Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Το Control 2 είναι στο hype train μου (θα έχει και μεγαλύτερο μπάτζετ)
 
Ναι αλλά ο Στέφανος Κουτσούκος θα ήταν αντίθετος...

Ακομα καλυτερα. Αν δεν εντυπωσιασε τον Στεφανο (που εχει ειδικο περιορισμενο γουστο) τοτε θα ειναι καλυτερο παιχνιδι απ οσο νομιζα.

Το Control -review εχει γραψει ο Γιωργος.
 
X to doubt, καθώς αρκετοί θεωρούν το Quantum Break την πιο αδύναμη στιγμή της Remedy.
 
To Quantum Break χωρίς να είναι κακό, είναι απλά άνοστο. Οι μηχανισμοί του σε άνθρωπο που θα το παίξει ΜΕΤΑ το Κοντρόλ, θα φανούν σαν πρωϊμο ντέμο του τελικού προϊόντος και σίγουρα θα ξενερώσει. Αν δεν έχεις παίξει το Κοντρόλ, περνάει ευχάριστα η ώρα, αλλά δεν μένει απολύτως τίποτε. Σα να βλέπεις δευτεροκλασάτο έργο της Μάρβελ για να πάρεις Κονκάρδα Ολοκλήρωσης από την Γ' Τοπική Μαμμακύθων και να φοβάσαι να παραδεχτείς ακόμα και στον εαυτό σου πως δεν σου λέει τίποτε.

Εγκρίνω τον εκπληκτικό όρο Μπαρμπάτσος και θα τον ράψω περήφανα στα απομεινάρια της γούνας μου.

Επίσης, Νίτρε, ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ; Τρελάθηκες ρε; Ξέρεις τί μανίκι είναι να παλεύεις με τα χορτάρια στον ήλιο και τη βροχή; Εδώ ρε σηκώνεται το ένα πόδι και πονάμε δύο μήνες μετά, ποιά κηπουρική;!
 
Καλά δεν είναι κανένα αριστούργημα το Quantum Break. Ψιλο-κλισεδιάρικο time-travel σενάριο, ελαφρώς ανούσια live-action "επεισόδια" που φτιάχτηκαν έτσι για το ροκ, μέτριο optimization. Ωστόσο το gameplay του είναι τρεις σκάλες πάνω από του Alan Wake και φυσικά έχει πιο σύγχρονα γραφικά και καλύτερο χειρισμό. Επίσης, το σενάριο δεν καταφεύγει σ'αυτή τη δημιουργική ασάφεια του Alan Wake, που προσωπικά με κούρασε πολύ από ένα σημείο κι έπειτα.

EDIT: Με πρόλαβε ο Στέφανος - ναι, το gameplay του QB είναι σαν proof of concept για όσα όμορφα μαστόρεψαν μετά για το Control. Λειτουργεί μια χαρά αλλά είναι αρκετά πιο περιορισμένο και δύσκαμπτο συγκριτικά.
 
Ρε παιδια μηπως παιξαμε αλλο παιχνιδι; Δεν εχει κανενα closure για αρχη. Τελειωνει εντελως αποτομα με ερωτηματα που ξερεις απο την αρχη οτι δεν θα απαντηθουν. Και αυτα που απαντωνται τελικα καλυτερα να τα αφηναν στη φαντασια του παικτου. Καταλαβαινω οτι το κτηριο ειναι αναπαρασταση του ψυχισμου, αλλα αν ειναι τετοιος λαβυρινθος συνεχεια ε ας παμε 20 χρονια ψυχαναλυση. Γιατι να το παιξω τετοιο πραγμα; Το save system ειναι ο,τι ειναι το driving για το cyberpunk 2077, αντικειμενικα αθλιοτατο. Απο την αλλη κανει τοσα πραγματα σωστα, που προσπαθεις να συγχωρεσεις αυτα τα ελεινα λαθη που το τραβανε πισω. Δεν μπορεις, δεν γινεται. Απο μενα ειναι 6 στα 10 και με ζορι.
 
