Δεν έχει άλλη ανιμοποίηση καθώς είμαι απασχόλημενος με το Alien Isolation που μου έχει πάρει τα μυαλά. Τι παιχνιδάρα, τι immersion είναι αυτό γτκμ.
Επανέρχομαι πιο αναλυτικά όταν το τελειώσω.
Τέλος, και τί παιχνιδάρα πραγματικά! Εύκολα θα το τοποθετούσα στα κορυφαία horror που έχω παίξει μέχρι σήμερα, πιθανόν και πρώτη 5άδα.
Να ξεκινήσω πρώτα από
πράγματα που θεωρώ ότι έχριζαν βελτίωσης pet peeves.
-ξέρω ότι το xenomorph είναι
tethered στον παίκτη την περισσότερη ώρα αλλά θα ήθελα να έχουν κάποιο trick ώστε να μην φαίνεται στον motion tracker κάποιες φορές ότι σχεδόν τηλεμεταφέρεται
-θα ήθελα να υπήρχαν περισσότερα δωμάτια-χώροι που σου παρέχουν ασφάλεια, δηλαδή να έχουν κάποιο διακόπτη που να κλείνει η πόρτα από μέσα, ok σε αυτό ίσως είμαι επηρεασμένος από το Alien 3 του GB. Θα οδηγούσε σε μερικά ωραία σκηνικά να του κλείνεις την πόρτα στη μάπα.
-είχαν κάνει το xenomorph αρκετά πιο ανθεκτικό από ό,τι φαίνεται στις ταινίες. εντάξει το πιστόλι, αλλά θα μπορούσε πχ η shotgun να το κάνει να υποχωρεί με 2-3 ριπές.
Από εκεί και πέρα δε μπορώ να βρω κάτι άλλο. Είχα ακούσει κάτι ιστορίες τρόμου για άδικους θανάτους από το Alien, BS κλπ. Η αλήθεια είναι πως δε συνάντησα τέτοια πράγματα. Όλοι οι εχθροί συμπεριφέρονταν as intended. Ok το Alien με είδε μία φορά που πήγα να χωθώ κάτω από ένα φορείο αλλά μάλλον οφειλόταν σε δικό μου λάθος. Και μία φορά δεν ανταποκρίθηκε στο noisemaker που πέταξα, ίσως να μην είχε spawnαρει ακόμα εκεί κοντά, δεν ξέρω (αγαπημένη τακτική να κάνω σαματά κοντά σε humans και να κατεβαίνει το xeno και να σπέρνει τον όλεθρο). Από την άλλη, 2-3 φορές πρέπει να με είδε από το τζάμι έξω από το δωμάτιο αλλά μέχρι να έρθει είχα συρθεί κάτω από κάποιο τραπέζι και όταν ήρθε δε με ξετρύπωσε. Γενικά τα καλύτερα σημεία που μπορείς να κρυφτείς, είναι αυτά που βρίσκονται αρκετά πιο χαμηλά από το cone of vision του Alien.
Είδα από περιέργεια μερικά let's play και κατάλαβα από που προέρχονται τα παράπονα: από παίκτες που δεν έμαθαν νωρίς το βασικότερο κανόνα του παιχνιδιού. ΔΕΝ. ΤΡΕΧΟΥΜΕ. Εκτός κι αν είμαστε κοντά σε κάποιο tram, ανελκυστήρα κλπ. Δηλαδή εντάξει, το να είναι το Alien κάτω και να περιπολεί και να τρέχεις σαν ακέφαλο κοτόπουλο, με ξεπερνά. Επίσης, πολύ σημαντικό tip: δε χρειάζεται crouch παρά μόνο για να κρυφτείς πίσω από έπιπλα κλπ. Όσο το Alien είναι στους αεραγωγούς (ή κάτω αλλά το έχουμε αφήσει πίσω μας), μπορούμε άνετα να περπατάμε, δεν κάνει θόρυβο και καλύπτουμε περισσότερη απόσταση. Εξερευνούσα πάντα τσεκάροντας motion tracker, κοιτάζοντας γύρω μου και ακούγοντας για χαρακτηριστικούς ήχους που σηματοδοτούν την παρουσία του πχ όταν κατεβαίνει από κάποιο αγωγό, όταν κινείται μέσα στο ταβάνι κλπ.
Το playthrough μου το πήγα αργά και το καταευχαριστήθηκα, έκανα και backtracking αργότερα για collectibles, logs, ammo (αν και αυτά στο σημείο που σου επιτρέπει να γυρίσεις να ψάξεις, δεν είναι απαραίτητα - εξαιρείται το flamethrower fuel - καθώς είσαι πλήρης). Ναι ξέρω ότι υπήρξε γκρίνια ότι κάνει κοιλιά στο τελευταίο 1/3, και ναι ίσως θα μπορούσαν να κόψουν 2-3 ώρες. Αλλά σε καθηλώνει σε τέτοιο βαθμό με την ατμόσφαιρα του, με το gameplay του και με τον σχεδιασμό του Sevastopol - σχεδιασμός κόσμου και καλλιτεχνική διεύθυνση για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - που δε νιώθεις κόπωση.
Απαραίτητο για κάθε φαν του είδους. Ειδικά δε όσοι γουστάρετε το φραντσάηζ το παίζετε χτες.
Και ένα ενδιαφέρον βίντεο για την ανάπτυξη του παιχνιδιού