Εγώ προσωπικά θα ήθελα:
Open world pvp, όχι απαραίτητα βασισμένο σε factions, πως ήταν το darkfall ας πούμε, όποτε ήθελες χτύπαγες τον άλλον και έτσι. Με holdings και περιοχές που θα μπορούν να ελέγχουν οι πάικτες και ενθάρρυνση των "παγαποντιών" ακόμη και έξω από το παιχνίδι (eve online).
Rewarding exploration, κάπως σαν το guild wars.
Το προσωπικό story είναι καλή ιδέα αλλά πόσο προσωπικό μπορεί να είναι σε ένα mmo...? Θα προτιμούσα να μην εστιάζει στο να κάνει τον χαρακτήρα μου να φαίνεται ο μαμάτος ήρωας που είναι chosen και θα σώσει τον κόσμο (γιατί ξέρω γω και οι υπόλειποι 1000-10000 παίχτες είναι chosen, οπότε η όλη....chosenίλα χάνει το νόημα της :lol: ), αλλά ένα συλλογικό, serverwide story που οι επιτυχίες και οι αποτυχίες των παικτών θα έχουν νόημα στον κόσμο (πώς γινόταν στο Rift online, όταν οι παίκτες δεν κλείναν τα rifts ολόκληρα outposts ήταν νεκρά και έτσι).
Δεν θα ήθελα classless σύστημα αλλά να υπάρχουν attributes που ο παίχτης να μπορεί να ανεβάζει όπως θέλει (ναι ένας μάγος αν γουστάρει μπορεί να ανεβάσει το strength του γιατί ξέρω γω μπορεί να κάνει conjure elemental όπλα and whatnot...)
Η οικονομία του παιχνιδιού να βασίζεται στους παίχτες (βλ. Eve online), πέρα από κάποιες mundaine πρώτες ύλες που θα πωλούνται από vendors.
Ένας fantasy και παράλληλα πονεμένος κόσμος. Παράδειγμα, σε Γοτθικού τύπου κάστρα όλοι πεινάνε, πεθαίνουν από αρρώστιες, μόνο ο βασιλιάς/τύραννος ζει "αξιοπρεπώς" ενώ το μισό του βασίλειο δολοπλοκεί εναντίον του, σε ένα άλλο desert region ακόμη και το νερό είναι πολύτιμο αγαθό (Dark Sun φάση :woohoo: ).
Τώρα όσον αφορά την τιμή...χμμ.. ένα 10ευρο το δίμηνο πιστεύω θα ήταν οκ και για τους παίχτες αλλά και για την "συντήρηση" αν θέλετε του game (ίσως με κάποια microtransactions τα οποία θα έχουν να κάνουν με την εμφάνιση κυρίως ή άντε και κάνα xp/currency booster).
Και αυτό είναι το ιδανικό ΓΙΑ ΜΕΝΑ πάντα MMORPG... :woohoo: