What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,255
Τελείωσα το What Remains of Edith Finch (ωραίο αλλά ήθελα περισσότερο) και ξεκίνησα το Hollow Knight. Ο Θεός βοηθός, ευχηθείτε μου καλή τύχη!
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,265
Τελείωσα το What Remains of Edith Finch (ωραίο αλλά ήθελα περισσότερο) και ξεκίνησα το Hollow Knight. Ο Θεός βοηθός, ευχηθείτε μου καλή τύχη!
walking simulator είναι αυτό;
 

Pain

Death Knight
Joined
Nov 3, 2014
Messages
3,326
. Ένα από τα καλά του χαοτικού backlog (και του Pass) είναι ότι έχεις ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα games κάθε είδους, οπότε μπορείς να διαλέγεις αναλόγως της διάθεσης. Πάντως βλέπω ο μήνας να βγαίνει με indies και τα AAA που έχω στο περίμενε πάνε για πιο μετά.

Κάπως έτσι καταλήγουν οι άνθρωποι με backlog τόσο μεγάλο, που εύχονται να μην τελειώσει ποτέ η καραντίνα. You've been warned.
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,148
εγώ τελείωσα το Detroit become human. Φοβερό game από τα καλύτερα του είδους του.
Tώρα βλέπω το until dawn μέχρι στιγμής είναι μια χαρά αλλά έχει και εδώ μερικά στοιχεία που με απώθησαν στο Μan of Medan δηδαλή χαρακτήρες bmovie και ανάλογες αντιδράσεις αλλά εδώ είναι ποιο καλά γραμμένo το πως αποδίδουν το story μέχρι στιγμής δλδ.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,265
Το έδινε κάποτε δωρεάν το Επικομάγαζο. Για ψάξου μήπως το έχεις (και) εκεί...
όχι ξέρει τι λέει ο @Admiral καλύτερα gamepass παρά να λεκιάσω την υπόληψη μου, το έκανα μια φορά με το Civ 6, μην μας γίνει και συνήθεια :p
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,255
Φτου φτου να μην το ματιάσω αλλά μέχρι τώρα το Hollow Knight πηγαίνει αρκετά καλά. Δεν το έχω προχωρήσει πολύ, το μεσημέρι νίκησα την Hornet, αλλά την παλεύω μέχρι τώρα με τον χάρτη αφού βρίσκω τον χαρτογράφο νωρίς στο επίπεδο. Θα δούμε πώς θα μου φανεί αν αυτό αλλάξει αργότερα.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Moλις τερματισα το Ben 10 power Trip. Καλο ηταν με πολυ δραση και αγριο ξυλο αλλα μικρο. Αλλα τους διελυσα τους εξωγηινους για αλλη μια φορα!
 

skoros

Gelatinous Cube
Joined
Jun 24, 2013
Messages
83
Φτου φτου να μην το ματιάσω αλλά μέχρι τώρα το Hollow Knight πηγαίνει αρκετά καλά. Δεν το έχω προχωρήσει πολύ, το μεσημέρι νίκησα την Hornet, αλλά την παλεύω μέχρι τώρα με τον χάρτη αφού βρίσκω τον χαρτογράφο νωρίς στο επίπεδο. Θα δούμε πώς θα μου φανεί αν αυτό αλλάξει αργότερα.
Ποτέ δεν κατάλαβα τον χαμό για το σύστημα του χάρτη στο Hollow Knight.
Ναι, η χαρτογράφηση είναι ιδιαίτερη, αλλά δεν είναι ούτε παράλογη, ούτε ακατανότητη, ούτε πολύ δύσκολη.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,255
Ποτέ δεν κατάλαβα τον χαμό για το σύστημα του χάρτη στο Hollow Knight.
Ναι, η χαρτογράφηση είναι ιδιαίτερη, αλλά δεν είναι ούτε παράλογη, ούτε ακατανότητη, ούτε πολύ δύσκολη.

Αλήθεια είναι αυτό με βάση όσα έχω δει μέχρι τώρα. Στην αρχή είχα αγχωθεί πολύ αλλά βλέποντάς το στην πράξη είναι οκ.
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
Μόλις τελείωσα το main story του God of War (2018).

