What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Θυμάμαι ότι είχα παίξει ένα demo από PC Master τότε και το είχα βρει γουστόζικο και άκρως ατμοσφαιρικό. Είχα φτάσει σε ένα σημείο που είχε κάποιον αόρατο εχθρό. Ήταν άραγε glitch ή as intended;
Πάντως το παιχνίδι έχει φάει αρκετό hate από όσο έχω δει, και μάλλον άδικο. Αν μπορείς να ανεχτείς κάποιο junk και δεχτείς ότι δε θα παίξεις το επόμενο M&M RPG, δεν είναι κακό.
Αν το demo είχε (όπως φαντάζομαι) τα αρχικά σημεία του παιχνιδιού, τότε αφού συναντήσεις τη Celestia, μπαίνεις σε κάτι Catacombs, και μέσα εκεί κάποιοι απ' τους skeletons αχνοφαίνονται (αλλά δεν είναι τελείως αόρατοι). 'Εχεις αγοράσει και το spell Torch Light που παράγει δυνατό φως (και ξοδεύει μόνο 3 mana, το οποίο γίνεται και regen!) και δεν είχα πρόβλημα με αυτούς. 1,29 τώρα στο GOG, Adhan... Πάντα υπάρχει δεύτερη ευκαιρία!
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Είδα σήμερα ότι για κάποιο λόγο αφαιρέθηκε το plot κείμενο που είχα βάλει στο Arx Fatalis στη Wikipedia. Για μια στιγμή υπέθεσα μήπως το αφαίρεσε κάποιος απ’ τους συντελεστές του παιχνιδιού, για να μη φαίνεται η ιστορία (για spoilers), αλλά μετά είπα ότι αποκλείεται, αφού: Α) το παιχνίδι είναι 20 χρονών πια, και Β) πολύ νεότερα παιχνίδια της Arkane (Dishonored, το νέο Prey) υπάρχει κανονικά το plot τους. Οπότε καταλήγω στο ότι ο προηγούμενος απλός gamer (δηλαδή όχι από εταιρία) που το ανέβασε, δεν σκέφτηκε «κάτσε, αυτός τα έγραψε τόσο αναλυτικά. Γιατί να μη φαίνεται το δικό του στο παιχνίδι;», αλλά τα έσβησε και ξαναέβαλε τις 3 του σειρές. Φυσικά έχω αποθηκεύσει το κείμενο, αλλά δεν θα το ξαναβάλω. Ας είναι.
Σύμφωνα με το log "Reverted the gigantic plot" αν και σίγουρα είχες γράψει έκθεση δε λέω (βλέπω το original στο history) δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα με αυτό.
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Σύμφωνα με το log "Reverted the gigantic plot" αν και σίγουρα είχες γράψει έκθεση δε λέω (βλέπω το original στο history) δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα με αυτό.
Μα δεν έγραφε (ούτε γράφει κάπου γενικότερα) αν υπάρχει περιορισμός λέξεων, όπως γράφει στο GOG, ώστε να με προειδοποιήσει να περικόψω κάτι. Και επίσης πράγματι πού μπορεί να είναι το πρόβλημα! Έχω δει άλλα άρθρα διάφορων θεμάτων, πολύ μεγαλύτερα.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Μα δεν έγραφε (ούτε γράφει κάπου γενικότερα) αν υπάρχει περιορισμός λέξεων, όπως γράφει στο GOG, ώστε να με προειδοποιήσει να περικόψω κάτι. Και επίσης πράγματι πού μπορεί να είναι το πρόβλημα! Έχω δει άλλα άρθρα διάφορων θεμάτων, πολύ μεγαλύτερα.
Ναι αλλά να σου πω την αλήθεια σε όλα τα games βλέπω συνήθως μια μικρή περίληψη, εσύ έγραψες όλο το πλοτ αναλυτικά :p
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
@maximum armor από περιέργεια τσέκαρα αυτό που έγραψες. Αυτό που λέει ο nitro είναι, θεωρούν ότι μια περίληψη του plot αρκεί, δεν έχει δα και κάνα σενάριο που χρίζει τέτοιας wall of text περιγραφής. Ίσως αν το είχες κρατήσει σε σύνοψη 1-2 παραγράφων, να το είχαν αφήσει.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
Και αφού τελείωσα και με το dlc του Xenoblade Chronicles 2 έχω να πω ότι είναι από τα καλύτερα jrpg που έχω παίξει τα τελευταία χρόνια.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Guys, δε νομίζω η αποφυγή spoilers να είναι η αιτία, αλλιώς ούτε walkthroughs θα επιτρέπονταν. Για να πατήσει κάποιος να δει το plot, συνήθως θέλει είτε να σκιπάρει ένα γκέμι για να παίξει με τη μία το sequel, είτε να θυμηθεί λεπτομέρειες που είχε ξεχάσει (συμβαίνει σε μεγάλα γκέμια) ή και να δει alternative endings ή ποιο ending είναι το canon.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Tερματισα το Destroy all humans! 2 Και κατεστρεψα ολους τους ανθρωπους! Στο τελος ομως τους βοηθησα να αντιμετωπισουν καποιους εξωγηινους εχθρους μου που ηρθαν στη γη για να με σκοτωσουν και ετσι κατεστρεψα οχι μονο τους ανθρωπους αλλα και τους εξωγηινους! Παιχνιδαρα οπως και το πρωτο που βγηκε προπερσι. Στη διαρροη της nividia περσι λεει οτι θα βγει και 3 οποτε το περιμενουμε και αυτο!
 

