Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Το ότι ΔΕΝ είναι bug ήμουν σίγουρος, απλά δεν ανέφερα κάτι γιατί αντιλήφθηκα πως λειτουργεί αφού ανέβηκε το κείμενο.
Για να το ξεκαθαρίσουμε, εννοείς ότι δεν μηδενίζει ο μετρητής guilt. Όχι ότι δε μπορείς να ανακτήσεις το fragment σου, έτσι;
Λοιπόν αυτό που συμβαίνει είναι ότι σε θάνατο αυξάνει το guilt κατά 20%. Μόλις σηκώσεις το fragment μειώνεται κατά 18%. Δηλαδή κάθε φορά που πέφτεις, χάνεις στάνταρ ένα 2%, που πχ μετά από 5 φορές πέφτω-σηκώνω fragment μου δεσμεύει ένα 10% κλπκλπ.
Πάει λίγος καιρός από το πρώτο γκέημ, αλλά αν θυμάμαι εκεί ό,τι έχανες το έπαιρνες πίσω, αρκεί να σήκωνες το fragment.
Προσωπικά δεν αγχωνόμουν ιδιαίτερα, περίπου στο 1/3 της διάρκειας κυκλοφορούσα με ένα guilt 10-30%, ακόμα και σε bosses.
 
Το ότι ΔΕΝ είναι bug ήμουν σίγουρος, απλά δεν ανέφερα κάτι γιατί αντιλήφθηκα πως λειτουργεί αφού ανέβηκε το κείμενο.
Για να το ξεκαθαρίσουμε, εννοείς ότι δεν μηδενίζει ο μετρητής guilt. Όχι ότι δε μπορείς να ανακτήσεις το fragment σου, έτσι;
Λοιπόν αυτό που συμβαίνει είναι ότι σε θάνατο αυξάνει το guilt κατά 20%. Μόλις σηκώσεις το fragment μειώνεται κατά 18%. Δηλαδή κάθε φορά που πέφτεις, χάνεις στάνταρ ένα 2%, που πχ μετά από 5 φορές πέφτω-σηκώνω fragment μου δεσμεύει ένα 10% κλπκλπ.
Πάει λίγος καιρός από το πρώτο γκέημ, αλλά αν θυμάμαι εκεί ό,τι έχανες το έπαιρνες πίσω, αρκεί να σήκωνες το fragment.
Προσωπικά δεν αγχωνόμουν ιδιαίτερα, περίπου στο 1/3 της διάρκειας κυκλοφορούσα με ένα guilt 10-30%, ακόμα και σε bosses.

Ναι, σωστά, στον μετρητή αναφερόμουν. Το fragment το ανακτάς κανονικά, αλλά το guilt αρχίζει να παραμένει και να αυξάνεται μετά την 2η-3η-νιοστή φορά που χάνεις, με αποτέλεσμα όταν το ανακτάς τη 2η+1, 3η+1, ν+1 φορά, το guilt να έχει κοκκαλώσει στο ίδιο σημείο.

Μπράβο, ναι, στο πρώτο παιχνίδι αν έπαιρνες το fragment, ό,τι είχες χάσει το έπαιρνες πίσω όλο και πάντα.

Ντάξει, μικρό το κακό. Γουστάρω και εξομολόγηση. :Ρ
 
To σκηνικό με το Εξομολογητήριο είναι τρε κρήπι, εγκρίνω με τα χίλια. Βολεύει και περισσότερο από το ατελείωτο κυνήγι των fragments. Γούσταρα κάργα και με το σκαλιστό τέμπλο που κουβαλάς στην καμπούρα κι αλλάζεις τ'αγαλματάκια/εικονίσματα. Φοβερά μερακλήδες οι Αδερφοί Σπανιόλοι.

Είμαι περίεργος αν θα εγκαταλείψω το run πριν το 50%. Ως τώρα ψιλοστρωτά με πάει, δεν έχω αντιμετωπίσει τίποτε να με κάνει να βάλω τα γιωτοκλάμματα.

Το μόνο κακό είναι πως λόγω της λαβυρινθώδους δομής του κόσμου, σε 'αναγκάζει' να ασχολείσαι μόνο μαζί του. Αν το αφήσεις μια βδομάδα, δεν έχεις ιδέα μετά πού ήταν τί και τί ρόλο βαράς στην όλη φάση.
 
