What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Savatar

Blackguard
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,408
Βγήκε το It Lurks Below και το είχε σε launch εκπτωσούλα ο γκόγκις και δεν αντιστάθηκα , το τσίμπησα. Το παίγνιο είναι μια μίξη terraria-diablo, με έμφαση περισσότερο στις μάχες και στο survival (να φροντίζεις να τρως και να ξεκουράζεσαι δηλαδής) παρά στο building. Στις πρώτες ώρες ήμουν λίγο meh, βαρετούλι, αλλά ύστερα από 18 ώρες που έχω γράψει ομολογώ πως με έχει κερδίσει καθώς ξεδιπλώθηκαν μπόλικα πράματα. Τιμιότατο platform action-rpg και περνάν οι ώρες νεράκι!
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Εμφανίστηκε για κάποιο λόγο στο Steam μου το demo του Suzerain, ενός Political Sim/RPG/Interactive Novel.


Παίρνει καμιά ώρα να το ολοκληρώσει κάποιος. Πολύ ενδιαφέρον, το έβαλα στο ραντάρ για το ενδεχόμενο review μόλις ανακοινώσουν ημερομηνία κυκλοφορίας.

Το demo είναι ανοιχτό για 2 ημέρες ακόμα, αν ενδιαφέρεται κάποιος.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Εμφανίστηκε για κάποιο λόγο στο Steam μου το demo του Suzerain, ενός Political Sim/RPG/Interactive Novel.


Παίρνει καμιά ώρα να το ολοκληρώσει κάποιος. Πολύ ενδιαφέρον, το έβαλα στο ραντάρ για το ενδεχόμενο review μόλις ανακοινώσουν ημερομηνία κυκλοφορίας.

Το demo είναι ανοιχτό για 2 ημέρες ακόμα, αν ενδιαφέρεται κάποιος.


Μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον και το δοκιμασα...

αν και παιρνει κανα σαραντάλεπτο να τελειώσει το στόρι αν το πας μονορούφι, πέρασα κοντά στις πέντε απολαυστικές ώρες απο τη ζωή μου διαβάζοντας για τον πολύ ωραία δομημένο κόσμο που έχουν στήσει τα παιδιά,για τις παγκόσμιες πολιτικές ισσοροπίες, για τις διάφορες δολοπλοκίες και πολιτικές ισσοροπίες που παίζουν.

Ανέλυσα τους χαρακτήρες του παιχνιδιού απο τις συμπεριφορές τους και το ιστορικό τους, παρά απο στεγνά φανερά stats που δίνουν άλλα παιχνίδια και ακούγοντας μια επαναλαμβανόμενη αλλά soothing μουσική υπόκρουση που δε κουράζει χάθηκα στο κόσμο του.

Μόνο αρνητικό είναι το UI στο wiki που φαίνεται να χρειάζεται λίγο δουλίτσα ακόμη (ειδικά αν είσαι σε ένα Α θέμα, πατάς hyperlink για κάτι άλλο Β και θες να ξαναγυρίσεις στο Α οπου σε πάει στη κεντρική σελίδα του wiki)

Wishlisted,Followed, favorited, gave feedback. Αξιοι!
 

vtheofilis

Death Knight
Joined
Dec 11, 2012
Messages
4,422
Έβαλα στόχο να ξεπετάξω μερικά από τα Ultima, και να τελειώσω τα 3 πρώτα Deponia.
Έχω τελειώσει παλαιότερα την εκδοχή του Akalabeth από το 1998, οπότε, σύμφωνα με το ημιεπίσημο continuity, σειρά έχει το Ultima I.
Παίζω την κυκλοφορία του GOG, πατσαρισμένη με τον Ultima Patcher. To Ultima θυμίζει σε πολλά το Akalabeth, αλλά αντί για "RNG" κόσμο, έχει ένα "σταθερό" κόσμο ( με random encounters στο overworld και τα dungeons, αλλά με σταθερή τοπογραφία ). Το παιχνίδι έχει EGA γραφικά, και κάποια PC Speaker εφέ ήχου, και χρησιμοποιεί μόνο το πληκτρολόγιο για χειρισμό.
Από την μια, το παιχνίδι έχει μερικά σκληροπυρηνικά στοιχεία. Αν πεθάνεις, ξαναζωντανεύεις με μειωμένα hit points, με λιγοστή τροφή, και χωρίς εξοπλισμό. Με λίγα λόγια, το save είναι φίλος σας. Από την άλλη, καθώς το παιχνίδι αναπτύχθηκε από έναν πιτσιρίκα στο δωμάτιο του, με ελάχιστη βοήθεια, δεν έχει το σενάριο, τους διαλόγους, και γενικά το βάθος που έχουν μεταγενέστερα παιχνίδια. Αναμενόμενο, καθώς μιλάμε για μια από τις 3 σειρές που όρισαν τα CRPGs ( οι άλλες 2 είναι τα Wizardry και τα μεταγενέστερα Might & Magic ), και κοντεύει τα 40...
Αν σας ενδιαφέρει να δείτε τα σπάργανα των CRPGs, και το στομάχι σας αντέχει την τεχνική πενία του τίτλου, πλησιάστε άφοβα.
Αν όχι, το παιχνίδι δεν είναι για εσάς. Θα είχε ενδιαφέρον ένα remake με βελτιώσεις στο χειρισμό, τα γραφικά, τον ήχο, και βελτιστοποίηση των game mechanics.
 
