Το Red Dead Redemption σε PC είναι γεγονός

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Η διαμάχη "STORYFAG εναντίον GAMEPLAYFAG" λαμβάνει χώρα εδώ και 4μιση χιλιάδες χρόνια περίπου, από την ώρα που ο προπάππους του εμπόρου χαλκού Ea-Nasir έριξε ένα ζευγάρι ζάρια στο καφενείο της πόλης Ur στη Μεσοποταμία, και είναι λίγο σαν την κότα και το αυγό.

"Μπορείς να ευχαριστηθείς μια ωραία ιστορία αν δεν σου αρέσει το gameplay loop?"

"Μπορείς να ευχαριστηθείς ένα ομαλό gameplay loop αν το σενάριο και το writing είναι για τ'ανάθεμα?"

Καθείς θα δώσει τη δική του απάντηση. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Το ένα συμπληρώνει το άλλο. Γιν και Γιανγκ.
 
σε ολα συμφωνω, robin, ετσι κι αλλιως ειναι θεμα προσωπικων επιλογων ή "αντοχων".
εκτος απο ενα. γιατι να μην υπαρχει ενα κουμπι σαν αυτο που εγραψε ο μαλαντρόης? περισοτερες επιλογες = καλο πραγμα.
αστο να υπαρχει και μην το χρησιμοποιησεις ποτέ.

σε αλλα νεα, μια τιμια και συντομη (σημαντικο κι αυτο) αποψη για το ρδρ 1 στο pc:

 
Τελευταίο απ' εμένα αν και θα μπορούσα να μιλάω για μέρες για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αλλά το ξέσκισα το τόπικ κι εδω ειναι για το πρωτο.

Ναι θα μπορούσαν να βάλουν ένα κουμπί αλλά θεώρησαν (ή έτσι πιστεύω εγώ) ότι είναι μέρος του παιχνιδιού, της εμπειρίας και του κόσμου αυτού. Αλλά δεν σε περιόρισαν. Δεν σου είπαν ότι πρέπει να νικήσεις στο πόκερ όλους τους αντιπάλους ώστε να πάρεις το σούπερ ντούπερ όπλο που μ' αυτό θα νικήσεις τον σκληροτράχηλο cowboy που σ' έχει κάνει παιχνιδάκι του. Τίποτα απ' όλα αυτά που σε ενοχλούν δεν μπαίνουν εμπόδιο αν τα αγνοήσεις όπως μπορεί να συμβαίνει σ' άλλα παιχνίδια.

Και δεν χρειάζεται να γίνεται σαν εμένα που έπεφτα για virtual ύπνο κι όταν ξυπνούσε ο Arthur τον έβαζα κι έφτιαχνε καφέ και πρωινό για να ξεκινήσω την virtual μέρα μου.

Φυσικά κι υπάρχουν ελαττώματα και πράγματα που θα ήθελα να είναι αλλιώς. Αυτά από εμένα. Και δεν ήταν σε καμία περίπτωση επίθεση του στυλ πως είναι δυνατόν να μην σας άρεσε. Είναι και γίνεται, γούστα είναι αυτά. Απλά μια εξήγηση έκανα ότι αυτά που βρίσκατε δύστροπα κι ενοχλητικά ίσως και να μην είναι.

Πάντως πρέπει να είναι το μόνο open world που δεν ήθελα να τελειώσει. Που συνήθως μετά από ένα σημείο σ' όλα μπουχτίζεις και λες άντε να το τερματίσω να ασχοληθώ με κάτι άλλο.
 
Θυμάμαι που είχα αρπαχτεί με την Kara μαλλί με μαλλί γι'αυτές τις "προαιρετικές" ασχολίες του RDR2, οι οποίες -να το τονίσουμε για όποιον δεν το κατάλαβε- το παιχνίδι ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ.