Το μόνο κακό είναι πως λόγω της λαβυρινθώδους δομής του κόσμου, σε 'αναγκάζει' να ασχολείσαι μόνο μαζί του. Αν το αφήσεις μια βδομάδα, δεν έχεις ιδέα μετά πού ήταν τί και τί ρόλο βαράς στην όλη φάση.

Στο τσακ ήμουνα να βγάλω το τεφτέρι και να αρχίζω να σημειώνω διάφορα... :Ρ
Ήθελα περισσότερους μάρκερζ στον χάρτη για να θυμάμαι τι παίζει σε κάθε σημείο ενδιαφέροντος. Αλλά έστω κι έτσι την παλεύω ακόμα. Στην τελική, θα κάνω άλλο ένα πέρασμα από κει χάμου μαζεύοντας πολύτιμα τίαρζ οβ ατόνμεντ.
 
Ναι δυστυχώς δεν επιτρέπει γραπτές σημειώσεις, υποθέτω τα διάφορα σύμβολα στους markers είναι καλύτερα από πριν και γενικά καλύτερα από το τίποτα. Εντάξει στην τελική δεν έχει και τόση σημασία αν δε θυμάσαι τι σύμβολο χρησιμοποίησες για τα σεντούκια, τι για τους npcs κλπ αφού αργότερα θα κάνεις ένα πέρασμα ούτως ή άλλως γνωρίζοντας ότι πρόκειται για κάποια εκκρεμότητα.

Σε άλλα νέα, στο Metro Exodus έχω φτάσει Caspian Sea, τη δεύτερη ουσιαστικά ανοιχτή περιοχή. Κι ενώ η πρώτη ήταν vibe περισσότερο Last Light με ολίγη από Stalker, εδώ ζούμε ξεκάθαρα το Fallout/Mad Max όνειρο φτιαγμένο στη Σλαβιά (sic). Κρίμα που η πρώτη αμμοθύελα ήταν scripted πάντως (τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει), θα ήθελα πιο δυναμικό καιρό. Έχω ψιλοαφήσει στην άκρη και το ghost approach, καθώς το περιβάλλον σε αρκετά σκηνικά δεν το βοηθάει και τους ξεπαστρεύω από μακριά με το sniper (όχι το λετζίτ είναι στα επόμενα που θα δοκιμάσω, το άλλο που είναι το περίστροφο φρανκενστάιν). Αυτός ο ήχος ρε φίλε... καμπάουγουυυυυςςς η ηχώ να αντηχεί milisec μετά τη ριπή, λατρεία!
 
Με ψήσατε να συνεχίσω το 1ο Μπλασφεμους!
 
Με ψήσατε να συνεχίσω το 1ο Μπλασφεμους!

Και καλά θα κάνεις!!!111!!!

Μπάι δε γουέι, @Borracho συνέχα το όσο μπορείς. Κάπου μετά το 55% της εξερεύνησης αποκτάς και ένα αμπίλιτι που σου λύνει τα χέρια (ή μάλλον τα πόδια). ;)
 
Blasphemous.
5-6 ώρες μετά και έφτασα ένα γιοφύρι με ένα διπλό πος φαητ, λολ (προς το τέλος της μάχης σου σκάει το ιπτάμενο).
Επίσης όλο αυτό το πέρα δώθε περπάτημα... Χάθηκε να μπει κάνα φαστ τραβελ;
Δε ξέρω τι κάνω, δε ξέρω που πάω και δε ξέρω που βρίσκομαι. Me gusta!
 
Blasphemous.
5-6 ώρες μετά και έφτασα ένα γιοφύρι με ένα διπλό πος φαητ, λολ (προς το τέλος της μάχης σου σκάει το ιπτάμενο).
Επίσης όλο αυτό το πέρα δώθε περπάτημα... Χάθηκε να μπει κάνα φαστ τραβελ;
Δε ξέρω τι κάνω, δε ξέρω που πάω και δε ξέρω που βρίσκομαι. Me gusta!

Δώσε πόνο!

Έχει διάσπαρτες πύλες teleport. Τις ανακαλύπτεις σιγά σιγά. Δεν έχεις συναντήσει ακόμα καμία; Περίεργο....
 