Μην τα πολυλογώ, απίστευτο διαμάντι, μπήκε στο top 5 των αγαπημένων μου single player και κάνει παρέα στα Witcher III (GOAT), The Legend of Zelda: Link's Awakening, Knights of the Old Republic II: The Sith Lords και The Curse of Monkey Island.

Μεγαλειώδες.
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,148
ξεκίνησα το Quantum break και μέχρι στιγμής μου δείχνει πολύ ποιο ενδιαφέρον από το control.
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,887
Υπάρχουν καλά παιχνίδια και υπάρχουν και κακά παιχνίδια. :gap:

Σε αυτήν όμως την μπακαλίστικη κατηγοριοποίηση υπάρχει και μια τρίτη κατηγορία με παιχνίδια που συνήθως αποκαλούμε χλιαρά. Τα "πολύ λάδι και τηγανίτα τίποτα". Από εδώ και πέρα, τιμής ένεκεν θα τα αποκαλώ παιχνίδια "unto the end".
Θέλω να πω, ακόμα και από ένα κακό παιχνίδι μπορείς να πάρεις ένα μικρό ποσοστό, όχι ψυχαγωγίας, έστω διασκέδασης, πλάκας. Βάζεις πχ το remake του 13 και γελάς ρε παιδί μου με όλα τα bugs και τα glitches που πετάγονται μπροστά σου. Ε, το unto the end δεν έχει bugs έχει μια λογική στο σύστημα μάχης...και μετά τίποτα.
Το έβαλα λοιπόν προ ημερών από pass και η αλήθεια είναι το έπαιξα για αρκετές ώρες στην αρχή. Τις επόμενες μέρες όμως, κάθε φορά που σκεφτόμουν να το συνεχίσω απλά βαριόμουν. Θα πει κάποιος που ξέρει περί τίνος πρόκειται " Α, αυτός τα βρήκε μπαστούνια με το παιχνίδι και ψάχνει δικαιολογίες" η δυσκολία όμως δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός. Τότε είναι που έχουμε πραγματικά μαζοχισμό. Η δυσκολία από μόνη της δεν αρκεί και μάλλον δεν το αντιλήφθηκαν οι δημιουργοί του εν λόγω παιχνιδιού. Πρέπει να έχεις κάποια αισθητική στην παρουσίαση κάποια δημιουργικότητα στο level design κάποιο lore με ουσία κάποια αφηγηματική δομή ρε παιδί μου. ΚΑΤΙ ρε μάστορα!
Βάσει πλοκής στο unto the end ο χαρακτήρας σου χάνεται και νομοτελειακά μετά από λίγο κούτσα-κούτσα κάπου καταλήγει. Στο ενδιάμεσο περιδιαβαίνει υπόγειους σκοτεινούς χώρους (σε κάνουμε να νιώθεις ανασφάλεια και καλά) και κάποιους εξωτερικούς που όλα είναι λευκά λόγω του πυκνού χιονιού (και καλά μέχρι και ο καιρός είναι εναντίον σου, Το πιασες μεγάλε-μεγάλε?)Και δώσε και πάμε πάλι και ξανά μανά. Αυτά.....
Kαι καλά υπάρχουν πλασματάκια που άμα καταλάβεις τι σου λένε σε ανταμείβουν με....ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΑΓΩΝΙΑ... βασικά πράγματα για heal κτλ υπάρχουν κάτι σαν bosses που μπορείς να τα αποφύγεις ΑΛΛΑ αν κάτσεις και τα ρίξεις... ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΑΓΩΝΙΑ... ναι, αυτό, έπεσαν.
Πέραν τούτου, ουδέν.
Η σύγκριση είναι ίσως άδικη, αλλά ρε γαμώτο υπάρχουν παιχνίδια που μια δίφυλλη πόρτα ανοίγεις και κάτι ο ήχος από το τρίξιμο κάτι η στάση του σώματος του χαρακτήρας σου καθώς σμπρώχνει, σε κάνουν να σκέφτεσαι " Μα πόσο γαμάτος είμαι τελικά ρε παιδί μου!"
Τες πα για να μη γίνει σεντόνι πάλι... το unto the end είναι ένα από τα πιο ανούσια και άνευρα παιχνίδια που έχω ασχοληθεί εδώ και καιρό. Θεωρώ πως το 58/100 στο μετακριτικ το κολακεύει.
A! Kαι δόξα να έχει το pass που μας γλυτώνει από οικονομικά δράματα.
 