Τρελη ατμοσφαιρα, ωραιο sound design, η μιξη βεβαια αν το παιζεις με ακουστικα ειναι παναθλια, καλη ιδεα το οπλο που αλλαζει αλλα το gunplay τπτ ιδιαιτερο, τα bosses κειμενονται απο την απολυτη βαρεμαρα στην τελειοτητα, καλος ο darling που θυμιζε τα βιντεακια που βρισκανε στο Lost , ενα βημα μπροστα εναμιση πισω. Αλλα το deal breaker ειναι το inner monologue της Jesse. Ειναι τοσο αχρειαστο ακομα και αν ξερεις να το κανεις σωστα οπως ο Σκορσεζε, που πραγματικα με τρυπησε και με χαλασε το μυαλο. Ελεος. Σε καθε αλληλεπιδραση μιλας στον εαυτο σου. ΙΟΥ
 
ΙΟΥ για σένα, ΜΕΧ για κάποιον άλλο, ΦΑΚ ΓΙΕΑ ΨΥΧΟΤΡΟΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΑ για μένα. Υποκειμενισμός και γούστα, περί ορέξεως όπως είπαμε. Διαφωνώ σε όλα όσα έγραψες μέχρι τώρα, εκτός του mix, γιατί δεν έπαιξα με ακουστικά και δεν έχω γνώμη.

Για τα του σεναρίου πάντως, μου ήρθε στο μυαλό το παρακάτω, που το πέτυχα σήμερα σε παντελώς άσχετη συζήτηση:

1633007403623.png

Προσωπικά, θα μου χτυπούσε ως παντελώς άκυρο και ντεκαβλέ ένα φινάλε που θα "εξηγούσε" μέχρι κεραίας παντελώς άγνωστα ή πλήρως κατασκευασμένα concepts, όπως paranormal φαινόμενα και interdimensional οντότητες, τα οποία οι εντός του παιχνιδιού ειδήμονες φέρονται ακόμη να προσπαθούν να ερευνήσουν, κατανοήσουν και κατηγοριοποιήσουν.
 
Συμφωνώ με mitsako, μια χαρά εξηγήσεις έδινε το Control για ιστορία που καταπιάνεται με το μεταφυσικό. Καμία σχέση με τα ήξεις αφήξεις του Alan.
Επίσης, το The Oldest House δεν νομίζω πως είναι αναπαράσταση του μυαλού/ψυχισμού της ηρωίδας (ή γενικότερα του Ανθρώπου). Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν πως στην πραγματικότητα είναι μάλλον το world tree Yggdrasil.

Πάντως, ο εσωτερικός μονόλογος της Jesse μου φάνηκε κι εμένα φτηνό ως storytelling εργαλείο, ακόμα και με την εξήγηση που του δίνουν αργότερα. Το μόνο που προσφέρει είναι η ευκαιρία να κάνει η Jesse κάποια δηκτικά σχόλια για τους άλλους χαρακτήρες, ώστε να μη τη θεωρήσουμε τέρμα ξενέρωτη.
 
Last edited:
Μόνο Ahti!
 
ασάφεια του Alan Wake
#περαστεεξωκυριε #μετεξεταστεος #αυριομετονκηδεμονασας

Άκου εκεί "ασάφεια" και "υπεκφυγές" ένα από τα καλύτερα σενάρια έβερ στο μέσο.

Έστω στη γουίκι;

Έλα πες αλήθεια... ΕΦΑΓΕΣ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΓΚΕΗΜ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ Ε???
 