Last edited:

Epitaph

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
4,488
Εγώ έβαλα στόχο να τερματίσω επιτέλους το Grim Fandango Remastered.
Είμαι τέλος 3ου χρόνου και το παιχνίδι ακόμα στέκεται εξαίσια. Τελικά όσο σάπια και να φαίνονται τα γραφικά του 1998, αυτό που σε κρατάει άνετα σε ένα παιχνίδι, είναι το γράψιμο (όχι και τόσο η πλοκή). Χαρακτήρες, διάλογοι και Voice-Acting είναι φοβερά.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,049
Τέλος το Chimera Squad, 40 απολαυστικές ώρες έγραψε το κοντέρ για 1 πλέιθρου, και χωρίς να δω όλους τους χαρακτήρες και δεν έχω κοιτάξει καν τα mods ακόμα. Εντάξει, καλή αγορά ήταν θαρρώ στα 10 ευρώ. (0,25 ευρώ/ώρα που θα έλεγε και η Βάσσια).

Το καταφχαριστήθηκα. Είναι φανερό ότι γράφτηκε από κάποια μικρή ομάδα της Firaxis, όσο η μεγάλη ομάδα όλα αυτά τα χρόνια ασχολείται με το 3 (ελπίζω). Το παιχνίδι λειτουργεί εξαιρετικά σαν πρόλογος για το 3 (ελπίζω), αλλά ταυτόχρονα επιθυμώ διακαώς να συνεχιστεί και σαν spinoff σειρά. Μην μπερδευτεί κανείς, ΔΕΝ είναι xcom 3, ΔΕΝ είναι AAA xcom, είναι ένας απείρως διασκεδαστικός little indie xcom spinoff παιχνίδαρος, που φέρνει φρέσκο αέρα στη σειρά, εξαιρετικές ιδέες και ταυτόχρονα αισθάνεσαι τόσο xcom familiar μαζί του.
Well done, Firaxis.


Τα +
- Το Breach mechanic. Εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση. Προσίδει ένα έξτρα strategy layer, pre-mission και κατά τη διάρκεια.1 απ' τα δύο πράγματα που θα επιθυμούσα να δω στο 3.
- Το δεύτερο είναι η αλλαγή στο initiative και το όλο timeline mechanic. Φέρνει έντονα Into The Breach vibes στις αποστολές.
- Η όλη SWAT approach της Firaxis στο Chimera Squad. Αρχικά με ξένισε, με τον καιρό με κέρδισε. Δεν υπάρχει Global traveling εδώ πέρα, όλη η ιστορία εξελίσσεται σε μία πόλη, η οποία χωρίζεται σε districts.
- Κάτι το οποίο δένει όμορφα με το αρκετά καλό storytelling του παιχνιδιού. 5 χρόνια μετά τα γεγονότα του 2ου παιχνιδιού (εδώ γίνεται cannon τελικά το επιτυχημένο campaign του 2) παρακολουθούμε τις περιπέτειες 8 μελών της Chimera Squad να αντιμετωπίσει 3 factions με διαφορετική αντζέντα η καθεμία.
- Playable Aliens. Προάγγελος για το 3; Μόνο αν διαδραματίζεται πριν το Chimera Squad το 3 παίζει να ισχύει το αντίθετο.
- Premade χαρακτήρες. Αυτό θα μπει και στα -. Είναι κάτι νέο, μου άρεσε, αλλά στην τελική σίγουρα προτιμώ να φτιάχνω εγώ τους χαρακτήρες μου, να τους δίνω ζωή, και να με "τσούζει" όταν και αν πεθάνουν μόνιμα. Εδώ να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει θάνατος μέλους της ομάδας, αν τυχόν σκοτωθεί κάποιος σε μια αποστολή, αναγκάζεσαι να την ξανακάνεις.
- Το banter μεταξύ των μελών της ομάδας. Ωραίες ατάκες, με αρκετό χιούμορ. Γενικά διασκεδαστικοί οι χαρακτήρες.
- Το όλο strategy κομμάτι πέρα των αποστολών. Δεν έχει 1002 πράγματα να κάνεις βέβαια όπως στα προηγούμενα 2 xcom, αλλά είναι απλό, λιτό, straightforward και κρατά το ενδιαφέρον.
- Oι μικροί χάρτες (ή και μεγάλος να είναι, είναι χωρισμένος σε encounters) επίσης με ξένισαν στην αρχή, αλλά τελικά γούσταρα. Τα περισσότερα encounters βγαίνουν σε 1-2 γύρους, άντε 3 το πολύ, κάνουν σύντομη τη διάρκεια των μαχών, είναι πιο focused η μάχη και κρατάνε το ενδιαφέρον αμείωτο.
- Mod support.
- Ανέφερα ότι έχει 10 ευρώ;