Έχει δίκιο ο Τόνυ. Ναι μεν υπάρχουν πύλες αλλά είναι απόμακρες μεταξύ τους και όχι αρκετές (κατά τη γνώμη μου) για το μέγεθος του χάρτη. Ευτυχώς στο 2 αυτό το φρόντισαν και το traversal δεν είναι ποτέ κουραστικό.
 
Έτσι είναι τα αντρίκια παιχνίδια! Θένε πολλά χιλιόμετρα... :Ρ
Το καλό με το πέρα-δώθε είναι ότι μπορεί να εντοπίσεις πραγματάκια που δεν είχες δει ή είχες ξεχάσει να μαρκάρεις στον χάρτη.

Το Νο.2 πάντως είναι όντως πιο "αεράτο", πιο εύκολο και πιο forgiving (όσον αφορά τις πτώσεις/παγίδες τουλάχιστον). Ελάχιστες φορές ίδρωσα να βγάλω μπόση. Είμαι ήδη στο 80% του χάρτη.
 
Stardew Valley.

Είμαι στον 2ο in game χρόνο, και ακόμα δεν έχω πιάσει το romance simulator κομμάτι του παιχνιδιού.

Θετικό το ότι μπορεί να φορτώσει πολλά mods ( αυτό και τα Bethesda Games πρέπει να έχουν τα περισσότερα mods στο Nexus ).
 
Πιστευω οτι το φορουμ μπορει να λειτουργησει και ως ομαδα βοηθειας, οπως ειναι οι ΑΑ. Γεια σας, ειμαι ο @vtheofilis και παιζω stardew valley.
Γεια σου vtheofilis, καλως ηρθες στην ομαδα μας. Αυτος εδω ειναι ο Κουνελος που κανει ragequit στο Geweled και διπλα του ο σρεντερ, που παιζει παιχνιδια με μοναδικο κριτηριο την 4Κ αναλυση. Καποτε επαιξε ενα επεισοδιο με χελωνες καρατε καρατε και δεν καταλαβε οτι εβλεπε επεισοδιο παρα μονο οταν χρειαστηκε να κανει save.
 
Πιστευω οτι το φορουμ μπορει να λειτουργησει και ως ομαδα βοηθειας, οπως ειναι οι ΑΑ. Γεια σας, ειμαι ο @vtheofilis και παιζω stardew valley.
Γεια σου vtheofilis, καλως ηρθες στην ομαδα μας. Αυτος εδω ειναι ο Κουνελος που κανει ragequit στο Geweled και διπλα του ο σρεντερ, που παιζει παιχνιδια με μοναδικο κριτηριο την 4Κ αναλυση. Καποτε επαιξε ενα επεισοδιο με χελωνες καρατε καρατε και δεν καταλαβε οτι εβλεπε επεισοδιο παρα μονο οταν χρειαστηκε να κανει save.

Αδικείς τον εαυτό σου εδώ Λέλο. Έπρεπε να πεις για τις ορδές χωρικών που ετοιμάζεις στο Cossacks μέχρι να "κρεμάσει" το πισί. Είναι πιο πιασάρικο για ομάδα βοήθειας τύπου ΑΑ. :Ρ
 
Έπρεπε να πεις για τις ορδές χωρικών που ετοιμάζεις στο Cossacks μέχρι να "κρεμάσει" το πισί.
Είναι πιο πιασάρικο για ομάδα βοήθειας τύπου ΑΑ. :Ρ
Ας μην βλασφημουμε στον Οικο ετουτο.
Προχθες το εκανα αυτο. Για του μη μυημενους. Στο Cossacks, οι Ουκρανοι χωρικοι ειναι οι μοναδικοι που δεν γινονται capture απο τον εχθρο. Μπορουν να κανουν capture διαφορα πραγματα και εχουν δυναμη στα χερια 20. Δεν ανιχνευονται ευκολα απο τον εχθρο και αυτο σημαινει οτι μπορουν να κινηθουν χωρις προβλημα μεχρι τον γειτονικο εχθρο.
Το αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν την ικανοτητα να κανουν επιθεση απο μονοι τους και πρεπει να επιλεγεις τον στοχο.
Εχει και αυτο τον χαβαλε του. 2-3 χιλιαδες χωρικοι εναντια σε περιπολακι μισθοφορων. Εκανα καμια 40 "κλικ επιθεση" αλλα ηταν σαν την Οκτωβριανη επανασταση.
Ναι, προχθες. Εστειλα 8.000 χωρικους σε πολη εχθρικη και εγινε πανηγυρι. Ενας φιλος μου ειπε οτι πρεπει να ξεκινησω εκπομπη με 10λεπτα επεισοδια. Πολεμοι με χωρικους, πολεμοι με σκοπο να ψοφησουν ολοι οι εχθροι απο ασιτια. πολεμοι μονο με λογχοφορους και πολεμος μονο με 5 mutlibarrel και 50 του πεζικου. Παντα με Denmark επειδη τουφεκανε με 116 αντι με 20 των αλλων λαων και εχουν χειροβομβιδες, δεν χρειαζεται να φτιαξεις γρεναδιερους. Αυτο το τελευταιο, γινεται και μαλιστα με 20 πεζικαριους αλλα ανεβαινει ο βαθμος δυσκολιας οταν παιζεις εναντια σε Τουρκια και Αλγερια.
 
