mια ερώτηση. αν έχεις rotation από 2-3+ active skills/spells, πρέπει να πατάς πρώτα το πλήκτρο που έχεις κάνει bind και μετά δεξί κλικ, ή μπορεί να τα castάρει "αυτόματα" στο mouse cursor πατώντας μόνο το keybind?

Αν δεν κάνω λάθος το πρώτο. Διαλέξεις πρώτα το spell με το keybind (σε αφήνει να αλλάξεις τα default αν θες) και μετά καστάρεις με δεξί κλικ. Σκέτο το keybind δεν καστάρει.

@Northlander διόρθωσέ με αν κάνω λάθος για D2 Resurrected λέμε
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,247
Μετά το εθιστικό demo του Steam fest, χτύπησα το Inscryption και έχω ήδη παίξει περίπου μιάμιση ωρίτσα.
Σκοτεινό, αποκρυφιστικό, meta, και με ανέλπιστο βάθος στο gameplay, ό,τι πρέπει για τα χαλαρά απογεύματα του χειμώνα. Ουσιαστικά μοιάζει με ελαφρύ Magic The Gathering με roguelike μηχανισμούς και "τυχαία" συμβάντα/διακλαδώσεις στο ταμπλό που επηρεάζουν την επιτυχία κάθε run. Οι μάχες με τα bosses θέλουν αρκετή στρατηγική και μια δόση τύχης, ενώ εκεί είναι που συνήθως πιάνουν τόπο τα έξτρα αντικείμενα μιας χρήσης που μαζεύεις. H ιστορία ξετυλίγεται σιγά σιγά παράλληλα με τη δράση και σε κάθε run συλλέγεις πληροφορίες που βοηθούν να λύσεις τους γρίφους στο δωμάτιο και να προχωρήσεις την πλοκή αλλά και το deck σου. Πολύ ενδιαφέροντα visuals και sound design που φτιάχνουν μια υπέροχη creepy ατμόσφαιρα και δίνουν στο παιχνίδι τη δική του ταυτότητα. Επενδύστε άφοβα.

Hallo: Reach: Είχα αγοράσει την Master Chief Collection πριν κάνα δίχρονο και μόλις χθες αποφάσισα να της δώσω επιτέλους λίγη σημασία. Ξεκίνησα από το Reach, μια που μου το πρότεινε ως πρώτη campaign (αν θυμάμαι καλά υποτίθεται ότι είναι prequel του Halo: Combat Evolved?). Ως τώρα περνάω πολύ ωραία – ειδικά τα shooting mechanics κι η ελευθερία να χρησιμοποιείς όποιο όπλο, power up ή όχημα πέφτει στα χέρια σου είναι ιδιαιτέρως απελευθερωτικά, καθιστώντας κάθε μάχη χαοτική και τέρμα διασκεδαστική. Το level design δεν είναι το δυνατό του σημείο και γενικά κυριαρχεί η γραμμικότητα αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Η ιστορία ως τώρα (5η αποστολή) είναι κλασική space military μπούρδα, λιγότερο ενδιαφέρουσα κι από τα Gears 4 & 5 που έπαιξα τις προάλλες. Θέλω να πιστεύω ότι θα φτιάξει στη συνέχεια, ειδικά όταν φτάσω στα main campaigns (CE, 2, 3 κτλ.).
 
Last edited:

lich king

Umber Hulk
Joined
Dec 28, 2012
Messages
862
Αγόρασα το παιχνίδι super dragon ball heroes world mission. Βασίζετε στο arcade παιχνίδι dragon ball heroes, και είναι παιχνίδι με κάρτες, οι οποίες βασίζονται σε διάφορα what if σενάρια.
Είναι κλασικό παιχνίδι με κάρτες, αλλά έχει τους δικούς του κανόνες, και κάποια arcade στοιχεια. Έχουν κρατήση τους μιχανισμούς απο το αρχικό μηχάνημα, δηλαδή της διάφορες κινήσεις που πρέπει να κάνεις με της κάρτες, αλλά στην εκδώσει του pc τα κανεις όλα με το ποντικι.
Ίσως η switch εκδώσει να είναι καλύτερη.
Έχει ενδιαφέρον, και ίσως να αρέσει στους dragon ball fan και trading card fans, αλλά αξίζει μόνο σε έκπτωσει.
 

pornostars

Gelatinous Cube
Joined
Jan 19, 2018
Messages
155
Ξεκίνησα το Chronicle of Innsmouth: Mountains of Madness και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Στα μονοπάτια της πρώτης Innsmouth περιπέτειας, ο Parisi μάς προσφέρει ένα πολύ ωραίο adventure με το γνωστό lore της μυθολογίας Κθούλου: εξερεύνηση, μυστικά, τρόμο και αγωνία για το άγνωστο.