Τα -
- Premade χαρακτήρες, για τους λόγους που έγραψα πάνω.
- Πιο εύκολο απ' όσο θα έπρεπε, τουλάχιστον στο Expert (ένα πριν το Impossible) που το έπαιξα εγώ. Ειδικά απ' τα μισά και μετά. Οι χαρακτήρες γίνονται op σε σχέση με αυτά που αντιμετωπίζεις, επίσης κάποια items είναι op και θέλουν nerf, γενικά λίγο unbalanced η φάση. Ελπίζω στο Impossible (ή και με mods) να βελτιώνονται τα πράγματα.
- To art direction. Ναι, οκ, είναι indie, αλλά νταξ.
- Αρκετά bugs/glitches, τίποτα gamebreaking δεν συνάντησα ευτυχώς. αλλά και 2 βδομάδες απ' το launch και ούτε κανά μικρούλι πατς ρε Firaxis.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Τα +
- Ανέφερα ότι έχει 10 ευρώ;


Κι εγώ 10 ευρώ έχω, αλλά δεν το μετράω ως θετικό :(.

Τελείωσα το The Office Quest. Γουστόζικο adventure με απλό αλλά ιδιαίτερο εικαστικό τομέα, σχετικά εύκολο αλλά με ορισμένα section που μπορεί να κουράσουν, και η έλλειψη manual save δεν βοηθάει καθόλου σε αυτές τις φάσεις. Θυμίζει τα games της Amanita, αν και δεν τα φτάνει σε καμία περίπτωση.

Άρχισε η περιπλάνηση στο Hollow Knight απλά "για λίγο, να δω σε ποιο slot του αστρολογικού gaming χάρτη που δεν τηρώ θα μπει", και έχω γράψει 5 ώρες χωρίς να το καταλάβω. Καλός οιωνός.

Θέλω και κάτι πιο narrative driven και μάλλον ήρθε η ώρα του What Remains of Edith Finch.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,316
Τελείωσα το Homeworld : Deserts of Kharak, και μπορώ να πω ότι το καταευχαριστήθηκα!!! Λογική αύξηση της δυσκολίας, Pause για να δίνεις εντολές, μέσα σε χαοτικές καταστάσεις και εξαιρετική ιστορία. Βλέποντας μετά την εισαγωγή του Homeworld Remastered, ειδικά στις αρχικές εικόνες, φάνηκε πόσο καλή δουλειά έκαναν για να συνδέσουν σεναριακά, δύο τελείως διαφορετικά παιχνίδια.
 

mouthbreather

Commoner
Joined
Jun 27, 2017
Messages
38
Άρχισε η περιπλάνηση στο Hollow Knight απλά "για λίγο, να δω σε ποιο slot του αστρολογικού gaming χάρτη που δεν τηρώ θα μπει", και έχω γράψει 5 ώρες χωρίς να το καταλάβω. Καλός οιωνός.

Το καλύτερο 2D Action Platformer/Metroidvania όλων των εποχών. (Ίσως).

Θέλω και κάτι πιο narrative driven και μάλλον ήρθε η ώρα του What Remains of Edith Finch.