Last edited:

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,667
ΚΑΤΙ ρε μάστορα!
Δεν έχω παίξει το παιχνίδι για να ξέρω γιατί πράγμα μιλάς αλλά από αυτά που περιγράφεις εγώ βγάζω λίγο διαφορετικό συμπέρασμα.

Συχνά διαβάζω για «μικρό μέγεθος» σαν μειονέκτημα και τσαντίζομαι. Γενικά προτιμώ 10 φορές περισσότερο να παίξω 10 μικρά παιχνίδια παρά 1 μεγάλο. Θεωρώ το μικρό μέγεθος θετικό, όχι αρνητικό.

Οπότε όπως καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι ότι δώσανε μέγεθος στο παιχνίδι χωρίς να έχουν κάτι αντίστοιχο να πουν.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Φοβερός "μπουφές" το Pass, όπως έχει πει εύστοχα κι ο Admiral. Έχω πάρει σβάρνα όλα τα indies που βρισκόταν στη wishlist μου και ό,τι δεν με εξιτάρει στην πρώτη ώρα τρώει πλοκ ντιλίτ, Αν τα είχα αγοράσει δεν θα έκλαιγα μόνο τα λεφτά αλλά κυρίως τον χρόνο που πιθανώς θα ξόδευα ψυχαναγκαστικά προκειμένου να βγάλω κάτι από την επένδυσή μου.
Φυσικά τώρα υπάρχει πάντα το ρίσκο να παρατήσω ελαφρά τη καρδία κάποιο game που μετά από 1-2 επιπλέον ώρες θα με κέρδιζε αλλά καμιά φορά πρέπει να δείχνεις και λίγο εμπιστοσύνη στο ένστικτό σου. Εξάλλου έχουμε κι ένα backlog να δαμάσουμε, λέμε τώρα.
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,887
Δεν έχω παίξει το παιχνίδι για να ξέρω γιατί πράγμα μιλάς αλλά από αυτά που περιγράφεις εγώ βγάζω λίγο διαφορετικό συμπέρασμα.

Συχνά διαβάζω για «μικρό μέγεθος» σαν μειονέκτημα και τσαντίζομαι. Γενικά προτιμώ 10 φορές περισσότερο να παίξω 10 μικρά παιχνίδια παρά 1 μεγάλο. Θεωρώ το μικρό μέγεθος θετικό, όχι αρνητικό.

Οπότε όπως καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι ότι δώσανε μέγεθος στο παιχνίδι χωρίς να έχουν κάτι αντίστοιχο να πουν.
Καταρχάς να πω πως το αρχικό μου ποστ, λόγω κακής σύνταξης από μεριάς μου, δίνει την εντύπωση πως ο χάρτης είναι που σε κάνει να χάνεσαι αλλά μετά βρίσκεις τον δρόμο σου και μετά φτάνεις στον προορισμό κτλ κτλ
Εννοούσα πως η πλοκή θέλει τον χαρακτήρα σου να χάνεται και μετά εσύ που τον ελέγχεις τελικά κάπου φτάνεις. Ήθελα με λίγα λόγια να τονίσω πως η πορεία σου στο παιχνίδι είναι βαρετή, χωρίς να συμβαίνει κάτι ξεχωριστο, ΑΡΧΗ-----------ΤΕΛΟΣ.
Τώρα όσον αφορά το σχόλιο σου @lucinos, καταλαβαίνω τι λες, αλλά δεν είναι από τα παιχνίδια που σου έδωσαν ό,τι είχαν να σου δώσουν και μετά ξεχείλωσαν τη διάρκεια τους. Είναι από την αρχή ως το τέλος ανούσιο, μονότονο, θεωρώντας πως κάποια σημεία trial and error και ένα (σχετικά έστω) δύσκολο σύστημα μάχης αρκεί και ας μην υπάρχει φαντασία και προσοχή σε όποιον άλλο τομέα. Ε, δεν αρκεί.

BTW μια και βγαίνουν στις αρχές Φλεβάρη από το pass. Δώστε λίγη προσοχή στα GRIS και Ιndivisible. Αξίζουν και με το παραπάνω
 
Last edited:
Top Bottom