:)
 

Tony Corvus

Kraken
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,349
Με τόσους ζωντανούς οργανισμούς που έχεις ξεκληρίσει ρε Οροκουσακι, θα πάρεις την πρωτιά στο kill count...

 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
2,764
Παίζω πάλι πολύ LOTRO. Να προσθέσω, μπας και τραβήξουμε κόσμο, ότι δε πρέπει όσοι το σκέφτεστε να ξεκινήσετε, να σας κάνει intimidate το Premium/VIP system. Πάρτε τα δωρεάν quest packs, και απλά παίζοντας και κάνοντας quest, ούτε καν grindάρωντας, βγαίνουν από μόνα τους τα "achievements" (Deeds τα λένε ingame) για να πάρετε όλα σχεδόν τα Expansion quest packs, riding skill κτλ. Μη σας αποθαρρύνει το game. Μπορείτε να παίζετε για καιρό, χωρίς να νιώσετε τη πίεση να βάλετε χρήματα.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
3,684
Με τόσους ζωντανούς οργανισμούς που έχεις ξεκληρίσει ρε Οροκουσακι, θα πάρεις την πρωτιά στο kill count...

Ποιος hiteler εγω εχω σφαξει 10 φορες περισσοτερους απο αυτον. Ξεκινησα και το smurfs mission vileaf και εσφαξα ηδη πολλα τερατα
 

pornostars

Gelatinous Cube
Joined
Jan 19, 2018
Messages
155
Ξεκίνησα το Mutropolis. Ένα πανέμορφο adventure με ωραία γραφικά, ενδιαφέροντες γρίφους και σπιρτόζικους διαλόγους που δεν βαριέσαι να τους ακούς. Η Pirita Studio το ξαναέκανε το θαύμα της!
 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,247
Ολοκλήρωσα το πρώτο "layer" του Inscryption. Δεν θέλω να πω περισσότερα, γιατί το παιχνίδι λάμπει όταν δεν ξέρεις τι σε περιμένει και πόσο βαθιά πηγαίνει η κουνελότρυπα. Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι σίγουρα πρόκειται για ένα από τα (απο)κρυφά διαμάντια της χρονιάς. Διαολεμένα έξυπνο, πρωτότυπο, και κυρίως φτιαγμένο με μεράκι. Προσοχή στα εκτενή reviews ή videos, πιθανώς να σας χαλάσουν την έκπληξη. Ήδη έφτασα σχεδόν στα μισά του δεύτερου "layer" και δεν θέλω να τελειώσει.

Φινάλε προχθές για το Halo: Reach. Συμπαθητικό shooter για να περνάει η ώρα, διασκεδαστικό πιστολίδι αλλά το σενάριο πολύ αδύναμο, στο τέλος μού θύμισε λίγο Rogue One. Λέω σύντομα να πιάσω και το Combat Evolved (aka Halo 1) για να έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
6.5/10

Με την κοπέλα μου αφήσαμε λίγο τα DLC του Overcooked 2 στην άκρη, και πιάσαμε κάτι πιο χαλαρό και λιγότερο πιθανό να οδηγήσει σε μαλλιοτράβηγμα: Unravel Two σε co-op. Από το πρώτο λεπτό είναι τόσο γλυκούλι και wholesome που ανεβάζεις ζάχαρο, ό,τι πρέπει για χαλαρά απογεύματα gaming με σύντροφο ή παιδί/ανήψι. Ως τώρα δείχνει πιο εύκολο από το 1, ίσως λόγω της εμπειρίας μας, ίσως λόγω του σχεδιασμού που "συγχωρεί" εύκολα τυχόν έλλειψη skills και δεν αφήνει την ομάδα να σκαλώσει.
 
Top Bottom