Επίσης βλέπω αρκετά σχόλια του τύπου "ε ναι οκ, έχεις κάτι μικρο-ποινές αν δεν τρως/κοιμάσαι/καθαρίζεις όπλο/βουρτσίζεις άλογο αλλά τίποτα σπουδαίο μωρέ, το παιχνίδι τερματίζεται μια χαρά και χωρίς αυτά". Άρα λοιπόν ό,τι δεν μας εμποδίζει να ολοκληρώσουμε επιτυχώς ένα game είναι υπεράνω κριτικής. Π.χ τα άθλια/βαρετά side quests σε κάποιο game αν θέλεις τα αγνοείς, οπότε γιατί να χαλάμε τις καρδιές μας; Το ίδιο και τυχόν γελοίους διαλόγους, όπως το βιντεάκι Veilguard που μπήκε στο αντίστοιχο thread. Τα διαβάζεις, ρολάρεις μάτια, συνεχίζεις, τερματίζεις. Ή ακόμα καλύτερα τα κάνεις skip, δεν χρειάζεται καν να τα ακούσεις, οπότε πού το πρόβλημα; Προφανώς τραβάω το παράδειγμα απ' τα αφτιά αλλά δεν γίνεται ρε παιδιά επειδή το RDR2 έχει χίλια καλά, να βγάζουμε τρελούς όσους χαλάστηκαν με τα δέκα άσχημα που ΟΝΤΩΣ έχει. Είναι όλα μέρος του game και ως τέτοια θα κριθούν, τι να κάνουμε τώρα; Ο μόνος τρόπος να τη γλίτωνε η R* θα ήταν αν έβαζε ένα ωραίο toggle στο μενού Simulation mode On/Off, εκεί ναι θα έλεγα ότι είναι όντως προαιρετικά για τους πειραγμένους μερακλήδες, και το αντιλαμβάνεται κι η ίδια η εταιρεία ότι ίσως σπάνε μπάλες. Αλλά πού...

/rant
δεν διαφωνω καπου. αλλα εδω ειναι και λαθος της ροκσταρ (καλα η ροκσταρ πολλα πραγματα τα παρουσιασε σαν σημαντικα στο γκειμ πχ τα donations στο camp). τα θεωρει σημαντικα. θεωριτικα ειναι κιολας. αλλα στην πραξη για καποιο λογο δεν φαινεται. θελεις να το πεις ανουσιο δεν ξερω και εγω πως θα το πεις. ημουν μονιμα underweight εγω.βεβαια σε εμενα παιζει να buggαρε γενικα το ολο συστημα.

απο κει και περα εγω το εχω πει τουλαχιστον προσφατα μια φορα αλλα σιγουρα θα το ειπα και παλιοτερα. οτι το ολο αργο gameplay (να μη μιλησω για το γεγονος που ο αρθουρ απλα δεν κανει αυτα που θελεις να κανει γενικα) τα unskippable animations ειναι σιγουρα για πολλους red flag. ξερω αρκετους που απλα βαρεθηκαν και το παρατησαν και ειναι κατανοητο.

εντιτ: witcher-cyberpunk-rdr2 ειναι οι open world κοσμοι που δεν κουραστικα οσο επαιζα. καθολου φαστ τραβελ απλα επαιρνα το αλογο/οχημα και εκοβα βολτες. στο cyberpunk εκανα και ποδαραδα. απλα να πω την αληθεια ειναι οτι απο την στιγμη που τερματισα το rdr2 δεν με πηγε καρδια να το ξαναπαιξω.
 
Σταμάτα πχια Ρομπέν των φτωχών. Είσαι το τέταρτο άτομο μέσα σε δύο μέρες που επιμένει να φέρνει το RDR2 στο προσκήνιο. Θα υποκύψω και θα αναγκαστώ να το ξεκινήσω σοβαρά.
 
Σταμάτα πχια Ρομπέν των φτωχών. Είσαι το τέταρτο άτομο μέσα σε δύο μέρες που επιμένει να φέρνει το RDR2 στο προσκήνιο. Θα υποκύψω και θα αναγκαστώ να το ξεκινήσω σοβαρά.
ε ξεκινα το και εσυ. τοσα χρονια εχουν περασει απο την κυκλοφορια του.

edit να βαλω κατι απο το ost του
 
ε ξεκινα το και εσυ. τοσα χρονια εχουν περασει απο την κυκλοφορια του.

Τα τελευταία δύο χρόνια το ξεκινάει. Τώρα είναι στην φάση που πατάει το Ε και βλέπει το ανιμέισιο.
 
Back
Top