manofsorrows

Hobgoblin Captain
Joined
Feb 21, 2013
Messages
304
Τέλειωσα το έπος Prey σε 2 εβδομάδες. Πρώτη μου ολοκληρωμένη εμπειρία με τίτλο της Arkane. Είχα ασχοληθεί λίγο με Arx Fatalis όταν το ειχε βάλει full game το PC Master, είχα φθάσει μέχρι 3ο level και με είχε εντυπωσιάσει το σύστημα μαγείας, αλλά δεν θυμάμαι γιατί το άφησα.

Anyway, πίσω στο Prey, must play για οποιοδήποτε φίλο των immersive sims κι όχι μόνο. Δίκαιο GOTY 2017, ίσως είναι και GOAT στην κατηγορία του. Έχω να δω και τα Dishonored ακόμα. Μου άφησε μια αίσθηση μίξης Control και Alien Isolation. Η περιπλάνηση στον σταθμό είναι μια μοναδική εμπειρία που κλιμακώνεται μαεστρικά προς το φινάλε με την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινο! Έπαιξα στο normal με όλα τα suvival options (φθορά όπλων, τραύματα και βλάβες στην στολή). Κάπου στην μέση έλεγα τι θα τις κάνω όλες αυτές τις προμήθειες και στο τέλος έκανα load γιατι πυροβολησα μια φορά κατά λάθος και λυπήθηκα την σφαίρα!

Ενεργοποίησα το Nullwave Transmitter στο Heart Of the Coral και κατέληξε όλη η γη "αραχνιασμένη". Δεν έβαλα ούτε ένα Typhon upgrade.

Παιχνίδι που θα ξαναδώ στο μέλλον κάνοντας άλλες επιλογές. 9.5/10
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Θα ήθελα να γράψω το παράπονό μου για να μου φύγει.