Πανέμορφα στημένο το σπίτι και υπέροχο γράψιμο, ειδικά εκείνο το ένα κεφάλαιο, ω, εκείνο το ένα κεφάλαιο.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Αγαπημένο Edith Finch, αρκετά απλοϊκό σε μηχανισμούς αλλά φοβερά ευρηματικό ταυτόχρονα.

Εγώ αυτό το διάστημα έχω καεί με το Nier: Automata. Βρίσκομαι στο τρίτο path και μπορώ να πω ότι το απολαμβάνω περισσότερο από το πρώτο. Δεν είναι το αριστούργημα που άκουγα από πολλούς, γενικά έχει εξόφθαλμα σχεδιαστικά προβλήματα με το κυριότερο να είναι ότι δεν σέβεται τον χρόνο του παίκτη. Σε βάζει να τρέχεις πάνω κάτω σε τεράστιους χάρτες, να παίζεις "Asteroids" ξανά και ξανά παίρνοντας μηδενική ικανοποίηση, να ζεις ξανά τα ίδια boss fights σχεδόν αυτούσια, να κάνεις fetch quests που δεν θα έπρεπε επουδενί να είναι τόσο απλωμένα κτλ. Φυσικά έχει και καλά στοιχεία, εξού και ο εθισμός.

Ξεκάθαρα, πάντως, δεν θα έκανε τόσο ντόρο χωρίς τις ξεβράκωτες πρωταγωνίστριες, οι οποίες σαφώς και δεν με χαλάνε (κάθε άλλο -μεταξύ μας είμαστε) αλλά ομολογώ ότι με εκνευρίζουν λίγο ως concept.
Νομίζω κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η ασύμμετρη αντιμετώπιση του oversexualized content που έρχεται από Ιαπωνία vs από τη Δύση. Δεν γίνεται δηλαδή τη μία μέρα σύσσωμος ο ειδικός τύπος να γράφει "ναι, όλες οι δεσποινίδες στο Nier μοιάζουν με hot Λολίτες ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕΝΑΡΙΑΚΟ ΛΟΓΟ αλλά για Ιαπωνία μιλάμε, τι περιμένατε λολ" και την επομένη να σκάνε τέσσερα άρθρα με τίτλο "Και οι τρεις λεσβιακοί χαρακτήρες του Overwatch έχουν σχεδιαστεί με εμφανώς μικρότερο στήθος από τις υπόλοιπες και αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ".

Δύο μέτρα και δύο σταθμά. Δεν ξέρω γιατί μου την έδωσε τόσο αυτό στο συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά πραγματικά η αναίτια ξετσιπωσιά των ανδροειδών βγάζει μάτι (#διπλής). Κυρίως, όμως, έχω βαρεθεί την ασυγκράτητη υστερία άλλοτε σοβαρών sites (βλ. RPS) όταν εντοπίζουν (ή επινοούν) σεξιστικά παραπτώματα σε οποιοδήποτε game ΔΕΝ είναι made in Japan. Φτάνει με την υποκρισία. Αγαπάμε τις κοντές φούστες και τα καυτά σορτς απ' όπου κι αν προέρχονται. Όπως επίσης αγαπαμε και τις γαμάτες ηρωίδες κάθε εθνικότητας με σοβαρό ντύσιμο που δεν έχουν ανάγκη να κάνουν κήρυγμα.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,316
έχω βαρεθεί την ασυγκράτητη υστερία άλλοτε σοβαρών sites (βλ. RPS)

Αν δεν κάνω λάθος, από εκεί έχουν φύγει οι παλιοί συντάκτες και έχουν έρθει κάτι καινούργιοι !!!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Μάλλον έχεις καιρό να ασχοληθείς με "game journalism" made in the West και πως τσιρίζουν με κάτι τέτοια σκηνικά.
Δεν υπάρχει woke τυπάκι, που να μην συγχύζεται με το πόσο αλλού είναι το sexualisation των γιαπωνέζων και που αρνούνται στις περισσότερες περιπτώσεις να λυγίσουν το γόνατο (sic)...