Τερνατθσα τo Hogwards legacy! Παρα πολυ καλο!! Πολυ δραση και εσφαξα ολα τα τερατα ! Πιστευω πως του αξιζει η τεραστια επιτυχια που ειχε στο pc στο steam με το που κυκλοφορησε που εσπασε ολα τα ρεκορ!
 
Τέλος με το Blasphemous. Το κοντέρ του παιχνιδιού, κατέγραψε 21 ώρες. Ολοκληρώνοντας περίπου το 85%, αισθάνομαι ότι έχω χάσει πραγματάκια, τα οποία ευελπιστώ να τα ανακαλύψω στο ng+.

Στο τομέα της "πρόκλησης".
Από ένα σημείο και μετά, ο βαθμός δυσκολίας κύλησε αρκετά ομαλά (almost, υποτονικά).
Ωστόσο, βρέθηκα σε ένα σημείο όπου ήμουν έτοιμος για ουρλιαχτά αλά Child in Time.

Σε γενικές γραμμές. Το Blasphemous είναι ένα παιχνίδι που σίγουρα αξίζει να δοκιμάσεις αν είσαι φαν των metroidvania και των κεημς με γουστόζικη ατμόσφαιρα (αχ αυτές οι εσπανιολικες κιθάρες που σκάνε στις αβαντε Μαρίες του Κρονεμπεργκ). Έχει ιντριγκαδόρικο lore, ωραίο voice acting, εξαιρετικό level design, αλλά το κυριότερο. Διαθέτει ψυχή!

8.5/10

Αν θέλετε να διαβάσετε κάνα πλήρες - αναλυτικό ρηβιου. Ρίχτε σερτς στα ρηβιουζ του RQ. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ! ΜΟΥ ΘΕΤΕ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΑ!
 
Τελείωσα το Two Worlds Epic Edition!!

Είχε τα θεματάκια του, αλλά ρε παιδί μου, το καταφχαρηστήθηκα!!!! Θεωρητικά τελειώνει σε 35 ώρες η Campaign, εγώ έγραψα γύρω στις 90!!!!!

Highlights:

---- Το game mechanic με τις βόμβες και τις παγίδες!!!! Έβαζα καμιά εικοσαριά και μετά τα μπουλούκια έσκαγαν στον αέρα!!!!!!!!

---- Το Soundtrack !!! O Harold Faltermeyer ( Top Gun Anthem, Axel F )δίνει ρέστα!!!!!!



 
Τελείωσα την campaign στο Mortal Kombat 1 και στο ενδιάμεσο του τεσταρίσματος των άλλων singleplayer modes έπαιξα και μερικά matches online. Τα καλά νέα, δεν είδα προβλήματα συνδεσιμότητας και τα matches παίχθηκαν πολύ ευχάριστα.

Τα κακά νέα, έφαγα πολύ ξύλο. Ένα παλικάρι με ξυλοφόρτωσε αγρίως με απανωτά combos και επειδή ντρεπόμουν να μην πατήσω rematch για να μην νομίσει ότι εκνευρίστηκα, τον άφησα να με ξεφτιλίσει άλλες δύο φορές μέχρι να κάνει quit αυτός.

captain-america-i-can-do-this-all-day.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top