Συνέχιζα μέχρι χθες το Crusaders of Might and Magic. Για όσους δεν ξέρουν περί αυτού, το παιχνίδι δεν έχει κάποιου είδους fast travel και έχει το μικρότερο inventory που έχω δει ποτέ (σε σχέση με τα «κουτάκια» που καταλαμβάνει το κάθε όπλο). Μαζί και με τα λίγα διαφορετικά είδη potions που υπάρχουν, μπορούν να χωρέσουν το πολύ 6-7 όπλα. Σε συνδυασμό με το ότι δεν υπάρχουν side quests για να πληρώνεσαι, ο μόνος τρόπος για να κάνεις ένα καλό κομπόδεμα, είναι ο ποδαρόδρομος! Σκοτώνεις 6-7 εχθρούς (από 1 όπλο ο καθένας βέβαια) και πίσω στον έμπορο, που είναι και μακρυά μεταξύ τους. Κάποιες φορές έκανα πάνω από 15 λεπτά για ένα πηγαινέλα, από τότε που θα ξεκινούσα για τον έμπορο μέχρι να επιστρέψω εκεί που ήμουν. Για να φανταστήτε για πόσες ώρες (χωρίς λόγο) μιλάμε, να γράψω ότι μέχρι εκεί που το έφτασα είχα 96.000 gold όταν ένα όπλο κατά μέσο όρο κόστιζε 220... Και εκεί έγινε άλλο ένα τραγικό που μου έχει συμβεί σε παιχνίδια (επανειλημμένα).

Περνάς μέσα από τα Catacombs και για να μπεις στο Duskwood χρειάζεται το Mica's key (που το βρίσκεις μέσα στα Catacombs). Ωραία όλα αυτά. Να γράψω και ότι τελικά είχα κάνει λάθος και υπάρχει enemy respawn μετά από ολοκλήρωση κάθε main quest. Αφού λοιπόν έκανα ό,τι είχα να κάνω στο Duskwood και στην Corantha με τους dwarves, έπρεπε να επιστρέψω στο Citadel μέσω των Catacombs. Και η πόρτα ήταν κλειδωμένη! Δεν μου έχει ξανασυμβεί σε παιχνίδι να ξανακλειδώνει πόρτα που είχα ξεκλειδώσει! Και αυτό οφείλεται στο ότι μετά το κάθε main quest, όλη η περιοχή εκείνη γίνεται reset! Δεν θυμάμαι το κλειδί αν το πούλησα ή το πέταξα, δεν έχει σημασία, όλα γίνονται reset! Διάβασα σε walkthrough ότι το κλειδί μπορεί να πεταχτεί όταν χρησιμοποιηθεί και είδα και video walkthrough στο youtube ότι ο άλλος πέρασε απ' την εν λόγω πόρτα χωρίς να βάλει κάποιο κλειδί. Δεν ξέρω τί μπορεί να συνέβη. Νέα έκδοση του παιχνιδιού; Αυτοί που τα παίζουν και ανεβάζουν reviews στο GOG, δεν κάθονται να παίξουν ένα παιχνίδι μέχρι το τέλος;!!!

Μετά θυμήθηκα και το Arx Fatalis, που είχα βγάλει πριν λίγες μέρες, που βρίσκεις 4 Akbaa stones (που χρησιμεύουν για να μπεις στο τελευταίο δωμάτιο, του αρχηγού) και μπορείς κανονικά να τις πουλήσεις! Αυτό είχα κάνει με 3 απ' τις 4! Επειδή γινόταν να πουληθούν, θεώρησα ότι δεν θα χρειάζονται σε τίποτα. Και ευτυχώς οι έμποροι εκεί δεν ανανεώνουν το εμπόρευμά τους και έτσι δεν εξαφανίστηκαν και μπόρεσα και τις αγόρασα πίσω! Αλλιώς κι εκεί θα ήμουν σε αδιέξοδο. Και να μην ξεχνάμε και το Two Worlds που είχα βρει τα αντικείμενα που απαιτούνταν για το main quest πριν μου ζητηθούν και δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η αποστολή και έπρεπε ξανά απ' την αρχή το παιχνίδι. 40 ώρες χαμένες εκεί. Αλλά μάλλον είχα περισσότερη υπομονή τότε και το έκανα και έριξα άλλες 109.