Στα δικά μου, τελείωσα Stories Untold. Νόμιζα ότι ήταν telltaleικό c&c/interactive storytelling και τελικά με αιφνιδίασε, μάλλον ευχάριστα μιας και δεν είχα ποτέ επαφή με το είδος, καθώς ήταν text adventure με μερικές σπόντες κανονικών αλλά άκρως λογικών puzzles. Γενικά είχα ακούσει ιστορίες τρόμου για δαύτα, αλλά ευτυχώς εδώ αν τα αγγλικά σου και το συντακτικό είναι σε σχετικά ικανοποητικό επίπεδο, βρίσκεις την άκρη (δίνει και κάποια hints για μερικές λέξεις στην αρχή αλλά προφανώς δεν είναι οι μόνες σωστές) π.χ. αν η κουζίνα συνδέεται με το χωλ και είσαι στο πρώτο δωμάτιο, αναγνωρίζει τόσο το exit kitchen, όσο και το go to hallway κλπ.

Το twist έρχεται λίγο νωρίτερα από ότι ήθελα αλλά δε με χάλασε. Δυνατή ατμόσφαιρα ειδικά σε κάποια επεισόδια (έχει περισσότερο vibe βιβλίου πάντως), όσοι ψήνονται με 80's τριπαριστά θρίλερ θα γουστάρουν.
Σε παρόμοια σκηνικά αρκετοί πρότειναν Oxenfree και Soma, μάλλον θα πάω στο πρώτο και θα δω κάποια στιγμή το άλλο αργότερα. Επίσης είδα να αναφέρουν το Observation (το οποίο είναι κι από την ίδια εταιρία), το οποίο μάλλον είχα ξεχάσει λόγω Epic Store.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,567
Από τότε που εξαγοράστηκε από τον όμιλο του Eurogamer πριν 3-4 χρόνια, το RPS έχει μεταστρέψει τελείως το ύφος του και την ποιότητα των γραπτών του όσον αφορά τα "κοινωνικά" ζητήματα. Και ναι έχουν αποχωρήσει αρκετοί παλαιοί συντάκτες.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Έχουν αποχωρήσει και οι τέσσερις αρχικοί δημιουργοί, κάποιοι βέβαια πριν πολλά χρόνια. Τελευταίος αποχώρησε και ο John Walker από τακτικός συντάκτης, αν και γράφει κάνα άρθρο ως εξωτερικός συνεργάτης ακόμα πού και πού. Κατά τα άλλα, πολύ φρέσκο αίμα για το οποίο δεν έχω ακόμα πλήρη άποψη, αν και δεν θα με έλεγες και εντυπωσιασμένο από όσα έχω διαβάσει.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Πράγματι, τo RPS είναι αγνώριστο εδώ και μερικά χρόνια, ωστόσο έστω κι από συνήθεια εξακολουθώ να το επισκέπτομαι τακτικά.

Μάλλον έχεις καιρό να ασχοληθείς με "game journalism" made in the West και πως τσιρίζουν με κάτι τέτοια σκηνικά.
Δεν υπάρχει woke τυπάκι, που να μην συγχύζεται με το πόσο αλλού είναι το sexualisation των γιαπωνέζων και που αρνούνται στις περισσότερες περιπτώσεις να λυγίσουν το γόνατο (sic)...

Δεν θα το 'λεγα. Μιλάω βέβαια για τον mainstream ειδικό τύπο, όχι YouTubers ή άλλα gaming communities (π.χ. Recetera ή Reddit) και αυτό που λες δεν το έχω παρατηρήσει.
Έψαξα να βρω το review του RPS για το παιχνίδι (που πήρε και το RPS Bestest badge) και με μια σύντομη ανάγνωση, το μοναδικό χωρίο που πλαγίως αναφέρεται στο θέμα είναι αυτό:
"I went into Automata expecting weird and came out the other side impressed by how sad, beautiful and strange a game that stars a sexy android can be. I don’t have anything against sexy androids, but I’d been expecting something much sillier, at the zany end of the ‘weird’ spectrum. "
Μιλάμε για τοποθέτηση-καταπέλτη.

Το δε newspiece που ανέβασαν για την κυκλοφορία του costume DLC, στο οποίο η πρωταγωνίστρια ορμάει σε αρένες και πολεμάει κυριολεκτικά με το κομπινεζόν, δεν κάνει ούτε μισό σαρκαστικό αστειάκι εις βάρος του.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Ναι δεν είναι μόνο το RPS όμως (και μπορεί να έτυχε και το άτομο έτσι), δες τι γίνεται στην πλειοψηφία των site που βγάζουν αφρούς με τους ασυμμόρφωτους Ιάπωνες. Δεν είναι τυχαίο που όλο το outrage ανάγκασε εταιρίες όπως τη Square να βάλουν ethics department.
Παρόμοια σκηνικά με τη Sony. Μερικά μόνο από τα δεκάδες παραδείγματα που υπάρχουν. Και γω αρκετές φορές cringeάρω με το επιτηδευμένο sexiness αλλά η εναλλακτική του censorship είναι επικίνδυνη πρακτική, σε περίπτωση που αρχίζει να λαμβάνει διαστάσεις...

