Great0ldOne wrote:
Παίζω ShadowRun: Dragonfall - Director's Cut, χωρίς να έχω ασχοληθεί καθόλου με το Shadowrun Returns.</blockquote>
Το αρχικό SR:R είχα πάντα την εντύπωση πως η Harebrained Schemes το είχε προορισμένο παραπάνω ως "tech demo" του engine/toolkit/editor παρά ως πλήρες cRPG experience (αν και ήταν αρκετά καλό, all things considered). Και εγώ παρατήρησα αρκετά ψηλά loading times που δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνουν, δεν νομίζω να είναι θέμα engine γιατί στο αρχικό Dead Man's Switch campaign όπως και σε ορισμένα απο τα fan-made του Workshop δεν παρουσιάζεται τέτοιο θέμα (ειδικά κάθε φορά που επιστρέφεις στο Kreuzbasar ψοφάει το PC για κανά 30sec μέχρι να φορτώσει...)
Great (old) minds think alike πάντως, και εγώ καταπιάστηκα με το SR
τώρα τελευταία - θετικότατες εντυπώσεις και προφανείς βελτιώσεις απο το προηγούμενο, γενικά φοβερό campaign και αρκετά προσεγμένο (αν και ρε γαμώτο, όσο και αν ήθελα δεν κατάφερα να "νιώσω" την "Torment-ική ομορφιά" που έλεγε ο Borrachoς QQ).
G0O, μικρό tip... Σε γενικές γραμμές, έχε καβάτζα καμιά 15-20ρια karma και κράτα saves μετά απο κάθε run, θα σου γλυτώσει αρκετές ώρες στα achievements να μπορείς να ανεβάζεις attributes για συγκεκριμένα dialogue options. Also, το Biotech skill για κάποιο λόγο ένιωσα να είναι υπερβολικά απαραίτητο για dialogue skill checks.