Θέλω να πω ότι θα πρέπει να σταματήσουμε να θεωρούμε παιχνιδάρες και να νοσταλγούμε games του παρελθόντος με τέτοια τραγικά gameplay λάθη. Ήμουν έτοιμος να σπάσω την οθόνη χθες, μέχρι τις 02.30' προσπαθούσα να βρω άκρη. Refund τελικά, έστω και για το μικρό αυτό ποσό, δεν είναι δίκαιο ο κόπος που έκανα.

ΥΓ: Όχι @Adhan , μην το αγοράσεις. Κρίμα, αλήθεια κρίμα.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Καλά, δεν νομίζω να βρεις πολλούς που να νοσταλγούν και να θεωρούν παιχνιδάρα το Crusaders of Might and Magic (ή και το Two Worlds 1).

To Arx Fatalis είναι άλλο φασούλι, για πολλούς η δυνατότητα να τα κάνεις μαντάρα λόγω απουσίας handholding δεν είναι "τραγικό gameplay λάθος", αλλά δείγμα κορυφαίου immersive sim σχεδιασμού.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,628
Ακριβώς το παραπάνω. Δεν θα έλεγα σοβαρό σχεδιαστικό λάθος ότι σε αφήνει το παιχνίδι να πουλήσεις αντικείμενα. Κανένα αντικείμενο στην πραγματική ζωή δεν έχει ετικέτα "quest item". Καλό Quality of Life, αλλά την εποχή που βγήκε το Arx Fatalis ήταν όλα τα παιχνίδια λίγο πιο απαιτητικά από τον παίκτη. Κλασσικό παράδειγμα ήταν και το Morrowind που σου έδινε abstract οδηγίες για το πού να πας. Είχα καταλήξει να πάρω όλο το νησί από την ανάποδη για να βρω ένα μονοπάτι, κατέληξα στο ίδιο σημείο που ήμουν 10 μέτρα πιο πίσω επειδή νόμιζα ότι θα είχε κάπου καρφωμένο πάσσαλο με κατεύθυνση "main quest location here". Good times αμπαλοσύνης.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Κοίτα, δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση τέτοιο σχεδιασμό σε παιχνίδια (ειδικά το σκηνικό στο Crusaders είναι απαράδεκτο, εκτός κι αν έπεσες σε bug), αλλά ρε συ οι devs σε αυτούς τους τίτλους παλαιάς κοπής, πέταγαν και λίγο το μπαλάκι σε εμάς τους παίκτες και μας άφηναν να σκεφτούμε κάποιες καταστάσεις.
Δε νοιάζονταν/φοβόντουσαν (why not both) να μας αφήσουν να καταπιούμε νερό στην προσπάθεια να μάθουμε κολύμπι. Το ιδανικό θα ήταν βέβαια να μη σε άφηναν να το πουλήσεις ή να είχε μηδενική αξία κλπ.

Προσωπικά είχα μπει σε αυτή τη νοοτροπία νωρίς, αν δεν ήμουν σίγουρος για τη χρήση κάποιου αντικειμένου, δεν το πούλαγα. Και ποτέ discard, αν τα αντικείμενα δεν έμεναν κάτω.

edit - Sniped by one two ninjas
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
στεναχωριεμαι οταν σε συζητησεις για κειμς, βλεπω στην ιδια φραση τον ορο "πραγματικη ζωη". δεν το θεωρω καν qol το να σου γραφει κουεστ αιτεμ, για να σου δειχνει οτι "κοιτα, απ τα 1.672.933 αντικειμενα που θα περασουν απ το ινβεντορυ σου, υπαρχουν 17 που δεν πρεπει να πουλησεις". δεν γνωριζω καν απο ποια χρονολογια αρχισε να καταγραφεται αυτο, αλλά το θεωρω λογο να καμεις ρεηανινστώ. σε οσα παιγνιδια εχω ασχοληθει ο νεωπας, νομιζω ακομα κι αν δεν σου γραφε κουεστ αιτε, σου λεγε κατι του στυλ: δεν μπορεις να το πουλησεις, οπως λεει ο αδαν, οπότε καταλαβαινες οτι το βανω στο μουσκιο μεχρι να μου χρειαστει.

