devvy
Mind-flayer
- Joined
- Dec 1, 2012
- Messages
- 1,750
Για ένα διάλειμμα από τα άπειρα puzzle platformers που ξεπαστρεύω αυτόν τον καιρό από το backlog είπα να βάλω VtM: Redemption.<br>Αξιόλογο dungeon crawlerακι αν και αρκετά forgettable, ενδιαφέρουσα η μεταφορά στα μέσα του παιχνιδιού από το Dark Ages setting στο σύγχρονο VtM αλλά ως εκεί.<br>Δύο είναι τα στοιχεία που μου έχουν σπάσει τα νεύρα στην κυριολεξία:<br><br>Η κάμερα είναι lockαρισμένη στις 45° πάνω από τον χαρακτήρα με αποτέλεσμα να δημιουργεί θέματα, π.χ. να πρέπει να επιλέξω σε ποια από δύο πόρτες θα πρέπει να μπω με βάση το σύμβολο που έχουν πάνω τους αλλά η γωνία να μην επιτρέπει να δω το αντίστοιχο σύμβολο οπότε να το αφήνω σε coin flip. Άλλες φορές εμποδίζει και αρκετά τις μάχες μιας και δεν μπορώ να δω ολόκληρα τα δωμάτια στα οποία βρίσκομαι.<br><br>Το σύστημα της μάχης είναι ας πούμε κάπως παράξενο. To 70% των clicks είναι miss τόσο για μένα, όσο και για τους εχθρούς, παρ'όλο που έχω χώσει πολλά exp points στο Dex, πράγμα που κάνει κάποιες μάχες πολύ πιο δύσκολες από όσο θα έπρεπε να είναι. Για παράδειγμα μερικά bossακια να πέφτουν σε δευτερόλεπτα ενώ σε κάποια άλλα σημεία όπως το Tremere chantry που σου την πέφτουν ομάδες από Tremere με τις stun-locking fireballs τους να σου ιδρώνει το φρύδι. On top of that η AI των companions είναι εντελώς ηλίθια σε αρκετές στιγμές π.χ. σου επιτίθεται ο πιο άχρηστος αρουραίος και αυτοί χρησιμοποιούν την πιο δυνατή τους discipline που τους τρώει το 1/3 του blood pool και τρέχω εγώ σαν βλάκας μετά να βρω blood να μην πέσουν σε frenzy ή επιμένουν να χρησιμοποιούν mind-controlling disciplines σε εχθρούς που είναι immune και άλλα τέτοια ωραία. :throw: Οπότε η καλύτερη τακτική είναι ανάβεις τις disciplines, κάνεις μια προσευχή στον πατέρα Caine και ελπίζεις το rng να είναι μαζί σου (και το save scumming στο θεό). Που θα πάει θα το τελειώσω όμως.<br><br>Από την άλλη roguelike διαλείμματα στο Nuclear Throne, όπου ο Lil Hunter μου έχει βγάλει την πίστη.
P