edit- έλιωσα με το πρώτο σχόλιο κάτω από το άρθρο του rely on horror 😆
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,272
- Πιο εύκολο απ' όσο θα έπρεπε, τουλάχιστον στο Expert (ένα πριν το Impossible) που το έπαιξα εγώ. Ειδικά απ' τα μισά και μετά.

Θα συμφωνήσω με αυτό. Μόλις το τελείωσα και η πιο δύσκολη αποστολή ήταν μακράν η τελευταία της πρώτης Investigation (επέλεξα Sacred Coil). Μόλις οι χαρακτήρες ανέβηκαν λίγο level η κατάσταση απλοποιήθηκε αρκετά. Επίσης, τελείωσα την campaign με 666 kills :D

20200503201741_1.jpg
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,224
Πώς γίνεκαι και πήρα το Chess Ultra στο G2A για έναν καφέ δεν το κατάλαβα. Όπως και να 'χει, πολύ ευχάριστο παιχνίδι για να συνοδεύσει τον απογευματινό καφέ.

Εκτός των κλασσικών tutorials και παζλς τύπου κάνε ματ σε μία κίνηση, έχει κι αρκετά πιο προχωρημένα πράγματα, όπως ματ σε 5-6 κινήσεις, κάτι που απαιτεί αρκετή δουλειά καθώς και ορισμένες ιστορικές παρτίδες. Θα περίμενα περισσότερες του Φίσερ για να πω την αλήθεια μιας που είναι και λίγο σταρ στον χώρο, αλλά κι αυτές που έχει για την ώρα θα μου πάρουν πολλές ώρες ενασχόλησης για να τις ολοκληρώσω. Θα ήθελα βέβαια να είχε περισσότερη θεωρία επάνω στα ανοίγματα, τακτικές εγκλωβισμού του αντίπαλου βασιλιά και άλλες βασικές τακτικές οι οποίες θα βοηθούσαν τόσο τους νεοεισερχόμενους στο να βελτιωθούν όσο και τους παλιούς στο να ασχολούνται με chievos, ξεσκούριασμα και γιατί όχι αν κάποιος το χρησιμοποιεί σαν μέθοδο εκμάθησης σε μικρότερους να μπορεί να δείξει μερικά πράγματα.
Στα του οπτικού τομέα, εντάξει καλογυαλισμένο, με κάμποσες επιλογές για διαφορετικά πιόνια και background, αν και κατέληξα ότι σαν το κλασσικό δεν έχει οπότε και τον σκασμό από DLCs για cosmetics τον αγνόησα παντελώς. Ευχαρίστως να πλήρωνα για περισσότερες ασκήσεις και δοκιμασίες, αλλά το να δώσω δέκα ευρώ για κόκκινα μεταλλιζέ πιόνια; ΚΛΑΨ ΛΥΓΜ

Για την ώρα το βάζω αρκετά ψηλά σε σχέση με αντίστοιχα browser apps σε ότι αφορά τους αγώνες εναντίον του υπολογιστή, μιας που έχει ωραίες διακυμάνσεις δυσκολίας (άλλο που τα elo θέλουν λίγη δουλειά για να αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα). Σίγουρα δεν φτάνει σε δυσκολία το Fritz αλλά για την ώρα αυτό είναι καλό μιας που έχω σκουριάσει και το fritz είναι λάκκος με παλιούρια.
Αντίθετα στο multiplayer τα πράγματα είναι σκούρα. Οι περισσότεροι είτε μπαίνουν και δεν παίζουν ποτέ, είτε κάνουν resign στο πρώτο λάθος. Σίγουρα πάντως καλύτερο από σελίδες όπου γίνεται ο κακός χαμός από bots, spammers κτλ.
Τώρα αν κάποιος θέλει να παίζει ανταγωνιστικά και να βλέπει πρόοδο το lichess.org είναι μονόδρομος.

Μιας και έχει επιλογή για στήσιμο τουρνουά, αν μαζευτούμε αρκετοί μπορούμε να κανονίσουμε τίποτα. Εξάλλου δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός ολοκλήρωσης του.
 
Top Bottom