το ξευρω οτι στην ρηαλ λαιφ δεν σου γραφει πανω στα κλειδια σου κουεστ αιτεμ, αλλά παλι, στην ρηαλ λαιφ δεν θα εκαμνες τον γυρο μιας χωρας με τα ποδια για να βρεις ενα μονοπατι.

ειναι η γνωστη νομιζω και ισως βαρετη πια συζητηση που ειχε συμβει σχετικα με το rdr2 και τα ορια του ιμερσιβνες στα κειμς..
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,269
Παιχνίδι που σε αφήνει να πουλήσεις αντικείμενα που μετά σε στέλνουν σε αδιέξοδο είναι κακός σχεδιασμός όχι "για σκληρούς καργιόληδες που έπαιζαν χωρίς τσουρινέμο στα παιχνίδια τους".
 

akarthis

Half-Ogre
Joined
Oct 15, 2019
Messages
409
Η λυση ειναι παντα στη μεση. Οταν επαιζα morrowind ημουν φοιτητης. Παιχνιδαρος ελεγα, πρεπει να διαβασεις και να το βρεις-απειρος χρονος ομως- .Εαν επαιζα τωρα, με το χρονο που διαθετω θα εκανα καμια πενταετια να το τελειωσω. Απο την αλλη και η σκυριμ εμπειρια με το παναρχαιο καστρο που το ξερει μονος ενας λογιος στη βιβλιοθηκη αλλα εμφανιζεται αμεσως στο χαρτη σου δε με εμπνεει καθολου.

Στο τοπικ τωρα, μου βγηκε ενας μηνας δωρεαν στο ps5 και ξεκινησα ghost of tsusima. Εχω βαρεθει ηδη το μακελεμα αλλα το περιβαλλον με κραταει και συνεχιζω. Το στορυ ειναι λιγο πολυ χιλιοειπωμενο. Σχεδον ενα μηνα παιζω μονο αυτο, οποτε κατι λεει.
Οταν κλεισει ο μηνας, συνεχιζω συμπερπανκ για να το τελειωσω.
Μετα enderal.

Επισης, εβαλα 2κ22 να το δω. Πολυ πιο δυσκολο να σκοραρω αλλα επαιξα μονο καμια ωρα. Ειδα και mortal combat, επαιξα ενα online ματσ, εχασα σε 10 δευτερολεπτα, δε βαρεσα ποτε.
 
Last edited:

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
Το τελευταίο διάστημα έχω λιώσει το Dead Cells σε τέτοιο βαθμό που σίγουρα έχω χάσει κι εγώ μερικά στην πορεία... :Ρ

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς συνεχίζω ακόμα να παίζω, έχοντας πεθάνει καμιά ντουζίνα φορές και περνώντας από τα ίδια μπουντρούμια ξανά και ξανά (με κάποιες παραλλαγές στον σχεδιασμό κάθε φορά που πεθαίνεις). Αυτό δεν είναι μαζοχισμός... είναι κάτι άλλο.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
ειμαι απλος αθρωπος.
βλεπω σε ποστ την λεξη εντεραλ, βανω καρδουλίνι.

Τι είναι αυτό; Φάρμακο για σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου; :Ρ

ΕΔΙΤ: Να βρε, τα βλέπετε; Μόνο ο Ναυαρχούκος μας (@Admiral) έχει τόσο λεπτή αίσθηση του χιούμορ. Μου γίνατε όλοι ευαισθητούληδες και κρυουλιάρηδες. :Ρ
 
Last edited:
Top Bottom