Παλι δεν καταλαβατε. ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ απαντησεις, γιατι ηταν βεβαιο οτι δεν θα μπορουσαν να τις δωσουν ικανοποιητικα. Αυτο το χασιμο στα records και στα multimedia και η ολη ατμοσφαιρα μου αρεσε. Οι απαντησεις που τελικα εδωσαν ηταν τυπου Lost. Με λιγα λογια, εστησαν κατι το οποιο δεν μπορουσαν να στηριξουν ετσι και αλλιως οποτε αρχισαν να το καλυπτουν με γκιμικς. Δεν με χαλασε, τουναντιον. Αλλα μη ψαρωνετε ετσι , αμαρτια ειναι. Αυτα μονο για το σεναριο. Για το saving system και το navigation δεν εχετε τιποτα να πειτε;
 
Ρε Μπορατσο ειπα οτι ο μονος που μπορει να δωσει στο σινεμα εσωτερικο μονολογο ειναι ο Σκορσεζε και με εχεις εδω να παλευω με τα θηρια 1 μερα; ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ; HELP ME OBI WAN BORACHO YOU ARE MY ONLY HOPE
 
Ρε Μπορατσο ειπα οτι ο μονος που μπορει να δωσει στο σινεμα εσωτερικο μονολογο ειναι ο Σκορσεζε και με εχεις εδω να παλευω με τα θηρια 1 μερα; ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ; HELP ME OBI WAN BORACHO YOU ARE MY ONLY HOPE

Σκορσέζε, Μποράτσο και κινηματογράφος είναι ένα βήμα από το μνήμα οπότε τσάμπα παλεύεις. Άσε που λόγω ηλικίας δεν βλέπει και καλά, βάλε τουλάχιστον τριπλάσια γραμματοσειρά για να μπορέσει να τη διαβάσει.

ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΛΑΔΗ.
 
*τρελά γέλια*

Επιτέλους πιδάκι'μ, τώρα τα είδα τα γράμματα και διάβασ' τί έφκιασες 'κιαδά....

Κοίταξε, το Control μου άρεσε, με όλες τις ανισότητες που ανάφερες. Τα saves ήταν εκβιαστικά, σε ανάγκαζαν να παίξεις καλά, αλλιώς τιμωρία. Δεδομένου του νορμάλ επιπέδου δυσκολίας, δεν με χάλασαν υπερβολικά πολύ, παρά μόνο σε δυο-τρια σημεία που πραγματικά μου έκαναν τα νεύρα φυτίλια. To navigation πάλι σε ανάγκαζε να απομνημονεύεις ουσιαστικά τη δομή του Oldest House. Θέμα γούστου και πάλι, αλλά δεν με χάλασε. Και τα δυό μαζί θεωρώ προσπάθησαν να του προσδώσουν έναν πιο 'old skool' σπασαρχίδικο χαρακτήρα metroidvania για όσους ψηθήκαμε να το ξεκοκκαλίσουμε.

To Oldest House ήταν το Yggdrassil/Όλοι Οι Κόσμοι ουσιαστικά. Το κέντρο του συνδεδεμένου 'Remedyverse' στο οποίο στήνουν το live service παιχνίδι τους. Αυτό ήταν και ο αληθινός πρωταγωνιστής του παιχνιδιού. Αυτό και ο Ahti, η Φινλανδική βερζιόν του Ποσειδώνα. Δεν ξέρω πόσοι μερακλήδες το προσέξατε, αλλά πάντα εμφανιζόταν κοντά σε νερά, να σφουγγαρίζει και ιστορίες. Προσεγμένο ως την τελευταία λεπτομέρεια. Οι υπόλοιποι χαρακτήρες ήταν χάρτινοι και επιφανειακοί, ακριβώς γιατί ΔΕΝ ήταν η ιστορία τους. Περαστικοί από το Παλιότερο Σπίτι ήταν.

Επίσης, Alan Wake, ιστοριάρα, ροκεντρόλ, μια απερίγραπτη ομορφιά από την αρχή ως το τέλος. Όσο φλού χρειάζεται για μας τους διακριτικούς ελιτιστές των Άνω Λυντσίων.
 
Θα έχει το Alan Wake 2 εφάμιλλη πχιότητα (ως προς την γραφή) με αυτή του 1ου;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top